تاریخ انتشار
شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۱۰۶۲۷۳

حجازی: هر مسئولی در برنامه ساز و آواز شرکت کند، استیضاح می‌شود

۶۶
۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران گفت: نباید به هر بهانه‌ای در گچساران ساز و آواز پخش شود، حرام است.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از برگزاری برخی از برنامه‌های در شهر گچساران، اظهار کرد: به بهانه‌های واهی نباید در گچساران ساز و آواز پخش شود.hejazi
امام جمعه گچساران در ادامه بیان کرد: جلسات مهتر برگزار شود، صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارد اینگونه برنامه‌ها را پخش کنند.
وی افزود: اینگونه ساز و آوازها حرام است و هیچ مسئولی نباید در این جلسات شرکت کند.
حجت‌الاسلام حجازی تاکید کرد: هر مسئولی که در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود.
حجازی با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در این شهرستان انجام گیرد، با اشاره به اینکه  قبل از پیروزی انقلاب جشن‌هایی گرفته می‌شد که غیرشرعی و با ساز ورقص و ..بود، اظهار کرد: امروز هم می‌بینیم که به بهانه‌های مختلف جشن‌هایی گرفته می‌شود که رنگ و بوی همان جشن‌های قبل از انقلاب را می‌دهد.
وی با بیان اینکه به جوانان توصیه می‌کنم غیرت را پیشه خود سازند، تاکید کرد: نباید به بهانه‌های مختلف و واهی در شهرستان گچساران ساز و آواز پخش و جلسه مهتر! باشد زیرا که این جلسات حرام است.
امام جمعه گچساران با هشدار به اینکه هر مسئولی در این جلسات شرکت کند از تریبون نماز جمعه استیضاح می‌شود، تاکید کرد: هیچ مسئول حقوق‌بگیر نظام جمهوری اسلامی که مسئولیتی را عهده‎دار بوده نباید به این نوازندگی‌ها گوش کند چه برسد به اینکه در این برنامه‌ها شرکت کند.
حجازی افزود: بارها به صدا و سیما هشدار داده شده که صدا و سیمای جمهوری اسلامی حق ندارد نوازندگی پخش کند زیرا حکومت اسلامی بوده و در راس آن نظام جمهوری اسلامی قرار دارد.
وی برگزاری چنین برنامه‌هایی را توهین به خانواده شهدا، امام زمان و اهل‌بیت(ع)، رهبر معظم انقلاب، نظام، دولت و ملت دانست و گفت: برای حفظ ارزش‌ها و جلوگیری از این برنامه‌ها خون داده شده حال حرام علنی اجرا می‌شود و کسی جلویش را نمی‌گیرد.
حجازی  با بیان اینکه مؤمن در این برنامه‌ها شرکت نمی‌کند، اذعان کرد: باید موازین شرعی به پاس خون شهدا رعایت کرد.
 
