تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۱۰۶۴۸۶

من غلامرضا تاجگردون یک اطلاح طلب هستم

۰
کبنا ؛ 
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در همایش کمیته مشورتی که در تالار بهار گچساران برگزار شد اظهار داشت: دیدگاه و اندیشه سیاسی هر فرد چیزی نیست که در بازار مکاره خرید و فروش شود و من در گچساران ،استان،تهران حتی بروکسل گفته ام من غلامرضا تاجگردون یک اصلاح طلب هستم.
تاجگردون گفت: من برای اصلاح طلبی ام حرف دارم  و اعتقاد دارم اصلاح طلبی کوچه تنگ و باریک نیست.بلکه صحرای باز و با نشاط یست که هر شهروند ایرانی می تواند با عزت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بخوبی و با آرامش زندگی کند.
وی گفت: فضای اصلی اصلاح طلبی مذهبمان شیعه است.  اطلاح طلبی مهر و محبت است اما اصلاح طلبی اصولگرایی تیغ  و شمشیر برانی نیست که برادری را از هم جدا کند و نفرین بر آنانی که با شمشیر اطلاح طلبی اصولگرایی برای رسیدن به منافع شخصی و حزبی خود، حقوق ملت را چه در شهرستان ،استان،کشور ضایع می کنند.
نماینده مردم گچساران و باشت تصریح کرد: اصلاح طلبی متعلق به من نیست و همچنین متعلق به خاتمی  هم نمی باشد و اصلاح طلبی در حلقه هیچ کسی نمی گنجد.
تاجگردون در ادامه به حضورش در اجلاس اتحادیه اروپا اشاره کرد و گفت :من به غربی ها اعلام کردم، که ما اعتقاد داریم شما به  به ما اعتماد ندارید. که کشور جمهوری اسلامی ایران رشد و پیشرفت کند و هرگاه شما دخالت کردید اصلاحات در کشور شکست خورده، از زمان امیر کبیر،مصدق،و خاتمی  به این شکل بوده است.
وی  عنوان کرد : ابزار غرب ،استثمار،استعمار در این کشور باعث تعطیلی اصلاحات در این کشور شده است و اصلاحات در کشور ما نیاز به خون و خونریزی و دخالت ندارد و یقین بدانیم کسانی که می خواستند به استعانت از غرب اصلاحات بوجود بیاوردند عامل بودند، چه مستقیم یا غیر مستقم، دانسته یا نه دانسته و اما این را صراحتا می گوییم ما هیچ وقت نمی توانیم  به غرب اعتماد بکنیم.
تاجگردون به افتخاری دیگر در کارنامه اصلاح طلبی اش اشاره کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی درجلسه ای که با حضور مجلسیان و دولتیان تشکیل شده بود بعد از ۱۰ سال بنده برای اولین بار، بعنوان یک نماینده اصلاح طلب سخنرانی کردم.
غلامرضا تاج گردون پنجشنبه شب در نشست کمیته های مشورتی هشت گانه با اشاره به اهمیت توسعه عدالت محور و خودکفایی کشور در نظام مردم سالاری دینی افزود: اختصاص سه در صد اعتبارات عمرانی کشور به مناطق محروم، کمک ۱۰هزار میلیارد ریالی به شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر و روستای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری از خدمات ماندگار دولت و مجلس برای رونق آبادانی در مناطق محروم بوده است.
وی با اشاره به عمق محرومیت برخی روستاهای گچساران و باشت و شبکه فرسوده آب روستایی بیان کرد: اختصاص ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آبرسانی مجتمع های روستایی مسیر نوسازی شبکه آبرسانی روستاها راهموار کرده است.
تاج گردون بیان کرد: ۴۵ درصد از مناطق روستایی شهرستان باشت و بخشی از روستاهای گچساران گاز خانگی ندارد که دولت با اختصاص ۱۳۰ میلیارد ریال در سال ۹۴ مصمم به تکمیل شبکه گازرسانی به روستاهای این دو شهرستان است.
تاج گردون با یادآوری اعتبارات ۳۰ میلیارد ریالی شهرستان گچساران در سال ۹۱ و افزایش این بودجه به بیش از یکهزار میلیارد ریال در سال ۹۴ ابرازامیدواری کرد: چشم انداز توسعه این خطه شتاب بیشتری گیرد.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه به تامین درآمد ۲۵ درصد از منابع ملی کشور با مخازن نفت و گاز گچساران اشاره کرد و تصریح کرد: پیشگیری از خام فروشی نفت و تبدیل آن به صنایع بالا دستی راه فعال شدن پالایشگاه بیدبلند بهبهان و پس از آن پتروشیمی گچساران را آسان کرد.
تاج گردون ابراز داشت: تصویب لایحه های خروج از رکود و تنظیم مالی دولت آثار بسیار مطلوبی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.
وی گفت: کلید حل مشکلات اقتصادی کشور در دست مردم و نخبگان داخلی و نه در لوزان است.
وی صداقت، روحیه خدمت به مردم و عدالت محوری را از مهمترین ویژگی های خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
تاج گردون غوغاسالاری، بازی های سیاسی، رقابت های غیراصولی را آفت پیشرفت کشور دانست و افزود: تجربه نشان داده آرامش، برابری، برادری تمام اقوام ایرانی در سایه تلاش و پایبندی به ولایت فقیه موفقیت بیش از پیش کشور را تضمین می کند.
وی قانون مداری، اعتدال گرایی و رعایت حقوق شهروندی را از دیگر شاخص های خدمات صادقانه به مردم ذکر کرد.
وی بیان کرد: اندیشه اصلاح طلبی توجه به معیشت، نیازهای روحی جوانان مانند موسیقی، آزادی بیان و حقوق شهروندی را در اولویت نگاه خود دارد.
وی تصریح کرد: حزب یا جامعه ای که خواهان تغییر و حرکت در مسیر علم روز نباشد در مدت زمان بسیار کوتاهی دچار جمود فکری خواهند شد.
همچنین در این نشست و طبق قرعه چند نفر از حضار به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.
 
