تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۱۰۶۲۵۷

در دانشگاه‌های آزاد و علمی کاربردی استان چه خبر است!؟

۹۱
۰
کبنا ؛مخاطب کبنا نیوز
از آنجائیکه فلسفه تاسیس دانشگاه‌های آزاد و علمی کاربردی در کشور، کمک به رشد آموزش و تربیت جامعه ایرانی به لحاظ اخلاق، علم و کاربردی شدن علوم بوده و هست واین رسالت بسیار خطیر و مسئولانه می‌باشد.
اما آنچه که در این دست دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ما می‌گذرد نشان دهنده آنست که متولیان و هیات موسسان این نهادهای آموزشی این دانشگاه‌ها را صرفا مکانی برای جمع آوری مطامع و دکان بازارخود پنداشتند ودر این راستا بدون داشتن هیچ گونه نظارتی از طرف متولیان امور بی‌محابا جولان می‌دهند.
در این مجال به ذکر گوشه‎ای از بداخلاقی های موجود در این دست دانشگاه ها می پردازیم امید است متولیان امور شفاف سازی کنند و هر چه سریعتر پاسخگوی مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد، استادان و مدرسان مدعو در این دانشگاه‌ها باشند:
۱-دانشگاه آزاد ... میزان حق‌اازحمه یک دکترای تخصصی مدعو را درهر ساعت تدریس در مقطع کارشناسی در دو ترم گذشته ساعتی ۹هزارتومان وبرای کارشناسی ارشد ۷ هزار تومان محاسبه و بعد از دو ترم انتظار پرداخت کرده اند و اکنون هم به استادان حق التدریس اعلام کردند نرخ ساعت کمتر از گذشته شده است (ظاهرا با ۲ هزار تومان کاهش در هر ساعت) اگر بااین نرخ علاقمند به کار هستید برای شما ساعت تدریس منظور میکنیم  وگرنه محترمانه  تدریس بی تدریس. تعیین نرخ ساعت تدریس بر عهده کدام نهاد است و چه کسی ناظر است؟
۲- در بعضی از دانشگاه‌های علمی کاربردی مدرسان این دانشگاه تا چند هفته از کلاس درس که می گذرد توفیق زیارت دانشجویانشان را ندارند و چند جلسه ایی هم که سر کله دانشجویان عزیز پیدا می شود زود هنگام بار هجرت می بندند و ناپدید می شوند تا روز امتحان که خیلی از این دانشجویان مدرسانشان را هرگز ندیده و نخواهند دید زیرا اگر بر وفق مراد رییس هیات موسس عمل نکنند عذرشان را برای تدریس در ترمهای بعد می خواهند. جدیدا لیست هایی را بعضی از این دانشگاه ها در این ترم و ترم های گذشته تعبیه کردند ودر اختیار مدیران کلاس ها گذاشتند که در انتهای ترم میزان حضور استادان را مشخص می‌سازد. تا آنجایی که مطلع هستیم در برخی از این دانشگاه‌ها بالاترین میزان جلسات حضور را برای استادان وظیفه شناس بین ۱۲ تا ۱۳ جلسه وبرای اکثریت مدرسان را ۹ تا ۱۰ جلسه محاسبه کردند وبه ازای هر جلسه عدم حضور ۲ جلسه از جلسات حضورشان کسر می‌شود ناگفته نماند بعضی از استادان ما در انتهای این ترم با این تفاسیر باید سری به امور مالی این دست دانشگاه‌ها بزنند و بین۱۰۰ الی ۴۰۰ هزار تومان هم جریمه بپردازند.
۳- در دانشگاه آزاد ...که اکنون از انباشت سرمایه‌ای که دانشجویان کارشناسی ارشد به جیب این نهاد آموزشی زدند و خواهند زد بشنوید. هنوز حق الزحمه دو ترم استادان مقطع ارشد را با این حجم پولی که در اختیار دارند پرداخت نکردند و جدیدا طرحی را مطرح کردند که به استادانی که در مقطع ارشد مشغول به تدریس هستند ساعتی ۹ هزار تومان پرداخت نمایند. پولی که از دانشجویان ارشد اخذ می شود و پولی که به یک استاد تخصصی پرداخت می شود را کنار هم بگذارید و فاجعه را ارزیابی کنید. ظاهرا متولیان دانشگاه بلهزار تورم را ۵۰ درصد منفی ارزیابی کردند و شاید هم اینچنین باشد، بهتر است اگر این متولیان در این راستا کار علمی انجام دادند و متناسب با کاهش تورم حق الزحمه را پایین آوردند این پژوهش را در اختیار ملت فهیم استان قرار دهند و با هواپیمای ملخی (استان ما) این پژوهش را به پایتخت ارسال و دراختیار تیم فهیم اقتصادی دولت تدبیر و امید  قرار دهند. بگذریم از انچه که سرگردانی دانشجویان ارشد را در زمینه نداشتن استاد راهنما برای پایان نامه هایشان در این واحد در پی دارد و در فرصتی دیگر به این معضل خواهیم پرداخت.
۴-  چرا باید یک شخص به عنوان رییس هیات موسس یک دانشگاه(علمی کاربردی) با مدرک فوق لیسانس در هر ترم تحصیلی با کسر تمام هزینه‌های مربوط به استاد، دانشگاه، آب، برق و سرویس، همه و همه، آنچه خالصی در جیبش فرو می‌رود بین ۸۰۰ میلیون الی یک میلیاردو صد میلیون تومان می باشد و سالانه نزدیک به دو میلیارد تومان می باشد(مستندات موجود است) ولی حاضر به پرداخت حق الزحمه ناچیز به مدرسانی که بار زحمت بر دوششان هست نیستند ؟ آیا مطلع هستید که این هیات موسسان و کارفرمایان عزیز پول هایشان را در بانکها برای گرفتن تسهیلات کم بهره میلیاردی (۴ درصد) سپرده گذاری می کنند و مدرسان این دانشگاه ها برای ترمی کمتراز ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزارتومان چه سختی هایی را تحمل می کنند؟ چرا باید کارکنان اداری بعضی از این دانشگاه‌ها میزان حقوق دریافتی اشان در ماه کمتر از ۶۰۰ هزار تومان باشد؟ چه نهادی ناظر بر این بی‌عدالتی‌هاست؟ آیا متولیان خود دستی در این کار ندارند؟
دانشگاه‌های علمی کاربردی هیات موسسی (شخصی) چه خدماتی به دانشجویان جز آموزشی که بر دوش همین مدرسان هست به دانشجویان شان ارایه می دهند؟ چند بار این دانشگاه ها حاضر به اجرای برنامه فرهنگی، کرسی‌های آزاد اندیشی در این دانشگاه‌ها شده‌اند؟ کدامین همایش علمی را در این دانشگاهها راه اندازی کردند؟ کدامین پیوند میان و علم و صنعت را مهیا نمودند؟ کدامین نمایشگاه کتاب و مقاله نویسی وفوق برنامه..... را در این دانشگاه ها راه اندازی کرده اند باور کنید ما بخیل نیستیم و از پولدار شدن این بزرگواران نگران نیستیم ولی یادمان باشد تربیت شدگان همین دانشگاه‌ها سکانداران مدیریت فردای این استانند امید است که صلاحیت این موسسان مورد بازنگری اساسی واقع گردد و عذرشان پذیرفته شود و با پولی که از این آشفته بازار ذخیره کردند وارد عرصه ساخت و ساز عمرانی شوند و در آنجا به خدمت خلق بپردازند چرا که هدف وسیله را توجیه می‌کند. بگذریم از گلاویز شدن  بعضی از رییس هیات موسسان این دست دانشگاهها با مدرسان بر سر حق الزحمه.
