تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۱۰۷۵۷۶

آقای فولادی! جشن ساز و تاجگردون جور شما را کشیدند

۱۳۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید جاسم دانشورdaneshvar
واقعاً جای سوال است که آیا پاسخ خدمت صادقانه به مردم و به کار گیری توانمندی ها و استفاده از ارتباطات و سوابق قوی کاری در جهت منافع مردم این همه کینه ورزی و دشمنی است؟!
واقعاً بعضی ها را چه می شود و چگونه فکر می کنند؟! هر فرد، هر حزب و هر تشکل و گروهی وقتی ببیند فرد دیگر یا احزاب و گروه ها یا تشکل های غیر هم سو در مسیر بسیار مقتدرانه حرکت می کنند که این مسیر منجر و منتهی به خیر و رفاه مردم می گردد اگر ایمان داشته و و دلسوز مردم باشند از آن فرد یا حزب و گروه حمایت می کنند. اما برای چندین و چندمین بار می نویسم چرا بعضی ها آنقدر چوب لای چرخ برنامه های تاج گردون می گذارند و در واقع سعی دارند پیشرفت و توسعه ی منطقه گچساران و باشت را کند کنند؟
به خدا نه مردم بلکه خانواده های همین افراد هم دیگر در خیلی از اعتقادات این اشخاص شک خواهند کرد. خوشبختانه خیلی از عزیزان منتقد دکتر تاج گردون که با پاسخ قانع کننده روبه رو شدند مدت ها است سکوت محترمانه و وجدان مداری کرده اند که نشان می دهد تلنگری به آن ها خورده است.
اما هر از گاهی بعضی ها یا خواب زده می شوندیا دچار توهم، که با حرکتی سعی در جلب توجه دارند. در اینجا خدای ناکرده قصد اهانت به هیچ شخص و گروهی را ندارم اما لازم دیدم بگویم آقای حاج فولادی عزیز جنابعالی که بر حسب احتمال ائتلاف اصول گرایان به نفع شما احتمالاً قصد دارید در انتخابات دور آتی مجلس شورای اسلامی شرکت کنید یقین داشته باشید یک درصد از محاسباتتان صحیح از آب در نخواهد آمد و رفتار هر کس در هر مقطع از مدیریتش در هر زمان و مکانی بیانگر حسن نیست، توانمندی و خلوص رفتار او در مسئولیت های دیگر خواهد بود. جنابعالی دکتر تاج گردون را خطاب قرار داده اید (وقتی من به تهران وصل بودم شما دانش آموز بودید) آقای فولادی سن بیشتر در همه جا دلیل برتری و مزیت نسبت به کسی نیست و اولاً انسان باید به خدا وصل باشد و همه ی عوامل انسانی و فیزیکی چه در شکست و چه در پیروزی انسان ها وسیله ای بیش نیستند.
اما از نظر عملی هم ارتباط داشتن انسان به خصوص یک مدیر و مسئول به چه مرکزیتی مهم است والا یک نفر در گچساران می تواند با چند شخصیت ورزشی یا هنری یا سیاسی و یا یک بازرگان در تهران ارتباط داشته باشد در این ارتباط ها یک نفر می تواند در طول یک ماه تلاش به یک بازرگان بگوید ۱۰۰ تن شکر به گچساران و باشت اهدا کن یک نفر می تواند ۱۰۰۰ تن شکر با یک تلفن تأمین کند آیا این ها با هم قابل مقایسه هستند؟
آقای فولادی چون مسائل مشابهی در مطلبی دیگر نوشته ام و نمی دانم کدام یک زودتر چاپ می شود خیلی سریع و خلاصه اشاره می کنم تعداد زیادی از بستگان و هم زبانان شما در آبشیرین زندگی می کنند؟ و در انتخابات دوره ی گذشته ۹۰% آرای آن ها به شما تعلق گرفت شما فقط برای همین بستگان و هم زبانانتان در آبشیرین در طول مدیریتتان در شرکت نفت گچساران چکار کردید؟!
در اوایل دهه شصت شرکت نفت که از قبل از انقلاب ۲ دستگاه اتوبوس در اختیار دانش آموزان مقطع دبیرستانی آبشیرین برای رفت و آمد به گچساران قرار داده بود از سرویس دهی به آن ها خودداری کرد که در آن زمان شما مسئولیت داشتید و مدتی هم رئیس واحد ترابری شرکت نفت بودید چرا از حق مردم آبشیرین دفاع نکردید؟
درحالی که فکر کنم شما تازه آن روز ها در دانشگاه آزاد گچساران مشغول به تحصیل شده بودید و سرویس های زیادی برای رفت و آمد استادان دانشگاه آزاد از شهرستان های اطراف به گچساران ارائه داده بودید.
مردم آبشیرین سال ها با بی آبی شدید مواجه بودند چون در زمان جنگ برای احتمال بمباران تأسیسات نفتی در اطراف گچساران و احتمال آتش سوزی و نیاز به ذخایر آبی که اتفاقاً منبع تأمین آب آشامیدنی مردم آبشیرین هم بود آب جیره بندی شده بود آیا شما نمی توانستید یک منبع آب جدا برای این مردم درست کنید؟ آیا به ذهن تان نرسید پس از سال ۶۰ که نزدیک به ۳۰ سال طول کشید نسبت به ترمیم جاده ی گچساران آبشیرین اقدام کنید؟
آیا در توانتان نبود جاده ی داخل روستای آبشیرین را آسفالت کنید؟! آیا زمانی که مردم آبشیرین از گاز ترش استفاده می کردند لوله های گاز انشعابی مصرفی مردم دچار نشست شدید بود به صورتی که در طول شبانه روز ده ها هزار متر مکعب گاز ترش در بین خانه های مردم متساعد می شد شما نمی توانستید نسبت به ترمیم آن لوله ها که شرکتی هم بود اقدام کنید؟ آلودگی به قدری بود که سیم های مسی برق گاهی خورده شده و قطع می شدند.
