تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب : ۱۰۷۱۲۸

داستان ادامه دارد؛ پیرامون لغو مناظره وکیلی و داوری!

۱۱
۰
کبنا ؛دبیر تشکل همراهان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در نامه ای به کبنا نیوز توضیحاتی در مورد لغو مناظره وکیلی و داوری داده است؛darab-bazyar
مقرر شد مناظره ای باموضوع مذاکرات هسته ای(از ژنو تا لوزان) با دعوت ازدکتر وکیلی فعال اصلاحطلب و دکتر داوری فعال اصولگرا توسط تشکل دانشجویی همراهان و بسیج دانشجویی با مجوز هیئت نظارت بر تشکل ها یاستاندر تاریخ ۳۱ اردیبهشت در دانشگاه آزاد واحد گچساران برگزار شود.
علی رغم اینکه تمامی تدارکات لازم اعم از اطلاع رسانی، تهیه بلیط رفت و برگشت مدعوین به گچساران و برگزاری جلسات برای هماهنگی لازم جهت اجرای برنامه انجام گرفته بود،به یکباره و بصورت یکطرفه در شب قبل برنامه،از طرف بسیج دانشجویی اعلام لغو مناظره گردید و علت آن را ناهماهنگی از طرف تشکل همراهان اعلام کردند.
تشکل همراهان هم در جواب اعلام کرد که هیچ گونه مشکلی برای حضور آقای وکیلی در جلسه مناظره وجود ندارد و آمادگی آن را دارد که با عدم حضور آقای داوری اجرای برنامه بصورت سخنرانی و جلسه ی پرسش و پاسخ دانشجویی ادامه دهد که مورد موافقت قرار نگرفت.
اما با این حال مسئول بسیج دانشجویی در مصاحبه با خبرگزاری ها ابتدا دلیل لغو را اعلام قطعی نشدن از طرف تشکل دانشجویی همراهان اعلام نموده و سپس در ادامه مجددا دلیل لغو را اعتراض دانشجویان استان جهت استفاده انتخاباتی از این برنامه را عنوان نموده که این دو کاملا باهم متناقض است.با توجه به موارد بیان شده،از طرف تشکل همراهان توضیحات زیر جهت تنویر افکار عمومی ارائه می گردد.
اول اینکه از ابتدا قرار شده بود که مناظره بین چهره های کشوری باشد پس مناظره ی آقای وکیلی با آقای دلبند اصلا مطرح نشد .دوم اینکه مجوزاین برنامه، هم توسط شورای فرهنگی دانشگاه و هم از طرف هیئت نظارت استان داده شده بود و اگر موارد استفاده ی انتخاباتی از این برنامه تشخیص داده می شد،همان ابتدا مجوزی برگزاری داده نمی شد.
سوم اینکه قبل از لغو برنامه هیچ اطلاع و هماهنگی با تشکل همراهان انجام نشد و بعد از لغو به این تشکل اعلام کردند. بلیط رفت و برگشت آقای وکیلی جهت صحت موضوع مطرح شده ارائه می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی که رئیسش ملک زاده باشد تکلیفش مشخصه...ن ی ذره شهامت داره ن ی ذره مدیریت و .....استیل بدنیش هم به ریاست نمیخوره و ....
منصور
Iran, Islamic Republic of
آخه آدم بی انصاف، کامنت شماره یک این چه ربطی به دکتر ملک زاده دارد. دکتر ملک زاده همه چیز را آماده کرده بود و رفته بود تهران. لغو مناظره از طرف مناظرکنندگان بوده است. انسان باید مرد باشد نه اینکه از روی حسادت حرف بزند.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره یک، مگه دکتر ملک زاده می خواهد برود زورخانه که این پارامترها را بیان نمودید. مرد مومن نگفتی که مکان علمی، استاد می خواهد. انسان می خواهد. حیوان نمی خواهد.
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
باید از داغ ملک زاده منفجر شوید
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ریاست به استیل نیست مدیریت میخواهد که ایشان دانشگاه را از نابودی به مثبت رسانده متاسفانه ما مردم گچساران قدر شناس نیستیم
باوی
Iran, Islamic Republic of
این تشکل چون انتخابات برگزار نکرده وجاهت قانونی نداره...
سربدار از گچساران
Iran, Islamic Republic of
اگه ملکزاده هم بد است آقای خوش استیل بگو کی برا ریاست واحد گچساران بدرد می خوره . در ضمن خوش استیل ها مواظب.......
فعال
Iran, Islamic Republic of
واقعا آقای ملک زاده مدیریت ضعیفی داره و محیط دانشگاه شده جولانگاه سیاسیون که استاد تربیت بدنی بدون هیچ سابقه مدیریتی بشه معاون و معاون مالی و حراست دانشگاه دنبال این باشن که نماینده شهرستان رو برای سخنرانی بیارن تو دانشگاه . واقعا متاسفم برای مدیریت ضعیف آقای ملک زاده
مستر تبلیغات
Iran, Islamic Republic of
بچه برو به فکر نان باش
مدنی
Iran, Islamic Republic of
لابد اگه بلیط هواپیما هم گیر نیآمد دکتر ملک زاده مقصر هست. مرد مومن اگر همراه اول هم در گچساران قطع می شود دکتر ملک زاده مقصر هست. آخه این چه ربطی به دکتر ملک زاده دارد. مگه چقدر حسادت در وجودت تلمبار شده است که خشک شدن دریاچه ارومیه را هم به دکتر ملک زاده ربط می دهی.
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای بسیج دانشجویی دانشگاه گچساران متاسفم که کاملا سیاسی کاری کرده و اسم بسیج لکه دار کرده رییس دانشگاهم باید پیگیر باشه تکلیف دوشن کنه یه عده وقتشون بزارن برنامه بریزن بعد بسیج بیاد مخالفت کنه اینم شد دانشگاه
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1