تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۰۷۴۵۱

اله کرم: به خان کدخدازاده ها و افراد مرفه رای ندهید

۰
کبنا ؛عضو شورای حزب‌الله تهران در مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم‌ترین ارزش در جامعه امروز ماست که با خون شهدا شکل گرفت، دفاع شد و امروز در دستان ما قرار دارد.
حسین الله کرم گفت: برخی اعتقادات به حذف پارازیت ماهواره که سبب آزادی، دروغ پردازیهای شبکه معاند می‌شود ویک حرکت ضدارزشی و محدودنگر خطاب می‌کنند اما این محدود نگری نبوده چرا که ما قصد جلوگیری از تخریب جوانان توسط شبکه‌های معاند را داریم.
وی با تاکید بر اینکه باید میان هنرهای ارزشی و غیر ارزشی مرز وجود داشته باشد تصریح کرد: حمایت از تک خوانی زنان و دسترسی آزاد به فسبوک یک عمل غیر ارزشی است و استفاده و دسترسی ما به اینترنت زمانی ارزش پیدا می‌کند که میزان آپلود و تولید ما بیشتر از دانلود و برداشت باشد.
الله کرم در ادامه افزود: من شنیده‌ام که در گچساران اخیرا شادی هایی نا‌مناسب به بهانه‌های مختلف بر پا می‌شود که شادی‌ها باید در چارچوب ارزش‌ها باشد قطعا سوار شدن یک زن به روی اسب کار غیر ارزش است.
وی عنوان کرد: جایگاه استراتژیکی گچساران با توجه به تولید یک سوم نفت کشور بر کسی پوشیده نیست و همچنین بنده با خواندن صد‌ها صفحه از مدارک موجود در ساواک رژیم پهلوی در مورد اعتصاباتی که توسط کارگران صنعت نفت گچساران صورت گرفت که نقش ارزشمندی در پیروزی انقلاب داشته‌اند که در این مرحله کمر طاغوت را شکستند.
الله کرم به وجود دو جریان قومی و فکری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: قشقایی‌ها قبل از انقلاب و لر‌ها در بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس نقش بر جسته‌ای داشته‌اند که باید از دو جریان فکری و قومی موجود در کنار هم برای برجسته سازی این شهر استفاده شود.
وی در مورد انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ما یک جامعه اصولگراست که هر اصولگرایی باید اصلاح طلب باشد. چون اساس و اصولش اینست و من اعتقاد دارم اصولگرا‌ها در مجلس آینده به اجماع و وحدت خواهند رسید و مردم در انتخاب آینده دقت کنند که نماینده‌ای را انتخاب کنند که طعم فقر را چشیده و متدین بی‌بضاعت باشد که امیدوارم مردم در انتخابات حساس آینده به این موارد توجه داشته باشند.
عضو شورای حزب‌الله تهران با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در انتخابات مجلس و شورای شهر به فردی رای دهیم که فقر را با تمام وجود حس کرده باشد، نه خان کدخدازاده و پول دار.
تصاویر: حبیب قلندری
IMG_8937 IMG_8939 IMG_8945 IMG_8951 IMG_8953 IMG_8959 IMG_8961 IMG_8967 IMG_8976 IMG_8978 IMG_8982 IMG_8984 IMG_8987 IMG_8989 IMG_9004 IMG_9006 IMG_9015 IMG_9019 IMG_9023 IMG_9024 IMG_9032 IMG_9034 IMG_9035 IMG_9036 IMG_9038 IMG_9039 IMG_9040 IMG_9042 IMG_9043 IMG_9044 IMG_9045 IMG_9046 IMG_9048 IMG_9049 IMG_9051 IMG_9052 IMG_9055 IMG_9057 IMG_9058 IMG_9063 IMG_9064 IMG_9066 IMG_9068 IMG_9075 IMG_9076 IMG_9077 IMG_9078 IMG_9080 IMG_9082 IMG_9083 IMG_9084 IMG_9085 IMG_9086 IMG_9087 IMG_9088 IMG_9090 IMG_9092 IMG_9093 IMG_9094 IMG_9095 IMG_9097 IMG_9099 IMG_9103 IMG_9105 IMG_9109 IMG_9114 IMG_9122
نام شما

آدرس ايميل شما

لر با غیرت
Iran, Islamic Republic of
یعنی یه لر با غیرت نبود بلند بشه و جوابش رو بده؟؟؟؟؟ این یعنی چی:
قشقایی‌ها قبل از انقلاب و لر‌ها در بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس نقش بر جسته‌ای داشته‌اند....
یعنی لرها قبل از انقلاب هیچ تلاشی نداشتند؟؟!!! آقای اله کرم شما قبل از انقلاب سرت زیر برف بود و ندیدی که لرها چه ها کردند.... و ندیدی که ترکهای ما هم در دوران دفاع ده ها شهید دادند...
متاسفم برای شما که در این مجلس نشستید و هیچ نگفتید...متاسفم...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
هرجا که بری اشکان محمدی نشسته با رفیقش
اخوی تقبل الله قبول باشه