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در بخش دیگری از سخنان اظهار کرد: زندگی سعادتمند در دنیا و آخرت در گرو رعایت تقوای الهی است که نورانیت را به دنبال دارد.
وی در ادامه  با اشاره به مناسبت‌ها و اعیاد ماه شعبان از جمله میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، میلاد امام سجاد(ع)، حضرت علی‌اکبر(ع) و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج)،  اظهار کرد: ماه شعبان ماه اعیاد پربرکت و جشن و سرور است.
امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه دو نام‌گذاری روز میلاد امام حسین(ع) به روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) دو مصداق واقعی است، تصریح کرد: این روزها فرصت مناسبی در راستای بزرگداشت دلیرمردان روزگار و اسوه پاسداری استقامت نیروهای سپاه پاسداران و جانبازان سلحشور کشورمان است.
حجازی با بیان اینکه امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات همیشگی است، ادامه داد: سپاه پاسداران با توجه به اینکه دنباله‌رو و در مسیر سیدالشهدا(ع) است لذا باید محافظ همیشگی ارزش‎ها ی آن امام همام باشد.
وی در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان، بیان کرد: امروز که مستکبران عالم به طرق مختلف تلاش می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران را به چالش بکشاند نیز به حول قوه الهی و عنایت امام عصر(عج) و نائب برحقش مقام معظم رهبری خودشان به چالش کشیده شده‌اند.
خطیب جمعه گچساران با اشاره به حمله آل سعود به ملت مظلوم یمن، اذعان کرد: با توجه به چالش کشده شدن امروز دشمن نیز در آینده نه چندان دور شاهد اعلام عجز و ناتوانی از سوی دشمن خواهیم شد هرچند که اکنون هم همین‌طور بوده و خجالت می‌کشد به رو بیاورد.
حجازی با بیان اینکه در تمام عالم هیچ کشوری مثل ایران اسلامی امنیت ندارد، خاطرنشان کرد: این امنیت زیر چتر الهی ولایت و اقتدار نیروهای سلحشور سپاه، ارتش و نیروی انتظامی کشورمان به وجود آمده است.
امام جمعه گچساران در ادامه به فرمایشات راهگشا و دشمن‌شکن مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: آن حضرت فرمود در خصوص بازدید از مراکز نظامی کشورمان اجازه نمی‌دهیم از هیچ یک از این مراکز بازدید و وبه هیچ بیگانه‌ای حق صحبت کردن با دانشمندان این مملکت را نخواهیم داد.
وی به نقل از مقام عظمای ولایت با بیان اینکه دشمن مکار است و صداقت ندارد، گفت: باید با قدرت و منسجم در برابر این مکر و نیرنگ‌ها ایستادگی کرد و اجازه ندهیم که دشمن پا به خاک کشورمان بگذارد.
خطیب جمعه گچساران در بخش دیگری از این خطبه به روز سوم خرداد و سالروز پیروزی فتح خرمشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز جوانان خدایی ما از روی اخلاص به مبارزه با دشمن رفتند تا ذره‌ای از خاک و ناموس کشورمان به تاراج نرود.
وی میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را یادآور شد و عنوان کرد: همه ما بایدبا تلاش فراوان در راستای فراهم ساختن زمینه ازدواج جوانان و جلوگیری از فساد اخلاقی در جامعه گام برداریم.
امام جمعه گچساران در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر برگزاری جشن‌های اعیاد پیش‌رو براساس موازین شرعی اسلام، افزود: لازم است این روزها جشن گرفته شود به گونه ای که این جشن‌ها شرعی و اهل بیت را مسرور کند.

به گزارش کبنا نیوز، جشنواره مشک و ملار عشایر امروز ساعت ۱۶ عصر در روستای سرآب ننیز گچساران برگزار می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
باسلام
مشکل امام جمعه محترم چیست آیا دین و دینداری است ?
ویا مردمی بودن نماینده محترم ?