۵-در انتها از ریاست محترم دانشگاه علمی کاربردی استان و ریاست محترم دانشگاه‌های آزاد ...و... و دیگر دانشگاه‌هایی که اینجانب اطلاعات موثقی از آنها ندارم خواهشمند است هر چه سریعتر به بداخلاقی‌ها و بی‌عدالتی‌هایی که در واحدها و دانشگاه‌های زیر مجموعه‌اشان اتفاق افتاده است پایان دهند و پاسخگو باشند و میزان حق الزحمه ساعت تدریس، علل کاهش ساعات تدریس، و علل عدم پرداخت به موقع مطالبات مدرسان این دانشگاه‌ها وحقوق ناچیز کارکنان اداری و را جویا و شفاف سازی کنند. و در پایان استدعا داریم ناظران این دانشگاه‌ها را به مدرسان و ملت فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی نمایند در غیر اینصورت با مستندات انچه که گذشت را در اختیار متولیان در سطوح کشوری قرار خواهیم داد. آنچه که در این مقال خدمت شما مردم فهیم استان نگاشته شد دغدغه اکثریت مدرسان مدعو این دانشگاه ها می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران 1
Iran, Islamic Republic of
مطلب نوشته شئه خصوصا درمورد دانشگاه علمی کاربردی درد دل همه ما اساتید است .
آقای .... علمی کاربردی شماره.... گچساران :
جان تو حق الناس یعنی چی؟چرا حق الزحمت تدریس اساتید را پرداخت نمی کنید در حالیکه هر ترم تا پول از دانشجویان نگیرید اجازه نمیدین بیان سرجلسه .
تا حال دو ترم است چیزی پرداخت نکردید آیا خدا به این کار راضی است .
استاد علمی کاربردی1
Iran, Islamic Republic of
آقای نجاتی از اینکه حق ما را بموقع نمی دهید گله مندیم وشما را به خدا واگذار میکنیم.
مدرس
Iran, Islamic Republic of
مطلب بحق و بجایی است. اگه گوش شنوایی باشد.
واقعیییتتت
Iran, Islamic Republic of
واقعا که تبدیل شدن به کارگاه تولید مدرک.............غیرانتفاعی ها بدترن
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
زیاد تعجب نکنیم ایران دیگه اینجا و بعدش اینجا کهگیلویه و بویر احمد هست نباید انتظار داشته باشیم چون اگه مردمش زیاد به فکر بودن با این منابع الان بیشترشون زیر خط فقر نبودن،جا داره خدمت اساتید ک دارای مدرک فوق هستند و در دانشگاها در حال تدریس هستند عرض کنم که در هم چین جاهایی مشغول به تدریس نشوند عرض میخوام که این رو عرض میکنم اما بدونن که یه جاهایی هست به عنوان منطقه توریستی که الاغ ها به عنوان منبع درآمد حساب میشوند و یکی دو قدم بچه رو جابه جا میکنند دو تومن میگیرند یعنی بخوان کار کنند ساعتی حداقل ۵۰تومن کار میکنند این یعنی بیشتر از یک استاد حق تدریسی....البته بازم عدر خواهی میکنم یک حقیقته...
خ م
Iran, Islamic Republic of
با سلام وتشکر از نویسنده متن .اینجانب شخصا این بی عدالتی را حس کرده ودرگیر این موضوع هستم .با توجه به مدارک وشواهدی که یک فوق دیپلم در گچساران در یکی از مرکز علمی کاربردی شهرستان که نمیدانم چطور وچگونه کد استادی گرفته در طول ترم با داشتن ۴۰ واحد در یک مرکز و کارهای دیگر که از ذکر نوشتن ان معذورم به حقوقی بالای ۸ ملیون درامد دارد .از تمامی مسولان محترم علمی وکاربردی استان درخواست دارم که هر چه سریعتر به این بی عدالتی پایان داده .ممنون .با امید قبول طاعات وعبادت همه مخاطبان
منتقد:
Iran, Islamic Republic of
احسنت برنگارنده این مطلب، حقیقتا واقعیت امر همین است. ترم دوم سال هم تمام شده ولی متاسفانه حق التدریس ناچیز ترم اول را هنوز پرداخت نکرده اند. این هم در حالی است که به بهانه های واهی چندین جلسه از حق الزحمه مدرسان مراکز علمی کاربردی را کم کرده اند.