اما آقای فولادی در این سال ها آقای مهندس جشن سازکوتاهی شما را جبران کردند و حداقل نسبت به آسفالت خیابان های داخل آبشیرین اقدام کردند. جشن سازی که اصالتاً بهبهانی هستند ولی عمو و پسر عموهایشان و مدتی هم خودشان در آبشیرین زندگ می کردند و در این چند سال هم دکتر تاج گردون نسبت به آسفالت نیمه تمام آبشیرین به گچساران اقدام کردند، خیابان های داخل آبشیرین هم آسفالت شد که این کار در حال توسعه می باشد و اخیراً هم یک زمین چمن مصنوعی ورزشی برای جوانان ترک زبان و فامیل های جنابعالی ساختند که در روز میلاد امام حسین (ع) به بهره برداری رسید.
بلی آقای فولادی مردی از بهبهان و بزرگ مردی از باشت ناجی مردم شریف و اکثراً هم زبان و فامیل شما در آبشیرین شدند تا شما برای انتخابات آینده با روی باز و گشاده برای کسب رأی آن ها به آبشیرین بروید و احساس کمرویی نکنید اما اگر کسی آنجا از شما سوال کرد جنابعالی که به تهران وصل هستید چرا وقتی جاده ی گچساران به آبشیرین فقط تا کمبل آسفالت شد و شما از این اتصال افتخار آفرینتان برای اتصال کمبل به آبشیرین استفاده نکردید چه پاسخی خواهید داد؟
آقای فولادی این دوره از انتخابات با دوره ی قبل بسیار متفاوت است و مانند دوره ی قبل خیلی از آرا که بین تاج گردون و سید قدرت حسینی تقسیم شد همگی به نام تاج گردون رقم خواهد خورد و فاصله ی شما و هر کاندیدای دیگری در این دوره با تاج گردون بسیار زیاد خواهد بود و آراء آبشیرین فقط به درد عضویت در شورای آنجا یا دهیاری خواهد خورد. می توانید سری هم به کمی آن طرف تر یعنی باباکلان بزنید و ببینید چه تأسیسات ورزشی و رفاهی دیگر دکتر تاج گردون برای هم زبانان شما احداث کرده است.
یقین داشته باشید در انتخابات آینده هم کسی به جز تاج گردون به مجلس نخواهد رفت به جز برای ملاقات با ایشان آن هم با وقت قبلی. در آخر این بیت شعر را هم به خوانندگان عزیز تقدیم می کنم: * عبادت به جز خدمت خلق نیست/  به تسبیح و سجاده و دلق نیست
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر تاجگردون انجام نداده پول نفت است برو مطالعه کن بی سواد
باشت.سرابیز
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده با این مطلبت عقده برو لنگتو بکش
آرشام
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد اسم حاج علی میاد لرزه به اندامتان میفته همین بسه
زنده باد باوی
Iran, Islamic Republic of
معلومه خیلی سوختی این مطلبو نوشتی خدا شفات بده بیمار بیمارستان بخش عصبی
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
ترک و لر برامون دیگه فرقی نداره فولادی بره اما تاجگردون نره
بابوی
Norway
چقدر عصبی شدی جناب اقای دانشور . چرا این همه با عقده و کینه مطلب گذاشتی . دوست خوبم بنده خوب در جریان هستم چندین بار به اقای فولادی مراجعه کردی برای کار پیمان کاری اقای فولادی خیلی محترمانه جواب شما رو دادن گفتن این کار رو در توان شما نیست. واقعا متاسفم براى شما
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
بابا بسه جمع کن این حرفاتو همه میدونن ای دفعه ترکا میرن مجلس منکه دیگه ترک لر برام مهم نیس بهش رأی میدم
بابوی
Norway
چقدر پول گرفتی بابت درج این مطلب
شایان اسدی
Iran, Islamic Republic of
ما جمع بزرگی از طایفه میرسیدی حمایت قاطع خود را از حاج علی فولادی وندا اعلام میکنیم
دوست
Iran, Islamic Republic of
خودت را برای کسی که تو خونش نمیدونه قبله کدوم طرفه هزینه نکن. هنوز مستاجری؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جون خوت وجی ای نقد نوشتن درست ای خوندی تا ارشدت تموم ایکردی
قشقایی ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
با تائید مطالب به عرض آقای فولادی میرسانیم که ما قشقایی های گچساران قدر زحمات آقای تاجگردون را میدانیم و در دوره بعد با جان و دل از ایشان حمایت خواهیم کرد چرا که حمایت از تاجگردون حمایت از لیاقت و سواد و تلاش مظاعف میباشد و ایشان موهبتی الهی از سوی پروردگار برای این سرزمین میباشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جاسم جان من با شما دوست هستم همیشه هم با هم سلام و علیک داریم و مثل شما طرفدار دکتر تاجگردون هستم ولی احساس میکنم تند حرکت میکنید سر به سرشون نذار بذار تا قبل از انتخابات دلشون خوش باشه
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر سید جاسم دانشور که حرف دل همه را زدی.


تاجگردون نماد توسعه و افتخار گچساران است.

برایش جانها فدا می کنیم.
