تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۱۰۶۰۸۷

جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان برگزار شد

۲
۰
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش گچساران در جلسه غنی سازی اوقات فراغت که با حضور  برخی از مدیران ادارات در باشگاه فرهنگیان برگزا ر شد، اظهار کرد : اوقات فراغت یکی از بخش های مهم زندگی همه ، بویژه جوانان به شمار می رود که می بایست بیش از پیش به این مهم توجه شود.
سید ظهیر الدین پورالحسینی گفت: همفکری، هم اندیشی، برنامه ریزی منسجم و فراهم کردن امکانات یکی از ضرورت های اساسی جهت اوقات فراغت می باشد.
وی عنوان کرد: اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های برنامه‌های این طرح می باشد که زمینه‌ساز رشد و پویایی جوانان است.
پورالحسینی عنوان کرد: باید  برنامه ها و فعالیت های قرآنی در اولویت کلاس های  غنی سازی اوقات فراغت قرار بگیرد و برای اجرای هر چه بهتر این امر، شرکت کنندگان از حضور استادان و مربیان متعهد و مجرب بهره مند خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: انسجام  و ساماندهی فعالیت ها و برنامه های اوقات فراغت، هماهنگ سازی و ایجاد وحدت رویه در برنامه ها و  شناسایی ظرفیت های کانون ها و سالن های ورزشی و ارتقاء سطح توانمندی آنها و فراهم آوردن زمینه جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان ازجمله اهداف ستاد اوقات فراغت می باشد
IMG_8381
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقایون برنامه ریز اوقات فراغت بدانند بهترین برنامه برای بچه ها در تابستان کلاسهای ورزشی است/برای برخی جوانان قرآن و برنامه های مذهبی خوبه/برخی از جوانان اهل کارهای فنی هستن و باید فنی حرفه ای آنان را تابستان آموزش دهد/

نباید تک بعدی عمل کرد و همه چیز را در کلاس قرآن و ورزش خلاصه کرد/باد آموزش و پرورش فنی حرفه ای تربیت بدنی و سازمان جوانان و تبلیغات و بسیج هماهنگ عمل کنند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کو بقیه افراد جلسه!!!!!!!!!اسدی که اصلا یک کلمه حرف نزد.جلسه فقط همی دو نفر بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1