ویا این نوع همایشها که ابتکار جدید و نوع تازه مسئولان محترم میباشد است?
ویا احساس خطر برای طیف اصولگرایان است که جایگاهشان به تزلزل افتاده است میباشد ?
خلاصه هرچه باشد خیر باشد و عامه المنفعه برای ملت واحده مسلمین باشد
و خشنودی آقا امام زمان را درپی داشته باشد ( آمین )
مظفرآباد لیشتر
Asia/Pacific Region
خدا ...
Iran, Islamic Republic of
..
عارف امینی
Iran, Islamic Republic of
دیگه هیچ مردم برن بمیرن
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ده چه
روزبه پوراحمد
Asia/Pacific Region
کاملأ سخن درست و بجایی است انشاءالله امام جمعه عزیز همیشه سلامت باشن
صادق
Iran, Islamic Republic of
چشم حاج اقا لطف کنید این کسایی که در دولت قبل خم از پول بیت المال خوردن و بردن رو هم استیضاح کنی ..در منبر نماز جمعه ...در ضمن فک کنم از این به بعد مجلس عزا برای مسولین از واجبات هست
صادق
Iran, Islamic Republic of
چشم حاج اقا لطف کنید این کسایی که در دولت قبل هم از پول بیت المال خوردن و بردن رو هم استیضاح کنی ..در منبر نماز جمعه ...در ضمن فک کنم از این به بعد مجلس عزا برای مسولین از واجبات هست
Iran, Islamic Republic of
این حرفها باعث می شه که کسی پای منبرها نیاد
م
Iran, Islamic Republic of
حاج اقاسلام.شماراخیلی دوست دارم به خاطرساده زیستی وپاکدستی ودلسوزی هایتان به معنی واقعی کلمه ولی خواهشادرمسائل فرهنگی بادقت نظراظهارنظرکنیدکه دافعه ایجادنشود.مشخصامنظورتان کنسرت مهدی احمدوندبوده.خب دربین تماشاگران این کنسرت آدمهای لاابالی هم بوده شکی نیست ولی اکثریت کسانی بودندکه به صورت خانوادگی شرکت کرده تااوقات فراغت شان راپرکنند.آیابهترازپارتی های آن چنانی،ول گشتن درسطح شهر،دوردورکردن،دودکردن ووونیست.جنس کارهای این خواننده هم اساسارقصی نبوده که کسی نگران حرکات موزون باشد.پس خواهشادقت نظرداشته باشین.ومشکل این چیزهانیست.مشکل اصلی رانت ودزدی وآشنابازی وزدوبندوووکه البته گاه گاهی ازشمادراین موردفریادهایی شنیده می شود.
نستوه
Iran, Islamic Republic of
شمابفکرکارخودت باش و..ای ازاستیضاح حرف میزنی وظیفه شمانیست خوو
مرتضی فضلی زاده
Iran, Islamic Republic of
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حقگو
Iran, Islamic Republic of
متاسفمن با این ......سلام به امام حسین واقعا ابوالفضل و شهدای وجانبازان عزیز
محقگو
Iran, Islamic Republic of
....سلام بر امام حسین ،آقا ابوالفضل شهداوجانبازان و پاسداران عزیز
کارمند
Iran, Islamic Republic of
حاجی عزیز مگه شما رییس مجلس هستی که نیخوای استیضاح کنی؟ همین نگاه های متحجرانه باعث فرار جوانان از منبرهای نمازجمعه شده.بخدا این رسم دینداری نیست چرا با این حرفها همه را از اسلام بدبین میکتیم.اگر ساز محلی هم ایراد شرعی داره پس دیگه چی میمونه که بنوازن و مردم شاد باشند همش که نمیشه عزادازی کرد برادر بزرگوار
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
باسلام آقای امام جمعه اولا شما درجایگاهی نیستید که کسی را استیضاح کنید دوما شما باشادی مردم مشکل دارید ودوست دارید مردم فقط درغم واندوه باشند فراموش نکن همین مردم هستند که مراسمات مذهبی تاسوعاوعاشوراودیگر مراسمات عذاداری راهم مشارکت می کنند وشما تفکرات ...... دارید ونگرانی نظام راندارید
Iran, Islamic Republic of
لطفا بفرمایید جشن نیمه شعبان به چه شکلی خیلی با شکوه برگزار شود؟ چه کسی حق دارد اختیارات صدا و سیما را تعیین کند؟ مردم باید چطور شادی کنند؟ اصلا شادی کنند یا نکنند؟ حاج آقا برای اشتغال جوانان چه طرحی و توصیه ای دارید؟
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
.... خواهشن آقای عکاشه نقطه چین باز نزار
محمد
Iran, Islamic Republic of
شادی مردم که جرم نیست مهتر که یک موسیقی محلی است و اجرایش مشکلی ندارد حاج اقا شاید تلویزیون را نمی بینند که موسیقی پاپ سالهاست پخش می شود . ارزوی ما شادی مردم است نه غم مردم
اردی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا انگار با همه مشکل داری خدا کنه حرفات از سر دلسوزی باشه فقط به دیگران تذکر میدی و خودت را عالی میدانی
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
این سخنان بسیار آشناست و عیننا" کپی شده وقبلا" هم از زبان خ... در رسانه ها منتشر شده است .
.....
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر اولاد فاطمه زهرا(س) ... لذا مثل اینکه دوستان استیحضاح رو مختص مجلس میدونن..باید خدمت دوستان عرض کنم که منظور بازخواست بوده....
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
