تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۰۷۴۵۵

ویژه برنامه‌های حوزه هنری به مناسبت سوم خرداد

۰
کبنا ؛IMG_7159دیدار کارکنان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید راد
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رئیس و کارکنان حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه خانم مجتهدزاده رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس با خانواده شهید مفقودالاثر محمد علی‌راد دیدار کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این مراسم خانم مجتهد زاده به نقش و جایگاه پدران و ماردان شهید اشاره کرد و گفت: پدران و مادران شهید بهترین الگو برای نسل جدید می‌باشند.
وی در ادامه اضافه کرد: دستگاه‌های فرهنگی وظیفه دارند از خانواده شهدا سرکشی کنند تا بدین طریق مرهمی بر زخم‌های این عزیزان باشند.
در این دیدار علی هوشمند رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن خیرمقدم به خانم مجتهدزاده از نقش و حضور رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس گفت و افزود: کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ جمعیت از استان‌های پیش رو در عرصه ایثار و شهادت در دفاع مقدس بود.
 
برگزاری همایش اصالت فاطمی و رسالت زینبی
به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر همایش اصالت فاطمی و رسالت زینبی  با حضور خانم دکتر مجتهد زاده رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس و خانم دکتر فراهانی مشاور عالی ایشان و دکتر محمدی معاون سیاسی و امنیتی استان برگزار شد.
رئیس حوزه هنری استان پیرامون این همایش گفت: در این همایش یک روزه ۱۰۰ نفر از مشاورین امور بانوان دستگاههای اجرایی استان شرکت کردند .
هوشمند در ابتدای  این همایش  سوم خرداد سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک گفت و اظهار داشت:  در این همایش  دو محور نقش زنان در مقابله با رسانه های بیگانه و شورای راهبردی دفاع مقدس قرار است مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
لازم به ذکر است  این مراسم با مشارکت حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بسیج هنرمندان و اموربانوان استانداری برگزار شد، همچنین  در این همایش از کوکب حاتمی مبارز انقلابی استان تجلیل شد.
IMG_71437 IMG_71566
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1