Tavayef-(1) Tavayef-(2) Tavayef-(3) Tavayef-(4) Tavayef-(5) Tavayef-(6) Tavayef-(7) Tavayef-(8) Tavayef-(9) Tavayef-(10) Tavayef-(11) Tavayef-(12) Tavayef-(13) Tavayef-(14) Tavayef-(15) Tavayef-(16) Tavayef-(17) Tavayef-(18) Tavayef-(19) Tavayef-(20) Tavayef-(21) Tavayef-(22) Tavayef-(23) Tavayef-(24) Tavayef-(25) Tavayef-(26) Tavayef-(27) Tavayef-(28) Tavayef-(29) Tavayef-(30) Tavayef-(31) Tavayef-(32) Tavayef-(33) Tavayef-(34) Tavayef-(35) Tavayef-(36) Tavayef-(37) Tavayef-(38) Tavayef-(39) Tavayef-(40) Tavayef-(41) Tavayef-(42) Tavayef-(43) Tavayef-(44) Tavayef-(45) Tavayef-(46) Tavayef-(47) Tavayef-(48) Tavayef-(49) Tavayef-(50) Tavayef-(51) Tavayef-(52) Tavayef-(53) Tavayef-(54) Tavayef-(55) Tavayef-(56) Tavayef-(57) Tavayef-(58) Tavayef-(59) Tavayef-(60) Tavayef-(61) Tavayef-(62) Tavayef-(63) Tavayef-(64) Tavayef-(65) Tavayef-(66) Tavayef-(67) Tavayef-(68) Tavayef-(69) Tavayef-(70) Tavayef-(71) Tavayef-(72)
 
------------------------------------------------
گزارش و عکس: حبیب الله قلندری
-----------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
البته قبلا رییس ستاد ناطق نوری در فارس بودم
داریوش
Iran, Islamic Republic of
هم تو اصلاح طلبی هم خادمی و هم احمد خاتمی
ترک زبان
Iran, Islamic Republic of
با تمام وجودمان همراهیتان می کنیم تاجگردون
ن ک
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم تاجگردون از عشایری ترک نشین سمیرم
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون موجب وفاق وهمدلی لر زبان و ترک زبان و شکستن حصار انحصار طلبی
..........
Iran, Islamic Republic of
من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا ولی بدونید تاجگردون با این همایشا و حضور در تلویزیون فقط داره سر مردمو کلاه میذاره.عقلتون در چشتون نباشه.آمار بیکاری و اوضاع فرهنگی شهر نشون دهنده ی همه چیزه.کو برنامه برای رفع بیکاری.کو برنامه برای اوضاع فرهنگی.کو کارگروه ویژه اقتصادی و فرهنگی برا رفع مشکلات.اگه نمایندگی به اینه که چهار تا چمن مصنوعی زده بشه و چند تا زیباسازی تو شهر انجام بشه که اینا رو بدید به شهردار بهتر از اینا انجام میده.خداوکیلی لیست کنید کارایی که انجام داده چی بودی.اما از حق نگذریم از دو نماینده ی قبلی بهتر کار کرده.حداقل یه زیباسازی شهر و یکم بودجه آورده ولی این نمایندگی نیست....................
زمین محراب
Iran, Islamic Republic of
تو فقط یک فرصت طلب رشد کاذب کرده هستی. هر کسی پول بادآورده شماها را داشت الان از مدرک دکتراش عیب نمیگرفتن. حتی دانشگاه های علمی کاربردی هم سایت دارند اما گلوبال بیزنس وبلاگ هم نداره
امامزاده جعفر
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون یعنی ----------.

