تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۱۰۶۱۴۲

اظهارنظر محسنی‌اژه‌ای در مورد وضعیت کهگیلویه و بویراحمد

۵
۰
کبنا ؛معاون اول قوه قضائیه از بیکاری و محرومیت در استان پرظرفیت کهگیلویه و بویراحمد اظهار نگرانی و تعجب کرد.
حجت‌الاسلام غلام‌حسین محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با تبریک روز پاسدار و میلاد حضرت امام حسین(ع)، اظهار کرد: سپاه شجره طیبه‌ای است که هر چه از عمر آن می‌گذرد، جایگاه آن در نظام ایمانی و اسلامی مشخص‌تر می‌شود.
معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به وجود علمای بزرگی همچون آیت‌الله ملک‌حسینی در استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: این استان نسبت به وسعت و جمعیت خود بیشترین ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس داشته است.
محسنی‌اژه‌ای گفت: انبیاء همه برای تحقق عدالت قیام کردند و باید برای تحقق عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش کرد چرا که در طول ۳۶ سال مردم استان از جان و مال فرزند خود در راه تحقق عدالت گذشته‌اند.
مسئول ارشد قضایی با بیان اینکه مجموعه مسئولان استانی در قوای مختلف برای ساختن استانی نمونه تلاش کنند، تصریح کرد: در این کشور بسیاری از کارهای بزرگ با ایمان به خدا و اعتماد به نفس صورت گرفته است که در استان کهگیلویه و بویراحمد باید با اعتماد به نفس کار و تلاش کرد.
محسنی‌اژه‌ای با اشاره به اینکه بخش زیادی از استخراج نفت و گاز و آب کشور در این استان صورت می‌گیرد، افزود: با داشتن جنگل و کوه و طبیعت برای رونق بخشی به گردشگری باید برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کرد.
وی با بیان اینکه اگر مسئولان از همه توان خود استفاده نکنند، فردا در پیشگاه خداوند جوابگو باید باشند، تصریح کرد: چرا باید این استان با داشتن استعدادهای فراوان و منابع فوق‌العاده چنین آمار بیکاری زیاد و محرومیت داشته باشد.
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه روسای اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه ایران کانون مقاومت در مقابل ظلم ظالمان و زیاده‌خواهان است، اظهار کرد: همه تلاش دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی و به زانو درآوردن ایران اسلامی است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: عامل عزت و استقلال ایران را وحدت کلمه، بصیرت و توکل به خدا دانست و گفت: امروز دوباره از برخی حلقوم‌ها شنیده می‌شود ما نمی‌توانیم که این حرف دشمن است.
محسنی‌اژه‌ای افزود:چه کسی است که نداند آمریکا شیطان بزرگ دشمن اسلام و ایران است ولی اکنون عده‌ای غافل همه نگاه خود را به این دوخته‌اند که برای حل مشکلات باید حتماً با آمریکا کنار بیاییم و حتماً کدخدا را ببینیم.
وی گفت: این آمریکا از همه جنود خود برای مقابله با ایران و اسلام کمک گرفته است و چرا باید غافل شویم و فریب شیطان را بخوریم و همه امیدمان را برای حل مشکلات به آمریکا معطوف کنیم.
معاون اول قوه قضائیه با انتقاد از برخی سایت‌ها و رسانه‌ها و تریبون‌ها، خاطر نشان کرد: آنها نیز به شکل دیگر این موضوع را ترویج می‌دهند و امروز اگر می‌خواهیم عزت خود را داشته باشیم باید راهی را ادامه دهیم که تا امروز داشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

خخ
Iran, Islamic Republic of
کجای حرفاش عجیب بود کمایی جان؟؟؟من که نفهمیدم
سیسخت
Iran, Islamic Republic of
جناب محسنی اژه ای صحبتهای حضرتعالی قبول ومورد تایید ولی روی دیگر این حرفها این است که مردم ما انقلاب کردند وهنوز اثار جنگ بر پیکر کشور باقی مانده ومردم شهید اسیر وجانباز تقدیم این انقلاب وکشور کردند که زندگی ابرومند داشته باشند وکشور ایران در مجامع جهانی دارای حرمت وکرامت باشد واینهمه فقر وفساد وفحشا وبیکاری واعتیاد نباشد وجوانان دارای شغل ابرومند باشند تا بتوانند سروسامان پیدا کنند ولی تا حالا چنین نشد پس بگذارید تا این روش را هم امتحان کنند ما دوست نداریم کشورمان اسیب ببیند دوست نداری زندانهای ما پر از زندانی باشد پس نظر سنجی مستقل از مردم بگیریم تا نظر واقعی مردم مشخص شود وبشود بر اساس فکر ورای مردم حرکت کرد چون امروز هر گروه سیاسی بجای مردم صحبت میکند ولی مردم نظرات خیلی از اینها را قبول ندارند
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع گوش کن=بیکاری=فقر
ایلیاتی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین و مدیران این استان از قبل تا الانکک............. و در برابر خدا جوابگو کم کاری و ..............به این استان هستند.که چگونه یک استانی با این همه منابع و سرمایه هنوز فقیر است. ..باد......فقط نگاه ویژه مقام عظمای ولایت میتواند این استان سیاست .،..،....... را نجات داد.جانم فدای رهبر
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
باز هم باید- باید باید.این به چه درد ما میخورد که هر مسئولی بیاید و بگوید باید مشکلات حل شود.اخه کی باید مشکلات رو حل کنه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1