منتقد
Iran, Islamic Republic of
سلام واقعا حقوق کارکنان مرکزعلمی کاربردی گچساران۱ناچیز وناراحت کننده هست واقعا برا ریاست واحداستانی متاسفیم که هیچ نظارتی ندارن وادعاشون میشه قانونمندهستن وهیچ یک از کارکنان هم حق اعتراض ندارن چون اخراج میشن واقعا باید تاسف خورد به حال این مدیران که خودشون را با آب زمزم میشورند واون وقت حق الناس میکنند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
بابا رییس مراکز بی اختیارهستن وهمه کاره هیات موسس هاهستن که پول درو میکنن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود برمرکزگچساران۲ که با امدن دکترمرتصوی خیلی قانونمند وبا انصاف شدن
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
.حرف حرف خودش وپسراشه وبقیه دکورن
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام رییس مرکزعلمی کاربردی گچساران ۱اصلاشماباهاش صحبت کنیدابتدایی ترین مسایل روحتی نمیدونه وبنده خداهیچ مدیریت وسواددرست حسابی نداره آخه فقط به واسطه اینکه اقوام آقای نجاتی هست ریس شده ونتیجه آن تحویل افرادبدون هیچ گونه بارعلمی به جامعه است ازمدیریت محترم کبناخواهشمندم کامنت حذف نکنید
استاد
Iran, Islamic Republic of
ازپایه ...وقتی خود ریاست دانشگاه جامع استان همش ... عمل میکنه و۵ ساله کسی ..بهش نمیرسه حتی دکترتاجگردون نتونست عوضش کنه چه انتظاری ازمراکزدیگه داریم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
درست است که اشکالاتی در کارهای ممکن است وجود داشته باشد ولی موضوع به این شدتی که فرموده اید نیست. کیفیت تدریس بعضی اساتید از حد متوسط پائین تر است. از طرفی هیچکس استادی را مجبور به تدریس نکرده است. شغل های زیادی هستند در جامعه که درآمدهایشان ده ها برابر حق الزحمه اساتید می باشد. در جائی فرموده اید : "چند بار این دانشگاه ها حاضر به اجرای برنامه فرهنگی، کرسی‌های آزاد اندیشی در این دانشگاه‌ها شده‌اند؟ کدامین همایش علمی را در این دانشگاهها راه اندازی کردند؟ کدامین پیوند میان و علم و صنعت را مهیا نمودند؟ کدامین نمایشگاه کتاب و مقاله نویسی وفوق برنامه….. را در این دانشگاه ها راه اندازی کرده اند باور کنید ما بخیل نیستیم و از پولدار شدن این بزرگواران نگران نیستیم " که این بیان شما درست نیست. همایش های متعدد و جلسات متعدد آزاد اندیشی و کارگاههای آموزشی بخصوص در دانشگاه آزاد برگزار شده است" در عجبم اگر واقعأ نمی دانید؟
علینژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط درعلمی کاربردی ....انشگاه رومیچرخونه وکار همه رو انجام میده وگرنه ازریس تابقیه کارمندا همه .. هستن ..که امضاشوهیچکس قبول نداره ازخودکارمنداشون
قبادی
Iran, Islamic Republic of
من استادعلمی کاربردی گچساران ۱هستم متاسفانه درچندین مورد پیش ریس رفتم جزوعده .. وچندروبودن‌ چیزی ندیدیم آخه چرابایدبه دلیل خصوصی بودن دانشگاه هرفردضعیف روبهش سمت وپست دادماعاجزانه ازدکترتاجگردون تقاضای رسیدگی داریم چون مبنای مهره چینی دکترتاجگردون انجام دادن کارمردم ورسیدگی به کارهمه بدون غرض ورزی است وازمدیریت محترم کبناخواهشمندیم لطفارسیدگی کنید
Iran, Islamic Republic of
من استادعلمی کاربردی گچساران ۱هستم متاسفانه درچندین مورد پیش ریس رفتم جزوعده دروغین وچندروبودن‌ چیزی ندیدیم آخه چرابایدبه دلیل خصوصی بودن دانشگاه هرفردضعیف روبهش سمت وپست دادماعاجزانه ازدکترتاجگردون تقاضای رسیدگی داریم چون مبنای مهره چینی دکترتاجگردون انجام دادن کارمردم ورسیدگی به کارهمه بدون غرض ورزی است وازمدیریت محترم کبناخواهشمندیم لطفارسیدگی کنید
خان ویس
Iran, Islamic Republic of
ضرر وزیانی که .به علم واموزش زد چنگیز خان مغول به ایران نزد،فقط منافع مالی رادر نظر,میگیرد.
ایثارگر قشقایی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاههای به اصطلاح علمی کاربردی های گچساران که واقعا از نظر علم آموزی و فراغت دانشجوی باسواد دانشگاه آزاد را رو سفید کرده اند ،دانشگاههایی که علاوه بر خروج دانشجوی بیسواد باعث بی نظمی در کارکرد پرسنل ادارات نیز شده اند،عامل بدبختی و عقب ماندگی این مملکت پرورش و خروجی فارغ التحصیلان بیسواد دانشگاههای آزاد و و در حجمی گسترده تر دانشگاههای به اصطلاح علمی و کاربردی میباشند
سربدار از گچساران
Iran, Islamic Republic of
تا پسین هم بنویسید و بگین کیه که رسیدگی کنه ؟ ای داد بیداد سی گچساران که علمی کاربردی ۱و۲ و فردا ۳و۴ .... جز مدرک گرایی برای مردم این شهر چی نداره . فقط می گن کوه تش گره بابا با این کارها مملکت تش گره.............
دلسوز
Netherlands
دانشگاه علمی کاربردی که صاحب نداره هیچ از بی صاحبی داره غرق میشه نمونه بارزش هم ...یاسوج که بایید ببینید متاسفانه آقای دکترتاجگردون با این نیروهای که گزاشته فقط داره خودشه خراب میکنه
محمدي
Iran, Islamic Republic of
دکترظریفی رسیدگی کن واقعا اوضاع خوبی نیست درعلمی کاربردی های .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
آقایان روسای استانی فقط دکور هستند فقط بلدن بیان بازدیدو به موارد بی خود گیر بدن و یه حکم ماموریت برای خودشون حساب کنن اصلا فکر پیشرفت دانشگاه نیستن
بنظر من دکتر ظریفی ریاست واحد استانی صلاحیت این پست رو نداره چون هیچ نظارتی برای حقوق کارمندان انجام نمیده
آرش حسيني
Iran, Islamic Republic of
باسلام
رئیسای دانشگاهها که خودشون بندگان خدا ول معطلن یعنی ول معطل که نیبستن چون دنباله رو یه عده ای هستن با این جور باشن!
دوما دانشگاههای توو این استان از یه گاوداری هم بدتر هست تا برسه به دانشگاه!!
سوما یا با پوب بیت المال و افراد بی زبون رفته مالزیییییییییییییی دکترا گرفته اومده کلی هم ادعاش میشه که استاد هست با نسبت استاد!!!
چهارما تا آخر الزمان هم هرچی بگییم هیچی توشش نیست!!
یارو اومده تدریس کنه رو کتاب هم که میخونه اشتباه میخونه این فاجعه هست!!!
خداوکیلی استاد اومده نمیدونم کجا خووووونده دانشجوی بدبخت هم که چیزی بلد نیست اگه بلد بود نمی اومد این دانشگاهها بعد استاد یه چیزی میگه اونها هم همه........ یه چیزی می نویسن بعدشم ههههههیچ این شد استاد!!!!


در پایان خداوکیلی خیلی از واقعیتها رو هم ببینیم...
موفق و سربلند باشید.