الف. عشق سخنرانی برای جمع مختلط
ب. یکه تاز اتاق پرو
ج. وایبر و اینستاگرام بازی
د. همه موارد
شهروند تهران
Iran, Islamic Republic of
واقعا اصلاح طلبه ؟!! تا الان که تو تهران با اصولگراهای مجلس نشست و برخاست میکرد و باهاشون معامله میکرد . آدم میمونه بخدا .....
.
Iran, Islamic Republic of
.
راهی زاده
Norway
ایشالا بتونیم ی بار دیگه حاج غلام رو پیروز انتخابات کنیم...به امید جوانان
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
درود و رحمت خدا بر امام بزرگوار خمینی بت شکن

درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

درود بر حماسه سازان ۲ خرداد ۷۶

درود بر حماسه سازان ۲۴ خرداد ۹۲

درود بر سید بزرگوار و عزیز اصلاحات سید محمد خاتمی

درود بر رئیس جمهور محبوب دکتر حسن روحانی

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام و حماسه سازان انتخابات

درود بر دکتر تاجگردون و دکتر مندنی پور و استاد لاهوتی مثلث بزرگ اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد

هجدهمین سالگرد حماسه ۲۰ میلیونی دوم خرداد ۷۶ و پیروزی بیادماندنی سید محمد خاتمی را به ملت بزرگوار ایران و بخصوص اصلاح طلبان تبریک میگویم و امیدوارم ۷ اسفند ۹۴ دوم خردادی دیگر شود.
نستوه
Iran, Islamic Republic of
خیلی هاازبودنت میترکند
روشن بخش
Iran, Islamic Republic of
تو هم یکی مثل زینب قربانی هستی.دروغ پشت دروغ
تقی
Iran, Islamic Republic of
هم تو اصلاح طلبی هم ...
روانبخش
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب تاجگردون اصلاح طلب نیست فقط فریبکاری میکنند.نیاز به اثبات ندارد مدیران منصوبه ایشان بیانگر همه چیز است ضمنا ایشان شب نشینیهایش در تهران با خاتمی امام جمعه و باهنر و حدادعادل است و ما اینجا سرکار هستیم
روشن بخش
Iran, Islamic Republic of
تورا خدا تاجگردن تو خودت آدم خوبی هستی این گلهای آفتابگردون را از خودت دور کن
....وبرادران اینا خجالت را دارند جای آبرو قرار میدهند ننگ بر این زندگیها بابا کت شلوارتو در بیار آبروی هرچه دو رو ونامرد را شما برده اید
اگه الان یه موج بیفته که فولادی قبوله شما آفتابگردونها برادران .... را انجا خواهید دید با کمال تاسف
Iran, Islamic Republic of
نشاتی ها -توفیقی -اسدپورها...
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب فرصت طلب
ابومسلم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبه فرصت طلب
Iran, Islamic Republic of
دکترا کجا دکترا نداره
عبرت
Iran, Islamic Republic of
یک نصیحت به ترک زبانان:
یک نفر لر پیدا کنید که به ترکا رای دهد.
پس گول نخورید.
عبرت
Iran, Islamic Republic of
یک نصیحت با ترک زبانان:
یک لر پیدا کنید که به ترکا رای دهد.
پس گول نخورید.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
عکسها همه گزینشی و از یک زاویه خاص گرفته شده اند.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
عکسها همه گزینشی است...
وای از این پست و مقامها که آرمانهای مردم گرفته
Iran, Islamic Republic of
باولن مگه گالری عکس باز کردید.دوما حرفی ندارم بزنم فقط اینکه آقای تاجگردون .نه اون تاجگردون قدیم.و اصلا ح طلب هم نیست .با این حرفهای که تو گفتی ضایع است
باوی
France
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
