تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۰۷۵۶۹

انتقاد یک اصولگرا از کبنا درباره مشک و ملار+پاسخ کبنا

۴۴
۰
کبنا ؛مخاطب اصولگرای کبنا نیوز
این مطلب به عنوان کامنت به کبنا نیوز ارسال شده است و نویسنده که اصرار بر محفوظ ماندن هویتش داشت خواستار پاسخگوئی مدیریت کبنا نیوز شده بود؛
بسمه تعالی
مدیریت محترم سایت کبنا نیوز جناب آقای عکاشه سلام علیکم
این حقیر یکی از مخاطبین سایت شما هستم و روزانه به مدت ۴ ساعت وقت خودم را به سایت شما اختصاص میدهم.
اول اینکه جا دارد از زحمات شبانه روزی شما و مجموعه تان تشکر کنم که اخبار شهرستان و استان را به نحوه احسن پوشش میدهید، دوم اینکه جناب آقای عکاشه روی صحبت با حضرتعالی است.
این حقیر دیدگاه فکریم اصولگرا است شما با چه پشتوانه ای دارید به کارتان ادامه میدهید جز اینکه پشتوانه شما ما مخاطبین هستیم. گلایه دارم یک روز صبح وقتی رفتم پشت سیستم در ادره دیدم که مطلبی تبلیغاتی در سایت تحت عنوان اختتامییه جشنواره مشک ملار و آنجا با خودم گفتم مگر سایت مختص به دفتر تاجگردون است که تصمیم گرفتم این نامه را به شما بنویسم.
آقای عکاشه سایت کبنا مختص به اصلاح طلبان نیست. مختص به ما اصولگرایان هم است پس وظیفه شما سخت است و باید هیچ وقت فرق بین این دو جریان سیاسی در شهر نگذارید جهت اطلاع شما دفتر نماینده خودش پرتال خبری دارد دلیل ندارد سایت شما بستر تبلیغ نماینده باشد.
میدانیم که یکی از اعضای سایت شما در دفتر نماینده مشغول کاراست ولی این دلیل قانع کننده برای ما مخاطبین شما نمی باشد و لذا از شما خواهشی داریم در این چند ماه آینده که انتخابات مجلس نزدیک است خواهشمندیم ندای بی طرفی را در سایت تان حاکم کنید.
ارادتمندشما؛  ...
توضیح سردبیر کبنا نیوز؛
دوست گرامی سلام؛
اگرچه پیش از این چندین بار توضیحات لازم در این باره داده شده ولی تکرار این ادعاها به تدریج نشان می دهد که از فاز دلسوزی خارج شده و به قصد بر هم زدن تمرکز مدیریت کبنا نیوز مطرح می شود.
دوست عزیز با شناخت کاملی که از بنده دارید خود بهتر می دانید عقاید و سوابق اینجانب و دیگر مدیران سایت چیست.
نظر من به عنوان سردبیر کبنا نیوز راجع به جریانات مخنلف کشور را نیز می دانید و اینجانب نسبت به جریانات سیاسی و رفتار و عقایدشان شناخت کاملی داشته و انتخاب خود را کرده ام. پس مطمئن باشد هیچ گاه شاهد کوچک ترین تغییری در افکار و عقاید مان نخواهید بود.
اما اینکه مشک و ملار را جائی تبلیغ کرده ایم، کار بسیار منطقی انجام داده ایم.
صبح ها که به اداره می روید، جنب ادراه تان محفلی فرهنگی وجود دارد که اقلام فرهنگی را در آن به مراجعه کنندگان می فروشند.
مدیر این فروشگاه فرهنگی جناب سرهنگ رمضانی می باشند که از دوستان بنده می باشند. در هفته گذشته آقای رمضانی ۳ بار در این سایت بالاترین مقامات سیاسی این شهرستان را، به تندترین وجهی نقد کرده اند.
کمی قبل تر از آن آقای یداله مرادی با عنوان ۳ خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز، دبیر انصار حزب اله تهران را دعوت نمود و به قاطع ترین شکلی، گذشته و خانواده نماینده شهرستان گچساران و باشت را هدف قرار داد و از مردم خواست به تاجگردون رای ندهند.
چند روز دیگر نیز قرار است نشستی به نامی دیگر برگزار شود و به گفته اصلاح طلبان اهداف خاص سیاسی در آن دنبال شود و این اخبار همه در کبنا نیوز به بهترین وجهی و حتی بسایر پررنگ تر از سایت های متعلق به جریان اصولگرائی منتشر شده است.
مخاطبین می دانند که در میان همه سایت های گچساران فقط کبنا نیوز توسط اصلاح طلبان اداره می شود و همین را نیز دوستان برنمی تابند.
کمی پیش از آن نیز تمام اخبار و نوشته های متعلق به منتقدین اصلاحات در این سایت منتشر شده و بعد از این نیز می شود ولی توقع می رود که کمی منصفانه برخورد کنیم و اگر دغدغه مسلمانی نداریم کمی آزاده باشیم.
بعد از این همه انتقاد، اگر در گوشه ای از سایت تبلیغی نصب شود حالا چه شما با این جشنواره موافق باشید و چه مخالف، به هر حال سامانه اجرائی این شهرستان هم حق دارد کارها و فعایت های خود را تبلیغ نماید و از قضا این سایت را برای این کار انتخاب نموده است.
در همان روز آقای فولادی به همراه سیداکبر علیزاده به عنوان کاندیدای احتمالی جریان مورد علاقه شما، نشستی صمیمی با خبرنگاران داشتند و در این جلسه که ساعتی پیش از مشک و ملار برگزار شده بود تنها خبرنگار مخالف از کبنا نیوز بودند.
خبر این نشست نیز در سایت انعکاس داده شد و اتفاقا در تمام هفته بعد از آن مرتبا در اسلاید اول کبنا قرار گرفت.
در این دو هفته که از اتفاقات چمن سرآب ننیز گذشته است، کدام سایت مثل کبنا نیوز انعکاس دهنده اخبار شما بود است. چه سایتی مثل کبنا نیوز لفظ خانزاده را تیتر نمود؟ و منظور شما را که کدخدازادگی یکی از بزرگان این شهر بود را برای مردم تشریح نموده است؟
کدام سایت اصولگرائی جسارت و صداقت داشت که اصلا این جمله را در اخبار خود بیاورد؟ اگر کبنا نیوز نبود هیچ کس نمی فهمید که سردار حسین اله کرم برای چه به معبرالشهدا آمده بود و نیت برگزارکنندکان مراسم چه بوده است و ما در تحقق اهداف دوستان شما نقش کاتالیزور را اجرا کردیم و به آن افتخار می کنیم.
باز می گویم عملکرد کلی کبنا نیوز و آقای کنارکوهی به عنوان دبیر ورزشی و مدیرفنی سایت کبنا نیوز مورد حمایت و البته نظارت کامل آقای کمائی مدیرمسئول و بنده سردبیر سایت بوده و خواهد بود.
از تذکر جنابعالی سپاسگزارم و منتظر ارئه دغدغه های شما و همه مخاطبین سایت خواهیم بود.
بهنام عکاشه
نام شما

