تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۱۰۶۹۵۵

سخنی جدی با سیاسیون کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده

۱۶
۰
کبنا ؛سید حمزه نجاتی
امروزه غبار غلیظی تمام جامعه سیاسی و غیر سیاسی شهرستانهایمان را غبار آلود نموده است که تماما حاصل عملکرد نابجا و اشتباه سیاسیون کهنه کار دیارمان می باشد.kohgiloeh
امروز به فرموده رهبر فرزانه و عزیزمان مردم از بینش سیاسی بالایی برخوردارند، امروز سیاست حتی بر سر سفره های مردم نیز کشیده شده است ، بخش عظیمی از سیاست را جوانان تشکیل می دهند که هیچ گروه سیاسی ای به این مسُله توجه چندانی نمی نمایند، جوانانی که سرنوشت تمامی انتخابات را رقم می زنند، جوانانی که متاسفانه فقط به عنوان یک ابزار جهت پیشبرد اهداف کهنه کاران سیاست مورد استفاده قرار می گیرند. جوانان چون از شور و شعف و اشتیاق بیشتری برخوردارند و دارای روحی لطیف و آرام و پاکتر نسبت به بزرگسالان می باشند زودتر به غرور سیاسیشان بر می خورد و بیشتر نگران گروه های سیاسی مورد علاقه خود می باشند.
لذا بنده به عنوان یکی از جوانان این خطه از اوضاع و احوالی که در این چند سال اخیر به وجود آمده است به شدت ناراضی و نگران طیوف سیاسی علی الخصوص طیف سیاسی موصوف به خود می باشم که اگر کمی دقت نماییم مشخص می شود که باعث این جریانات و مشکلات پیش رو نخبگان سیاسی و کهمه کاران در سیاست شهرستان می باشند.
متاسفانه کاندیداتورهای حاضر در صحنه های انتخاباتی علی رغم مراجعات آحاد مردم به عقل و درک سیاسی بالای خود از شور انتخاباتی آنان بیشتر بهره می گیرند و نتیجه این می شود که یکدفعه برگ روزگار به صورت کاملا اتفاقی و غیر منتظرانه به نفع یک نفر ورق می خورد که کسی انتظار آن را نمی کشید.
سخن این حقیر خطاب به همه کانداتورهای مدعی در صحنه انتخابات از کلیه طیوف سیاسی می باشد.
کدام یک از دوستان اصول گرا و اصلاح طلب در مسائل و مشکلات پیش روی مردم در سال های گذشته حاضر شده اند و سعی نموده اند گوشه ای از مشکلات مردم را با کمک دیگر مسئولین بردارند ، مگر نه این است که تماما به دنبال پیشرفت موقعیت شغلی خود و ایجاد ساز و کاری برای حضور در صحنه انتخابات بوده اند .
کدام یک با ندای مردم داغدار سوق هم صدا شده اید و از نفوذ و موقعیت تان جهت تکمیل و تحویل جاده دهدشت به سوق که به عنوان قتلگاهی برای شهروندان ولایتمدار شهر سوق تبدیل شده است استفاده کرده اید.
کدام یک از شما کاندیداتورهای محترم و مدعیان حضور در صحنه انتخابات که تماما از اساتید حوزه و دانشگاه می باشید سعی در پیشرفت بزرگترین مراکز علمی فرهنگی و پژوهشی شهرستان (دانشگاه آزاد و پیام نور ) نموده اید که متاسفانه با سیاست های غلط مسئولین دانشگاه ( علی الخصوص دانشگاه آزاد دهدشت ) و عدم همکاری و پیگیری شما اساتید و مدعیان که داعیه وکیلی دلسوز برای مردم را دارید و همچنین عدم توانایی نماینده شهرستان در همکاری در تصویب رشته و پیشرفت دانشگاه منجر به مشکلات دانشگاه تا حد تجمیع آن با دیگر دانشگاه های استان شده اید.
اگر قرار بر شمارش مشکلات باشد که نمی توان از همه مشکلاتی که در شهرستان های حوزه انتخاباتی وجود دارد و هیچکدام از شما مدعیان حضور در صحنه از هر گروه سیاسی ای که کوچکترین اقدامی جهت رفع آن ها ننموده اید سخن گفت . لذا کدام یک باعث پیشبرد اهداف فرهنگی و تفریحی شهرستان شده اید تا شاهد مرگ تدریجی برادران و خواهرانمان به دلیل ابتلا به مواد مخدر نباشیم.
چرا در شهرستان باید آمار فروپاشی کانون گرم خانواده ها هر روزه سیر سعودی خود را طی نماید.
چرا مردم شهرستان ما نسبت به مردمان دیگر شهرستان ها از استان های دیگر افسرده تر و زجر کشیده تر می باشند.
چرا در جامعه اسلامی ، شهرستان ما نسبت به دیگر هم نوعانشان در استان های دیگر از توازن عدالت بهره نبرند.
چرا نباید بخش سرفاریاب ، سوق ... از کمترین امکانات حتی پمپ بنزین بهره ای داشته باشند.
چرا روزانه بالغ بر ۲۰۰ خودروی مسافر کشی جدای از خودروهای شخصی جهت حمل بیماران فقط به شهرستان بهبهان در رفت و آمد باشند.
چرا بیمارستان دهدشت با این همه امکانات و عظمت از نیروی متخصص پزشکان بهره ای نداشته باشد.
چرا با وجود عبور رودخانه های زیادی که از شهرستان ما عبور می کنند ولی ثمره آن ها به استان های دیگر تزریق می گردد و زمین های دیگر استان ها به زیر کشت بروند.
چرا هزاران هکتار زمین های شهرستان های کهگیلویه سابق کویر مانند باشند در صورتی که چندین رودخانه از شهرستان ما می گذرد.
چرا میدانهای بزرگ شهرهای شیراز و بوشهر جدای از دیگر شهرستانها می بایست مملو باشد از جوانان کهگیلویه سابق آن هم در بدترین شکل ممکن انتظار موقعیتی برای حمالی کردن باشند در صورتی که وسیعترین زمینها و بیشترین معادن در شهرستانهایمان وجود دارند.
چرا صنعت پتروشیمی علی رغم وجود مواد اولیه و نفتی در شهرستان کهگیلویه سابق و دیگر شهرستانهای اطرافمان ، به صورت راکد مانده است.
به نظر بنده حقیر جواب تمامی سوالات فوق و دیگر سوالات در عملکرد مدعیان حضور در صحنه انتخابات می باشند که خود را فردی توانمند جهت پیگیری حقوق حقه مردم می دانند در صورتی که از هیچگونه توانی برخوردار نمی باشند و صرفا به دنبال منافع شخصی خود و حامیانشان می باشند.
اگر به جنابتان بر نمی خورد در این مدت ۳۰ سالی که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیزمان می گذرد کجا بوده اید و چه خدمتی نمده اید ، البته خدمت به مردم محروم و زجر کشیده نه جیب های غار مانندتان.
لذا به وجدان خود رجوع نمایید و بگویید مردم به پاس کدام زحمت شما لبیک بگویند و کدام یک از شما را به عنوان وکیل و نماینده خود در بهارستان بفرستند و امید داشته باشند که از حق و حقوق آنان به بهترین نحو دفاع می نمایید.
کدام یک می تواند با ادبیاتی آرامتر و ملیح تر از ادبیات چماق حقوق مردم را پیگیری نماید.
خطاب این حقیر به کلیه کسانی بوده است که مدعی حضور در صحنه انتخابات به عنوان وکیلی دلسوز برای پیگیری حقوق از دست رفته منطقه محروممان کهگیلویه سابق ( دهدشت، چرام، بهمیی، لنده ) می باشد و این جمله برادر کوچکتان را زمزمه گوشتان نمایید که ابتدا سعی نمایید برای رضای خداوند با مردم و در بین مردم باشید تا همانند حضرت امام خمینی (ره ) مردم از شما بخواهند که به عنوان وکیل آنان پا در عرصه سیاست نمایید ، نه اینکه مردم بالاجبار مجبور باشند از بین شرکت کنندگان بد و بدتر ، بد را انتخاب نمایند.
امیدوارم فضای سیاست را در شهرستان محروممان بیش از این غبار آلود نکنیم و از اخلاق انتخاباتی و سیاسی بیشتری بهره بگیریم و پیش از این که به فکر نتیجه انتخابات باشیم به فکر هدف نهایی انتخابات که همان خدمت به مردم می باشد باشیم انشاالله.