منظوراین است که مسئول حق نداردپول بیت المال مردم رابرخلاف آن چیزی که شهدابرای حفظ آن جان دادندمصرف نمایندوحق ندارندمثل مسئولین زمان طاغوت درهرجلسه ای شرکت کنندمردم میتوانندبدون لهوولعب هم شادباشند
قابل توجه
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا استیضاح که یک نفره نیست!! باید جمعی رای بدند تا طرف استیضاح بشه. جنابعالی خودتان میخواین تشریف ببرید پشت تریبون و استیضاح کنید! به کلام الله مجید مردم دارن از دین فراری میشن...
حاج آقا متقی یادت بخیر... روحت شاد.
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
...ی بذار سیمان قبر خواهر زاده ات خشک بشه بعد تاجگردون.
برادرزاده ی شهید
United States
بابا کی میگه شهدا گفتن مردم مهتر و تشمال و موسیقی غیره گوش ندن...شهدا هم مث ما آدم بودند تپ عروسی هاشون مهتر میزدن....خودشون چقه زناره میپوشیدن و چوب بازی میکردن و انجا که خطر جامعه و کیان نظام رو تهدید کرد تفنگ به دست گرفتن و جان دادند برای ما.......
ساز مخالف
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تازه از عروسی اومدم خیلی هم خوب بود و خوش گذشت
هر چی دلشون میخواد میگن به اسم اسلام تمام میکنن
اگه گناهه گردن خودمون شما نمیخواد نگران عذاب اون دنیای ما باشید
لطفا به امور مربوط به خودتون رسیدگی کنید
ساز مخالف
Iran, Islamic Republic of
شنیدم چند روز پیش عروسی یکی از بستگان...
حالا نوبت بقیه .
قشلاقی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا مگر دین اسلام و نظام گفته باید همیشه عزا و ناراحتی باشد . پس مردم چه موقع باید شادی کنند
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
خدایاده بس
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
خدایا ده بس
محمد
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به هیج کس. فرمودند از تریبون نماز جمعه استیضاح خواهند شد،اشتباه فکرنکنید.
م
Iran, Islamic Republic of
شادی هزینه دارد و غم مجانی است . برای شاد بودن باید تلاش کرد .باید هزینه پرداخت و از همه توان مایه گذاشت .اما غمگین شدن مجانی است فقط کافی است سر در گریبان فرو برده و با یادآوری مرارتهای زندگی های های گریست و ناله سر داد .افراد شاد امیدوارند و زندگی می کنند . ولی افراد غمگین و ملول امیدی به زندگی کردن نداشته و فقط زنده اند.برای زندگی کردن نه زنده بودن باید فهمید. بعبارتی انسانهای فهیم و دانا به سمت زندگی کردن میروند و از شادی و سرور استقبال می کنند اما جاهلان و ناآگاهان به سمت زنده بودن همیشه غمگین و ملول ند.
رهروان ولایت
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که حاج اقای حجازی ,,, فکر می کنه ونمیدن,,ن زندگی می کنن.بی ,ه جمعه ما دیگه به حد اعلا رسیده همین حرفا باعث می شه که مردم از ,
انسان
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا فرمایشات جنابعالی مغایر اسلام است انسان به شادی نیاز دارد وهر منطقه موسیقی خاص خود را دارد .شما حق نداری به صراحت اعلام کنید که مهتر حرام است . شما که ادعای مسلمانی دارید روایات برای شادی مردم چیز دیگری میگوید.روایتی از امام صادق (ع) بر این نکته تأکید دارد که شادی‌های حلال دنیایی می‌تواند کمکی برای رسیدن به شادی‌های معنوی باشد. ایشان به نقل از اندرزهای حکیمانه آل داوود می‌فرماید: یک مسلمان اندیشمند سزاوار است که در حال انجام یکی از این سه کار مشاهده شود: یا در حال فعالیت اقتصادی و تأمین معاش بوده، یا برای آخرت خویش توشه برداشته و یا به شادی‌هایی که حرام نیستند بپردازد و نیز هر مسلمان سزاوار است که بخشی از فرصت‌های خود را با پروردگار خویش خلوت کند و بخشی دیگر را با دوستانی بگذراند که او را به یاد آخرتش بیاندازند و باقی مانده فرصت خویش را نیز به شادی‌های حلال بپردازد که این شادی‌ها کمکی برای او در انجام دو فعالیت قبلی خواهند بود.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خواهشآ مردم از دین زده کنید . هیچ دینی با شادی مردم مخالف نیست .
ل
Iran, Islamic Republic of
صبر کنید تا با این جشنای مسخره مشکلات اقتصادی فرهنگی شهر حل بشه.وای چقدر راحت گول جوونا میزنن این آدما.خدا یه چیز به آدم داده به اسم عقل ..................
مات و مبهوت
Iran, Islamic Republic of
.... واقعا قدر ,.. البته این ,موروثی هست: اشکال از شما نیست
----------------------------------------
,,بذار سیمان قبر خواهرزاده ات خشک بشه بعد تاجگردون پرستی کن. تو ساعت ۳و نیم سر نماز میت هم کامنت بازی میکنی!!!
بینا
Iran, Islamic Republic of
متوجه شدم نظر حاج آقا این است :

