تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۱۰۶۴۹۷

به نام ادارات و به کام اصلاحات!

۵۵
۰
کبنا ؛

قراربود امروز اختتامیه جشنواره مشک و ملار باشد و در بنرهای که در سطح شهر نسب شده بود اجراء کننده جشن قرار بود فرمانداری و بخشداری مرکزی دوگنبدان باشدولی تمامی شرکت کنندگان متوجه شدن همه دست اندرکاران دفتر نماینده مجلس گچساران و باشت بوده و ارگانهای ذکرشده بیشتر حکم میهمان داشتند تا میزبان.

اینبار هم مثل گذشته بنام های مختلف در گچساران میتینگ انتخاباتی در روستای سراب ننیز گرفته شد و فقط نام آن  و جشن آن بنام جشنواره مشک ملار بودو دفتر نماینده با همکاری ادارات گچساران جشن سیاسی گرفتند و تبلیغات زود هنگام صورت گرفت.وبیشتر مردم هم توسط دفتر نماینده دعوت شده بودند.

این عمل توسط یکی از کاندیدای اینده مجلس در صورتی دارد انجام میگیرد که خلاف قانون انتخابات است و قرار نیست حدود ۱۰ ماه آینده با همکاری ادارت دولتی به هر بهانه ای تبلیغات صورت گیرد.

جالب است که در چند سال پیش دوستان اصلاحاتی از اینکه محمود احمدی نژاد رییس جمهور وقت دارد از صداوسیما و دیگر خبرگزاری ها استفاده سیاسی میبرد ناراحت و گله مند بودند، ولی حال خود چطور در یک جنگ نابرابر چند ماهی شروع کرده اند و هیچ کسی هم حق ندارد، نارحت باشد وگر نه یا با وی برخورد  میشود مثل دو بانوی که در همایش و بعد از سخنرانی کواکبیان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند که خوشبختانه با حضور نیروی ا نتظامی ختم بخیر شد چون تعدادی ناراحت و با دوخانم باصدای بلند حرف زدند،یا دست به شکایت میشوند که در استان ما دارد باب میشود و مدتی پیش علیه عصر دنا و اینبار هم مدتی است که علیه سایت خبری نفتانیوز شکایت شده است و ما که متوجه نشدیم جای شعار معروف اصلاح طلب که (زنده باد مخالف من)کار بردش کجاست.امیدوارم دوستان در مورد این شعار بیشتر توضیح دهند.

امروز اصحاب رسانه دعوت علی فولادی وندا رقیب تاجگردون بودند و دوستان خبرنگار سئوالاتی پرسیدند و یکی از دوستان از جلسات و استفاده از امکانات دولتی توسط رقیب وی که به هر دلیلی میتینگ انتخاباتی دارد و چرا وی سکوت کرده :فولادی گفت از حضور شما کمال تشکر دارم که دارید همه چیز را نگاه میکنید ولی فراموش نکنید که من یک اصولگرا هستم و تا زمانی که قانون اجازه تبلیغ ندهد من هرگز چنین حرکاتی انجام نخواهم داد و انشالا در آینده همه چیز مشخص خواهد شد و قرار نیست ما بخاطر رسیدن به صندلی مجلس که جای قانون گذاری است کارهای خلاف قانون انجام دهیم تبلیغ خلاف قانون است ومن چنین اشتباهی انجام نمیدهم چون اصولگراهستم و پایبند به قانون.

امروز جشن مشک وملار در روستای سراب ننیز در صورتی انجام شد که امام جمعه هشداری به مدیران داده بود که شرکت نکنند ولی دوستان رفتند

امام جمعه گچساران در نماز جمعه هشدار داد که  اگر  جلسات  با مهتر برگزار شود، صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارد اینگونه برنامه‌ها را پخش کنند.

وی افزود: اینگونه ساز و آوازها حرام است و هیچ مسئولی نباید در این جلسات شرکت کند.

حجت‌الاسلام حجازی تاکید کرد: هر مسئولی که در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود.