یه سوال شما دونفر جریان سیاسیتون چیه ؟ فقط همین

بعد هم کبنا جان سعی کن خبر سوخته کارنکنی بابا عصردنا همان روز زد تو با از این ور و اون ور یک یک خط کپی کردن ضایع کردی
مستر تبلیغات
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاجگردون
بازاری
Iran, Islamic Republic of
دنیارو بهم بریزید تاجگرودن در دل مردم جا دارد شما ها نمیتوانید با رعب ووحشت مردم رو بترسونید شما امتحانتون رو پس دادین تاجگردون برادر شهید و انسانی دلسوز نظان ورهبری است سعی نکید انقلاب واسلام رو با انداختن چپیه متعلق به خودتان بدانید شما ترسی به وجود مردم میندازید خان وکدخداهای ان زمان نمینداختن ما انقلاب وشهید دادیم که ازاد باشیم نه افراد مس شماها برای مردم فیگور بگیرند ایا مردم حق ندارن شاد باشند ایا مردم باید همیشه در زندان باشن وشماها همیشه انقلاب واسلام رو باید متعلق به خودتان بزانید بس کن عزیز بزرگوار یادتان باشد مادر چه دهه ای زندگی میکنیم
بازاری
Iran, Islamic Republic of
دنیارو بهم بریزید تاجگرودن در دل مردم جا دارد شما ها نمیتوانید با رعب ووحشت مردم رو بترسونید شما امتحانتون رو پس دادین تاجگردون برادر شهید و انسانی دلسوز نظان ورهبری است سعی نکید انقلاب واسلام رو با انداختن چپیه متعلق به خودتان بدانید شما ترسی به وجود مردم میندازید خان وکدخداهای ان زمان نمینداختن ما انقلاب وشهید دادیم که ازاد باشیم نه افراد مس شماها برای مردم فیگور بگیرند ایا مردم حق ندارن شاد باشند ایا مردم باید همیشه در زندان باشن وشماها همیشه انقلاب واسلام رو باید متعلق به خودتان بزانید بس کن عزیز بزرگوار یادتان باشد مادر چه دهه ای زندگی میکنید
زمین محراب
Iran, Islamic Republic of
.... امسال زودتر از همه برو پست بندی که دیگه غلام رنگ مجلس نمیبینه. من یه هزارتومنی میبینم فورا میندازم صندوق صدقات. شماها چطور این نان و ثروت بادآورده از گلوتون پایین میره؟؟؟؟
احسان دری
Iran, Islamic Republic of
توی عکسها و اینجور همایشها اثری از نسل جوان دیده نمیشود..بیشتر ادمهای شرکت کننده هم ثابت و تکرارین و اکثرا مشاغل خاص و وابسته به .....چه شده است که فاصله عموم مردم با این بحثها و اندیشه ها فاصله گرفته است؟ آیا دوگانگی در شعار و عمل باعث دوری و دلزدگی مردم نیست؟ روز به روز فاصله جریانهای مدعی انقلابی و نسل جوان دارد بیشتر میشود و دیگر حرفهای شعارگونه خریداری ندارد.
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
ای غلام دیشب حرص خورده. چند تا مسکن خوردی تا خوابت برد؟
حاجی
Iran, Islamic Republic of
اله کرم چی میخواسته در گچساران؟حق نداره برا انتخابات به شعور مردم توهین کنه، توی تهرون تو خودت چه میزان رأی داری؟خجالت نمیکشید ادای مرد و مردانگی رو درمیارید؟آقای تاجگردون تا حالا نشان داده که بهترین و شایسته ترینه!!!پسر کدخدا بودن که جرم نیست، اتفاقا"بزرگی وی وخانواده اش را در قبل از انقلاب می رساند نه مثل اله کرم بوده که قبل از انقلاب یخ فروش بوده و حالا استاد دانشگاه رانتی.
سید امین غلامی
United Kingdom
درود درود درود و صد بدرود به سرذار هشت سال دفاع مقدس
سید امین غلامی
Iran, Islamic Republic of
احسنت . واقعا حرف حق رو گفتن سردار عزیز
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای عزیزدردشهر مرا فعلا کسی درک کرده ودرحال اباد کردن ان است که مرفه بوده ومانند تازه به دوران رسیدهها به فکر پر کردن جیب خود و اطرافیانش نیست به امید انکه همه به فکر ابادی باشیم وجوانانی که درعین جوانی سوخته وپیر شده اندو اولویتمان مردم باشد نه سیاست پوچ
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
اقای اله کرم . شما واسه شهر خودتا ن تصمیم بگیرید کی به حرف شما گوش می کند .
میرزا محمود
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا ببینید چی گفته :(( قشقایی‌ها قبل از انقلاب و لر‌ها در بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس نقش بر جسته‌ای داشته‌اندـ)) یعنی قشقایی ها بعد از انقلاب و یا لرها قبل از انقلاب نقشی در مبارزات نداشتند؟ این توهینی آشکار به این دو قوم شریف و بزرگ است ـ حیف از وقت که صرف شنیدن این خزعبلات بشه ـ
سعدحسین باوی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی سعیدو اشکان.
خوشتیپل اصولگرا
شیخ جلیل
Iran, Islamic Republic of
حضور شهردار اصلاح طلب و فرماندار اصلاح طلب جالبست. حضور اینها نشان می دهد که انسانهای فرصت طلبی هستند
Iran, Islamic Republic of
خیلی خندیدم ـ البته به حال خودمـ شما هم بخندید ـ آخه چطور میشه بیشتر از این خندید ؟ حالا که مهتر و اسب سواری حرامه پس شاد باشید از این سخنان گهر بار
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
آقا اگه حرف شما خریدار داشت همون تهران میزدی.
تونل زمان
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در اولین مصاحبه خودش ۳ سال پیش در یاسوج در جواب به سوالات خبرنگاران این چند جمله جالب را گفته بود:

۱٫ مدرک دکترایم را نشان نخواهم داد تا درخماری آن بمانید!
۲٫ بیان و قیافه ازجمله معیارهای اصلی من جهت تعیین مدیران است
۳٫ تاکنون بیش از ۳۰ کشور را سفر کرده ام و اصولآ آدم خوش سفری هستم
د سلام
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود مدوعین حضرتعالی به شما می گفتند که لرها قبل از انقلاب هیچ وقت سرتعظیم در مقابل دولتها فرود نیاوردند.واین خود یکی از دلایل محروم شدن استان از مدنیت طی سالهای متمادی بوده درحالیکه قشقائیها در مقاطعی درسرکوب لرها بادولت وقت همراه بود.از خان وکدخدا ونرفتن انها به مجلس صحبت کرده اید که بسی جای تامل وتعجب دارد در این استان حتی قبل از انقلاب اختلاف طبقاتی وفقر وبیکاری به اندازه امروز نبود همه سرمایه داران مولود بعد از انقلابند واتفاقا نه با کار وتولید صنعتی وکشاورزی ضمن اینکه در عین حال سرمایه همه انها به انداره سرمایه یکی از انهائی که بااستفاده از رانت وقدرت اراصی ملی در تهران وسایر مراکز استانها راتصرف کرده اند ویا وامهای کلان چند هزار میلیاردی گرفته اندنمی شود اختلاسهای زنجیره ای هم به کنار النهایه اینکه شما شعار خوب می دهید ولی راه راعوضی می روید.پس برو این دام بر مرغ دگر نه.
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
بهتره حاجی جان به جای تبلیغات و دفاع از دزران دولت گرا کمی درباره این روز عزیز سخن میگفتین
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
عکس های جالبی می باشد تقریبا همه اصول گرایان گچساران که از قبل قابل پیش بینی هم بودند در جلسه حضور دارند اما افراد انگشت شماری هم در عکس ها وجود دارند که وقتی تاجگردون سخن رانی دارد خود را حامی ایشان و اصلاح طلب معرفی می کنند و حالا هم در این جلسه اصول گرایان حضور دارند مانند ......!!!!!
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات سلام بر اعتدال

درود و رحمت خدا بر امام بزرگوار خمینی بت شکن(ره)

درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

درود بر حماسه سازان فتح خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱

درود بر حماسه سازان ۲ خرداد ۷۶

درود بر حماسه سازان ۲۴ خرداد ۹۲

درود بر سید بزرگوار و عزیز اصلاحات سید محمد خاتمی

درود بر رئیس جمهور محبوب دکتر حسن روحانی

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام و حماسه سازان انتخابات

درود بر دکتر تاجگردون و دکتر مندنی پور و استاد لاهوتی مثلث بزرگ اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد

درود بر مثلث اصلاح طلبان گچساران آقایان دکتر غلام رضا تاجگردون حاج بهرام تاجگردون و حاج علی شریفی

درود بر اصلاح طلبان ترک قشقایی گچساران آقایان دکتر محمود کریمی و افراسیاب پرویزی و سردار احمد خورشیدی آزاد

درود بر مثلث اصلاح طلبان کهگیلویه استاد لاهوتی و آقای منطقیان آقای لطیف رستاد

درود بر مثلث اطلاح طلبان بویراحمد آقایان دکتر مندنی پور و سید باقر موسوی و دکتر وکیلی

سی و سومین سالگرد آزاد سازی خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱ را به همه رزمندگان و خانواده شهدا و بخصوص امام شهدا و خانواده شهید جهان آرا تبریک میگویم.

