تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۱۰۶۲۱۴

ناهماهنگی ادارات و مشکلات مضاعف مردم باشت

۱۰
۰
کبنا ؛ناهماهنگی‌های برخی ادارات در باشت باعث شده که با هدف آبادانی و خدمت به مردم برخی خدمات تعطیل شده و یا مشکلات مضاعفی برای شهروندان پدید آید.
مدتی است که در گذر از خیابان‌های شهر باشت هرج‌ومرج‌هایی را شاهد هستیم که بر اثر ناهماهنگی برخی ادارات شهرستان به وجود آمده است.
این ناهماهنگی‌های ادارات موجب شده که با هدف آبادانی و خدمت به مردم برخی خدمات تعطیل شده و یا مشکلات مضاعفی برای شهروندان پدید آید.
نمونه بارز این ناهماهنگی ادارات باشتی در خیابان پاسداران شهر باشت به خوبی به چشم می‌خورد؛ خیابانی که در سال ۹۳ کلنگ‌زنی بازگشایی آن توسط مسئولان استانی را داشته و همچنین کلینیک زنده‌یاد تاجگردون به عنوان مجهزترین و زیباترین کلینیک تخصصی استان کهگیلویه و بویراحمد در آن قرار دارد.
در عبور از این خیابان کنده‌کاری‌های متعددی سد راه عابران و خودروها شده به گونه‌ای که مردم جهت رفت‌ و آمدهای خود مجبور به تغییر مسیر بوده و اهالی این خیابان نیز باید با مشکلات ناشی از این کنده‌کاری‌ها از جمله گرد و خاک‌های روزانه، سروصدا و عدم رفاه در رفت‌و آمد کنار آیند.
در صحبت با کارگران و اهالی این خیابان به ناهماهنگی برخی ادارات از جمله آب، گاز و ... می‌رسیم که با هدف انجام خدمت اقدام کرده‌اند، اما به دلیل عدم هماهنگی باعث شده هر کدام از ادارات قسمتی را کنده‌کاری کرده و اداره بعدی مجددأ در همان قسمت اقدام به کنده‌کاری کنند.
پروژه دیگری که قربانی ناهماهنگی در این خیابان شده است تنها کلینیک تخصصی باشت است که با وجود این‌که قریب به دو ماه از افتتاح آن می‌گذرد همچنان بلا استفاده رها شده است.
کریم رضایی مسئول شبکه بهداشت و درمان باشت در خصوص این تأخیر دو ماهه در بهره‌برداری از کلینیک تاجگردون گفت: این کلینیک تنها با مشکل برق مواجه بوده که به علت عدم توجه برخی مسئولان به این موضوع به وجود آمده است.
وی تأکید کرد: خدمات پزشکی مربوط به این کلینیک به صورت کامل در مرکز بستر درمانی به عموم مردم داده می‌شود و پزشکان متخصص هر روزه در مرکز بستر درمانی باشت به مردم ارائه خدمت می‌کنند.
به گفته وی؛ با اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل این کلینیک قرار است اداره برق به رفع نواقص برقی این کلینیک پرداخته و تا چند روز آینده مشکلات آن هموار شود.
هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها در هر منطقه یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه آن منطقه خواهد بود لذا انتظار می‌رود با هماهنگی دستگاه‌ها شیرینی ارائه خدمات به تلخی و مشکل برای مردم تبدیل نشود.
-----------------
احمدی
----------------
نام شما

آدرس ايميل شما

پرسنل شبكه بهداشت ودرمان باشت
Iran, Islamic Republic of
ناهماهنگی بیشتر در باشت از طریق مدیر شبکه با ایجاد تبعیض در بین پرستاران ایجاد شده است وآنوقت خودش از اداراه های باشت گلایه دارد .

اورژانس ۱۱۵ شهری را با فاصله چند کیلومتری از شهر به دوراهی باشت (روستای کته) به اورژانس جاده ای انتقال داده ودر صورت بروز حادثه باید آمبولانس از روستای کته به شهر باشت بیاید .

کمبود پرستار مرد موجب شده تا نگهبان این مرکز بهداشتی درمانی کار تزریق سید و جانباز ۸ سال دفاع مقدس را انجام دهد.

محل استراحت پزشکان مرد و اورژانس ۱۱۵ شهری باشت با آمدن یکی از اقوام درجه یک ایشان (دندانپزشک)از دیگر پرسنل گرفته شد .