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
باهمه نظرات بالا موافقم الان نبض دانشگاه های گچساران دراختیارمرکزگچساران ۱است ولی آقای نجاتی نکته مثبتی که داشته حداقل ۱۰۰تافوق لیسانس بیکار رومشغول کرده وقبول دارم اینوکه متاسفانه ریاست دانشگاه روبه شخصی سپرده که روزبه روزداره اوضاع دانشگاه بدترمیشه بخاطرسومدیریت ونتیجه آن این است که همه میبینن
مدرس مرکز یاسوج1
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی بدانید که ۱۲مرکز علمی کاربردی در سطح استان وجود دارد.همه مراکز مثل هم نیستند.اگر منظور نویسنده مرکز خاصی می باشد آن مرکز را ذکر نماید.این صحیح نیست که به واسطه تخلف یک مرکز همه مراکز را خطاب قرار دهید.به طور مثال هیچکدام از مطالبی که در این نوشته ذکر شده در مورد مرکز علمی کاربردی یاسوج۱مصداق ندارد.بنده به عنوان یکی از مدرسان یاسوج۱ از این مرکز هم رییس آن هم کارکنان و هم سختگیری در کلاس درس و امتحانات کاملا راضی هستم.کلیه حق الزحمه مدرسان هم به موقع پرداخت شده و میزان ساعات پرداخت شده هم برابر جلسات تشکیل شده به علاوه دو الی سه جلسه می باشد. درپایان احساس من براین است که بی انصافی نوشته اید.
لک نژاد
Iran, Islamic Republic of
فقط مشکل دکترظریفی هست هرکسی فکرمنافع خودشه دکترتاجگردون توروبه خداعاجزانه درخواست میکنیم که دکترظریفی روعوض کن تایه تغییروتحول کلی بوجود بیادتودانشگاههای استان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام
از روزی که آقای علیزاده اومد به عنوان رئیس مرکز همیشه به کارمنداش میگفت من از آقای نجاتی قول گرفتم که حقوق رو افزایش بده و اگر افزایش نده من نمیمونم ولی خوب حقوق خود اقای علیزاده بالاتر از یکونیم میلیون هست و اهمیتی به کارمنداش نمیده و اصلا حلال و حروم نمیکنن
آقای نجاتی فکر اون دنیا باش به فکر این باش که نون حروم و حق الناس چطور میبری سر سفره زن و بچت
جهت اطلاع همه باید بگم که واحد استانی هم هیچ کاری نمیکنن و از درد پرسنل اگاهی ندارن الکی میگفتن حقوق زیاد نشه ورودی نداره ولی همشون دروغگو هستن
امیدوارم ادمین سایت این کامنت رو ثبت کنن
مدرس مرکز یاسوج1
Iran, Islamic Republic of
در مورد همه مراکز علمی کاربردی صدق نمی کند.مرکز یاسوج۱ هیچکدام از مشکلاتی که ذکر شد ندارد.عالی است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام:من خودم استاد دانشگاه علمی کاربردی یاسوج۱هستم .و در دانشگاهای دیگر هم تدریس می کنم.ولی الحق الانساف مدیریت در این مرکز به نحو احسن صورت می گیرد.درود بر رهنمای عزیز.
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا و با تبریک ماه مبارک رمضان امیداروم که خدای بزرگ هدایت گر همه ما باشد....
نویسنده محترم اگر قصد شما اصلاح و بالا بردن کیفیت اموزشی است چرا با زبان تهدید؟؟ در بند اول درمورد مقدار هزینه حق التدریس نوشین ک در پاسخ به این عرض میکنم که مرکز علمی کاربردی یاسوج ۱ براساس بخشنامه صادره از دانشگاه علمی کاربردی به ازای هر واحد درسی حدود ۱۱هزارتومان حق الزحمه پرداخت میکند یعنی یک درس ۲واحدی ۲۲ هزار تومان هزینه میکند....و هر ترم هر استاد ۱۶ هفته موظف است به دانشجویان ارائه خدمت کند و هزینه ان ترم را تمام و کمال حدکثر تا ترم بعد دریافت می کند ضمن اینکه در هر ترم به هر استاد۱جلسه حق الزحمه اضافی داده میشود..(مستندات موجود است)
۲- در مرکز یاسوج یک بر طبق برنامه زمانبندی دانشگاه کلاسها تشکیل میشوند و فقط معمولا در هفته اول ک انتخاب واحد ها نهایی نشده ممکن است دانشجویان حضور نداشته باشند که اگر استادی حضور یابد حتما حتی اگه دانشجویی نباشد حق الزحمه ان داده خواهد شد.ولی ب گواه خود استادان نظم برقراری کلاسها با دانشگاه دولتی براربری می کند(مستندات موجود است)
و برعکس اینکه شما گفتید اگه دانشجویان حذف شوند عذر استاد خواسته میشود در این مرکز از استادها خواسته می شود برابر مقررات عمل کنند
در پایان ضمن تشکر از شما نویسنده دلواپس لطفا خوبیهای دانشگاه علمی کاربردی را ببینین و خوب و بد را در کنار هم بیاورید با تشکر
استاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام .کجا دیده اید که سر کلاس بروی امتحان برگزار شود .واخر ترم اعلام کنند که چون دانشجو زیر ۱۰ نفر است حقوق ندهند .کجا دیده اید که یه فوق دیپلم واسه دانشگاه تصمیم میگره وخودشو مدیر گروه میدونه .کجا شنیده اید که درس به نام یک فوق لیسانس است ولی فوق دیپلم درس میدهد .کجا دیده اید که کلیه کار اموزی وکار افرینی را فقط یک فوق دیپلم باید پولش را به جیب بزند .رشته جوشکاری مکانیک .خیاطی .برق.طرف عالم هستند در تمام رشته ها .درسی را که فوق لیسانس به سختی میتواند تدریس کند ایشان با چه مدرکی تدریس میکنند .اینها را در مرکز علمی کاربردی فنی وحرفه ای گچساران خواهید دید /.مسولین محترم وعزیز علمی کاربردی از اعتماد شما سو استفاده شده است .پیگیری کنید و حتی الامکان اعلام نمایید
لک نژاد
Iran, Islamic Republic of
درگچساران دومرکزهست مرکز۲دوباآمدن رییس جدیدچنان نظم وتغییراتی کردکه همه دانشجویانشان راضی هستنددرمرکز ۱هم آقای نجاتی علیزاده بنده خداراروفقط بعنوان دکورگذاشته که مستخدم واسه رییس تصمیم گیری میکنه وفقط به فکرپول جمع کردن هستند
منتقد
Iran, Islamic Republic of
آیا نگارنده عزیز این متن لازم نمیداند به این نکات در رابطه با دانشگاه های علمی کاربردی توجه نماید.
۱- احداث فضاهای بزرگ با هزینه های میلیاردی بوسیله مراکز علمی کاربردی را میداند.
۲- آیا بکارگیری صدها استاد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها از افراد بومی استان را بعنوان مدرس دیده است.