حجازی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در این شهرستان انجام گیرد، با اشاره به اینکه  قبل از پیروزی انقلاب جشن‌هایی گرفته می‌شد که غیرشرعی و با ساز ورقص و ..بود، اظهار کرد: امروز هم می‌بینیم که به بهانه‌های مختلف جشن‌هایی گرفته می‌شود که رنگ و بوی همان جشن‌های قبل از انقلاب را می‌دهد.

وی با بیان اینکه به جوانان توصیه می‌کنم غیرت را پیشه خود سازند، تاکید کرد: نباید به بهانه‌های مختلف و واهی در شهرستان گچساران ساز و آواز پخش و جلسه مهتر! باشد زیرا که این جلسات حرام است.

امام جمعه گچساران با هشدار به اینکه هر مسئولی در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود، تاکید کرد: هیچ مسئول حقوق‌بگیر نظام جمهوری اسلامی که مسئولیتی را عهده‎دار بوده نباید به این نوازندگی‌ها گوش کند چه برسد به اینکه در این برنامه‌ها شرکت کند.

*نفتانیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

حامی مردم از تهران
Iran, Islamic Republic of
خیلی حرفات انگار داستان و چرند میگی نگاه قیافه خودت بکن با ریش..... ات بنظرم قیافه و شکل مهتر از ظاهر شما خیلی متین تر سنگین تر و مومن تر است مگه شما ...
6209
Iran, Islamic Republic of
ی مشت کوته فکر که شعاع دیدشون تا نوک دماغشون هم نمیرسه هربار دارن یچیزی واسه خودشون میگن...
شما چیکار دارین کی بانی این کار بوده؟؟؟مردم رو واسه لحظه ای شاد کردن هم خودش کلی کاره...
استقبال مردم رو ببینید و بعد حرف بزنید.
والا تا ۱۰۰سال همین ...داد و بیداد کنه و فراخوان بده ۱۰نفر واسش جمع نمیشن....
اگه تشمال و نوازندگی حرومه پس چرا توی تلویزیون ۲۴سالت پخش میشه و تو مراسمات جشن حتی امامانمون میارن و مینوازن... حتی تو استقبال از مقام.. هم پخش میشه.
قبل از سخنان رهبری برای نوروز هم از تلویزیون پخش میشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدایی از زمانی که شما سیاسی شدید این شهر بدبخت شد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آخه بنده خدا تا کی چشماتو بستی فقط حرف میزنی...کاندیدای انتخابات آینده؟ چرا نمیتونی به خودت اجازه بدی بگی نماینده حال مردم؟ عرضه نداشتین یبار چنین جشنهایی برا شادی مردم برگزار کنید تخریب نکنید.امام جمعه مگه ولایت فقیه که هرچی گفت درست باشه؟ چرا پیامبر هم برا عروسی فاطمه زهرا و امام علی ساز و آواز گذاشت پس؟ دفتر نماینده با جون دل بدون چشم داشتی برای مردم کار کردن. ماهها کار کردن.اما نگفتن ماهستیم.کی میخواید جایگاه نماینده یه شهرستان رو بدونید.کی گفته هر سخنرانی ایشون مربوط به تبلیغاتشه.اصلا نیاز به تبلیغ نداره.شب قبلش با کمیته هشتگانه خودش جلسه داشت دو برابر مشک ملار جمعیت اومد‌.مشک و ملار برا شادی دل پوسیده مردم بود.
شهروندشرکت کننده
Iran, Islamic Republic of
واقعا که اگر در این جشن بودید حسابی تاسف می خوردید به خازر این همه بی حجابی و رعایت نکردن شئونات اسلامی . کجای دین ما گفته خانمی با لباس محلی و صورتی بسیار آرایش کرده و روسری تور به سر کرده میان آقایان دستمال به دست گرفته و خود نمایی می کند واقعا برای مسئولین جای تاسف دارد.
شایان
Iran, Islamic Republic of
یه ده کیه مطلب نوشته؟
جمع کن بچه پررو
مسئول
