تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۰۷۲۵۷

تکذیب شایعه تغییر فرمانداران

۹
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد فرمانداران استان راضی هستم و تغییر فرمانداران این استان شایعه است.
فتاح محمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد فرمانداران هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد  اظهار کرد: تلاش ما بر این است که از ظرفیت‌های موجود استان نه تنها در فرمانداری‌ها بلکه در تمام نهادها و دستگاه‌ها استفاده کنیم و خدمتگزاری و مدیریت جهادی در استان را تحقق بخشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با برگزاری کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و نشست‌های مشورتی تلاش  می کنیم اگر احیاناً، ضعفی در بدنه ساختار سیستم اداری وجود دارد از فرمانداری‌ها تا غیر فرمانداری‌ها و تمام دستگاه‌ها برطرف و این حوزه‌ها را ارتقاء دهیم.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم نواقصات را به ما گوشزد کنند، افزود: نقطه نظرات مردم مبتنی بر کار کارشناسی و واقعی است و می‌تواند در این حوزه به ما کمک کند، لذا از مردم استان و کسانی که در این حوزه شناخت و اطلاعاتی دارند تقاضا داریم اگر نقطه ضعفی در سیستم اداری ما چه در ابعاد مختلف ستادی، حوزه شهرستان‌ها و  فرمانداری‌ها وجود دارد گوشزد کنند.
این مسئول تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با برطرف کردن نواقص و ضعف‌ها خدمات مضاعف را به مردم ارائه دهیم و زمینه رضایت حداکثری مردم استان را نیز فراهم کنیم.
محمدی توانمندسازی در سیستم‌های مختلف استان را مهم خواند و گفت: لازم است هم از نظر علمی و برنامه‌ریزی، وقت گذاشتن و پیگیری امور خود را توانمند کنیم که نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان راضی هستم، خبر تغییر فرمانداران در این استان را رد کرد.
وی ادامه داد: رضایت از عملکرد فرمانداران به این معنی نیست که ضعفی در بدنه نیست، نقاط ضعفی وجود دارد که بخشی از آن طبیعی است، ضمن اینکه تلاش می‌کنیم این ضعف‌ها را برطرف کنیم.
این مسئول در پایان تأکید کرد: در مجموع از عملکرد فرمانداران شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت داریم و تغییر آنچنانی که در افکار است وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مراد
Europe
فرماندار گچساران عوض کنید انتخابات به لجنزار تبدیل میکنه
بویر احمد
Europe
گچساران تنها شهری که فرماندارش عوض نشه خون دهها جوان ریخته میشه. رحیمی نمیتونه انتخابات بر گذار کنه
بابوی
Europe
رحیمی یک مدرسه رو نمیتونس اداره کنه. حالا میخواد سخترین انتخابات گچساران رو بر گزار کنه جلل خالق
م.ن
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان هیچگاه ..فتاح محمدی را فراموش نمی کنیم فرماندار بهمئی در ستاد جلیلی بود در دولت روحانی فرماندار شد. امیدوارم نترسید و این خبر را درج کنید
ali
Iran, Islamic Republic of
حاجی خداوکیلی ته دلت همین را می گوید خودت فرمانداربودی کدامیک ازفرمانداران فعلی منهای حاج رحیمی خوب است تو واستاندار میدانید فرماندارها ضعیفند ولی ازترس نمایندگان جراٌت ندارید عوض کنید درواقع اختیاری ندارید.بپذیرید ازمن حقیر مطلع.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
این خبر دور از صحت است اولاً آقای مسعود حسینی برادر فرماندار فعلی باشت رفت تهران و مصاحبه داد و فقط منتظر صدور حکمش است که قطعیست ، دوماً فرماندار کهگیلویه در تاریخ ۲۳/۰۶/۹۳ بعنوان سرپرست منصوب شد وتاالآن سرپرست است پس قطعاً چون کهگیلویه حوزه انتخابیه اصلی است سرپرست طبق قانون نمی تواند انتخابات برگزار کند و باتوجه به اینکه نزدیک ۹ماه است از سرپرستی وی می گذرد ولی هنوز در بلاتکلیف می باشد و حکمش صادر نشده پس تغییر ایشان هم قطعی است .سوماً انتقال از شهرداریها به دستگاههای دولتی طبق قانون و مکاتبات صورت گرفته توسط استانداری در ابتدای ۹۴ مبنی بر انتقال فرماندار دنا از شهرداری به وزارت کشور رد شد و پاسخ کامل دادند که غیر ممکن است و این هم تغییرش قطعی است و هیچ راه چانه زنی ندارد این سه نفر .چهارماً کلیه فرماندارانی که قرار است انتخابات را برگزار کنند باید تا پایان خرداد مشخص و حکم فرمانداری دریافت نمایند چرا که روزشمار انتخابات طبق برنامه از ابتدای تیرماه در سراسر کشور شروع می شود .حالادوستان این را داشته باشند و بعد به موثق بودنش پی ببرند . به امید پیروزی بر دشمنان اسلام و دین و قرآن .
کی قباد
Iran, Islamic Republic of
عجب آقای دکتر شما تصورتان این است که مدیران شما همان مدیریت جهادی است می دانی چرا؟. آقا دکتر بدان مدیریت جهادی ویژگی هایی دارد که در مدیریت باندی وجناحی دیده نمی شود.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
خودت جناب محمدی بیشتر ازهمه زیر سوالی خودت باید بروی هویت سیاسی نداری وپادوی برخی ها هستی .خودت هم نمیتونی انتخابات برگزارکنی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به سه کامنت اولی به کوری چشم شما بدونید تنها فرمانداری که عوض نمیشه جناب اقای حاج عبدالرحیم رحیمی است مرد بزرگ باوی و فرماندار زحمکش گچساران که همه قبولش دارند چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و چه فقیر و جه غنی
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1