هجدهمین سالگرد حماسه ۳۰ میلیونی دوم خرداد ۷۶ و پیروزی بیادماندنی سید محمد خاتمی با ۲۰ میلیون رای را به ملت بزرگوار ایران و بخصوص اصلاح طلبان تبریک میگویم و امیدوارم ۷ اسفند ۹۴ دوم خردادی دیگر شود.
کلو پاری
Iran, Islamic Republic of
ای اصلاح طلبان منفعت طلب و روغین اونجا چیکار میکردین
اهورا باوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای اله کرم پور!!
اولأاینکه جشنی پرپاشده ودر آن به رسم ورسومات ایل لر وقشقایی بهایی داده شده دلیل بربی احترامی به ارزش ها نیست وکسانی که این شایعه راپخش کرده اند را به خدا وامیگذاریم !!دوم اینکه جامعه ما نه اصولگرا است بلکه جامعه ای کاملأاصلاح طلب ودر عین حال به اصول خود پایبند!وجامعه گچساران ازقدیم کاملأاصلاح طلب بوده هست وخواهد بود!!سوم دلتان به حال این جشن نسوزد دلتان به حال جوانان بیکاری بسوزد که با وجود پنجمین ذخایرنفتی جهان بیشترین بیکاری در جهان را دارا میباشد!اگه شما گچساران را میشناسید جوانان بیکار آنها را هم کاملأمیشناسید جوانانی که با سیاست نمایندگان اصولگرا به این حال درآمدند !!
زنده باد مخالف ما (ح-و)
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در جواب پارازیت های ماهواره باید گفت :
اول اینکه با این کار به شعور و درک ملت توهین کرده اید.هر کس خود صلاح افکار خود را دارد و باید آزادانه تصمیم بگیرد و اینکه شما خود را عقل کل دانسته و به خود اجازه میدهید برای مردم انتخاب اجباری داشته باشید اصل دیکتاتوریست.در ضمن باید گفت این کار شما باعتث شیوع بیماری سرطان شده و همه جامعه علمی میدانند مرگ جنین ها و افزایش سرطان بخاطر این امواج ماکروویوی است.
در جواب شنیده هایی که از جشن داشتند:
چه کسی گفته سوار شدن یک بانو با لباس محلی دور از شئونات اسلامی است؟ کدام آیه و کدام پیامبر و کدام مرجع دینی؟ دلیل منطقیتان چیست ؟ اینقدر دیدن مردمی که بعد از سالها از ت دل میخندند برای شما آزار دهنده بود؟ اگر قصد تخریب دارید بهانه ی منظقی تری بیاورید.
در جواب اینکه فرمودید قشقایی ها قبل انقلاب و لرها بعد انقلاب نقش برجسته داشته اند : چگونه تقسیم کردید؟ چه مدرکی برای ادعای خود داری؟ میتوانم نام صدها نفر از لرهای انقلابی را اینجا بیاورم که با جان و دل برای انقلاب تلاش کردند و به خیابانها ریختند و حتی از سالها قبل انقلاب فعالیت های خود را شروع کردند.با اینگونه بیانات میان دو قوم لر و ترک که پا به پای هم تلاش کردند برای انقلاب و دفاع از وطن اختلاف نیندازید.
و در آخر در جواب رای ندادن به پولدار: به هیچ عنوان و هیچ دلیل منطقی نمیتوانید این حرف را بزنید...همانطور که فرزند نوح توانست کافر باشد فرزند یک خان حتی ظالم هم میتواند خوب باشد.این همه ادعا دارید اما اصولی ترین و پایه ای ترین مسایل دینی مارا با این اعمال و حرف هایتان زیر سوال میبرید. با چه استدلالی میگویید پولدار نمیتواند خوب وکالت مردم را به انجام برساند؟چه تحقیث و سند و معتبری است که پولدار نمیتواند مردم محروم را درک کند؟ من پولداری را میشناسم که بهترین وکیل مردمم بود و از سرمایه اش برای پز دادن استفاده نکرد بلکه حتی از جیب خود با میل و رغبت بارها کمک کرد.
در آخر باید بگویم این بیانات بسیار سطحی و غیر حرفه ای برای تخر یب چهره های سیاسی مخالفتان بود. هر کس از هر قشر به خوبی با هدف شما روبرو خواهد شد با خواندن این متن.
زنده باد مخالف ما :)
شهروند گچساران...
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا مردم گچساران چشمشون روی همه چیز بستن . بابا شهر ما که یک سوم نفت و گاز ایران میداد هیچ کس حتی اسمش نمیدونست تازه داره جون میگیره تازه داره شناخته میشه .در جوابتون باید بگم بله نماینده هم داستیم که طعم فقر رو چشیده بود اما وقتی وارد شد فقط زندگی خودش رو تغییر داد و الان کاملا سیراب شده ... بابا چشمتون باز کنید اصول گرا و اصالاح طلب چیه که راه انداختینچرا نمیرارین این شهر حون بگیره چرا نمیزارین پیشرفت کنه چرا همه چیز سیاسی کردین دست بردارین از این همه کوته فکری....
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
گلایه ای از سران اصولگرایان گچساران



آیا شما خجالت نمیکشید که به بزرگترین افتخار جنگ یعنی فتح خرمشهر اینقد جفا میکنید؟؟؟؟؟؟؟

آیا خجالت نمیکشید که مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر را به میتینگ اصولگرایان تندرو گچساران تبدیل کرده اید؟؟؟؟؟؟؟

اینها که همش روی هم ۳۰۰ نفر با ارفاق ۴۰۰ نفر بودن که در مراسم شرکت کردن و همه آنها از لیدرهای طرفدار حسینی و علیمراد جعفری بودن.

من خودم ۳۰۰ نفر از شرکت کنندگان مراسم را کاملا میشناسم.
بیشترشان آموزش و پرورشی یا بازنشته آموزش و پرورش هستن.
بیشترشان همیشه در انتخابات عضو هیئت نظارت یا اجرایی انتخابات یا عضو های ستاد حسینی و علیمراد جعفری بودن.



بجز آقای فرماندار و شهردار و چند مسئول دیگر و چند تا جوان یا کارمند که داوطلبانه شرکت کردن اصلا مردم عادی کوچه و خیابان را در مراسم
نمی بینید.