۳- آیا ایجاد اشتغال چندین نفر در این مرکز را مدنظر قرار داده است.
۴- آیا هنگامی که این مدرسان پس از طی فرآیند قانونی از دانشگاه جامع استان مجوز تدریس دریافت نموده اند و شروع به کار نمودند میزان رضایت مندی آنها را رصد کرده است.
۵- آیا میداند میزان حق الزحمه، نحوه بکارگیری، مدرسان و انتخاب رئیس مراکز علمی کاربردی طبق بخشنامه های وزارت علوم است و نظر شخصی نمیتواند دخیل باشد.
۶- آیا میداند مراکز علمی کاربردی مجهز به کارگاهی های آموزشی مطابق ضوابط وزارت علوم است که راه اندازی هر کدام دها میلیون تومان هزینه دارد.
۷- آیا میداند ارزیابی و نمره امتحانی با استاد است و اختیارات استاد را طبق بخشنامه های وزارت علوم را میداند همچنین از میزان توان مهارتی دانشجویان مراکز علمی کاربردی خبر دارد.
۸- آیا فکر کرده است به بهانه اظهار ناراحتیش از یک فرد کل مجموعه دانشجویانی که با زحمات طاقت فرسا موفق به اخذ مدرک می گردند و اساتیدی که بی ادعا نهایت تلاش خود را جهت آموزش فرزندان این مرز و بوم به کار میبرند زیر سوال برده است.
۹- آیا علاقمندی پرسنل مراکز علمی کاربردی به کار و ارباب رجوع که طبق اظهار نظر خودش با حداقل دستمزد کار میکنند به دانشجویان و کار خود را سنجیده است.
۱۰-آیا از میزان نظارت دانشگاه جامع استان بر مراکز علمی کاربردی خبر دارد .
۱۱- آیا مدارک تخصصی و میزان مهارت و توانمدی اساتید علمی کاربردی را رصد کرده است.
۱۲- آیا میزان بدهکاری سرمایه گذاران بخش غیردولتی علمی کاربردی را میداند.

به هر صورت
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
Iran, Islamic Republic of
من از اساتید دانشگاه آزاد گچسارانم و با نظرات نویسنده محترم این متن کاملا" موافقم. خدا لعنتشون کنه فقط بلدن از دانشجوها پول بگیرن ولی وقتی میخوان حق الزحمه اساتید رو پرداخت کنن انگار میخوان از جیب خودشون پول دربیارن که این همه خسیس بازی درمیارن و حق الزحمه بسیار ناچیز اساتید حق التدریس رو با تاخیر یک ساله پرداخت میکنن. من که مسئولین دانشگاه آزاد گچساران از جمله دکتر ملک زاده، آقای محسن احمدی، آقای درخشان، خانم لیدا قلی زاده،.... رو به خدا واگذار کردم.
مطهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام کاش دغدغه شما را در قالب یک نوشتار منظم و با دقت و تحقیق بیشتری ارایه می کردید. چون در مورد همه مراکز علمی کاربردی صدق نمیکنند. ( مثلا یاسوج یک که من هستم هر ساعت مطابق نرخ مصوب ۱۱۸۰۰ تومان پرداخت می شود) البته مواردی هم وجود دارد که شما به آنها اشاره نکردید. به قضیه نگاه علمی داشته باشید نه سیاسی.اگر هدف شما کمک به نشر دانش، حفظ شآن دانشگاهها و مدرسین باشد به عنوان آغاز یک نقد، خوب است تا انشا ء الله در آینده دقیق تر نوشته شود.
داریوشی
Iran, Islamic Republic of
بابابقرآن ظلم تاکی کسی که مدرک دانشگاه شریف داشته باشه باکسی که علمی کاربردی برگه سفیدتحویل بده مدرک بگیره ارزشش توجامعه یکیه دانشگاهی که کارگرانبارداردانشگاه آزادریسش بشه دیگه حال وروزش مشخصه
Iran, Islamic Republic of
باسلام ،واقعا در این گزارش ،برخی از نشیب هاى علمی کاربردی گچساران ۱ بیان شده،بسی جای تاسفه که همچنین مراکز آموزشی در کشور ما وجود داره،کاش واقعا رسیدگی میشد.اما متاسفانه مسولان تنها با یک. . . سکوت میکنند .
اریا
Iran, Islamic Republic of
مطلب درست و واقعی است متاسفانه.از ریس جدید دانشگاه ازاد خواهش میکنم به این اوضاع سر سامان دهید
یکی از اساتید علمی کاربردی 1
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا علمی کاربردی یک به موقع حقوق را پرداخت میکند ورئیس ایشان بسیار توانمند بوده ومشکلی ندارد
در بتن کار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدمت همه هم استانیهای عزیز
ضمن احترام به همه نظرات فقط یه نکته بگم که تا دستان پشت پرده هست هیچگاه اجازه اجرای دقیق مقررات میسر نخواهد شد.
... ....
البته چوب خدا صدا ندارد.
گچسارانی2
Iran, Islamic Republic of
ای آقا خبرها زیاده کیه که پی گیر باشه دانشگاه آزاد گچساران واقعا بی صاحب بود و شد در قسمت .... می گیرن کار انجام می دن و طرف شکایت می کنه و عده ای حمایت می کنن ووووووووووووووووووووو
وفایی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه علمی کاربردی ازبرکات دولت قبلی میباشدالبته اکثر دانشجویان کارمندمیباشندکه باگرفتن مدرک بی؛دردسر وبدون؛بارعلمی فقط به دنبال افزایش حقوق هستندوافرادی مثل ماکه دربهترین دانشگاههای سراسری درس خوندیم بایدبیکارباشیم دکترتاجگردون حداقل جلوی این بی عدالتی روبگیرید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دیگه به جایی رسیدن که طرف از شهرهای اطراف استانهای همجوار زنگ میزدند به همین رییس موسس علمی کاربردی که بعلت دوری مصافت نمیتونیم سر جلسه کلاسها حضور بعمل بیاوریم چکار کنیم؟

رییس موسس یا صاحب امتیاز(اقای ن) در جواب میگفت ایرادی ندارد شما فقط ثبت نام کنید

جالب اینجاست در بعضی موارد این قبیل دانشجویان در جلسه ازمون هم شرکت نمیکردند و بقولی نه چک زدیم نه چونه مدرک لیسانس گرفتیم(با معدل های بالای ۱۸)

هرچند دانشجویانی دارند درس خوان با معدلهای ۱۹ و بیست اما به تعداد انگشتان دست
مدرس،دانشجو
Iran, Islamic Republic of
از مسئولان دلسوز تمنا و تقاضای عاجزانه دارم که سری به دانشگاه غیرانتفاعی دانای آقای سعادتیان بزنید. از .... تا نبود حداقل امکانات حتی در حد یک مدرسه ابتدایی در محروم ترین نقطه ی ایران تغییرات نمرات مدرسان.صاحبان دانشگاه چون ملک شخصی خودشان است،هر بلایی که دوست دارن بر سر دختران مردم میارند.اقای سعادتیان که خودش جز نیروهای اطلاعات می داند هر کاری دوست دارد انجام می دهد. یکی از پاسداران هشت سال دفاع مقدس که چند صباحی در این دانشگاه مشغول بود لذا به خاطری که از شدت.... جانش به لب رسیده بود و با اون آقا درگیر شد، سعادتیان به ظاهر حاجی او را بیرون کرد....بیداد می کند.از مسولان عزیز تقاضامندم بروید و بررسی کنید تا حقایق روشن شود و مشخص شود دختران مان را دست چه کسانی می دهیم.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا میدونه وجود مراکز علمی کاربردی .. به علم ودانش و استاد وکارمند ودانشجو و همه ملت ایرانه. هیچ موقع این مراکز قابل مقایسه با دانشگاه آزاد نمی باشند.