آدرس ايميل شما

ناظر
Iran, Islamic Republic of
احسنت.امیدوارم در هم کوبیدن کسانی که مغرضانه برخورد میکنند را در اولویت کاری قرار دهید.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه، همیشه عادلانه عمل کرده،بیاییم همدیگه بی مورد متهم نکنیم، حسادت، را بزاریم کنار،رقابت سالم، کار فرهنگی چه مخالف،چهمموافق، تبلیغش برای جامعه مفید است
یاوران تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
قربون انگشتل بهنام عکاشه که من پوزتون هم بزنه ورو نیریت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه خیلی خوب بود از احیاء دیشب مسجد صاحب الزمان و سخنرانی دکتر هدایت خواه هم مطلبی می زدید.
حالا
Iran, Islamic Republic of
احسنت آقای عاشق عکاش ه درود صد درود
مسچدی
Iran, Islamic Republic of
ستمی که به مسچد شهیدان در ساخت وساز دو باب مغازه شد کسی دفاع نکرد وحال مانده دتا انتخابات شما از چه ترسید های
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه اینهاانسانهای خودخواه تمامیت خواه هستند که فقط خودری بینند
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای معترض به نظر من که طرفدار اصلاحطلبان هستم ، هر سایت یا نشریه و روزنامه ، که شخصی است و به ارگان دولتی وابسته نیست مجاز است در چارچوب قانون مطلب و ... منتشر کند . از شما میپرسم چرا روزنامه کیهان و صدا و سیما که دولتی هستند و از کیسه بیت المال ارتزاق میکنند ، اخبار اصلاحطلبان که هیچ ، بعضی اخبار دولت تدبیر و امید را هم پخش نمیکند ؟ شما چرا فقط آنچه را که خود میپسندید ، خوب میدونید ؟ این خود پسندی شما وصولگرایان و افولگرایان ، کشور را به قهقرا برده است .
بهلول
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خاری است در چشم وصولگرایان و افولگرایان . خدا از جمیع بلایا حفظش کند .
باوی
Iran, Islamic Republic of
عکاشه شیر مادرت حلالت باشه.اینا دیگه دارند شورش رو در میارند. بهشون بگید خودتون زورتون میگیره که یه سایت ندارید؟ خوب اصولگراها برند یه سایت بزنند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی عملکرد کبنا تاکنون عالی بوده
برادر یا خواهری که حاضر به معرفی خودت هم نشدی شما که ظزفیت پذیرش عقاید جناح مخالفت تان را ندارید چطور به خودتان اجازه انتقاد و حمله رسانه ای به اصلاح طلبان را میدهید.کدام سایت بدین آسانی نظرات گروه های مخالف را در سرتیتر خود قرار میدهند.خودتان خوب میدانید شماها هیچ جایگاه مردمی در بین اقشار مختلف ندارید پس خودتان حساب کارتان را بکنید....
شهامت
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه جواب خوبی دادی ولی کسی که شهامت ندار د نام خود را پای مطلبش بنویسد به نظر می رسد که دردش جشن مشک وملار نیست بلکه ترس از شکست مجدد در انتخابات پیش رو می باشد از صداقت شما سپاسگزارم
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
به سایت کبنا تبریک گفته که با پوشش خبری دو طرفه توانسته کلی به اطلاعات هم استانیها افزوده و موجب آگاهی گردیده ۰ از تمامیت خواهان تندرو بیش از این انتظار نمیرود
ملا
Iran, Islamic Republic of
چرا نظر من درباره استخدام جند نفر در اداره مالیاتی گچساران توسط اقای تاجگردون را منتشر نمی کنید شما که ادعای بی طرفی میکنید
درود بر عکاشه
Iran, Islamic Republic of
من جای شهردار بودم مجسمه یکی مثل عکاشه رو میساختم میذاشتم وسط شهر...مردی که از هیچکس نمیترسه جز خدا....لذت بردیم از پاسخی که بهش دادی....
سوسیالیست
Iran, Islamic Republic of
بنازمت.فقط کامنتل منو حذف نکنید.
آرو اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