اهورا
Iran, Islamic Republic of
چه زیبا و مستند و تحلیلی نوشته اید، احسنت
گچساران سرای من است
Iran, Islamic Republic of
غلام تاجگردون تا مادامیکه ثبت نام کند و با همین کارایی و تلاش انجام وظیفه کند و منابع مالی که واقعا حق مردم گچساران و باشت هست رو به این شهرستان ها تزریق کند،،۱۰۰% منتخب مردمه..تلاش فولادی و جعفری و حسینی و امثالهم همانند اب درهاون کوباندن است
ابشرین
Norway
مگه ریس ترابری در اون موقع چکار میتونستن بکنن که اقای مهندس پولادی نکرده مرد حسابی مدیر عامل با مدیرعاملیش نمیتونه برای خود منطقه شرکت نفت هزینه کنه دیگه برسه به ریس ترابری. حرف بیخود نزن
مردان غیور
Iran, Islamic Republic of
ای بابا ای بیدا ای فریاد برای ایل بزرگ قشقایی ،این فولادی که ترکها اون را تنها نماینده خودشان میخوان معرفی کنند باید یه قیافه با صلابتی داشته چون تاریخ نشان میده بزرگان این ایل مردان تنومند وخوش قیافه وخوش تیپ بودن اولا ایشان نه این خصایص را دارند نه تجربه تهران رفتن ونه بلدند رست صحبت کنند ما به چه چیز این آقا دلخوش کنیم به خدا با این نماینده در هیچ جا یی ایرا ن جایگاهی نداریم جالبه طرفداران اطرافش را هم مورد بررسی قرار دهید(داشی فولادی و..............). پس امان از این بی کسی
دوست
Iran, Islamic Republic of
این بیت شعر در مقابل کسانی سروده شده است که از دنیا بریده شده بودند به غارها برای عبادت پناه می رفتند ودر جمع مردم حاضر نمی شدندخدمت به مردم عبادت محسوب می شود اما عبادت به معنای خاص نیست نباید از شعر سوءاستفاده کرد ثانیا رقص زنان برای مردان کجا خدمت محسوب می شود ترویج فسق وفجور است آقای تاجگردون به فولادی گفت فولادی ارتباطی با تهران نداردراه تهران را بلد نیست وفولادی جواب ایشان را داد ربطی به خدمت ندارد بنابراین یادداش آقای دانشفرمحلی از اعراب ندارد
گچساران
Asia/Pacific Region
یه عده میان میگن یا علی حاج علی......بابا شعار دزدی خیلی زشته بخدا
گیرم سال ۸۸ مردم نجیب تهران شعار یاحسین میرحسین نمیدادن...اونوقت شما چکار میکردین
والله علی قسم فولادی تا هزار سال مجلس نمیبیند اصلا قیافه ی این آدم مال ای حرفا نیست
ali
Iran, Islamic Republic of
اولین باره تحلیل آبکی وتعریف بی مورد وبجای دیگران تصمیم گرفتن را ازشما دیده ام اینطوری که شما میگوییدنیست عزیز دل برادر... سریعتر هرچه گرفته ای پس بده که فولادی قبوله ...راٌی تصمیم گیر درباشته که باقدرت میگویم فولادی آخه توازبزرگان وافراد بانفوذدرباشت سوٌال کن بعدحرف بزن........کبنا میدانم نزنی بازهم اشکال نداره بعدازانتخابات تمام تحلیلهای این آقایان آبکی است این هم یکی.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جاسم جان گل گفتی و در سفتی اما ازاینام که بگذریم دوستان اصولگرا دارن این آدم را دور میزنن.اینا گزینشونو از بیرون میارن فقط برای حفظ رای ترک زبانان عزیز فولادی را مدیریت میکنن غافل از اینکه بغیراز فولادی هر کس دیگری را که معرفی کنن آراء اونا با تاجگردونه
سینا
Iran, Islamic Republic of
احسنت که گل گفتی
الم قشقایی
Europe
یا علی :حاج علی. حاج فولادی مردی با صداقت پیرو خط امام و رهبری
فرود فدای
Europe
تو چرا خودته نخود هر اش میکنی . به تو چه اصلان .تو چطوری به خودت اجازه میدی راجب حاج علی حرف میزنی. تا دیروز میگفتی حاجی تاجگردون اینطور تاجگردون اونطور فردا تاجگردونم بهت کار نده دوباره بر علیه تاجگردون مینویسی
زندی
Europe
حاج علی یا علی خواب دیدی خیر باشه جاسم دانشور.
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا به قوم ترک توهین میکنی راستی یعقوب کجاست که با یه اشاره صد تن شگر خالی بشه
من
Iran, Islamic Republic of
برو بابا. ..جاسم تو هم زبون درآوردی
دانشور
Iran, Islamic Republic of
جاسم چقدر پول گرفتی این یادداشت تخریبی رو بنویسی بیا دو برابرشو بهت میدم بر علیه تاجگردون بنویس. ...
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور شما با این مطلب به یک قوم و یک ملت بزرگ و فهیم توهین کردی از خدا بترس. ..حاج فولادی یک انسان با صداقت و مومن هست که آبروی خود را ذره ذره جمع کرده یک شخصیت ولایی و ملزم به ولایت فقیه جانفدای رهبری هست چطور به خودت اجازه میدی با مطالب کذب و من درآوردی آبروی یک نفر رو در سایت متعلق به تاجگردون بریزی باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشی
سکوت
Iran, Islamic Republic of
همه این حرفها دروغ محض است. ..حاج علی یا علی. ..دشمنان لرزه بر اندامشان افتاده. ..بفرمایید تاجگردون چیکار کرده رئیس کمیسیون برنامه بودجه کشور نصف حاج فولادی هم کار نکرده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
وحدت اصول گرایان هرکاندیدی را اون خواهد کرد
محمد
Singapore
این چاپلوسی و دروغگویی شما، هیچ نفعی برایتان ندارد، هر چه ابشیربن دارد مربوط به دولت فیلی است. ازجمله آب و سایر خدمات شهری،،!!