عضو جبهه پایداری گچساران
Iran, Islamic Republic of
موسوی کروبی اعدام باید گردند
علی احمدی
Iran, Islamic Republic of
هرچه درباره موسسه محقلی نجاتی بگویند راست میگویند.چه .....های دیکه ای که خیلیا خبرندارند.بابا تورا به خدا یکی نظارت کنه گندشو در اورده
حسن
Iran, Islamic Republic of
دوستان منظور نگارنده هیات موسسین این دانشگاهها بوده است نه دانشگاه علمی کاربدی شماره ۱٫انصاف نیست شخصتی چون اقای علیزاده که شخصیتی محبوب دوس داشتنی و از نیروهایی است که در دوره گذشته سنگ تمام برای اقای تاجگردون گذاشته اینچنین قضاوت شود. اقای علیزاده هم تلاش کرده اکه تحولاتی ایجاد کنند اما متاسفانه ایشان راهی به جایی نزد هیات موسس نبرده اند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
زحمت های اقای علیزاده سرپرست دانشگاه علمی و کاربدی ۱ ستودنیست. کسانی که کامنت میزارید انصاف به خرج دهید
مهمان
Iran, Islamic Republic of
یاسوج۱ را جمع کنید...آبروی هرچی دانشگاه برده....
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
یاسوج۱ خیلی هم خوبه،بی انصافی نکن
دشمن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من بدترین دانشگاه توی استان کهگیلویه و بویر احمد دانشگاه علمی کاربردی یاسوج یکه هر دانشگاهی بهتره تا این
عوض بور مدرس ياسوج ١
Iran, Islamic Republic of
در خصوص موارد صدرالاشاره در مورد یاسوج ١ معروض میدارد اولا ما باید همیشه منصفانه مطالب وا بیان نماییم نه از روى فرضیات و حدسیات ثانیاً اکر بنظر شما سالى دو میلیارد در امد داره و این استعدادجهت تاسیس را در خود دارید شما هم تاسیس کنید ثالثاً مرکز از هر نظر دست کمى از دانشکاه دولتى نداره و اتفاقاً دانشجوهاى مستعدى هم داره و واقعاً مرکز استان را نجات داده نداشته براى تحصیل خارج از استان فرزندان این خطه هزینه سرسام اور کنند رابعاً در واحدهاى دانشکاهى عرف هست مدتى بس بایان ترم حقوق مدرس را میدن خداوکیل تابحال نشنیده ام همکاران از این موضوع کلایه کنند و نشنیدم کسى را بدلیل عدم تبعیت از مسیولین حذف کنن و دو دستکى هم حاکم نیست همه با تعامل کار خودشونه انجام میدن
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
واقعا من به عنوان یک مدرس در دانشگاه آزاد گچساران متاسفم زیرا باید خودمان برای کمک به دانشگاه ماژیک بیاریم واقعا تصمیمهای جالبی است مثل مدارس ابتدایی از دانشجوها اول ترم ماژیک بگیرید . خجالت داره به خدا
طاعت
Iran, Islamic Republic of
باسلام انصافا یاسوج یک عالی میباشد
علی
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد به دلیل ورشکستگی هم حقوق کارکنانشو میزنه و هم حق التدریس استاداش.نمیتونن تعطیلش کنن بره.دکون باز کردن نه دانشگاه.
تقی
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با حق الزخمه اساتید که ظلم بزرگی روا می دارند غیر انتفاعی ها از نظر کیفیت آموزشی وضغیت اسفناک تری دارند. نظارت نیست .
تقی
Iran, Islamic Republic of
علمی کاربدی یک یاسوج واقعاً خوب است هلال حمر و بهزیستس وضعیت نابسامانی دارند.
ارمغانی دانشی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نگارنده محترم لطفابی انصافی نکنید اگر اشکالی در دانسگاهی وجودداردان رابه دانشگاه دیگر نسبت ندهید مرکز علمی کاربردی یک از هرنظر قوانین وضوابط دانشگاهی رارعایت می نمایداعم از پرداخت به موقع حقوق اساتید ورمان بندی اموزش کلاسها رعایت سرفصلهای مصوب شورای اموزشی جدیت در برگراری کیفیت اموزشی رعایت ضوابط و شونات اخلاقی واسلامی ............