اصلا خبری از جوانان یا نوجوانان نیست.حتی میانسال هم خیلی کم است.همش پیرمردهای قدیمی ستاد انتخاباتی مرحوم نبی زاده و علیمراد جعفری و حسینی بودن.تازه طرفدارانشان و بدنه مردمی اصولگرایان گچساران هم نیامده بودن بلکه همش لیدهای اصلی ستاد بودن.

اگر متن خبر را کسی نخوانده باشه و تصاویر را نگاه کنه فکر میکنه جلسه هماهنگی ستاد اصولگرایان گچساران است یا جلسه هماهنگی ستاد احمدی نژاد است.
تازه علیزاده فرماندار دوران احمدی نژاد و یدالله مرادی هم کنار سردار نشسته بودن.نکنه خبری بوده ما خبر نداشتیم.

تو رو خدا با دفاع مقدس و آبروی جنگ بازی نکنید.
لااقل یک آدم میانه رو می آوردید تا ۴ تا آدم صلواتی بیان مراسم.
این که نشد بین این همه سردار برید سردسته حزب الله تهران را بیارید که خیلی روی حرفهای سابقش حرف و حدیث است.


به من ربطی نداره اما اینو بدانید سران اصولگرایان گچساران از خواب خرگوشی دوران احمدی نژاد بیایید بیرون.

برید نیروی جوان تربیت کنید که مجبور نباشید برای استقبال از سردار جنگ همش پیرمردها و لیدهای اصولگرا را بیارید مسجد شهیدان.


جناب علیزاده و جناب مرادی و آقای راهی و آقای رحمانی و..... تورو خدا آیا فکر کرده اید اگر تمام لیدرها و اعضای اصلی ستاد انتخاباتی اصولگرایان گچساران به مراسم نیامده بودن جمع مردم عادی در مسجد شهیدان برای مراسم سالگرد آزاد سازی خرمشهر با سخنرانی سردار الله کرم به ۵۰ نفر هم نمیرسید.
بخدا شما اصلا فکر عواقب این روش مراسم گرفتن را کرده اید؟؟؟؟اصلا فکر کرده اید چطور سرتان را در آن مراسم جلوی فرماندار اصلاح طلب بالا ببرید باور کنید اگر من بودم آب میشدم.

شما مراسم اصلاح طلبان در گچساران در مدرسه شاهد و مراسم اصلاح طلبان در یاسوج و چند مراسم اخیر در گچساران با حضور دکتر تاجگردون را دیده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من یک اصلاح طلب اصولگرا هستم و دلم بحال شما اصولگرایان ساده اندیش گچساران با این افکار عجیبتان میسوزد.
انشاالله در مراسمات بعدی دیگه از این کارها نکنید چون آبروی خودتان را می برید.مراسم یا نگذارید یا بزرگ و باشکوه برگزار کنید.

عکسهای مراسم شده آلبوم شخصی لیدرها و اعضای ستاد اصولگرایان گچساران.هیچ شباهتی به عکسهای مراسمات مردمی نداره.

