تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۱۰۶۳۵۵

بنزین در دیشموک نیست

۱
۰
کبنا ؛زنجیره بی‌تدبیری مسئولان با نایابی بنزین در دیشموک تکمیل شد.
شهر دیشموک یکی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در ۹۰ کیلومتری شهرستان کهگیلویه واقع شده که در هر ماه مردم این دیار باید به دردی گرفتار باشند.
benzin
شهر دیشموک با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر در شهر و با روستاهای تابع ۲۴ هزار نفر که دورترین شهر استان کهگیلویه‌ و بویراحمد است و در حال حاضر در محرومیت کامل به‌ سر می‌برد اما هر روز به دردی گرفتارند.
و اما وجود مشکلاتی از قبیل، قطع آب شرب، قطع برق و همچنین نبود بنزین در جایگاه پمپ بنزین شهر دیشموک را می‌توان بر بی‌تدبیری کدام مسئولان دانست.
علت نبود بنزین در سطح شهر دیشموک و سرگردانی رانندگانی که فقط با اتومبیل خود امرار معاش می‌کنند از نبود بنزین گلایه دارند که این بی‌بنزینی  دلالت بر بی‌تدبیری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی شهرستان کهگیلویه است.
نبود بنزین بیش از دو روز در شهر دیشموک زنگ خطری جدی است برای مسئولان شهرستان کهگیلویه که از هم اکنون شهرداری دیشموک باید به فکر جایگاه دومی برای رفع نبود بنزین در شهر دیشموک باشند چون تا رقابت وجود نداشته باشد هیچ مشکلی رفع نخواهد شد که تنهایی هر شغل باعث ارتقاء قیمت یا بی‌توجهی مسئول هر صنفی در شهر دیشموک می‌باشد.
پمپ بنزینی که یک روز بر اثر بی‌برقی، یک روز براثر قطعی برق در جایگاه پمپ بنزین و یک روز هم بر اثر بی‌توجهی متولیان جایگاه برای شهروندان دیشموکی گرفتاری به وجود می‌آورند.
به هر حال نیاز شهر دیشموک به جایگاه دوم سوخت‌گیری اعم از بنزین و در آینده نه چندان دور گاز CNG با توجه به افزایش چندین برابری خودروها در دیشموک امیدواریم مسئولان این شهر و همچنین مسئولان شهرستان کهگیلویه با اتخاذ تصمیماتی صحیح و اصولی هر چه سریعتر مردم شهر دیشموک را از بلاتکلیفی نجات دهند.
مسئولان دیشموکی مخصوصا شهرداری دیشموک به فکر جایگاه دوم پمپ بنزین باشند.
--------------------------------------
حسن آرمند
-------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

دكتر
Iran, Islamic Republic of
ککابزرگواری قول داوتون که شهرستانش کنه بنزین دسی چنتونه////////
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1