نداشتن کولر ووسایل خنک کننده در راهروی مرکز بهداشتی در مانی باشت و و و وو وو....... خراب است از پرسنل سوال شود شیفت چهارشنبه که تلفنی با معاون شبکه صحبت شد .

وبقیه کارشکنی های دیگر ایشان در باشت ،وعجله برای افتتاحیه های نیمه تمام در شهر متمدن وکهن باشت
باشت
Iran, Islamic Republic of
با مسئولین ناکارامد وضعیف ادارات تعطیله وهمین منجر شده به بی نظمی ومعضل اشاره شده
ای
Iran, Islamic Republic of
وقتی شهردار وشورا با مردم رو راست نیستند همینطور میشه مگه میشود یک بوم ودو هوا داشت به یکی ۹۰ میلیون به خاطر ۳۰ متر زمین داد به یکی که مغازه داره بگن دو میلیون بیشتر نمیدیم عدالت کجاست
ساكنان همجوار كلينيك
Iran, Islamic Republic of
شادی ارواح پدر ومادر تاجگردون بخوان سوره فاتحه وبرمحمد وآل محمد صلوات، آقای رضایی اگه به یاد بیاوری در گچساران به شما گفتم تا برق وآب وگاز و... در ست نشود افتتاح نکن ،گفتی باید این کار را انجام دهم اگه خبرنگاران تلاشگر وسخت کوش ورسانه ها خصوصا میکرفون به دست ها نبودند،شما هنوز میخواستید منتقدینت را در نماز جمعه معرفی کنی،هفته پیش که تلویزیون نشون داد،آب وبرق وگاز وتلفن نداشت ،حالا با آن لوله سفید رنگ که از روی کانال کشیده شده میگی فقط مشکل برق داره ،به جزءمتخصص اطفال وداخلی که در زمان دکتر قائدی هم بودند بقیه نمایشی بود ورفتند،از کاغذهای روی دیوار مرکز بهداشتی درمانی باشت اسامی پزشکان متخصص مشخصه،رادیولوژی هم دو روز بیشتر کارنکرد من خودم برای دست فرزندم مراجعه کردم ویکی از پرسنل گفت فعلا خرابه این را چطور معنی میکنی ،اگه نگویی این هم مشکل از اداره برق است و بنازم طاقت تاجگردون سیاستمدار ایران زمین را که شما طرح خودش را هم نیمه تمام افتتاح کردی .
دوستان قدیم...
Iran, Islamic Republic of
تا صبح قضا سهل و سهیلش به که باشد

تا شام قدر رجعت و میلش به که باشد

در بزم وصالش همه کس طالب دیدار

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد
شاید بعضی از پرستاران نور چشمی باشن.ما ازکجا بدونم پرسنل عزیز شبکه یهداشت.نرو تو فکرش.اگرپست ها ماندنی بودن به ماها نمیرسید...
فقط باید کاری نکنیم که پُست "پست
مان"کند...
Iran, Islamic Republic of
بازم این رئیس شبکه بهداشت خود شیرینی کرد؟؟؟؟؟؟
بابا دست از بزرگ نمایی بردارید خدا رو خوش نمیاد
آقای رضایی شیوه مدیریتت رو درست کن بعد برو سراغ این حرفای رسانه ای و خود نشون دادن
شایان
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی ضعیف ترین مدیر باشت
بوستان
Iran, Islamic Republic of
در جواب *ای*: خرمشهر آزاد شد/ فتح المبین مونده
آغا جلو
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی کلینیک رها کن////// فکری به حال ما کن //

رادیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییو

لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ
ییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

رادیولوژی چه شد ؟؟؟؟؟!!!!!! خنک کننده مرکز بهداشتی درمانی جنب شبکه بهداشت چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
همسايه آغاجلو
Iran, Islamic Republic of
رسانه مردمی تشکر ،تشکر، ماتازه متوجه شدیم همچو خبری زده ای، همه منتظر بودنددر باشت رسانه ای پیدا بشه که ازمسئو لین انتقاد کنه،ما در این فکر بودیم که رسانه شما چون خبرهای نماینده را میزنه انتقاد نکنه اما یک یار کمکی پیدا شد تا شبکه بهداشت ودرمان هم به فکر خوش بیفته وکمتر از ادارات گچساران وباشت انتقاد کنه ،خداهی شما نگاه کن بیشتر مردم پاترول را برای کوه وکمر استفاده می کنند اما باشت برای لوله کشیوسوژه استانی.رسانه شما برای راه اندازی خنک کننده راهرو مرکز بستر درمان تاثیر داشت واز شما تشکر میکنم. انشاءالله به خودش بیاد
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1