نام شما

آدرس ايميل شما

م.ا
Iran, Islamic Republic of
البته کمی تند رفته اند ولی در مورد ناکارآمدی مدعیان شناخته شده هیچ شکی نیست. مردودین قبلی انتخابات چرا دست بردار نیستند. اتفاقا دوست عزیز این مدعیان هیچ کدام استاد واقعی حوزه و دانشگاه نبوده و نیستند. و مشکل از اینجاست که هیچ کدام جایگاه تخصصی و دانشگاهی ندارند و فقط زمان انتخابات می شوند استاد حوزه و دانشگاه.
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
سلام بر برادر عزیز و درد کشیده و فرزند کهگیلویه


درد کهگیلویه را گچساران هم داشت که با انتخاب آقای تاجگردون ظرف ۳ سال گذشته اندازه ۲۰ سال در گچساران کار عمرانی صورت گرفته.برو گچساران را ببین تا متوجه حرف من شوی.


مشکل مردم و بزرگان سیاسی منطقه کهگیلویه این است که فکر میکنند مثلا مثلا چون آقای بزرگواری در منطقه کهگیلویه خوب رای بیاره مشکل در تهران هم حل میشه!!!!!!!!!
نه عزیزم اینجور نیست.

باید نماینده در تهران پشتیبانی سیاسی شود تا رای شما جواب بده.
باید آدم باسوادی نماینده باشه تا در مجلس حرف بزند تا جواب بگیری.
باید کاربلد و میانه رو باشه تا جواب بگیری.