تاج گردون هرکاری کند حرام است . وسلام
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
عارف امینی بذار سنگ قبر خواهر زادت که جوان عزیز و دینداری بود گذاشته بشه بعد تاجگردون پرستی کن. تو ساعت ۳ و نیم کامنت دادی در حالیکه باید صف اول نماز میت میبودی!!!
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
انکه..
دین
Iran, Islamic Republic of
من ازموسیقی مطرب یعنی موسیقی که درانسان .یعنی همان تمایل به جنس مخالف ایجاد کند ..اعلام میکنم سیوال من دین از شما انسانها ایا ساز ..شما در انسان .ویا تمایل به جنس مخالف ایجاد میکندیاخیر انسانها دین دار باشیدوباقدم قلم وبیانتان مانع حکومت من یعنی دین نشوید من دین لحو ولعب نیستم بلکه شادیهای مشروع انسانی هستم دوستار انسان ها ی پاک باخته دین دین
دین
Iran, Islamic Republic of
عکاشه جان بزار حرف دین زده شود
نظرات
Iran, Islamic Republic of
از مسوول محترم سایت میخایم که نظرات مردمو درباره حرفای حاج آقا به رای بگذارن.با تشکر
کابرزین
Iran, Islamic Republic of
حاجی اگه فرصت شد هم سایتها را مطالعه کنید هم t vنگاه کنید
1354
Iran, Islamic Republic of
موسیقی محلی.. حروم شد/لطفا از .بپرسید ..
همشهری 2
Iran, Islamic Republic of
زنا برقصند نماینده نگاه کنه در فرهنگ اصلاحات درست است اعتراض نکنید
Iran, Islamic Republic of
تاج به ...رقاصه نگاه کند حرام است این نظر حاج آقاست
Iran, Islamic Republic of
زرشک
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره...
به خاطر یه موضوع ساده چطور یه عده دارن امام جمعه یه شهر رو زیر سوال میبرن و با حرفای نامربوطشون به تمسخر میکیرن!!
آقای عکاشه شما که میبینید اینجا به کسی(چه امام جمجه و چه هر مسؤلی)توهین میشه و حرفای نامربوط میزنن,چرا اجازه نظرخواهی میدید؟؟
بعضیا هم که اصلا خجالت نمیکشن و مقایسه های عجیب و مثال های بی اساس میزنن!!
واقعا متاسفم...
اطلاعات
Iran, Islamic Republic of
با یک نگاه به تصاویر میشه فهمید که .. را برای رسیدن به اهداف خودشان گلچین کرده بودند. رفتاری بسیار ...
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خشم ایا دقیقا" انگاری ککی بزرگواریی.کرو یه بردی بنیت سر هیش.
مقام ارشد امام جمعه
Iran, Islamic Republic of
خودتو خراب نکن از گچساران میندازنت بیرون ها ..................
اصلاح طلب پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات سلام بر اعتدال