از ۴ساعت وقت گذاشتنت برای خوندن یه سایت ازت معلومه حالت خوب نی..اگه واقعا شجاع بودی خو اسمتو میگفتی ترسو..بعد ای چه اداده ایه که تو ۴ساعت بع معض وردو به اداره میری تو سایت کبنا....مملکتی که تو کارمندش باشی از ای بهتر نمیشه که برای شادی کوچک مردم و در مقابل بزرگ مرد ایران زمین دکتر تاجگردون ایطور موضع بگیرن..
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
ازسایت وزین کبنا به خاطراطلاع رسانی شفاف و دقیق تشکر می کنیم
بیکار
Iran, Islamic Republic of
احسن برسایت کبنانیوزکه به نحو احسن وبدون غرض اطلاع رسانی می کند واز این حرفهای بی ربط نترسید وبه کار خودتان ادامه دهیدواینها به وظایف ونقش رسانه ها اگاهی ندارند
عبدالحسین
Iran, Islamic Republic of
کو جمع کن عکاشه.شورشه دراوردیه.په تو صب و پسین و دین اصلاح طلبلی
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام .اقای عکاشه توجه نکن اینهادیگر پایگاه مردمی ندارند
احسان حیدری
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز خانزاده بودن تاج برای همه روشن است رفاه و آسایش
خانوادگی ایشان برای مردم این شهر اظهر من الشمس است. در نتیجه تیتر کردن
خانزادگی تاثیر آنچنانی در اصل قضیه ایجاد نمیکند
همچنین کاش بجای شعار و سیاسی کاری رسالت خبری خود را فراموش نکنید
کاش جشن مشک و ملار که در نهایت ایرادات شرعی برگزار شد را با جشن
شهرستان شدن باشت گره نمی ردید تا ضعف خود را بپوشانید
کاش لحظه ای به شعور مخاطبان این سایت شک می کردید که شاید آنها هم به اندازه
شما می فهمند
کاش بجای ترویج خانزادگی افکار اصلاح طلبی خود را انعکاس می دادید
به عنوان یک اصولگرا توصیه برادرانه ای را محضر شما عرض کردم
حال خواه پند گیرید خواه ملال یا علی
محروم
Iran, Islamic Republic of
شما همشری عزیز خودتان اقرار می کنید روزی ۴ ساعت وبگردی می کنی اون هم سرکار آخه مگه شما از امال بیت المال استفاده نمی کنید پس کی کار ای مردمو انجام میدید آیا اون پولی که ماهیانه میگیرید حلاله؟ اول خود را اصلاح کنید بعد به دیگران انتقاد شود آیا این استفاده خاموش وحرام از بیت المال نیست ؟
ککا ککانه درک ایکنه
Asia/Pacific Region
اقا دونی چنه کارمند شهرداریه خوا وت نخوا ن وتکبیر په ایشا اصولگرایل همتون دزی ایکنین و بیت المال دزو
اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه تحسینت می کنم هر روز که به سراغ نوشته هایت می روم غیرتت را می ستایم که چطور با جرات همه اخبار را بدون کم و کاست بیان می کنی .باور کن کاهی وقت شک می کنم که اصلاح طلب هستی .اما باز به خودم می گویم اقای عکاشه است. اما به عنوان یک همشهری پیشنهاد برادرانه ای دارم که اگر واقعا شایسته و درست است و مخاطبان آن را قبول دارند رعایت کنی.در خصوص بعضی کامنت ها که بعضی افراد به جای نقد ویا بیان محترمانه نظران خود به دیگران فحش داده ویا با بیان الفاظ رکیک و زشت خود دیگران را به باد انتقاد می گیرند خواهشمند ایم در صورت امکان جملات زشت و ناپسند (کامنت ها) را نشر نکنید.
انشاالله مثل سبزه بدمید .کامیاب باشید.
شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اقای بهنام عکاشه چرا کامنت شهدای قشقایی طبق معمول نزاشتین . واقع برای سایت تاج نیوز متاسفم
باشتی ضد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آخه فقط چمن مصنوعی افتتاح کردن و حرف زدن تکراری برای جمع مختلط هم شد کار؟؟
سه راهی
Iran, Islamic Republic of
فقط چند ماه دیگه منتظر بمونید تا برچیده شدن بساط تاجگردون ها را ببینید. تو باشت آرا به سمت فولادی داره میره
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه از پتروشیمی چه خبر.میگن رییس حراستش رو دادگاهی کردن. اونم توسط لیدر جریان خاص