کمی رک حرف زدم تا از خواب غفلت بیرون بیایید.
حلال کنید
یاعلی
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب الله کرم،یدالله مرادی و سایر کسانی که بنام خرمشهر ،بنام انقلاب ، جلساتی علیه دیگران و شخص اقای تاجگردون برگزار می کنند عرض کنم که مردم عاقل تر از آن چیزی هستند که شما فکر میکنید،مردم نیاز به قیم ندارند.
آقایان به اصطلاح با انصاف،مسلمان،مومن و پرادعا،نگاهی به ۳سال حضور تاجگردون در مجلس جایی رو برای حرف نزاشته،چه رویی دارین؟
در دو دور گذشته که نماینده این شهرستان همسو با دولت بودند چه کردند؟
چرا سرتان را مثل کبک کردین زیر برف؟
طرفدار فقرا، پرونده مفاسد اقتصادی دولت اصولگرا چنان قطور هست که دهن خیلی ها بسته بشه؟چه جوابی دارین؟اون پولا ، مال فقرا نبود؟
جناب الله کرم چه توضیحی برای اسیدپاشی های اصفهان دارید؟
چه توضیحی برای به زندان افتادن رییس ستاد مبارزه با فساد اقتصادی دولت اصولگرا دارین؟
چه توضیحی برای مقابله احمدی نژاد با رهبری و خانه نشینی و به بحران کشاندن مملکت توسط خودش و دولت متبوعش دارین؟
پرونده های فساد سه هزار میلیاردی،تامین اجتماعی،بیمه ایران وووووووووو تورم کمرشکن دولت اصولگرا جایی برای دفاع نگذاشته....،
امام حسین(ع) می فرمایند: اگر دین ندارید حداقل آزاده مرد باشید.
بنام دین مردم را گول نزنید که عواقب این کارو اسلام می بینه،به اسلام ضربه نزنید.اصولگرای دیندار، حرفتو رک بزن بیا تو میدون مثه مرد، نیاز نیست حرفتو بزاری تو دهن الله کرم و امثالهم. تاجگردون که خان نبوده،دوم، تاجگردون شهید داده،برای این انقلاب زحمت کشیده اند، در این ۳سال برای این شهر چقد زحمت کشیدند،ای جای تشکر و قدردانیتونه؟ بابا بزارین ملت نفس بکشن.وجدان داشته باشین، حداقل فکر آخرتتون باشین.این صندلی ها به کسی. وفا نمی کنه.
آقای تاجگردون الحق و الانصاف شایسته هستن و قطعا مردم هوشیارن و قدردان.
یا علی
شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با عرض پوزش سیستم ارسال خبر جواب نداد با کامنت مطلبو فرستادم. تشکر
بی عدالتی، در چینش مدیریتی آب منطقه ای استان
بی عدالتی، در چینش مدیریتی آب منطقه ای استان
از چندی پیش موضوع انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، وارد مرحله تازه ای شد به گونه ای که تعداد اعضای این هیات از سه به پنج نفر افزایش یافته است.
این در حالی است که بخشی از بدنه شرکت آب منطقه ای از نحوه اجرای عدالت در چینش این هیات و همچنین انتخاب معاونتها و پست های کلیدی در این دستگاه اجرایی گلایه مند بوده و خواهان ورود مسوولان استانی به این موضوع شده اند.
یکی از کارکنان آب منطقه ای استان که خواست نامش فاش نشود در این زمینه گفت: از شواهد و قراین پیداست که شهرستانهای بویراحمد و دنا در پنج نفر انتخاب شده برای عضویت هیات مدیره این شرکت سهمی ندارند که جای بسی تاسف است.
وی افزود: دو نفر از گچساران و دو نفر از کهگیلویه برای حضور در هیات مدیره آب منطقه ای انتخاب شده اند که با احتساب حضور مدیرعامل این شرکت که غیربومی است، هیچ سهمی برای بویراحمد و دنا در نظر گرفته نشده است.
وی بیان کرد: البته چنین تبعیض هایی در همین مورد خلاصه نمی شود و جالب اینجا است که معاونتها و پستهای مهم و کلیدی شرکت آب منطقه ای از جمله معاونت اداری و مالی، مدیریت برنامه ریزی و مدیریت طرح و توسعه در اختیار شهرستانهای کهگیلویه و گچساران است!
وی عنوان کرد: چرا حوزه بویراحمد و دنا نباید حتی در انتخاب نمایندگان مجری پروژه هایی همچون سد تنگ سرخ، سد شیو، آبرسانی به گچساران و انتقال آب این شهر حضور داشته باشند؟!
وی ابراز داشت: تنها یکی از همکاران حوزه بویراحمد و دنا به واسطه وابستگی سببی به یکی از مدیران وزارتخانه ای، در جایگاه معاونت حفاظت بهره برداری مشغول به کار است.
وی افزود: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید ایجاد عدالت در زمینه های مختلف از جمله عدالت در تقسیم جایگاه های مدیریتی البته بر اساس لیاقت و کارایی بود ولی متاسفانه در حال حاضر شاهد هستیم برخی افراد که هیچ همراهی و تناسبی با این دولت نداشته اند در پستهای کلیدی به کار گرفته شده اند.
وی اظهار داشت: در این شرکت، افراد بادرایت، باتجربه و شایسته ای از حوزه بویراحمد و دنا وجود دارند که به دلایل نامعلوم به حاشیه برده شده اند و امیدواریم مسوولان استانی و به ویژه نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این زمینه چاره ای بیندیشند.
سینا
Iran, Islamic Republic of
بعداز۴۰سال مگه هنوزخان کدخداداریم الله کرم خداروزیتوجای دیگه بده جون مردم راگرفتیدازخداپیغمبرحرف میزنی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
تو خود حدیث مفصل خوان از این مجمل (مجمع)..!
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
alahkarm go home
قابل توجه
Iran, Islamic Republic of
به قران شمردم کلاً یازده جوون بیشتر در این مراسم نبود...
بور احمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اقای اله کرم خان کیست کدخدا کسیت آنهایی که به مردم ظلم می کنند به مردم ستم می کنند آنهایی که با آبروی مردم بازی می کنند آنها خانند کجای قرآن فرموده که مال داشتن بد است در کشور عزیزمان خانواده ای نیست که در آن رزمنده نباشد عزت مردم را ارج نهید خدا وند به همه خدمت گذاران اسلام به آنان که خدمت بی منت برای مردم انجام می دهند عزت و سر بلندی عطا فرماید
بهلول
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان گچساران خودشان در مقابل تاجگردون ناچیزند و این آقا را آوردند که تاریخ مصرفش هم تموم شده و هر چه حرف میزنه از روی عقده است . بقولی اصولگرایان گچساران میخواهند ....
شهدای قشقایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم بخاطر نظر تحجر نسبت به سوار شدن زن بر روی اسب، کجا قران و پیامبر گفته که زن حق ندارد سوار اسب بشه؟ برای خودتون فتوا صادر نکنید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای الله کرم با توجه به این اسم باید وجدان بیدار داشته باشی که متاسفانه نسنجیده با توجه به حرفهای درگوش سخن گفتی اولا زن لروترک اونه که شجاعت اسب سواری وتیراندازی داشته باشه ۲ شما از خان وخانزاده گفتی این برای همه روشن شده که آدم بی اصل ونصب هرجا بره جا نداره گچساران براش تجربه شده وتا حالا خان وکدخدا که فرمایش کردی وقت برای این کار نداشته لطفا توهین نکنید
باشت ضد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اینها کدخدا نبودند. دم دست خان بودند و فرمان میبردند
من اونم که
Iran, Islamic Republic of
از تاجگردون بپرسید مالک حقیقی زمینی که در آن کلینیک زده چه کسی هست؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
عکسش کمبود بیشتر می گذاشتید روصحغه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کارباید به کاردان سپرد .آدم فقیر کار نابلد به درد چی میخوره تورا به خدا . اونی که پول داره شکمش پر تنگ نظر هم نیست ولی فقیر تا خودش بخواد سیر بشه دورهاش تمام میشه . بس این حرفا رو
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من کار ندارم تاجگردون چکار بوده ولی اینو میدونم هرچه دکتر و مهندس تو سراسر ایرانه حتما یا خانواده خانزاده بوده یا کدخدا زاده چه جلو انقلاب بقول خودت با پارتی وچه بعداز انقلاب از لیاقتشون همه بدنبال تحصیل هستندو برا این کارا وقت ندارند
خدا ترس
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای اصلاح طلب پیرو خط امام به قول خودت مگه دیگران رو کارت دعوت واصشون فرستادن شما و امثال شما از مجالس مذهبی گریزونید خواستی بری کی دستتو گرفته بود مطمنا اگه مشک وملار بود تو اون بیابون و... با کله میرفتی
1
Iran, Islamic Republic of
بابا تعجب داره امام جمعه که به جشن مشک و ملار کاری نداشته جشن مشک و ملار بعداز خطبه های نماز جمعه برگزار شده ایشان منظورش عروسی های مختلط است.
فدایی تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
با سلام این حرفها دل یداله ورحمانی وشیخ را خنک میکند واین همه شانتاژ چند داخل مسجد بود اکثر اینها التماس به تاجگردون میکنند وجوابشون را نمیدهد حالا یک امتحان دیگه فردا بگن تاجگردون یا یک اصلاح طلب دیگر بیرون از شهر هم میخواهد سخنرانی بکند ببین چه جمعیتی میاید ولی نمیدانم با چه رویی این عکسها را زدید اگر عکسها را نمیزدید میگفتیم تعدادشان زیاد بود حالا این چند نفر صدبار عکسشون زدید
پولدار
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
این دولت دولت فئودال هاست
میخوان بنزین رو ۱۵۰۰ تومان کنند
Iran, Islamic Republic of
جناب اله کرم بی قانونی های شما در دوران اصلاحات فراموش نشدنی است.
علی از دیل
Iran, Islamic Republic of
داعشیهای مملکت ایران یعنی همینا که دم ازاصول میزنند واصولگرایی انها یعنی منافع فردی وگروهی انها ومنظور اله کرم از قبیله ترک ولر یعنی به فولادی رای بدید کور خواندید مردم روز به روز هوشیار تر میشوند وشما روز به روز رسواتر
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اولا جناب اله کرم شما هر روز یه جا اتیش به پا میکنی خواهشن این بساط اتیش بازیه از گچساران جمع کن برو زادگاه خودت .. اینجا گچسارانه شهر لر و ترک با مرام عشق مردمشان از زن و مرد سوار کاریست ..چه ربطی به جنابعالی دارد.... خان و کدخدا نداریم همه خدمت گذار مردمند به کوری چشم بدخواهان دکتر تاجگردون اسفند ماه بار دیگرناخدای کشتی نجات گچساران و باشت خواهد شد .....
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
سلام