ما
Iran, Islamic Republic of
در تعجبم شما سر پیازی یا ته پیازی وتازه جرا نگران رای آوردن تاجگردون شدی ولی راستی قیافه ات نگاه کن تا بحال تست دادی
امیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب وشیوا ودقیق نوشه شده احسن بر شما سید عزیز خسته نباشید .والبته صد درود وسلام بر بزرگ مرد ایران زمین حاج غلام تاج سید جان حاج فولادی خودش میدونه که اوضاش خرابه
نیایش
Iran, Islamic Republic of
اخه کارته انجام دادی . چطوری سایت کبنا میاد به یک ادمی سر عقده میاد همچین مطلب پرتی رو در سایت میزاره . متاسفم که افادی که حتی در خانه خودش رو حرفش حساب نمیکنن میاد اینچنین اظهار و نظری میکند
مراحل
Iran, Islamic Republic of
بورو بابا دلت خوشه .تاجگردددددددددددون چکار کرده برای مردم چمن کاشتن اسفالت کردن شده کار برای این ملت
فریاد راس
Iran, Islamic Republic of
سعی کیه امده اظهار نظر کرده تو بورو بدهکاریهای این مردم بدبخت بده . که صبح تا شب برای تو حمالی میکنن حق زن بچهاشونه نمیدی
هوادار سابق تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
هر که میرسه یه مطلبی میزاره خنده دار واقعا. حاج علی پولادی پیروز انتخابات . واقها من وقتی میبینم چه افرادی میان برای حمایت از تاجگردون میخوام شکم خودم پاره کنم . خوددددددددددددددددد کشییییییییییییییییییییییییییییییییی
هوادار
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما با این تملق بی حد و اندازت احسنت
حال ادم به هم میخوره با این چاپلوسی ها
برو پیش تاجگردون بگو تا پست بهت بده این کارا دیگه چیه؟
شرافتیان
Iran, Islamic Republic of
ابشیرین به تو چه هر کس میاد فکر میکنه اون منطقه ابا اجدادیشه . بور فکر نان باش که اسفالت چمن مصنوعی نشد کار
الیاس
Iran, Islamic Republic of
کورو تاجگردونم نه مالیعه ............
هوادار
Iran, Islamic Republic of
درود بر فولادی
اسی
Iran, Islamic Republic of
ای داد بیداد .سهی کی امده اظهار و نظر میکنه
غلام
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور اینقدر خوشحال نباش جوجه ها را آخر پاییز می شمارند
ح.ر
Iran, Islamic Republic of
ایول دانشور
خودمونی نوشتی
ساده و روان
جوان
Iran, Islamic Republic of
اولا کارهای تاجگردون جنبه تبلیغات برای انتخابات رو داره همه اینو میدونن
ثانیا تاجگردون بره بالا دیگه از این خبرها نیست چون دیگه بارش از پل گذشته
ثالثا بی مهری فولادی نسبت به ترک هارو قبول دارم
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
منتظر جواب باش. ..چنان طوری بکوبیم که بلند نشید ...حامیان فتنه. ..
مظفری
Iran, Islamic Republic of
سلام در اخر مطلب فرمودین عبادت به جز خدمت به خلق نیست . چه عبادتی بالاتر از اینکه این بنده خدا نذاشت نفت از گچساران به یاسوج بره حاضر شد جلوی همه مقاومت بکنه ولی نذاشت حق یک گچسارانی پایمال بشه . عبادت شما به چی میگین اقای حاج فولادی در همان ابشیرینی که شما فرمودین بالای ۱۰۰ نفر صاحب نون نوا کرده عبادت به چی میگین چمن کاشتن الان شده عبادت . بله شهردار محترم تلاش میکنه برای زیباسازی شهر به نفع یکی دیگه تمام میشه دلیل این کار صبوری اقای شهردار والله اگر این شهردار نبود که شخص دیگی شهردار بود خدا میدونه که هر روز درگیری و انصاف خوب چیزی. دانشور جان
باشت همیشه سرفراز گشین
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا خواب دیدی خیر باشه معلومه که اصلا تواجتماع زندگی نمیکنی یا شمع سیاسی نداری بزار برات بگم که درباشت باوی قریب ۹۰درصد لیدر های سید قدرت وجعفری با حاج فولادی پیمان بستند ودر گچسارانم وضعیت همینه مشکل حاج فولادی باشت بود که حل شودبه لطف خدا وبزار بیشتر برات بگم این دور نه موحدی است که حمایت کنه نه شجاع پوریان از حوزه کهگلویه نه چهار نماینده اصول گرا وجود داره پس بدون اصوگرایان حزب باد نیستند بر سر سفر انقلاب بزرگ شدندواین دور کاندیدای اعتلاف حاج فولادی ونداست .ترس وحشتو میشه از همین الان تو چشماتون خوند
گچ
Iran, Islamic Republic of
دانشور چقدر پول گرفتی. ..نان به روز خور. ..وقتی که تو به دنیا نیومده بودی توی قنداغ بودی حاج فولادی ۱۹ سالش بود رئیس جهاد بود. ... تو از رزمندگی فولادی در پشت جبهه های جنگ چه خبر داری چه رشادت هایی که نکرد ای از خدا بیخبر. ..
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه امثال حاج فولادی نبودند بدبخت بیچاره تو باید الان تو یاسوج برای چندر قاض گدایی میکردی. .حقتون همین بود نفت بره یاسوج از پستش گذشت تا تو در رفاه باشی.
لر لر
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که فولادی داشت از صیانت نفت دفاع میکرد تاجگردون کجا بود اون موقع که برای جنگ تحمیلی فولادی تجهیزات ادوات تامین میکرد تاجگردون کجا بود اون موقع که تلمبخانه گروه زیر توپ موشک عراق بود حاج فولادی و تیمش برای برای بازسازی خون جگر میخوردن تاجگردون کجا بود..