درود و رحمت خدا بر امام بزرگوار خمینی بت شکن(ره)

درود بر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی

درود بر حماسه سازان فتح خرمشهر در ۳ خرداد ۶۱

درود بر حماسه سازان ۲ خرداد ۷۶

درود بر حماسه سازان ۲۴ خرداد ۹۲

درود بر سید بزرگوار و عزیز اصلاحات سید محمد خاتمی

درود بر رئیس جمهور محبوب دکتر حسن روحانی

درود بر اصلاح طلبان پیرو خط امام و حماسه سازان انتخابات

درود بر دکتر تاجگردون و دکتر مندنی پور و استاد لاهوتی مثلث بزرگ اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد

درود بر مثلث اصلاح طلبان گچساران آقایان حاج بهرام تاجگردون و حاج علی شریفی و افراسیاب پرویزی

درود بر مثلث اصلاح طلبان کهگیلویه استاد لاهوتی و آقای منطقیان آقای لطیف رستاد

درود بر مثلث اطلاح طلبان بویراحمد آقایان دکتر مندنی پور و سید باقر موسوی و دکتر وکیلی


هجدهمین سالگرد حماسه ۳۰ میلیونی دوم خرداد ۷۶ و پیروزی بیادماندنی سید محمد خاتمی با ۲۰ میلیون رای را به ملت بزرگوار ایران و بخصوص اصلاح طلبان تبریک میگویم و امیدوارم ۷ اسفند ۹۴ دوم خردادی دیگر شود.
جانباز باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم حقا گل فرمودید
حسین ......
Iran, Islamic Republic of
آقا سید برای فتوی دادن باید مراحل بالاتر و دقیق تری را طی کنیم و نباید حلال خدا را حرام کرد جشن و سرور سالم حرام نیست .
علی .....
Iran, Islamic Republic of
اگر نماینده با مردم بنشیند و از نزدیک مشکلات را ببیند تعداد محدودی گویند تبلیغ است و اگر با مردم نباشد گویند مردمی نیست و اگر کار عمرانی و عام المنفعه انجام دهد گویند کار ملی است پس چرا دیگر نمایندگان از این خلاقیت ها نداشتند این حرکات فقط جوب لای چرخ انداختن است .
امیر
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا اینکه با صراحت گچساران را محل انجام کار حرام دانستی ،گچساران جدای از کشور عزیزمان ایران نیست و مطابق برداشت مغرضانه شما در اقصی نقاط این کشور پهناور هرروز و هرمناسبت مرتکب کار حرام میشوند و توهین محض است و نبایبد عجولانه و نادیده اظهار نظر کرد و مردم را از اسلام بری کرد .
نفتی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا ما گریه کن زیاد داریم لطف کن دیگه ظرفیت تکمیل بذار بقیه شاد باشن ...
بابا ایران دومین کشور غمگین جهان بذارین مردم دلشون خوش باشه .
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا جایگاه امام جمعه یه شهرستان این نیست که آدم از تریبون هر حرفی بخواد بزنه مطمئن باشید این حرف شما مقبول هیچ کس نخواهد بود مردم یه شهر بخصوص گچساران انتظارات دیگه ای از امام جمعه دارن شما اگه با کسی مشکل دارین (خصوصا نماینده) مشکلات را طور دیگه حل کنید اینطور مردم از دین بری میشوندودر ضمن این نمایش فکر کنم مشکلی در دینداری مردم ایجاد کند ما بعنوان یه شهروند ازتون خواهش داریم که از تریبون امام جمعه درست استفاده شود چونکه جایگاه کمی نیست( ما رهبرمان را دوست داریم) وکسی که به عنوان امام جمعه شهرستان هست هم باید دارای ظرفیت بالایی باشد
عشایر زاده
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب امام جمعه ،تو رو خدا بیا منو استیضاح کن خسته شدم از این همه مسئولیت .
لال
Iran, Islamic Republic of
ای خداتو خودت بیشترین ضربه رابه دین میزنی به جای همه نظر میدی جه سوئ استفادهای اراین لباس نکردی ماهمه عقل نداریم اگه صلاح میدانی برگرد شهرت دیگه یسه خفه شدیم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
منظور حاج آقا این نیست که شادی نکنید، منظورشون اینه که از آهنگ های تند و محرک استفاده نکنن و رقص های مختلط به بهانه رسم و رسوم محلی راه نندازن وگرنه هیچ کسی از شاد بودن مسلمونا بدش نمیاد و مخلف شادی در حد و محدوده تعیین شده توسط دین اسلام نیست.
. sssssssssss
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام میتونم بگم اکثرا کوته فکر تشریف دارین که سخنان حاج آقا روبه درستی درک نکردین استغارکنید فرادی قیامت باید جواب گوی اولاد زهرا باشین.
علی بی غم
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا یه چیزو فراموش نکن که این مردم حق تنفس و آب و گل دارند .ارزشها باید زنده بماند اما نه به هر قیمتی شاد زیستن و شاد بودن حق مردمه با عزا و گریه و زانوی غم بغل کردن که شکم مردم پر نمیشه .ما که از همه چیز محرومیم حدالعقل بگذارید تو یه مورد مردم روی شادی و خنده را ببینند ......به قول شاعر *لبی که خنده ندارد شکاف دیوار است.....سری که عقل ندارد کدوی بیمار است
شاگلی
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی حاج آقا ؛ در نماز جمعه این هفته نام بسیاری از مسئولین باید از تریبون اعلان شود نه تنها بخاطر شرکت در جشن بلکه بخاطر غلام حلقه بگوش بودن برای نماینده. در ۳ سال اخیر ، تاج گردون وبستگانش خود را مالک گچساران وباشت می دانند واز جایگاه نظام ارباب رعیتی به مردم منطقه نگاه می کنند و کوچکترین وظیفه ای که انجام می دهند ، بارها آن را برمردم منت می نهند . واقعاً برای رأی اشتباهی که داده ام ، پشیمانم . حیف شد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1