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئولین برای حفظ پست و صندلی خود هرکاری می کنند تا جایی که کسی حرف امام جمعه را قابل اهمیت نداست و اکثر مسئولین به این جشن افتضاح رفتند. آقای نماینده برخلاف قانون با همکاری دست نشانده های خودش میتینگ انتخاباتی برگزار می کند و کسی هم نیست که جلوی آن را بگیرد آن هم میتینگی که ما را به یاد دوران طاغوت می اندازد انگار فراموش کردند اینجا جزء یک کشور اسلامی و علمدار جهان اسلام است کمی به خود بیایید
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.دفتر نماینده هر برنامه ای که در شهر اجرا میشود خود را ملزم میبیند که همکاری کند تا برنامه ها به نحو مطلوب اجرا بشود چرا که رضایت مردم برایش مهم است نه نظر کوته فکران.
مسئول
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون فراموش کرده بود که در یک کشور اسلامی با این همه شهید زندگی می کند که چنیین تبلیغات انتخاباتی بسیار دور از شان و شئونات اسلامی برگزار کرده است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
شهروند شرکت کننده دروغ نگو هر کس لباس محلی پوشیده بود زی تورش پوشش داشت.. دختر بچه های کوچک لباس پوشیده بودن .دیدتونو باز کنید.جای دیگت ........
شهروند منصف
Iran, Islamic Republic of
حاجی هستن نگارنده این متن . جهت اطلاع. ضمناً
بگذارید مردم شاد باشن . چه لهو و لعبی صورت گرفت مگه؟؟
در تایید تایید شرمت ا...
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف امام جمعه محترم فرماندار و روسای ادارات رو استضاح کن ... رو حرفت بمون..
حريم سناس
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات به چه قیمتی مگه این شهر صاحب نداره صد رحمت به تالارای عروسی و شوهای اون ور اب کجایند سبز پوشان خص مقدم جبهه شما را جه شده است غیرتتان کجا رفته
شاه بهرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه نترس و واقع بین شهرمان وسلام بر ولایت عزیز که سخنان امام جمعه را منعکس کرد
منصور
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه نترس و واقع بین شهرمان وسلام بر ولایت عزیز که سخنان امام جمعه را منعکس کرد
جانم فدای راهش
Iran, Islamic Republic of
برگردین و فقط کوچه و خیابونای شهر رو با گذشته مقایسه کنید و اینقدر تخریب نکنید بذار این شهر شکل و شمایل ی شهر واقعی رو به خودش بگیره ...
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
کاری به خوب و بد ساز و آواز و سخنان امام جمعه نداریم.انتقاداز نماینده هم جای خود،ولی تو که جمله بندی بلدنیستی ننویس.مجبور نیستی این نوشته ها در حد یه کلاس دوم راهنمایی هم نبود.عجب خبرنگاران و تحیل گرانی داریم.مگه هرکی یه دوربین داشته باشه خبرنگاره.
واقع نگر
Iran, Islamic Republic of
بنظرم خیلی مطلب منصفانه و جالبی بود . متشکرم از نویسنده محترم
.
Iran, Islamic Republic of
مطلب جالب و ارزشمندی بود .تشکر از نویسنده محترم
سمنگل
Iran, Islamic Republic of
از درد جهالت به افترا پناه آوردن درمانش فقط باز کردن چشمان غبار گرفته است که آنهم با فوت تاجگردون باز می شود .
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
این جشن پیام داشت . مردم باهمه کمبودها میسازن فقط میخوان شاد باشن. چرا ازخوشحالی مردم رنج میبرید . باباشما خودتونو بامردم همراه کنید..
راهی زاده
Norway
تو رو خدا چرا دارین شهرمونو خراب میکنین حالا ک ی نماینده خوب وکار بلد بعداز چندسال رفته به فکر شهرومردم هست دنبالش حرف درمیارین.درسته که اصلاح طلبه ولی از همه اصول گراها"اصولگراتره.زنده باد گچساران
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
درود و رحمت خدا بر امام بزرگوار خمینی بت شکن

درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

درود بر حماسه سازان فتح خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱

درود بر حماسه سازان ۲ خرداد ۷۶

درود بر حماسه سازان ۲۴ خرداد ۹۲

درود بر سید بزرگوار و عزیز اصلاحات سید محمد خاتمی

درود بر رئیس جمهور محبوب دکتر حسن روحانی

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام و حماسه سازان انتخابات

درود بر دکتر تاجگردون و دکتر مندنی پور و استاد لاهوتی مثلث بزرگ اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد

درود بر مثلث اصلاح طلبان سابق گچساران حاج بهرام تاجگردون و حاج علی شریفی و دکتر محمود کریمی

درود بر مثلث اصلاح طلبان سابق کهگیلویه استاد لاهوتی و آقای منطقیان آقای لطیف رستاد

درود بر مثلث اطلاح طلبان سابق بویراحمد آقایان دکتر مندنی پور و سید باقر موسوی و دکتر وکیلی


هجدهمین سالگرد حماسه ۳۰ میلیونی دوم خرداد ۷۶ و پیروزی بیادماندنی سید محمد خاتمی با ۲۰ میلیون رای را به ملت بزرگوار ایران و بخصوص اصلاح طلبان تبریک میگویم و امیدوارم ۷ اسفند ۹۴ دوم خردادی دیگر شود.
ما
Iran, Islamic Republic of
باریک الله
م
Iran, Islamic Republic of
شعار قانون گرای برای دیگرانه خودشان از امکانات دولت سوء استفاده می کنند
Iran, Islamic Republic of
کاری به تشمال نداریم بحث رقصیدن زنان ونگاه کردن استاندار-تاجگردون -معاونین استاندار -وفرمانداره والاهمیشه توی تالارها میزنند ومی رقصند
nدوست
Iran, Islamic Republic of
تیم تاج گندشو در آورده فرماندار چی بابا برید برخودشو نگاه کنید بخدا جایگاه فرمانداری مطعلق به آدمهای بزرگ است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
این ریشی که شما گذاشتید چه معنی داره ؟ برید به فکر چاره باشید شما فقط هرجاکه منافع خودتان هست کاراها را خوب جلوه می دهید شاد کردن مردم هیچ مشکلی نداشت و ندارد درود بر تاجگردون عزیز
Iran, Islamic Republic of
تو یه نگاهی به ریش تهاجم فرهنگی خودت بنداز ای مورد دار بعد برو دنبال فضولی
قابل توجه
Iran, Islamic Republic of
آقای ولایت خیلی جالبی!!!
چرا حرف آقای امام جمعه رو گوش نکردی و خودت رفتی جشنواره مشک و ملار؟!! مگه خودت آدم با غیرتی نیستی؟!! امام جمعه گفت غیرت داشته باشید و نرید...
خودت رو مسخره کردی، نان به نرخ روز خور
Iran, Islamic Republic of
زراومدی قورمه سبزی
شهروند،،،
Iran, Islamic Republic of
برگرد ترمینال!!!
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاحطلب پیرو خط امام