رها
Iran, Islamic Republic of
لایکککککککککککککککککککک
مرد منصف
Iran, Islamic Republic of
اقای فولادی لطفا جواب بدهید ترکهاهم باتاجگردون هستند مامرد کاروعمل میخواهیم
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای دانشور
دوستان قدیم...باشت
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور خوب هست که یک طرفه به قاضی نروید.این طور هم که شما میگید نیست.خیلی ازباشتیا الان آقای حاج فولادی رو دعوت کردن وشک نکن اغلب طرفدارای حسینی و جعفری به ایشان رای خواهد داد.
خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
تعجب
Iran, Islamic Republic of
جناب جاسم بهتره در کار سیا سیون دخا لت نکنید وصل شدن به مرکز موضوع سیاسی است نه قندو شکر وانگهی همه وظیفه دارند کار کنند کسیکه وکالت قبول می کنه باید خواب خوراکشو هم جمع کنه شب وروز نداشته باشه تا حق کسانی که بهش رای داده اند ادا کنه ..بله خدمت عبادته همان طور که فکر کردن هم عبادته ازطرفی درسیاست تو مو بینی و ان پیجش مو /تو ابرو ان اشارتهای ابرو!!
دایی
Iran, Islamic Republic of
خودتوخلاص کن بگو طرفدار تاجگردون هستم ماهم خیری از تاج ندیدیم رای هم به هیچ کس نمیدیم چمن درست کردن نان اب نمیشه
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر جوانانشایسته ای چون جنابعالی دانشور عزیز
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا این چرندیات که گفتی با عقل ادم جور در میاد . اخه اقای فولادی چه پستی داشت که بخواد ابشیرین درست بکنه .شما چرا همین حرف به اقای تاجگردون نمیزنید که به قول خودش در تهران ۲۵ سال ساکن و پست مقام داره . ایا برای باشت چکار کرده که فولادی اخواد انجام بده
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
واقعا این چرندیات که گفتی با عقل ادم جور در میاد . اخه اقای فولادی چه پستی داشت که بخواد ابشیرین درست بکنه .
داریوش
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای کبنا که هر انشائی با هر کیفیتی را ننتشر میکند

آقای نویسنده کمی و فقط کمی از قوانین اداری اطلاع داشته باشید بد نیست
مدیر
Iran, Islamic Republic of
اینقدر چاپلوسی کردن چه دردی برای ما دوا میکنه؟ جناب دانشور شما وکیل مدافع تاجگردون در این سایت هستید؟
وقتی نماینده مغرور این شهر نامزدهای اصولگرا را خطاب میکنه که به تهران وصل نیستند، باید منتظر جواب از طرف انها باشه! شما قیل از اینکه درس اخلاق به دیگران بیاموزی نگاهی به مصاحبه مرشدتان بیانداز!!!!
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
احسنت برادر.وبا اجازه سخن برادرم را تکمیل کنم..وخدمت به کت و شلوار و گهی ارم نیست...اقای فولادی بزار دکتر تاجگردون به شهر و دیارش خدمت کند.حالا که مردم طعم نماینده داشتن را چشیده ان بزار در ارامش باشند.خدا میداند در حال حضر جز تاجگردون کسی لایق مجلس نیست...
ناشناس
United States
دوست عزیز،گل گفتی.
ناشناس
United States
قربون دستت از قدرشناسیت.
س
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه چرا اجازه می دهی هر که بیاد وبه تر ک ها توهین کند
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای دانشور اشتباه نکن اقاحیات ۳باربرای تبلیغات رفت ابشرین بنام اینکه شماترک هستیدبایدبمن رای دهیدازسقلاطون ۲بارابشرین وبیبی جان ابادرانگاه کردبرای خنده گفتم بنده خداخواست بگه من هم هستم
علی
Iran, Islamic Republic of
فرمایشات شما نویسنده محترم در بسیاری از موارد متین و مورد قبول می باشد. هرچند که مقایسه شخصی مانند آقای فولادی با آقای تاجگردون دو مقوله کاملا متفاوت می باشد و عملا کاری نادرست است. ولی در بسیاری از موارد هم می توان از عملکرد جناب تاجگردون ایرادهایی عمده گرفت. در هر حال در موقعیت کنونی با توجه به اینکه عمده افراد به لحاظ منافع شخصی خود و بستگان پای به میدان رقابت میگذارند انتخاب تاجگردون نسبت به بقیه گزینه های دیگر همانند ضرب المثل انتخاب بین بد و بدتر می باشد و به همین منظور انتخاب آقای تاجگردون دارای پسندیده تر می باشد.
محمد جواد ظریف
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج علی مرد عمل و عملیاتی
ساده
Iran, Islamic Republic of
اقای جاسم دانشور .دچار توهم شده ای یعنی به خاطر شما کسی تاجگردون را نقد نمیکنه و ساکت شده اند عجب عجب عجب عجب عجب ترک به این اعتماد به نفس ندیده بودم عجب عجب عجب
صابر
Iran, Islamic Republic of
تو از کجا اومدی دیگه خخخخخخخ خخخخخخخخخخ ااقای تحلیلگر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ترکها دیگه چه بدبخت و ساده هستن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حامیان
Iran, Islamic Republic of
برو نصف سبیل با این تحلیل آبکی ات اول برو دو کلام یاد بگیر بعد بیا اظهار نظر کن ، من به شخصه اگر یک هم گرایش فکری با تاجگردون نیستم اما تاجگردون را دوست دارم . اما با بودن کوتاه بینانی ما شما تاجگردون محبوبیتش را از دست خواهد داد
سرابیز
Iran, Islamic Republic of
سلام....ما سادات سرابیز باشت حمایت خود را از برادرمان حاج فولادی اعلام میداریم
52
Iran, Islamic Republic of
خداییش من گچسارانی یا باشتی نیستم ولی اونایی که بدگویی تاجگردون را می کنن یا واقعا اطلاعات کمی دارند یا خیلی عقده ای اند برادر من تاجگردون الان جز قوی ترین نمایندگان ایران هستش واصلا قابل قیاس با هیچ کسی نیست
روستای چهار راه گشین
Iran, Islamic Republic of
گاهی سرما زمستان

روابط را تیره می کند

به گرمای این شعله ایمان بیاور
حاج فولادی وندا
نجاتمان خواهد داد !!!
