تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۱۰۶۱۲۵

گرجی‌زاده: از آموزش کودکان غفلت کردیم

۲
۰
کبنا ؛با حضور مسئولان سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری مارگون به بهره‌برداری رسید.
امروز با حضور مسئولان استانی و کشوری سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری مارگون با ظرفیت ۱۰۰ نفر و تنها سالن آمفی تئاتر این شهرستان به بهره‌برداری رسید.
grjizadeh
مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در این مراسم اظهار کرد: کانون پرورش فکری همه تلاش خود را به کار می‌بندد که روز به روز بر دامنه  اعتمادی که نسبت به آن وجود دارد، بیفزاید و مخاطبانشان را از چشمه‌سار فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی خود سیراب کند.
محسن حموله افزود: کتابخانه‌های کوچک اما صمیمی و پر انرژی کانون با قدمتی نزدیک به ۵۰ سال و با وجود مربیان مهربانش افتخار میزبانی کودکان و نوجوانانی را دارد که سرشار از استمرار و خلاقیت‌اند و کانون را به عنوان بهترین راه برای پرورش استعدادهای خود برگزیده‌اند.
وی ادامه داد: در این میان اعتماد خانواده‌ها و نیز نخبگان جامعه به کانون ناشی از همین تأثیر عمیق کتابخانه‌های ساده اما صمیمی در ذهن کودکان و نوجوانان است.
مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نامی آشنا برای کسانی است که از سر سوز و تعهد و همواره از دغدغه نسلی خردمند و خردورز، خلاق و مشتاق، امیدوار و با نشاط فردای کشورمان برخوردارند، نسلی که بتواند آینده ایران اسلامی را تضمین و مسئولیت‌های خطیر اجتماعی را به شایستگی بر عهده گیرند.
حموله تصریح کرد: کانون در عین حال افتخار دارد که چتر فعالیت‌های متنوعش را به صورت یکسان و استاندارد و واحد برای تمامی کودکان و نوجوانان میهن عزیزمان ایران بگستراند.
وی آغاز کار سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری مارگون را ادامه اجرای سیاست‌های کلان در کانون دانست و افزود: می‌طلبد با همت و مساعی ارزشمند مسئولان استان و بخش مارگون شاهد ارتقای جایگاه بیش از پیش کانون، بهره‌مندی، توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان این مرز و بوم باشیم.
حموله افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیرباز توانسته است با فعالیت‌های جذاب و تاثیر‌گذار از طریق آموزش‌های غیرمستقیم در تبیین و انتقال مفاهیم تربیتی نقش مهمی را در ایفای مسئولیت‌های تاثیر‌گذار بر عهده گیرد و در این میان فعالیت‌های مربوط به هنرهای نمایشی مانند تئاتر و نمایش عروسکی، تولید و پخش فیلم‌های سینمایی از سوابق درخشان کانون در این زمینه به ثبت رسیده است.
وی عنوان کرد: این سالن در آینده‌ای نزدیک با حمایت مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در انتقال مفاهیم کمی و کیفی کانون نقش مهمی ایفا خواهد کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای هر فعالیت فرهنگی هنری تخصصی کارشناسی شده برای کودکان و نوجوانان شناخت و هدایت استعدادهای آن‌ها و سرمایه‌گذاری در مسیر تعالی کشور اسلامی ایران است و به طور یقین کودکان و نوجوانان این استان و شهر مارگون نیز سهم به سزایی در این مسیر خواهند داشت.
margon-efttetah
ایجاد مرکز فرهنگی هنری در شهرهای حاشیه‌نشین
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ایجاد مرکز فرهنگی هنری در شهرهای حاشیه‌نشین تأکید کرد.
حجت‌الاسلام علی‌فتح میرمحمدی در آیین افتتاح سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری مارگون در جمع مسولان استانی و کشوری با تشکر و قدردانی از زحمات شبانه‌روزی مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بزرگترها به خصوص مربیان آینه تمام نمای کودکان و نوجوانان هستند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری افزود: دروغ، غیبت، پرخاشگری و نظم در امور مواردی است که کودکان و نوجوانان از آن الگو‌پذیری می‌کنند و کانون این امر را مورد توجه قرار دهد.
وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری با روح کودک و نوجوان سر و کار دارد، تصریح کرد: کارهای بزرگ با دستان بزرگ صورت نمی‌گیرد بلکه به عقل و اندیشه بر می‌گردد و برنامه‌ریزی کانون برای پرورش روح کودکان در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.
میرمحمدی با درخواست از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون در خصوص شهرهای فاقد مرکز فرهنگی هنری، گفت: وضعیت کودکان و نوجوانان در شهرهای حاشیه ایده‌آل نیست و شهرهای زیادی در استان و حاشیه شهر یاسوج وجود دارد که فاقد مرکز فرهنگی هنری است و این برای آینده کودکان و نوجوان این مناطق نگران کننده است.
وی از مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون خواست که اعتبارات و مجوز نیروی انسانی شهرهای فاقد مرکز فرهنگی هنری را در اولویت امور قرار دهند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اظهار کرد: موضوعی که امروزه باید به آن توجه کنیم کودک و نوجوان و آموزش است و مسئله خطیر و مهمی است که از آن غفلت شده است.
عیسی گرجی‌زاده افزود: راه ما هموار است، اما بسته نیست و باید بر قابلیت‌های کودکان و نوجوانان و نجابت ذاتی و آموزه‌های دینی و اسلامی تاکید و این مستلزم یک برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه برای کودکان و نوجوانان است.
وی به آموزش هدفدار اشاره کرد و گفت: ایجاد رابطه میان نیازهای جسمانی و معنوی کودک و نوجوان، رابطه کودک و نوجوان با اجتماع، رابطه با طبیعت و اینکه علم روح‌افزا باشد از شرایط آموزش هدفدار است.
گرجی‌زاده از تمامی مسئول استان به خصوص مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار که در این مدت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ سالن مرکز فرهنگی هنری مارگون تنها سالن آمفی تئاتر شهرستان مارگون با ظرفیت ۱۰۰ نفر، دوشنبه ۲۸ دی ماه  با استقبال مدیران و مردم این شهر افتتاح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تيزبين
Iran, Islamic Republic of
باز هم تعریف وتمجید بیجا ،!!!!!مثل اینکه ناف تو را فقط با این ادبیات بریده اند! !!!!
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
پس چرا حالا خبرش را زده اید ۰ و اگر بهره برداری با افتتاح فرق دارد توضیح دهید و یا اینکه مدیر کل محترم خواسته کار مدیر قبلی را به نام خودش ثبت کند که حرف دیگری است ۰ ولی خدایی این مدیر بدرد این موضوع نمی خورد چون کارهای کانون پرورش فکری طوری است که می بایست افراد کار کرده و استخوان خورد کرده در راس آن قرار بگیرند نه کسانی که با الفبای کار کانون آشنایی ندارند مانند مدیر قبلی که صرفا بخاطر خط و باند بازی مدیر شده بود ۰
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1