البته فکر نکنم بتونید این رو بیان کنید.
سینا
Iran, Islamic Republic of
درجواب سه راهی چراخودتوفریب میدی قطعابدان درباشت ۹۰درصدارامال تاجگردونه شاید هم بیشترفولادی بنده خدارابزاردوراهی باشت اگرتونست مسیرباشت تاچرام راپیداکنه
ظفری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون اگه تاجگردونه از این به بعد خودش رو بگیره . چون دور قبل هم اصولگرایان به نوعی در پیش امدن شرایط مناسب برای تاجگردون کمک کردند. و این نتیجه اختلافات بود
جواب احسان حیدری
Iran, Islamic Republic of
خدایی احسان حیدری میدونی اصولگرایی با کدام ص می باشد بابا جمع کن الکی با پارتی رفتی سر کار شرکت نفت ، چهار تا مثل شما هستند که شرکت نفت را شرکت رفت کردند
Iran, Islamic Republic of
۱_اعتراف سردبیر به این واقعیت که خانواده تاجگردون معیار اصلاحطلبی است
۲-اذعان به دکان بودن اصلاحطلبی. تا آرمان بودن
۳-ارتقائ یک نوکرزاده. به خانزادگی
۴-خجالت بکش از زیدآبادی و نبوی
۵-شاخص شما ابطحی وتاجگردون و کواکبیان هست. .فلذا درپی سوداگری خود خلق را کماکان بفریب بهنام جان
رها
Iran, Islamic Republic of
خب راست میگن همش تاجگردون و.......... چرا مسایل مربوط به بقیه رو نمیزنین
عبداله عاصی
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادرعزیزجناب آقای اصولگرااولین رایانه اداره بیت المال است ونه بیت الحال بعدوظیفه رسانه اطلاع رسانی است جاییکه تجمع عظیمی ازمردم ازفرهنگ وسنن پیشینیانشان لذت میبرندهیچکس نمیتواندآنهاراازاینکارمنع کندچراشبکه دنارامنع نمیکنن عکاشه جان متشکریم
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
سلام