جناب آقای سردار الله کرم و اصولگرایان گچسارانی حاضر در مراسم چند سوال دارم لطفا پاسخ منطقی بدهید؟؟؟؟؟

در زمان پیامبر و حضرت علی (ع) زنان سوار چی میشدند؟؟؟؟؟

در گذشته های دور زنانی که بر روی اسب شمشیرزنی کردن و شهید شدن نظر شما درباره آنها چیست؟؟؟؟

در سریالهای تاریخی مثل امام رضا(ع) و امام حسن(ع ) که از صدا و سیما پخش شد زنان قهرمان علوی مسلک در سریال سوار بر اسب فاصله مدینه تا کوفه و مدینه تا خراسان را با اسب میتاختند نظر شما درباره آنها چیست؟؟؟؟؟آیا آنها هم کار غیر ارزشی انجام میدادند؟؟؟؟؟؟؟

کمی از افکار پوسیده بیایید بیرون و واقعیات جامعه را ببینید.

بیخودی از خودتان فتوا ندهید و آبروی اسلام و تشیع را نبرید.
بلکه بگویید صورت بزک کرده خانم ها بر روی اسب و خودنمایی جلوی مردها خوب نیست بگویید بدحجابی خانم ها خوب نیست اما نگویید سوار بر اسب بودن زن ها غیر ارزشی است.

برادر عزیز یک سری به بندر ترکمن بزنید یک سری به عشایر کوچ رو بزنید یک سری ایام تعطیلات عید به بنادر جنوبی بزنید تا ببینید هزاران زن سوار بر اسب میشوند و نیتشان فقط سوارکاری است.

یادتان نرود جناب سردار حزب الله که سوارکاری یکی از ورزشهایی است که در اسلام بر آن تاکید شده.

بدرود
ده بزرگی
Iran, Islamic Republic of
خان زاده؟؟!! هنوز پیرمردهایی هستند که جای تازیانه مباشر خان روی بدنشون نقش بسته. کشاورزانی که با هزار بدبختی و مشقت هنگام برداشت محصول ناچیزشان، غافلگیر میشدند
دیل
Singapore
سانسور بیش از حد و تنظیم متن بر اساس نظر شخصی کار درستی نیست متن کامل را بزن اگر مردی
علی
Iran, Islamic Republic of
خواجه زاده هم .... است
منصور
Iran, Islamic Republic of
دارید می لرزید از ترس تاجگردون
قلعه کلانتر نشین
Iran, Islamic Republic of
دوستان بدانند که این کا الا کرم اونقدر سواد این حرفها رو نداره و اینها دیکته ای بود که مثل مرغ مینای بنده حفظ کرده و اینا از سر ناراحتی .آخی ....کا الا کرم تو خودت عین طاغوتی اگه مردی یه مقدار از اون ثروت باد آوردت میدادی اون چند تا دور و بریت که حداقل گوشی دیگری میخریدند بنده خدا ها هنوز اس بازی میکنن.
شین .دال
United States
برادر اله کرم
میدانم عکس هایی که مربوط به جشنواره فرهنگی ورزشی گچساران است را بارها دیده اید. توصیه میکنم یکبار دیگر هم ببینید و چهره ها را با چهره های خودتان و افرادی که در سخنرانی تان شرکت کرده اند مقایسه کنید.می بینید چقدر متفاوتند . از چهره های شما غم و اندوه ونفرت اما از چهره گروه اول شادی و نشاط میبارد. خدا بندگان شاد را دوست دارد.سی و اندی سال است که امثال شما سعی کرده اند به مغز ما فرو کنند شادی گناه ست و ما باور نکرده ایم. باور کنید و بپذیریدخدامارا خلق کرده و به ما عقل و شعور داده تا تعقل کنیم و انتخاب .اگر غیر از این بود که همه ما را بیشعور می آفرید و امثال جنابعالی را با شعور تا ما را راه ببری و برایمان تصمیم بگیرید . خواهشاً دست از سر مردم ما خصوصاً مردم شهر من بردارید و بگذارید خودشان انتخاب کنند در ماراتنی که نامش انتخابات است و شما سعی میکنید به انتصابات تغیرش دهید.
ش .د
United States
برادر اله کرم
میدانم عکس هایی که مربوط به جشنواره فرهنگی ورزشی گچساران است را بارها دیده اید. توصیه میکنم یکبار دیگر هم ببینید و چهره ها را با چهره های خودتان و افرادی که در سخنرانی تان شرکت کرده اند مقایسه کنید.می بینید چقدر متفاوتند . از چهره های شما غم و اندوه ونفرت اما از چهره گروه اول شادی و نشاط میبارد. خدا بندگان شاد را دوست دارد.سی و اندی سال است که امثال شما سعی کرده اند به مغز ما فرو کنند شادی گناه ست و ما باور نکرده ایم. باور کنید و بپذیریدخدامارا خلق کرده و به ما عقل و شعور داده تا تعقل کنیم و انتخاب .اگر غیر از این بود که همه ما را بیشعور می آفرید و امثال جنابعالی را با شعور تا ما را راه ببری و برایمان تصمیم بگیرید . خواهشاً دست از سر مردم ما خصوصاً مردم شهر من بردارید و بگذارید خودشان انتخاب کنند در ماراتنی که نامش انتخابات است و شما سعی میکنید به انتصابات تغیرش دهید.
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اله کرم :
مابه کسی رای میدهیم که از خانواده معظم شهدا و جانباز دفاع مقدس باشد.

ما به کسی رای میدهیم که جیب اش پر باشد و به قصد ثروت اندوری و تجارت به مجلس نرود.

ما به کسی رای میدهیم که باعث شود پول و اعتبار و احترام به شهرمان بیاید.

اتفاقا ما به آدم مرفه رای میدهیم تا فکرش حل مشکلات مردم بدبخت و فقیر باشد نه حل مشکلات خودش.

و در پایان :


ما به غلام تاجگردون رای میدهیم چرا که افتخار شهرمان است و به وجودش برای این شهر نیاز است.ما میدانیم این گوهر گرانبها هدیه ای الهی است برای توسعه شهرمان.



ما نه تنها به تاجگردون رای خواهیم داد بلکه برایش جانها را هم فدا خواهیم کرد.
درود بر جعفر قلي
Iran, Islamic Republic of
جعفر قلی یوسفی مرد همیشه حاضر در جلسات و همایش ها.