چطور پیرو خط امامی ولی رهبری رو قبول نداری با توجه به اینکه فیلمش موجوده که آقای هاشمی به نقل از سید احمد(ره)میگه که امام گفته این سید یعنی آقای خامنه ای رو برای رهبری مطرح کنید یا اینکه امام فرود پیرو ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.مشخصه که تابع ولایت نیستی پس دم از امام و شهدا نزن که اول و آخر میگفتن امام رو تنها نزارین
زاهد
Iran, Islamic Republic of
من نه اصولگرا هستم و نه اصلاحطلب.نیازی هم نیست حتما"طرفدار جناحی باشم ولی مشخصه که شما توانایی شنیدن حرفهای مخالف رو ندارین واین کار با شعار زنده باد مخالف من خیلی متفاوته.همین کامنتها رو نگاه کنید که چقدر به این بنده خدا تهمت زدن
دلاوری
Iran, Islamic Republic of
شرافت چیز خوبیه،چرا عقده های شخصی رااینجوری تخلیه میکنید ،به واللله اگر درطول انقلاب کسی یه اندازه تاجگردون برای این مردم کار کرده باشه،شهروندی که میگی خانمی با روسری نازک بین مردها یوذ چرا تهمت به مردم میزنی تو که مسگس حرامه رفتی چکار کنی ؟خداازکسی نگذره که ازروی حسادت وعقده قضاوت کنه.
باشت مرکز
Iran, Islamic Republic of
جهاد دانشگاهی .از زمان مدیریت جدید خود..بوده واز ..خود نیز .به کار گرفته وجهاد دانشگاهی .,شده ...
جهاد دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
جهاد دانشگاهی با شیبی تند وتند تر از شیب ملایم دولت روبه نابودی است
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شاد بودن فرد و مردم که ایراد ندارد ولی با رعایت شئونات. متاسفیم برای یک مشت راه گم کرده ب یبند و بار که هر عملی را شاد بودن نما گذاشتند.
درود بر نویسنده محترم هرکه هستی و از حزب . مرحبا . درضمن اگر امثال نویسنده این متن آقای ولایت در اینگونه مجالس نرود کسی خبر دار نخواهد شد چه اتفاقاتی می افتد انگار فراموش کردند که نگانده یک خبرنگار است.
بازهم خدا قوت آقای ولایت
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
بدور از هرگونه جبهه گرایی احسنت بر نویسنده این خبر . خبرنگار پرتلاش .
باید عده ای به خودشان بیایند که شادی را با خلاف موازین شرعی اشتباه نگیرند.
من خود آنجا رفتم ولی با دیدن وضع نامناسب برگشتم .چرا باید یک خانم لباس محلی پوش خود را برای دیگران به نمایش بگذارد
صدیق
United States
آنهایی که فقط پدر اجدادشان بلد بود، خوش رقصی کنند، حالا هم خودشان، خوش رقص شده اند،، در کنار همین روستا،، چه ظلمی به این مردم کردند،،،! حالا هم سپار شدند و آقای آنها شدند،.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
راست میگه اگه مدیران اصولگرا بودن همین اصلاح طلب ها داد میزدن هی داد هی بیداد بیاید نگاه کنید اسلام نابود شد و از این حرفا..اما وقتی خودشون این کارو میکنن خوبه
دقیقا میشه گفت مثل امریکا و ایرانه که همه چی برای خودشون خوبه و برای ما ممنوع