سایت کبنا نیوز در حال حاضر بهترین سایت استان در کنار عصر دنا میباشد.این را بر اساس تجربه و تجزیه و تحلیل میگویم.

البته کبنانیوز نسبت به سایت های دیگر استان با شجاعت بیشتری اخبار اصلاح طلبان و اعتدال گرایان را منتشر میکند و حتی در انعکاس اخبار اصولگرایان بعضی وقت ها از سایت های اصولگرایان هم سبقت میگیره.که جای تشکر داره.

در مورد اخبار گچساران هم کبنانیوز ۱۲ سر وگردن بالاتر از بقیه سایتهای استان اخبار شهرستان گچساران را منتشر میکنه که جای تشکر داره.

در مورد کامنت ها هم اگه دقت شود اکثریت اصلاح طلب هستند و اقلیت اصولگرا.خیلی واضح است ۱۸ میلیون به آقای دکتر روحانی رای دادن و فقط ۴ میلیون به دکتر جلیلی و اصولگرایان تندرو.بقیه هم که به دکتر قالیباف و دکتر رضایی و دکتر ولایتی و مهندس غرضی رای دادن اصولگرای میانه رو هستن و نزدیک به اصلاح طلبان.

در منطقه گچساران و استان ک ب هم ۷۰ درصد اصلاح طلب هستن پس طبیعی است کامنت ها بیشتر بنفع اصلاح طلبان باشد.پس بیخودی اعتراض نکنید و و به اعضای سایت انگ نزنید.کمی واقع گرا باشید.

البته بعضی کامنت ها یه کم حالت جسارت یا توهین داره البته تا حدودی ضعیف که بهتره آقای عکاشه دقت بیشتری کنند تا خدای ناکرده کسی دلخور نشه اما بعضی انتقادهای تند طبیعی است و نباید به دید توهین نگریست.
پس بهتره دوستان و مسئولین ظرفیت نقد خودشان را بالاتر ببرند.

یه گلایه شخصی از آقای عکاشه داشتم من یک کامنت(پیام) در مورد سخنان محترمانه و بموقع امام جمعه محترم گچساران در دیدار فعالان فرهنگی گچساران ارسال کردم که بعد ۲ روز هنوز تایید و منتشر نکرده اید و پیامهای قبلی افراد دیگر هم حذف کرده اید.کمی اینکار عجیب است!!!!