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
..کنه جاسو دانشور که هر کس از راه میرسه تحلیلگر شده . جواب خوبی در اینده نردیک در همین سایت تاج نیوز خواهی شنید
اسفندیار قره قانی
Iran, Islamic Republic of
دانشور جان اگر اینقدر که به تو حرف زدن این ملت اگاه بنده بجای شما بودم دیگه قلم دستم نمیگرفتم. شما در حد و قواره جناب حاج فولادی نیستین لقمه بزرگتر از دهنتون نگیرین با تشکر دانشور جان
Iran, Islamic Republic of
دانشور خجالت خجالت
باشت مقتدر
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده محترم
آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. تیپ بعضی ها به نمایندگی نمیخوره. منافع شخصی بعضی از افراد به خطر افتاده و این جماعت منافع مردم گچساران و باشت برایشان مهم نیست. این همه سنگ اندازی فقط بخاطر زمین زدن تاجگردون برای رسیدن به منافع حزبی و گروهی یک عده ضد گچسارانی است
محمد
Iran, Islamic Republic of
میخوام ببینم اقای دانشور ..را که از تربیت بدنی میخواستی وصول کردی که این همه ..میکنی شما را قطعا اقای .خوب .چندین سال در دولت قبل خوب تونستی با ترفندهای مختلف و ساپورت .بوکس استان را ..و این شد که چندین میلیون .و بعد گفتی که پولم را نمی ..شما درد دارید که اینجور با .و .و ..مطلب مینویسی لطف کن به خودت بیا و بدان که قلم با ارزش است و با قلمت دلت را پر کینه نکن.
قاصد
Iran, Islamic Republic of
دانشورکدام توهین رابه کسی کرده فقط گفته برای مردم ابشیرین کم کاری کرده
..باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی انشاالله پیروزی نرو تو فکرش.تو باشت ماهم پشتت هستیم شچ نکن.
فلافل
Iran, Islamic Republic of
کاری به قیافت که عینه او مخمله ندارم ولی عقل کل تاجگردون که چندین دوره رییس برنامه و بودجه بود تو فارس یه دوره ای معاون رییس برنامه بودجه کشور بود ...اری کرد اصلا براش گچساران مهم بود .
ا
علی
Iran, Islamic Republic of
... را میشناسند چه ..که بخاطر .شما .شدند پس لطفا اظهار نظر نفرمایید کسی شما را به خوش ...
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
واخ واخ واخ، اما هم نعمتی بحضه نافهمی نی
کاکالار
Iran, Islamic Republic of
نگاه در حاج فولادی هیچ عیبی نمیتونید پیدا کنید چون نمونه یک انسان کامل هست به مولا علی علیه السلام حاج فولادی نمونه یک مرد صادق صداقت هست اهل دروغ و دغل نیست انسانی بسیار مومن مرد عمل هست اصلا شعار نمیده. .. حاج فولادی خواهد آمد و مسئله قوم گرایی ریشه کن خواهد شد. حاج فولادی میاید اشتعال از زیر ساخت های نفت ایجاد میشود. ..جوانان گچساران باشت نگران نباشید مرد عملیاتی خواهد آمد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا سعی کن مطالب را کامل چاپ کنید وقتی توهینی نیست پس دلیلی ندارد که حذف میکنید رسالت خبری و خبرنگاری این نیست واقعیات را چاپ کن مطلب محمد را چرا درست چاپ نکردی اخه توهین و اهانتی نبود پس چرا دلیلش را بگو؟!
سادات
Iran, Islamic Republic of
ما جمعی از طایفه سادات بیدک حمایت میکنیم از حاج فولادی وندا
کاکالار
Iran, Islamic Republic of
جاسم دانشور چنان طوری ..که بلند نشی .که بخوای گرد خاک کنی. ..خدا شاهده به خاطر این طهمت هایی که زدی چنان طوری جوابتو بدم که دیگه قلم به دست نگیری از کرده خود پشیمان میشی. .
بچه های بالا
Iran, Islamic Republic of
حامیان فتنه بزودی جوابتان را خواهیم داد. ...فتنه گران. ..جاسم دانشور تو هم منتظر باش....یا علی حاج علی
یه همشهری
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا.با عرض سلام به همه دوستان.نمیدونم چی بگم ولی دوستان ارزش نداره بخاطر اینکه کاندید مورد نظرمون بره مجلس همه ارزشها و انسانیت مون رو زیر پا بزاریم و با همدیگه مشاجره کنیم.البته اینجا یه فضای مجازی هستش و هر شخصی با هر اسمی که دوست داشته باشه کامنت میذاره و نظرش رو اعلام میکنه.چند ماه دیگه انتخاباته و این مشاجره هایی که الان بصورت مجازی هستش اونموقع بطور واقعی در فضای گچساران و باشت نمود پیدا میکنه.بزارید یه تجربه از خودم بگم چند سال پیش من طرفدار پر و پا قرص یکی از کاندیداها بودم و بنده اینقدر غرق فضای انتخابات شده بودم که با خیلی از دوستان صمیمی خودم بحث میکردم و از هم ناراحت هم میشدیم و تصور من این بود که فکر میکردم همه دوستان و اشنایان باید به اون شخص مورد نظر من رای بدن و هر کسی که طرفدار جبهه مخالف ایشان بود رو دشمن فرض میکردم.و خیلی ها رو از خودم ناراحت کردم و بعد فهمیدم که من چقدر اشتباه کردم.دوستان بعنوان یه همشهری ازتون خواهش میکنم اگه برادرتون هم بخواد بره مجلس با کسی مشاجره نکنید و کاری نکنید که مثل امروز من اظهار پشیمانی کنید.من اشتباه کردم و اگه برمیگشتم به گذشته هیچوقت بخاطر اینکه اقای ایکس بره مجلس کسی رو از خودم ازرده نمیکردم. امیدوارم همه دوستان عاقبت بخیر بشن
.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج حیات
یاهو
Iran, Islamic Republic of
ایا می دانید قیافه در رای اوردن خیلی مهم است شاید ۵۰% ارا به این امر اختصاص دارد میگی نه امتحان کنید جوانان قیافه پسندند
علوی سراببیز
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم بعضیهااصلا فولادی نمیشناسندبعدبجای فامیل وروستاشون اعلام حمایت می کنندخواب دیدیدخیرباشه نه داداش ازاین خبرانیست فقط حاج غلام وبس
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
دریک کلام بیشتر شما در توهم هستید .تاجگردون به خواست خدا پیروزمیدان است.