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای علیزاده از مدیران توانمند و مومن میباشد
دانشجو
Europe
باسلام اتفاقا منظورمان شخصی آقای علیزاده هستش نه نجاتی حداقل آقای نجاتی چندرونیست ولی علیزاده روخودکارمندان هم قبولش ندارن اینی که خودشون میگن. من خودم چندبارکارم گیرافتادپیشش آدم ظاهرنمایی هستنددرضمن ایشان دوره قبلی باجعفری بودندجهت اطلاع
دانشجوی یاسوج 1
Iran, Islamic Republic of
من از دانشجویان فارغ التحصیل این مرکز هستم،از این مرکز نه تنها بدی ندیدم بلکه خیلی هم خوب هستند،در ضمن معدل این جانب هم حدود۱۳ می باشد.احترام به دانشجو و ارباب رجوع سر لوحه کار کارکنان این مرکز می باشد.خدا خیرشان دهد
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام من دانشجو علمی کاربردی فنی حرفه ای گچساران هستم .در این دانشگاه هیچ نظمی وجود ندارد وفقط تمام تصمیمها را یک نفر که نمیدانیم چکاره است میگیرد و موقع انتخاب واحد نیز همه درسا به اسم او یا اقوام نزدیکش میباشد وطرز برخورد ان با دانشجو واقعا طلبکارانه است .وما شنیده ایم که ایشان با .. بازی کد گرفته است وایشان فوق دیپلم است .وتا حالا نامه های زیادی به حراست نیز داده شده است .لطفا مسیولین علمی کاربردی تو رو به خدا ما را از دست ایشان نجات دهید .لطفا تخلفات ایشان را بررسی کنید .نام این فرد فکر کنم برای همه شما معلوم باشد .چون خود را مدیر گروه م... و ریس ا.. میداند.باتشکر از اقایان دکتر ظریفی .ویوسفیان مسول حراست کل هر چه سریعتر بررسی کنید
جعفر
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشجو ادم شناسیت فو قالعاده ضعیق هست دلیلش هم همینه که اخرین هنرت برای ورود به دانشگاه ، دانشگاه علمی کاربدی بوده است. احتمالا نمره بیش از حد خواستی استاد علیزاده بهت عنایت نکرد. مگه خیلی از نیروهای اقای تاج قبلا با جعفری و حسینی نبودند مدیر کل کار ، رییس دانشگاه پیام نور، مدیر کل کشاورزی، فرماندار، و دهها مدیر امروزی. در ضمن اقای تاج گردون که نقشی در انتصاب اقای علیزاده نداشته. به یقین اگر هم میتونست یه باوی دیگر اون هم از بنیچه دولیاری انتخاب میکرد نه کهگیلویه ایهایی که به انها پشت کرد
مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
با سلام من مدرس دانشگاه علمی کاربردی واحد یک یاسوج هستم انصافا انتقادهای که در موردهمه دانشگاه های علمی کاربردی می کنید درست نیست . آقای رهنما و مسولین دانشگاه برخوردهای خیلی خوبی با دانشجویان و مدرسان دانشگاه دارند.حق الزحمه های مدرسان هم بالاتر از بقیه مراکز و هم به موقع پرداخته می شوند.
پایدار
Iran, Islamic Republic of
کامنت های دوتستان قابل تامل هست چرا اقای ظریفی بررسی نمیکنه تواناییشو نداره یا گوش کرشو کرده اینور
همه میدونن تو مرکز گچساران ۱ فقط یه نفر کار میکنه (خ ق) از حق نگذریم دکتر فرجی هم قانون مدار هست.
باور کنید هرچه کامنت بذارید اقای نجاتی عین خیالشم نیست چون با مسیولان استانی زد وبند داره اینجا هدف پول هست نه اموزش . امیدواریم با این حجمه اعتراضات اقای تاجگردون واذد عمل بشن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مطالبی که توسط برخی دوستان عنوان شده شاید گوشه ای از مشکلات موجود در دانشگاهها بخصوص دانشگاه علمی کاربردی شماره یک گچسارن است. در این دانشگاه مشاهده شده شده که برخی از کارمندان که گاها ا... نیز هستند در .... از دانشجویان اقدام به... نمره می نمایند. ضمنا آقای نجاتی رییس هیات امنا نیز با ..... از فضای . که در سطح استان در ارتباط با این دانشگاه وجود دارد بدون داشتن هیچگونه امکانات و زیرساختی مجوز بسیاری از رشته های کلیدی و مهم دانشگاهی را بدست آورده است. مسایل و تخلفات موجود بسیار زیاد است و اینجانب همگی را جمع آوری نموده و بزودی در اختیار مقامات شهرستان، استان و فرا استانی قرار خواهم داد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا .. افتضاح کرده.درهردوره انتخابات باهمه است الان باجعفری فولادی حسینی تاجکردون و.......بوده.سرهمشون کلاه نهاده خیلی ررنکه
مدرس
Iran, Islamic Republic of
دوستی که فرمود علمی کاربردی گچساران یک بموقع حقوق میده این چه موقعی است که ما تا حال ندیدیم .
بین مراکز علمی کاریردی گچساران انصافا فنی وحرفه ای بهتر از بقیه است هم نظم بهتری دارد وهم بموقع حق الزحمه را پرداخت میکند .
مدرس1
Iran, Islamic Republic of
علمی کاربردی یک آقای علیزاده انسان با شخصیتی است ومشکل مدیریتی ندارد مشکل اصلی اینه که آقای نجاتی اجازه نمیدهد ایشان مدیریت کند ومداخله میکند وخودش وبچه هاش تصمیم میگیرند حالا شما بیایید قوی ترین آدم رو هم اونجا بزارید رییس ؛ شما رییس وقتی تا رییس با خبر بشه . ....
دانشجو مکانیک
Iran, Islamic Republic of
در مورد همه دانشگاهها گفتید ولی خدا کنه اشتباهی که من کردم شما نکنید .دانشگاه فنی وحرفه ای گچساران .انجا . بیداد میکند .نمیدانی کی ریس است .همه ریس هستن همه مدیر گروه هستن .بجز ان کسی که باید باشد . جناب اقای محمدی نمیدانم چه مدرکی دارد ولی همه درسها را میدهد .خودش هم نمیداند چه میگوید.به ریس میگوییم اینچنین هست میگوید همینی که هست .اول خدا به دادمان برسد .بعدشم اگر مسولین علمی وکاربردی استان از خواب بیدار شوند ومشکل ما دانشجویان را حل کنند.من التوفیق
مدرس مرکز
Iran, Islamic Republic of
از اینکه علمی کاربردی فنی وحرفه ای بموقع حق الزحمه ما را پرداخت میکنند تشکر میکنیم
منتقد اتهامات نا روا به افراد و ارگان هاى فرهنگى
Iran, Islamic Republic of
متن امیرالمومنین علیه السلام:
ای مالک ! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش.
اگرشریف و درستکارباشی فریبت میدهند ، ولی شریف ودرستکار باش . نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش . بهترینهای خودت را به دیگران ببخش ، حتی اگر اندک باشد .
درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو ومردم.......
*نهج البلاغه *
منتقد اتهامات نا روا به افراد و ارگان هاى فرهنگى
Iran, Islamic Republic of
امیرالمومنین علیه السلام:
ای مالک ! بدان اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند، ولی مهربان باش.
اگرشریف و درستکارباشی فریبت میدهند ، ولی شریف ودرستکار باش . نیکیهای امروزت را فراموش میکنند، ولی نیکوکار باش . بهترینهای خودت را به دیگران ببخش ، حتی اگر اندک باشد .
درانتها خواهی دید آنچه می ماند میان تو و خدای توست، نه میان تو ومردم.......