خواستم بپرسم این حذف کردن و منتشر نکردن علتش چی بوده؟؟؟و آیا با پیام این فرد اصولگرا مربوط بوده؟؟؟یا از جایی دیگه به شما فشار آوردن منتشر نکنی؟؟؟یا تصمیم شخصی خودتان بوده؟؟؟؟؟

چون پیام اول من که انتقاد از امام جمعه را چند روز پیش منتشر کردید اما پیام جدید را که در آن از سخنان خوب و بموقع امام جمعه گچساران در دیدار فعالان فرهنگی گچساران تشکر کردم منتشر نکرده اید؟؟؟

چون درست نیست پیام اول منتشر شده پس باید پیام دوم هم منتشر میکردید.اگر هم نکته ای است لااقل بصورت پیام زیر خبر منتشر کنید تا ما هم بدانیم.

باتشکر از سایت کبنانیوز و سردبیر لایق کبنانیوز
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
ای عکاشه سلام اصلا از حرف این بی دین ومذهبها ناراحت نشو چونکه اینگونه افراد چهار رکعت نماز ظاهری می خوانند ولی باطنی ضد خدا ودشمنان دین خدا هستند چرا که همه چیز را برای خودشان میدانند وهر کس برخلاف آنها حرکت کند او راا ضد دین می دانند ولی خودشان هر خلاف کنند جز واجبات دین می دانند واین گونه افراد در لوای دین ضد دین می باشند ودیگر اینکه اینگونه افراد از اسم رهبری ، دیگران را ضد رهبری قلمداد می دهند پس اهمیت به اینگونه افراد ندهید در ضمن بند نه اصولگرا هستم ونه اصلاح طلب فقط واقعگرا
ظفری باشت
Iran, Islamic Republic of
آقی عکاشه عزیز
بنده وامدارهیچ طیف خاصی نیستم ولی همیشه خبرهای استان رو دنبال میکنم
این که بعضی از خبرای طیف اصولگرا رو انعکاس میدی درست هست ولی قبول بفرمایید که تیترهای انتخاب میکنید نشان از تمایل شمابه سمت وسوی اصلاح طلبان را نشان میدهد.مطمئنا اگرشما خبرهای این استان و الخصوص باشت وگچساران را بی طرفانه انتشار کنید مخاطبین شما دوچندان میشود.
بازم ممنون از برادر ارزشی جناب عکاشه انشاالله همیشه در رسالت خبرنگاری و خبر گزاری روز به روز موفق ر باشید.وازهمکارانتان هم دست مریزاد میگم.یاعلی
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه های تنگ و خودخواه انابودکننده دین می باشد پس اقایانی که با چنین افکاری دارید ریشه اسلام را از بین می برید مگر شما اعتقاد به قیامت ندارید پس چرا تهمت ، دروغ، و ... می زنید شما کسانی هستید که هاشمی رفسنجانی که یکی از بهترین نیروهای این نظام بوده وهست ضد دین وخدا وانقلاب قلمداد ش می دهید پس وای به آنهایی که کارئی نبوده اند بروید کمی به فکر قیامتان باشید
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر عکاشه. درود بر کنارکوهی عزیز و درود بر تاجگردون
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام در جواب دوستان که نوشته تاج خان زاده است چنین چیزی درست نیست پدر خدا بیامرز...
مجید
Iran, Islamic Republic of
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟وچرا؟وجدانتون کجارفته؟دروغ -تهمت-خدایا خودت قضاوت کن بی وجدانی ملتو که به حد اعلا رسیده.تاکی وبه چه قیمتی؟ فکرکنم همه بدونن ۲تا ۲تا می شود ۴یا خودتونو زدین به نفهمی؟اقای تاج گردون از هر قشری وخانواده ای از جامعه هستن یک انسان بزرگ وارسته وقابل احترامه از هر منظری نگاه کنید.شخصیت .سواد رفتارواینهمه عملکرد خوب همتون هم می بینید تو این اوضاع واحوال بد اقتصادی تنها دوره ای که بعداز حاج بهرام تاجگرون تو کشور مشخصه گچساران نماینده داره وایقد شجاع وکار امد>ولی چرا حق را کتمان می کنید ؟ تو تهران همه ارزوی چنین نماینده ای می کنن اون وقت تو گچساران اینهمه ناسپاسی وناشکری .....
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر مشک و ملاریها
Iran, Islamic Republic of
از دفتر نماینده کمک دریافت می کنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1