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
تکبیر..فولادی گده
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان عزیز به ولاه اقتصاد گچساران واستان سر نفت ومانیاز به یه ادم نفتی بانفوذ داریم مگه فولادی کی در گچساران سمتی داشته دوماه ودیر عامل بود برین ببینین چیکارها کرد بیمارستان شهر بیمارستان واسه نفت طرح های زیر گذر وفرودگاه طرح جاده ی دوبانده گناوه گچساران مهندس پولادی انجام داد طی دوماه برین مطالعه کنین تاجگردون هنوز داره کارهای فولادی رو انجام میده بیدار شین مردم بیدار مهندس پولادی یه ادم نفتی بود اگه بیاد نماینده شه ببین چیکارهایی میکنه تاجگردون با ابن همه ادعا وکب کبه خوندن کدوم کارگاه تولیدی راه انداخت دو نفر برن سر کار جز فامیل های درجه یکش جز دوتا جدول رنگ زدنش
ر جواب دوست خوبم مهدی مظفری
Iran, Islamic Republic of
تکبیر.. ..هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.
حسین
United States
دتناذ
مرادی
Iran, Islamic Republic of
مگر تو نماینده حاج قدرتی ها هستی که ارایشان در سبد تاجگردون خواهد بود ؟تاجگردون مگر از اعتبارات شخصی خود اقدام به کارهای گفته شده که برای ابشرین شده هزینه کرده ؟امر ونهی و عزل ونصب های از بعداز انقلاب به مدت بیست سال در دست تاجگردون ها بوده اگر نارسایی و بی قاعدگی و بی عدالتی در توزیع وتقسیم اعتبارات برای رفاه واشتغال و.....بوده در این شهرستان تا کنون خود تاجگردونها باید پاسخگو باشند
بناری
Iran, Islamic Republic of
آقای دانشور از چیزی که اطلاع نداری الکی حرف نزن کی این .رو به قورتت داده. ..
زنده باد باوی
Iran, Islamic Republic of
جاسی جون خوشم اومد با کامنتا مردم پوزت به خاک مالیده شد برو بابا با این سبیلت
من
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون نماد توسعه جیب خیلی از بی عرضه های شهر گچسارانه نه توسعه شهر.
غلامحسين
Iran, Islamic Republic of
حی علی خیر العمل
حاج فولادی مرد عمل
موسي عباسي
Iran, Islamic Republic of
دردر بر مرد بزرگ قشقایی. حاج علی آقا فولادی. جهادگر انقلاب اسلامی ایران.
هاااا
Iran, Islamic Republic of
بالا بالا
حاج علی رفت بالا
بالای بالاتر
کی برتر
حاج علی
بالاتره
حاج علی
شجاع تره
حاج علی
نترس تره
حاج علی
مصطفي آرپناهي
Iran, Islamic Republic of
فقط فولادی وندا
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کامنتها به قدری بار دارن که قاعدتا باید نویسنده رو متحول کرده و به تآمل وادارند. درود بر آزادگی وشرف
حبیب پور
Iran, Islamic Republic of
باباکلان.... بهرام تاجگردون برق ... آورد وغلامرضا تاجگردون دست برادری وزندگی کردن به برادران ترکش داد.
گچساران ومردم
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دانشور ببخشید دیکلمه جالبی نوشته اید ولی برادر اولاجشن ساز چه ربطی به تاج گردون دارد دوما:مگر اگر به قول شما تاج گردون این همه کار کرده پس دولت چکارکرده سوما:برو خداراشکر کن که طیف اصول گرا قیم نماینده محترم در مجلس شدندتاجناب عالی اینطو دیکلمه بنویسید چهارما:جناب آقای حاج فولادی نه تنها انشاالله کاندید مستقل اصولگرا بلکه جدااز قومیت گرایی وفامیل گرایی وبدست آوردن جایگاه شهره خانوادگی انشاالله در آینده نزدیک وکیل کل مردم شهرستان گچساران وباشت خواهد شد انشاالله
گچ بوی
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره که هنوز مردم منطقه گچساران بجای شایسته سالاری بحث لر و ترک میکنن.
گچساران ومردم
Iran, Islamic Republic of
کبناالطفا کامنت گچساران ومردم راکه فرستادیم نشان دهید
گچساران ومردم
Iran, Islamic Republic of
پس لطفا نشان دهید تاسایتتان بی اعتبار نشود
حامیان حاج فولادی وندا شهرستان باشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه دوستان عزیز ...................

سخنان شما نویسنده عزیز نشان از بغض وکینه نسبت به کسی است که از جنس مردم رنج کشیده است .