لطفا آمار بده چه بودجه ای آورده اگه بتونه فقط دودرصدنفت وگاز را جذب کنه شهرستان گچساران متحول میشه وبیکارنخواهیم داشت اما افسوس که زارع بی سروصدا دو درصدنفت وگاز را هم به شهرستان بویراحمد برده که نباید یک ریال از دو درصد نفت وگاز به بویراحمد داده بشه چون مختص شهرستان نفتیه ولی افسوس که نماینده ما فقط شعار میده دریغ از عمل واقعا برین تو شهرستان بویر احمد ببینید چقد پروژه فعال هست مخصوصا جاده هاش معاون رئیس جمهور را تو گچساران پیاده کرد برا شعار ولی عملا دیدیم پروژه های یاسوج را تامین اعتبار یا کلنگ زنی کرد بابا دیگه نمیشه با شعار سر مردم را بست
بهلول
Iran, Islamic Republic of
نظم و انضباط و توجه مستمعین به سخنرانان ، چه ابهتی را به بیننده تصاویر القا میکند . فکر کنم اصولگرایان داعش مسلک از این ابهت و نظم و انضباط و خضور پرشور مردم از تمامی شهروندان گچسارانی ، دارند خدای نکرده دچار سکته میشوند . دوستان داعش مسلک ، هیچ نگران نباشید اولا تاجگردون بره مجلس برایتان هزار بار بهتره تا سید قدرت یا جعفری یا فولادی و یا هرکس دیگری که مد نظرتان هست . چرا ؟ چون تاجگردون اصلاحطلبه و در کارش عالم و عملگراست و در راه آبادانی شهرستانهای گچساران و باشت و بعد استان و سپس کشور با تمام توان کار میکند و این ظرفیت را دارد که چنانچه نیرویی از بین شما وجود داشته باشه که بتونه مدیریت بکنه آن را بکار بگماره . اما یک نکته منفی در کار شما بزرگواران وجود داره و آن اینه که شماها دست پخت دولت احمدی نژاد هستید و توی این دولت آنقدر دزدی و اختلاس صورت گرفت که کمتر کسی به شماها اعتماد پیدا میکنه . دوما اگه یکی از دوستانتان بره مجلس ، ته مانده پول مردم بیچاره را دزدان حرفه ای خواهند برد همانطور که طی هشت سال گذشته بردن و سید قدرت و بزرگواری و هدایتخواه که اینهمه سنگ مردم مستضعف و اسلام را به سینه میزدند ، خواب بودن و پولها را بردن و خوردن و باقیمانده آبروی شما خواهد رفت . پس بهتره سر جاتون بنشینید و منتظر توسعه استان با روش و منش اصلحطلبان باشید و در سایه دولت اصلاحطلبان زندگی شیرین و خوبی را از این به بعد داشته باشید . آفرین سرجاتون بنشینید هر که منظم بود یه شکولات جایزه میگیره
افتخاروم نفسم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مردم خوب و فهیم گچساران دکتر کریمی نماینده ایل بزرگ و با شرف قشقایی نیست . بخدا نیست . به پیغمبر نیست . به حضرت عباس نیست .به خاطر عقده گشایی امده اینجا گول حرفهای دکتر کریمی رو نخورید
اسی
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون .گول دکتر کریمی رو نخور
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات سلام بر اعتدال

درود و رحمت خدا بر امام بزرگوار خمینی بت شکن(ره)

درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

درود بر حماسه سازان فتح خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱

درود بر حماسه سازان ۲ خرداد ۷۶

درود بر حماسه سازان ۲۴ خرداد ۹۲

درود بر سید بزرگوار و عزیز اصلاحات سید محمد خاتمی

درود بر رئیس جمهور محبوب دکتر حسن روحانی

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام و حماسه سازان انتخابات

درود بر دکتر تاجگردون و دکتر مندنی پور و استاد لاهوتی مثلث بزرگ اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد

درود بر مثلث اصلاح طلبان گچساران آقایان دکتر غلام رضا تاجگردون حاج بهرام تاجگردون و حاج علی شریفی

درود بر اصلاح طلبان ترک قشقایی گچساران آقایان دکتر محمود کریمی و افراسیاب پرویزی و سردار احمد خورشیدی آزاد

درود بر مثلث اصلاح طلبان کهگیلویه استاد لاهوتی و آقای منطقیان آقای لطیف رستاد

درود بر مثلث اطلاح طلبان بویراحمد آقایان دکتر مندنی پور و سید باقر موسوی و دکتر وکیلی