جعفر اصلاح طلب واقعی است.
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران بعد از ۳۵ سال یه نماینده واقعی دیدن حالا چند تا ادم که از پشت کوه اومدن اداعای اصول گرایی میکنن . اگه کدخدا زاده است موردی نیست حداقل چشمش سیره مثل تازه بدوران رسیده ها دزد نیست .ما قشقاییها ازت حمایت میکنم .بچه خیابان مدرس غربی دوستت داریم
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اگه منظورتون از خانزاده تاجگردونه که تاجگردونا خانزاده نبودن بلکه ... خان بودند
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که هر کس از خاندان تاجگردون بدش میاد متل هندوانه بترکه
هادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام ......اولا جناب اله کرم همینهایی که دوروبرت توی اون جلسه نشستن هم پولدارن وهم سرمایه دار وهم اصولگرا؛ ثانیا ازتهران تشریف آوردی که وحدت ایجادکنی نه تفرقه بین قوم شریف ترک ولر ؛به عرضتان برسانم هم آقایان ترک زبان درجنگ حضورداشتن هم آقایان لرزبان ودراین راه شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردن ؛ ثالثا درقبل از انقلاب شهرستان گچساران وباشت مبارز انقلابی وخستگی ناپذیری داشت بنام حاج بهرام تاجگردون که سالهادرزندان رژیم ستمشاهی بودن و ازخانواده نماینده مردم شریف گچساران وباشت درمجلس شورای اسلامی ؛؛؛وبرادراین نماینده محترم هم به درجه رفیع شهادت نایل شدن و خودنماینده محترم هم ازجانبازان دوران دفاع مقدس میباشن وهیچ منتی هم برکسی ندارن ؛؛؛؛اگه ذهنیتی براتون ایجاد شده اصلاح بفرمایید
خشم تامرادي
Iran, Islamic Republic of
شاخص ترین افراد درجامعه خوانین وکدخدا زاده ها هستند
درثانی به شما چه ربط دارد مگر قیم مردم گچساران هستی
تهران راخراب کردی نوبت گچساران است
ازلرهل وترک ها گفتی شجاعت فامیل خودت کجای تاریخ نمایان است
لرزبان
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ قشقایی ، قشقایی باشید و روی پای خودتان بایستید.تاریخ این موضوع را به صراحت نوشته ،گذشته خودتان را بشناسید.
آب شیرین
Iran, Islamic Republic of
کارهای خدا چقدر حکمت داره! وقتی ثروت از منبع مشروع نباشه، فرد میره جایی دکترای ترددی میگیره که حتی در لیست دانشگاه های ضعیف وزارت علوم هم نیست. البته تاجگردون خودش نرفت گلوبال بیزنس، خدا ندای اون پیرمرد تازیانه خورده را شنید و سپس تاجگردون را سوار هواپیمای بلژیک کرد
علی داد
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به بنگروخانواده تاجگردون خان نبوده بلکه اتفاقا کل ظفریکی از ... ویژه منصورخان بوده جهت اطلاع برادرمحترم
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
شرم آوره ... واقعا حیف دکتر تاجگردون که یک مشت شعبان بی مخ ...
آریو بردین
Iran, Islamic Republic of
بابا بنده خدا ، شیخ الله کرم خواهش کرده از مردم کسی سوار نشه که بتونه امانت دارای صدیق ترلیاردی مردم را که زحمت میکشند کل سرمایه هاشون را براشون میبرند یک جای امنی مثل لبنان ......دنبال کنند .......!!!
بنده خداها با این همه کوله باری که نفس بر میشن. ...
نه اینکه خودتون یکجا نشستین نمیدونید چقد نفس ، نفس زدن میخواد ....
آخی ببخشید فکر کنم منظورش این نبوده .......چون آمریکای جنایتکار با درست کردن اینترنت کار رو خیلی آسون کرده دیگه لازم نیست گاوصندوق رو ، روی دوش بگیره ...تازه با یک کلیک کل خزانه منتقل میشه ......
جوانان باشت
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدا باید یه جواب دندان شکنی در اسفند ۹۴ به الله کرم و دار و دسته اش بدیم که دیگه پاشو تو گچ نزاره!
شما فکرتون مثل داعشه که آب هم بخوری اعدامت میکنن.
اگه اونجا بودم نشونت میدادم که تاجگردون کیه.
حالا جیباتون خالی شده دارین کارشکنی میکنین........
درود بر شهید احمد رضا تاجگردون"جانباز انقلابی حاج بهرام تاجگردون"و جانباز و نجات دهنده گچساران و باشت دکتر غلام رضا تاجگردون.
مرد باش
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون انقلابی دوباره انتخایی
باوی
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه ایشون فراموش کردن تاجگردون از خانواده معظم شهدا هستن و یکی از عزیزتریناشون رو واسه دفاع از وطن از دست دادن. فراموش کردن مدتی از بهترین روزهای عمر تاجگردون توی جبهه جنگ تحمیلی سپری شد. نمی بینن یا نمی خوان ببینن چقدددددرررر تغییرات ایجاد شده از وقتی تاجگردون شروع به فعالیت کرده و فراموش کردن نابخردی ها و کم کاری نماینده های قبلی (اکثراً هم خط ایشان) رو!
بهتر بود مسئولینِ اصلاح طلبِ حاضر در جلسه، به نشانه اعتراض جرأت می کردن و جلسه رو ترک می کردن.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
همواره نظرم این بوده و هست که مردم گچساران در مسایل سیاسی جزء پیشروان بوده اند و تقریبا تا انتخابات گذشته تنها نقطه استان بوده که آرائشان کاملا سیاسی و اصلاح طلبانه بوده اما امثال مرادی آبروی آن شهرستان را بر باد میدهد
مصلح
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع اله کرم و همپالگیهاش : ۱- قرن بیست و یکم است و دوران خان و رعیت دیر زمانیست به سر آمده ـ ۲- مردم شعور دارندـ آنها را حیوان ندانید و چوب و چماقتان را غلاف کنید ـ۳ -بجای مراجع نظر ندهید ـ ۴- افکار پوسیده شما بین مردم جایی ندارد خود و دیگران را خسته نکنید ـ ۵- حنای شما سالهای طولانی است رنگ باخته و متاسفانه بر جمع دین گریزان افزوده ۶- به فکر آخرتتان باشید و با این اراجیف اعتقادات مردم را سست نکنیدـ ۷- شماها هر چه بیشتر داد و فریاد کنید بیشتر در گل فرو میرویدـ حداقل به فکر خودتان باشیدـ
سینا
Iran, Islamic Republic of
درجواب کسی که ازکلنیک باشت حرف میزنی معلومه خیلی عقده داری پروزه جدیدپیاده کردی عزیزمن احتمالاجوان حدودسی ساله ای که نمیدانی چه خبره وتحریکت میکنندمیدانی بیش ازصدسال خانواده تاجکردون دراین مکان زندگی میکردندحال این زمین بانصف هزینه ساخت رابرای رفاه مردم ساختندامثال شما که کارتان نالیدن وغرزدن است فقط کمی وجدان داشته باشید
قشقاییهای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای اله کرم شما شخص محترمی هستید ولی فراموش نکنید که اگر انتقادشما اقای تاجگردون هست باید به عرضتان برسانم ایشون ممتازترین ومحبوب ترین شخصیت سیاسی ومردمی این شهر هست مواظب حرفهاییکه میزنید باشید چراکه توهین به غلامرضا تاجگردون توهین به مردم این شهره. ما اونقدر شعور سیاسی داریم که میدونیم به کی باید رای بریم از راهنماییتونم متشکریم.شاد بودن مردم هم منافاتی با دستورات دین اسلام نداره شادی مادر جشن مشک وملار مبتنی برفرهنگ بومی محلی بود نه مخالف ارزشهای دینی.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
آلاکرم بخوانند