حاج فولادی وندا اماده تا زکات عمر خودش را صرف خدمت به مردم محروم سرزمین خویش کند ایشون نماد حقیقی خدمت بی منت میباشد که ازپست خودش که ریاست شرکت نفت بود به خاطر این مردم گذشت .............نه کسانی که فقط یدک میکشن این اشعار را
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بیش از صد کامنت همه توهین بودند متاسفم
سادات بیدک
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون دور قبل وزدی دیگه وحرفاتو نمی خوریم

زنده باد حاج فولادی تنها نماینده اصولگرایان مقتدر
حسن کلید ساز
Iran, Islamic Republic of
وای وای که تاجگردون بازنده هست آیم کسانی که به نفع تاجگردون کامنت میزارن هم منافع خودشو از دست میره چون میدونن فولادی برنده هست. ..کلی نگران نباشد چون حاج فولادی اینقدر روح بزرگی داره فقط به دنبال شایسته سالاری هست مردی از جنسی خاک مرد عمل. ..مرد با خدا با ایمان
محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای دانشور اگر بدونی که نماینده تاج گردون در محیط زیست چه به سر برادرت آورده اینقدر حمایت نمیکردید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یک نفربین شمانبود بگه کدام حرف دانشور بد بوده مکه هرکس حرف حقی زد باید بهش حمله بشه اینطور معلوم میشه تمام حرفهای ایشان درست بوده جون کسی نتوانست ادعایش رارد کند فقط توهین کرده اید
محروم
Iran, Islamic Republic of
بقول بعضی ها میگن تاجگردون چکارکرد؟ میگن چند تا چمن ولامپ زد با با جان اگه فولادی (پولادی) امسال حضرات توخالی بیاد همون هم از دست میره حداقل یک روشنایی وچمنی داریم نزارید تاریک بمونیم
محمود
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون داره همه پروژه ها وکارهایی فولادی روانجام میده تاجگردون چه کرد برید مدیر پیدا کنید که نه فرماندار نه شهردار نه نماینده باشه بعد طی دوماه فرودگاه گچساران رو به تهران وصل کنه گناوه رو به گچساران وصل منه یعنی به ابهای آزاد گچساران میشه منطقه ویژه این جاده رو مهندس پولادی زدن بیمارستان شهر ونفت باز شدن مجدد کارخانه ها بسته شده شرکت نفت جلوگیری از رفتن نفت گچساران به مرکز اینا لیاقت نه چمن مصنوعی که طرف پول ندا ه داخلش بازی کنه حتما تاجگردون پول میده هم رای میگیره هم هزینه چمن رو حساب میکنه تاجگردون سه سال رییس کمسیون بودجه هم بود انقدر کار کر د ومهندس پولادی دوماه مدیر نفتی بود انقدر کار کرد برو قیاس کن
باشت
Iran, Islamic Republic of
اصلا تاجگردون تایید نمیشه.دکتر بای بای
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستی نوشته ۹۰ درصد باشت با فولادین و نوشته ک داخل اجتماع گشته و لیدرهای اقای حسینی و جعفری با فولادی پیمان بستن...اولا تو شهروند باشت نیستی...دوما اقای سید محمد تقی محمدی .حاج غلامحسین ظفری..اقایان موسویهای بیدک و حسینی...لیدرهای حسینی بودن ک با تاجگردونن..منتظر دعوت طایفه بامیشخی باشین و ببینین..اقای خیزادم از طرفداران و لیدرهای حسینی بودن........و در جواب ۹۰ درصد فک کنم نتونه ۱۰ درصد ارای باشت بیاره هم تا روز اخر منتظر باش
سادات تکیه
Iran, Islamic Republic of
ما سادات تکیه امسالم مث سال قبل فقط تاجگردون
دره باشت
Iran, Islamic Republic of
۲۰ خانوار داخل روستای ما هس دور قبل فقط حسینی امسالم فقط تاجگردون عزیز و شجاع
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
تا فرد کارامد و توانای مث دکتر داریم نیاز ب انتخاب کس دیگه ای نیس
پنبه زار
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
قلعه کهنه
Iran, Islamic Republic of
امسالم مث هر سال تاجگردون مرد عمل مرد معرفت و تواضع...بدون دید جناحی شخصیتی فرا جناحی ...فردی بدون درنظر گرفتن قومیت
پزین
Iran, Islamic Republic of
اقای فولادی من از طایفه بزرگ گشینم ...فک کنم بد طور ... غیر ر.. بات ک هیچیکه ککایلشم نباشن..
ملک اباد باشت
Iran, Islamic Republic of
۱۰۰ درصد تاجگردون
عشق اباد سرای من
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادرمون دکتر غلام رضا تاجگردوووووووووووووووووووووووووووووووووون
سراببیز
Iran, Islamic Republic of
دوره گذشته گفتن حسینی بیشترین رای رو داخل سراببیز میاره ولی اگاه باش فولادی اصلاحطلبان بیشترن داخل روستای ما پس فکر باطل نکن هرچند اصولگراها هم باهات نیستن
تنگ سادات امازاده سلطان محمود
Iran, Islamic Republic of
ما ب فردی رای میدیم ک خدمتکنهن فردی ک فقط قول کار میده و توانای همینم نداره...............تاجگردون درود و صد درود
منصور اباد
Iran, Islamic Republic of
اقایان کریمی.. اکبری.. امیری ..رشیدی ....و....................فقط تاجگردون
باشت اسلام ابد
Iran, Islamic Republic of
ما سادات زاد احمدی امسال ب برادر قدر خودمون رای میدیم تااااااااااااااااااااااااااااجگردووووووووووووووووووووووووووون
غلو
Iran, Islamic Republic of
اقای دانشور ما کاری ب خدمت رسانی اقای فولادی نداریم ولی ....نمایندگیو نداره عموهای من باهاش گشتن ولی پشیمون شدن و امکان نداره بهش رای بدیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1