اگر اصلاح طلب هستی باید از استاد لاهوتی و رستاد حمایت کنی و اگر اصولگرا باید از مژدهی حمایت کنی.

امثال بزرگواری یا موحد یا عدل هاشمی و فیاض بخش گزینه مناسبی برای مجلس نیستند.اینو من که کارشناس هستم میگم.باور کن.

بهترین گزینه در شرایط فعلی دولت اعتدال استاد لاهوتی و همفکرانش هستند.

درود بر سید محمد خاتمی سلام بر استاد لاهوتی
مسلم
چرا میدانهای بزرگ شهرهای شیراز و بوشهر جدای از دیگر شهرستانها می بایست مملو باشد از جوانان کهگیلویه سابق آن هم در بدترین شکل ممکن انتظار موقعیتی برای حمالی کردن باشند

واقعا چرا؟؟؟؟

مسولین کمتر ژست بگیرید.
بعضی موقع بینی خود را به خاک(اگه خاک قبرستان محل دفنت باشه بهتره!!!) بمالید و بدانید شما هم از این دنیا میروید...
کسی شما را در قبول کردن پست مجبور نکرده.
سوق سرافراز
Iran, Islamic Republic of
لاوهتی مهره سوخته ای است در بین افراد دیگه جایگاهی ندارد پیش نهاد میشه عصای سیاست را به دار آویزد و درفکر خواندن ابیات سعدی و حافظ باشد
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به اصلاح طلب پیرو خط امام : با این اوصافی که گفتی خودت بهتر از دیگر اصلاح طلبان هستی ، پس زودتر بیا و این مشکلات را حل کن .
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای برادربه قول خودت پیرو خط امام
راحت بگو لاهوتی یارستاد هستم
مطمئن باش هیچ یک از کاندیداهای گذشته آن حوزه علاج کار نیست
باید طرحی نو درانداخت
قبول ندارید خواهید دید!!!
کارمند دانشگاه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت برادر نجاتی:
دانشگاه آزاد دهدشت مدتی است متاسفانه گرفتار آقای افضلیان شده است که ریشه دانشگاه را در آورده است و بزرگترین ضرر و زیانها را به دلیل سیاسی بازی و باند بازی ها به دانشگاه زده است ایشان در حد یک رئیس مدرسه هم نمی باشد و خودش هم بر این امر واقف است
استاد دانشگاه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خدمت ریاست محترم منطقه یک دانشگاه آزاد :
سلام علیکم
ما اساتید ، کارکنان ، و دانشجویان دانشگاه دهدشت عاجزانه تقاضا داریم نسبت به جایگزینی فرد شایسته و لایق و کارآمد و مدیر و توانمندی دلسوز به جای آقای دکتر افضلیان اقدامی عاجل به عمل آید تا حداقل چهارچوب دانشگاه بیش از این دچار خدشه و تزلزل نگردد
مژدهی
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاح طلب پیرو خط امام:
برادر عزیز من که مژدهی هستم خودم هم میدانم که توان پیگیری مطالبات حقه مردم را ندارم شما چطور میگی باید به من رای بدهند ضمنا خدا می داند مثل موحد در کهگیلویه نه آمد و نمی آید عدل هاشمی هم که سردار سازندگی و حامی محرومین است من فقط توانستم عده ای که قول رای به من دادند را در تعزیرات مشغول کنم که الان هم یه هیات بازرسی از بازرسی کل کشور دنبال عملکرد نابجایم هستند که متوسل شدم به حاج آقا موحد ایشان مثل همیشه قول همکاری به من دادند
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
تا اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اینطوری در تعقیب و تخریب همدیگر هستند هیچ توفیقی حاصل نخواهد شد و همچنان منتظر شکست باشند . چون نیروی قوی که همه جریان از او حمایت کنند ندارند تعدادی معلم بازنشسته هستند و حتی یک نفر مهندس و یا وکیل ویا اقتصاد دان و یا پزشک در بین آنها نیست و نتیجه هم کما فی سابق خواهد بود .
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
از تمام اصولگرایان خواهشانه استدعا دارم به تجمیع خوبی برسید تا از دست نماینده ای بی کفایت که آبروی استان را برده خلاص شویم ضمنا به هر طریقی مژدهی را هم از صحنه محو کنید که دوران هشت سال گذشته تکرار نشود
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب نجاتی از متن زیبا و بیان واقع بینانه شما کمال تشکر را دارم ولی مگر سیاسیون گوشی برای شنیدن این گونه واقعیات دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این دوره وووووووووووووکه هیچ خاصیتی برای شهرستان ندارد برنده انتخابات نمی شود
سادات
Iran, Islamic Republic of
خدا جواب بی عدالتی های .....را می دهد که تمام فک و فامیلهای خودش را در اداره جات استخدام نمود
منصف
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگوید بزرگواری در هشت سال گذشته چه گلی به سر مردم کهگیلویه زده به جز بی آبرویی و احیائ فرهنگ چماق
کوچکواری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کلیه سیاسیون شهرمان افرادی نالایق و ناکارامد میباشند که صرفا باند بازی و جناحی به پستهایی رسیدند که حقشان نبود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1