بابا بسه دیگه یکم حیا کنید
دین و ایمانتون رو زیر پا نزارید
دنا
Iran, Islamic Republic of
ایا صحبتهای امام جمعه وتهدیدهای ایشان تاثیری بر حضور یا عدم حضور مدیران داشت یانه که قطعا اکثریت جواب نه است چون همه مدیران شرکت کردند یعنی مدیران امام جمعه را استیضاح ورای عدم اعتماد دادند پس خواهشا حرمت شهیدان بر همه ما واجب است با نام این عزیزان استفاده ابزاری نکنید که مردم دیگر از این حرفهای سخیف خسته شده اند من یادم هست که خیلی از همین شهیدان والا مقامدر مراسمات عروسی وشادی با همین اواز ساز ودهل چوب بازی میکردند دیگر با نام این عزیزان دیگر بازی نکنید که بیشتر خانواده هایشان ناراحتند
عرب
Iran, Islamic Republic of
.تو تا دیروز د... تاجگردون ..بزارت سر کار ...چیزی ..نیومده اومدی مطلب علیه ایشون نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید ؟
Iran, Islamic Republic of
ولایت تو هم ؟ پسر خوب برو به زندگی و خانواده برس ! تو چه به سیاست ؟پسر خوبی باس و برو پی زندگیت عزیزم.
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی تاجگردون ........بیش نیست مثل امثا ل..دوم کارخانه تولیدی رو آورد کدوم اشتغال زایی را انجام داد اهااااا ی مردم شما که ادعا دارین میفهمین چرا چشماتونو بستین من با تاجگردون بودم دوره ی گذشته اما ج..ها .کرد دیگه چکاری انجام داد حاج فولادی طی دوماه طرح هایی رو آورده که تودو دوره ی اخیر نمایندگان هنوز دارن انهار و انجام میدن از طرح فرودگاه گرفته تا زیرگذر بیمارستان بزرگ شهر وشرکتو نفت چندتا کارخانه بسته نفت که بازشون کرد بعد ازاینکه بودجه آورد جلوگیری از منافیز شرکت که اگه میزاشت بره همه. ی ماشین های استیجاری الان غیر گچسارانی بودن جاده دوبانده ی گناوه که تاجگردون واوامثال اون ادعا میکنن ما اینکار هارو راه انداختیم کردیم باباجان برادر خواهرم بیدار شید گول ترفند خان بازی این هارو نخورید به ولا ه حاج فولادی توی هر سمتی که بود بعد رفتن از اون سمت اونجا برشکسته شد ن بودجه ها کنسل شد تو آین وضع تحریم حاج فولادی تو مهندسی نفت بیشترین بودجه به خودش اختصاص داد برین بپرسین با معلومات با مطالعه با تحقیق قضاوت کنین استان کشور شهرمان نفتی هستش به یه مهندس نفتی نیاز داریم نه اقتصاد دان حالا هم اومد اقتصاد دان چه کرد چه کرد این همه ادعا که آره تحصیل کرده ثواد داره چه کرد متشکرم ازهمه من این اطلاعتمو جمع آوری کردم تحقیق کردم از خودم نگفتم بازم متشکرم از همه دلسوزان شهرمان
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی تاجگردون ..........ت مثل امثا ل .رفتار میکند کدوم کارخانه تولیدی رو آورد کدوم اشتغال زایی را انجام داد اهااااا ی مردم شما که ادعا دارین میفهمین چرا چشماتونو بستین من با تاجگردون بودم دوره ی گذشته ا//////////اسه آشناها دوروبرش کرد دیگه چکاری انجام داد حاج فولادی طی دوماه طرح هایی رو آورده که تودو دوره ی اخیر نمایندگان هنوز دارن انهار و انجام میدن از طرح فرودگاه گرفته تا زیرگذر بیمارستان بزرگ شهر وشرکتو نفت چندتا کارخانه بسته نفت که بازشون کرد بعد ازاینکه بودجه آورد جلوگیری از منافیز شرکت که اگه میزاشت بره همه. ی ماشین های استیجاری الان غیر گچسارانی بودن جاده دوبانده ی گناوه که تاجگردون واوامثال اون ادعا میکنن ما اینکار هارو راه انداختیم کردیم باباجان برادر خواهرم بیدار شید گول ترفند خان بازی این هارو نخورید به ولا ه حاج فولادی توی هر سمتی که بود بعد رفتن از اون سمت اونجا برشکسته شد ن بودجه ها کنسل شد تو آین وضع تحریم حاج فولادی تو مهندسی نفت بیشترین بودجه به خودش اختصاص داد برین بپرسین با معلومات با مطالعه با تحقیق قضاوت کنین استان کشور شهرمان نفتی هستش به یه مهندس نفتی نیاز داریم نه اقتصاد دان حالا هم اومد اقتصاد دان چه کرد چه کرد این همه ادعا که آره تحصیل کرده ثواد داره چه کرد متشکرم ازهمه من این اطلاعتمو جمع آوری کردم تحقیق کردم از خودم نگفتم بازم متشکرم از همه دلسوزان شهرمان شهرما اقتصادش با نفت میگزره شهر مان نه بلکه استان ما بیایید به یه مهندس نفتی به کسی که تو نفت نفوذ داره ومیتونه بودجه چند برابری بیاره چند برابر بیشتر از اونی که فکر کنی پتروشیمی راه بیافته حتی کسایی که سیکل دارن میرن سر کار آخه پتروشیمی ده هزار یا بیشتر نیرو میخاد
شهروی
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید از کی تا حالا مطلب دزدی می کنید این مطلب را برای سایت خبری نفتانیوز فرستاده شده بود نه اینکه این آقای ولایت نوشته واقعا که شورش را در آوردید
مارس
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیل دلم به حال مردم گچساران می سوزه که ی بنگاه دار خودش رو در جایگاهی می بینه که به جای مردم تصمیم بگیره دوست خوبم نگاه به ظاهر خودت بکن.امام جمعه حاضر نیست به کسی بااین ریش بدون سبیل حتی دست بده .میگی نه امتحانش کن.بعدتو به خوشحالی مردم گچساران حسودیت میشه.خدایی مردم گچساران خودشون درباره قیافه وسابقه تو و تاجگردون قضاوت کنن.
Iran, Islamic Republic of
اسماعیل ولایت!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