*نهج البلاغه *
امیر2
Iran, Islamic Republic of
جناب ....که به نام امیر کامنت گذاشتی کمی ازاده باش اگر .....نداری برادر جان ،،،،،ه چه امتیاز یا پستی اقایون بهش دادند که رو سرشون کلاه گذاشته. انصافا تیپ شخصیتی ع،،،،،،ه ستودنیست منصف باش و در این ماه استغفار کن. اشکال پیش ،،،،،ده نیست پیش اقایا،،،،ی و اونایی که تو تهران .................
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای م -..ازمالک وامام علی خوب میدونه ولی عمل چی
علی
Iran, Islamic Republic of
این چه دانشگاهی است که هیج گونه نظارتی در آن نیست .آمده اند روزهای۱۶و ۱۷ و۱۸ رابرای انتخاب واحد تابستونه انتخاب کرده اند در حالی که ۱۶ و ۱۸ تعطیل است و ۱۷ هم خود دانشگاه تعطیل است .بعد روز عصر ۱۵ آمدند سایت را بستند و گفتند هردانشجو ۲۰۰۰۰۰تومان به حساب بانک ملی پرداخت کنند تا بتوانند در روز های ذکر شده انتخاب واحد کنند .فقط پول پول پول
منتقد
Iran, Islamic Republic of
با سلام .خداوکیلی جناب مسولین استان ومسولین علمی کاربردی استان به داد علمی کاربردی فنی حرفه ای مرکز ..برسید ..بیداد میکند .یک ... را به دست گرفته,,,,,,,ه .استادان همه از اقوام وخویشان میباشند.یکی پیدا نمیشود سوال کند جناب ,,,,چه مدرکی داری وچگونه استاد شده ای وچگونه شما که تا به حال هیچ گونه تدریسی نداشته اید با مدرک کاردانی با معدل پایین درسهایی را تدریس میکنید که درسهای کلیدی مکانیک میباشد .ریس وحراست مرکز جواب گو نیستند .جناب دکتر ظریف وجناب مسول مدرسین استان وجناب مسول حراست علمی کاربردی استان لطفا پیگیری کنید .ا .با تشکر وقبولی طاعات وعبادات شما .
محمد
Iran, Islamic Republic of
بستن سایت در روز های تعطیلات هیچ توجیهی ندارد و فقط بی احترامی به عقل و شعور دانشجو است.به نظر شما چه کسانی بی شعور هستند مسوولین یا دانشجویان؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی در مرکز ۲ این مساءل وجود نداره. سخت گیری زیادی میشه به گونه ای که عده زیادی خواهان اانصراف یا نتقالی شدند
کارمند
Iran, Islamic Republic of
کارمندان مرکز ۲ و رییس جدیدش برخورد خیلی خوبی دارند و انصافا کلاسش دانشگاهیه
استاد
Iran, Islamic Republic of
آقا این مشکلات مربوط به سیستم آموزشی کشوره
البته بعضی مواردی که گفتی در برخی مراکز وجود داره ولی عمومیت نداره. دانشجوهای مرکز علمی کاربردی ۲ نسبتا راضی هستند و الحق والانصاف اساتید را طبق ضوابط و سواد انتخاب می کنند اگر چه من خودم ساعات تدریسم کمه ولی مشکل از نبود دروس عمومیه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا توجه کنید
این اساتیدی که میگن دانشگاه پول نمیده و این حرفا خو یکی نیست بگه شما اساتید با هزار تا سفارش و پارتی اومذی داری درس میدی ، استاد عزیز تو جای دیگه درس بهت نمیدن حالا اومدی اینجا داری نظر میدی و پشت دانشپاه حرف میزنی اگه بهت یه واحد درس میدادن الان داشتی تعریف میدادی.
در ضمن هیچ کارمندی به زور اونجا کار نمیکنه اگه حقوق کمه خو کار نکنید برید جای دیگه.
اگه کسی تشخیص میده دانشگاه خوبی نیست نیاد درس بخونه
تا جایی که من میدونم علمی کاربردی گچساران ۱ روز به روز در حال پیشرفت هست


حقوق کارمندان هم حل میشه جای نگرانی نیست برای اونایی که شاکی هستن



به امید فردای بهتر
الهي مدرس ياسوج 1
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان عزیزی که اظهار نظر نمودند.دوستان خوب اولین شرط پذیرش یه حرف از طرف مخاطب این است که انصاف و تقوا را در کلام گوینده مشاهده نمایید .اینکه همه مراکز را مثل هم بداننیم و ونسبت به همه یه جور قضاوت کنیم به نظر می رسد خلاف حق وعدالت وانصاف است .الحق و الانصاف علمی وکاربردی یاسوج هم مدیرش لایق و خوش مشرب و متدین وهم اکثر کارکنانش مودب و خوش برخورد وهم تشکیل کلاسها از نظم خوب و قابل قبولی برخوردار است. وهم
داود م
Iran, Islamic Republic of
از دکتر ظریفی کمال تشکر میشه که سختگیری میکنه ولی برخی مراکز نسبت به آموزش بی تفاوتند. اگر چه مراکزی هستند که نسبتا رضایت بخش هستند
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای الهی استاد عزیز برایتان متاسفم که دم از از اخلاق میزنید شما که ساعت کلاسی رو به نیم ساعت میرسونید برای رسیدن به کلاس دیگه.....
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
عمرا اگه ارشدمو تو علمی کاربردی بخونم.
عاموووووووووووووووووووووووووووو اینجا دانشگاه نیست.
کرمی کارمند و مدرس یاسوج1
به نام خدا
گرچه خیلی دیر این خبر کبنا رو خوندم ولی برخودم واجب دونستم به عنوان کسی که ۴ سال در مرکز علمی کاربردی یاسوج۱ مشغول به کار بوده مطالب فوق را رد کرده و مرکز یاسوج۱ را از این اتهامات بری میدانم.
گواهی دانشجویان و فارغ التحصیلان این مرکز خود صحت بر این مدعاست
ضمناً بعد از ۴ سال افرادی در سطح شهر یاسوج (فارغ التحصیلان) هستند که اینقدر به بنده لطف دارند که همیشه بنده در برابر آنها شرمنده هستم که نتوانستم به اندازه محبت آنها در حقشون ادای وظیفه نمایم .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
کامنت شماره ۳۰ بخدا متاسفم برات تو چه استادی هستی که کلمه انصاف رو اشتباه نوشتی و ادعای استادیت میشه ...شرمم میشه
مدرس دانشگاه آزاد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران واقعا نا امید کننده است ، کمترین اهمیتی به اساتید حق التدریس داده نمی شود ، حال آنکه بعضی از اساتید حق التدریس بسیار دلسوزتر تز اعضای هیئت علمی هستند و با کمترین حقوق بیشترین بازدهی را دارند .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1