هجدهمین سالگرد حماسه ۳۰ میلیونی دوم خرداد ۷۶ و پیروزی بیادماندنی سید محمد خاتمی با ۲۰ میلیون رای را به ملت بزرگوار ایران و بخصوص اصلاح طلبان تبریک میگویم و امیدوارم ۷ اسفند ۹۴ دوم خردادی دیگر شود.
باشتی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درجواب افرادی که میگن ما باشتی هستیم باید بگم تمام مخالفین تاجگردون به فولادی رای میدن (طرفداران جعفری .حسینی و بقیه.در ضمن ایا میشه بگید که فرادی که از مدیران خام و ناپخته تاجگردون ضربه خوردن چرا باید به تاجگردون رای بدن؟؟حالا میخواد ترک باشه یا باشتی و لر
این قانون طبیعته.اگه فولادی تو باشت یک سوم رای تاجگردون رو بیاره شک نکنید پیروز انتخاباته.اینو جناب تاجگردون خودشم میدونه و گرنه چرا وقتی دیگر سیاسیون شهرستان بهش حرف میزنن هیچی نمیگه و فقط رو فولادی حساس شده؟
اونایی که میگن چرا تا حالا نیومده باید بهشون بگم صبر کنید فعلا عجله نکنید.
آقای تاجگردون اگه میخواد بلای سید قدرت تو دور قبلی سرش نیاد و ابروت حفظ بشه بکش کنار.هرچند ممکنه تایید هم نشه
برادر عزیز جناب تاجگردون لطفا به عکس های توی جلساتت نگاه کن ببین چه افرادی توشون هستن؟مردم همین افرادو میبینن که حساسیت نشون میدن.حضرت عباسی یکم فکر کن خودت و بعد انتقاد کن.
من به عنوان یک باشتی حمایت قاطع خود را از فولادی اعلام میکنم..چون عصر حجر نیست که بعضی میگن ترک و یا لر..دوستان قرن بیست و یکمه
جانباز5
Iran, Islamic Republic of
همین اصلاح طلب ها مملکت رو به نابودی کشاندند همین اصلاح طلب ها بودن فتنه ۸۸ رو به وجود آوردن دل رهبر معظم انقلاب رو به درد آوردن. ...
بهلول
Iran, Islamic Republic of
شب دراز است و قلندر بیدار.
تثبیت تمام مدیران کل اصولگرای استان کار خودته
بی اهمیتی به اصلاح طلبان بزرگ استان و برچسپ مهره سوخته کار خودته
غرور کاذب تو را به جایی خواهد رساند که موحد انتخابات را از شما کاملا میگیرد.
شب دراز است و قلندر بیدار. یادت نرود که جهانگیری اصلاح طلب اصیل را با کی عوض کردی
قوم گرایی ممنوع
United States
من و خانواده ام در دو دور قببل طرفدار حاج غلام بودیم اما این دور دیگه بهش رای نمیدیم و به دکتر فولادی رای میدهیم
تاجگردون فقط راست نمایی میکنه و شانتاژ بازی در میاره
بهلول
Iran, Islamic Republic of
من بهلول با شماره کامنت ۲۸ هستم و با بهلول با شماره کامنت۳۳ رابطه ای ندارم و به عقایدش احترام میگذارم اما نظرش را قبول ندارم .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون میخواد با پول و دادن امکانات و تسهیلات به مردم، نظر مردم رو نسبت به خودش جلب بکنه اما حیف که مردم شناختنش و بیش از اینکه به ظاهر کارهای عمرانی انجام شده اش نگاه میکنن، عدم حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان رو می بینن که فقط در حد وعده و شعار باقی مونده. مردم ما خیلی هوشیارن و متوجه افکار و سیاست های غلط ایشون هستن و نمی خوان برای چند کار عمرانی، دینشون رو با افکار این آقا از دست بدن.
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
افتخار باوی.اسطوره اصلاحات.
زینو
Iran, Islamic Republic of
قطعا تا اصلاح طلبان سر کار هستن تاج اصلاحاتیه بعدش سریع تغییر موضع میده کاملا معلومه/////////
نستوه
Iran, Islamic Republic of
عزیزان تاجگردون دنبال کارهای عمرانی وپروزه هاست هنوز عده ای جنگ اصلاحات واصولگرارادارند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب یا
اثلاه تلب
یا اسلاح تلب
یا اصلاه تلب یا اسلاح طلب ،کدومشون دقیقا ؟
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاج گردون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1