بدون شرح !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آگاه
Iran, Islamic Republic of
باسلام

انتقاد به جایی گرفته البته درجواب آقای ملک زاده باید گفت تاجگردون متعلق به یک روستا یا خانواده نیست درسته فعالیت های ایشون درسراب ننیز خیلی بابقیه روستاها متفاوته ولی جوگیر نشو عزیز ./
حاجی
Iran, Islamic Republic of
شماره ۱۱ حاجی هستند یعنی چه خجالت بکش .
رقاص
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر تیم اصولگرا از کامنت ها مشخص است که دوستان بدجوری سوختن که چنین جواب میدند و امیدوار نویسنده همینطور با صداقت رسالت خودشو انجام بده
باشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان
اصولگرا اصول را با کدام س ث ص می نویسن ؟
ودر جواب متن که پای دکتر احمدی نژاد و کواکبیان را وسط کشیده اند باید یاد آور شد که اصلاحات حملات دسیاسی همانند اصولگرایان نداشته اند در صورتی که اصولگرایان اینگونه اند ونمونه ی آن برخورد اصولگرایان با دکتر مطهری در شیراز است .
ودرمورد نفتانیوز که تنها به دنبال منافع خود بوده نمی تواند حق را ببیند . ودرجواب آقای فولادی وندا باید متذکر شد شما که از شش ماه قبل بابت انتخابات آینده به مردم پول می دهید وبا این کار قصد جمع آوری رای دارید ، با این عمل نشان دادید که کاملا اصول را می دانید.
ودر جواب امام جمعه شهرستان باید گفت که ابتدا وضع ظاهری شهروندان در پوشش را بررسی کنند ،که زن ومرد در خیابان های شهر قابل تشخیص از هم نیستند.واینکه اگر احتمالن شما در زمان حیات پیامبر (ص)وامامان (ع) بودید صددرصد ایشان را هم استیضاح میکردید ،چرا که پیامبر نیز برای دخت گرامیشان فاطمه(س) وداماد بزرگوارشان علی (ع) مجلس بزم وشادی برگزار نمودند .
ومن اگر به قولی کارمند وحقوق بگیر دولت بودم تحت هیچ شرایطی به شما اقتدا نمی کردم چراکه شما انچه را که برخود زمانی حلال میدانسته اکنون وبا تغییر قدرت بر مردم و دیگران حرام کرده اید با هیچ گونه اصول فقهی و احکامی در علم فقه و استنباط و علم الرجال کهبا سند سازی وجعل احادیث به اینها رسیده .
ودر جواب شعار "زنده باد مخالف من " باید بگویم اصلاحات هیچگاه مغایر با شعارش عمل وعکس العملی نداشته و آزادی بیان به مخالفان و موافقان داده است . ودوستان اوصلگرا واقعا اصولی برخورد کنند نه از روی ظاهر و سرسری . در آخر از زحمات دکتر تاجگردون برای رشد فرهنگی و اقتقادی و معماری شهر های گچساران و باشت . کمی با دید باز تر مسایل را بنگریم .شهر به اقتصاددان و سیاستمدار نیاز بیشتری دارد آنهم فردی مطرح در جای جای کشور .
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلا حات حداقل یه کاری واسه شهر کردند بعد این همه سال نه مثل اصولگرایان که فقط تبل توخالی بودند .
درود بر سید اصلاحات خاتمی
باشت
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه هیچ نظرمنفی ندارن همه مثبته خودتون مسخره کردین آقایان کمائی وعکاشه خدائی شماکه ارتباط حداقلی باحانوادهای خودتان دارید چگونه میخواهید ازفکرمردم تحلیل بگیرین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1