اما بیادتان بیاورم ده سال قبل را وقتی داشتید دولت شهید رجایی را احیا میکردید؟؟؟!!!
برای تبلیغ ،عکس سیاه و سفید کاندیدایتان را کپی میکردید و دورش چفیه بسته، به قصد تبرک به ما هدیه میدادید.
یادتان هست میگفتید پول از دست آقای احمدی نژاد گرفتن همانند گرفتن پول از دست امام زمان است.
فیلم ظهور ساختید و آقای رییس را فرمانده سپاه حضرتش کردید و در مدرسه ها بچه های معصوم را از دین وایمان و امام زمان دور کردید؟
هاله ی نور و دروغهای تهوع آور دیگر را که به نام دین و ایمان به خورد مردم دادید یادتان هست؟؟!
چهار سال بعدش را یادتان هست دو شب مانده به انتخابات در شهر و روستا سهام عدالت ....تقسیم میکردید و با پول بیت المال رای می خریدید ؟!!چرا در چهارسال قبل و چهار سال بعدش از این پول ها یک شبه تقسیم نشد و سهام عدالت ،خجالت شد؟؟!!
یادتان بیاورم که در سایه عنایات دولت مورد حمایتتان تورم چهل وپنج درصدی کمر مردم ما را خم کرده بود؟؟! چهل و پنج هزارتومان اهدایی که قرار بود نفت و گاز را بر سر سفره مردم بیاورد،در طی چند سال از صفر هم کمتر شد و نفت و گازی که وعده اش داده بودید بر سر سفره مردم نیامد.
راستی درامد نفت و گاز که وعده کردید به سوی کدام سفره سرازیر شد ؟؟!
یادتان می آورم.
فرشاد امیرخسروی و بابک زنجانی در سایه حکومت و حمایت کدام سردار و سرداران رشد کردند؟؟!!گمان میکنی ما فراموش کرده ایم؟
آقای خاوری را پس از چهار سال بازنشستگی ،دعودت کردید تا میلیاردها دلار از سرمایه این ملت مظلوم را با همکاری و حمایت زیر دستان و فرادستان غارت کند و سپس فرستادید تا در کانادا به ریش این ملت بخندد و حلقه اتصال قطع شود تا دیگران لو نروند.
در کجای دنیا دولتی دیده اید که معاون اولش،رییس ستاد مبارزه با قاچاقش، رییس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادیش رییس سازمان میراث فرهنگی و گردش گریش و.....،همه از مفسدین باشند.بعد معلوم شود معاون اول رییس جمهور میلیاردها پول از رییس جمهور (بیت المال) گرفته تا بدهد به نمایندگان حامیش تا در حوزه ها رای بخرند و از او حمایت کنند.
شما حامی دولتی بودید و برایش سینه چاک میکردید وتقدیس میکردید که پول اختصاصی برای داروی بیماریهای خاص را لوازم آرایشی میخرید ؟
پول درمان مردم کشورش را پورشه های میلیاردی می خرید ،نام حکومت مهر ورزی و امام زمانی بر خود می نهاد و با عالم اشباح در ارتباط بود.
از پوزش خواستن خجالت میکشید؟؟!!
پوزش لازم نیست و ازشما توقع آن را هم نداریم.
در لحظه تحلیف حکم رییس جمهور بعدی شانزده میلیارد را به حساب دانشگاه شخصی خود انتقال میدادید و میگفتید حکومت امام زمان را تشکیل داده اید.
هم زمان با این ریخت و پاش ها و دزدی ها و اختلاس ها ما رکورد مسافرت دخترانمان به دبی را برای تن فروشی شکستیم.تبریک بسیار دارد.
اقتصاد مملکت در سایه تحریم هایی که کاغذ پاره می خواندید به ورشکستگی رسید،تا جاییکه امروز تنها پیش شرط ما برای دادن همه چیز، حذف همین تحریم هاست.آری در سایه رونق بازار کسب و کار در چین جوانان ما را بیکار و اقتصاد مقاوتیمان را نابود کردید.صندوق ذخیره را خالی و جیب اختلاس گران را پر کردید.تا جاییکه به رکورد اختلاس در دنیا دست یافتید.
آن فضاحتی که شما کردید در کجای تاریخ این سرزمین سابقه داشت؟؟!!
اگر بخواهم لیست سیاه تمام آنچه را که کرده اید بیان کنم مثنوی هزارمن کاغذ خواهد شد.
از کاهش سهممان از دریای خزر(از پنجاه درصد به زیر ده درصد)،زوال ارزش پول ملی مان نابودی محیط زیستمان،
آمارهای دروغین و خنده دارمان،فرار سرمایه های مادی و معنویمان،افزایش نرخ بیکاری و تدیل کشورمان به مقصد کالاهای بنجل چینی ،همه از شاهکارهای قابل افتخار شما و دولت مورد حمایتتان است.این همه ،درست زمانی رخ داد که قیمت نفت در بالاترین حد جهانی خود سیر میکرد . درحالیکه همسایگان ما به رشد اقتصادی و سرمایه گذاری و خرید شرکت های بزرگ و سود ده جهان می اندیشیدند،شما سرزمین ما را خوان غارت زده ای پنداشته و کردید آنچه را که نمی باید.
بعد خودتان در مقابل رهبری قد علم کردید و شاخ و شانه کشیدید و...
من خود از منتقدان برخی از رفتار این دولت و وعده های عمل نشده اش هستم.اما سابقه ی شما سیاه تر از آن است که امروز گربه آب بکشید و برای ارزش ها و مردم این سرزمین اشک تمساح بریزید.
البته امروز آنانکه در سایه تحریم ها و تحریف ها نان خورده و فربه شده اند، از حل مناقشه ی هسته ای در هراسند و از هر آنچه بتوانند در عقیم گذاشتن مذاکرات کوتاهی نخواهند کرد.
مثلث شوم اسراییل ،عربستان و دزدان و مختلسان داخلی شمشیر دشمنی با ملت ما را از رو بسته اند و افسوس که گاهی ساده دلان و فریب خوردگانی با آنان هم راهی میکنند.
و صد البته از سیاه کاری آنان آنچه رو شده و میدانیم یک از هزار آنچه کردند نیست.
جکسون
United States
بی برو برگشت تاجگردون بالاییه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1