تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۰۵۹۶۴

نیم نگاهی به فرمانداران شبهه دار در آستانه انتخابات

۱۳
۰
کبنا ؛مصطفی جوزانی
بالاخره و قبل از نتیجه نهایی و دلخواه دولت از پایان کار مذاکرات، گمانه زنی ها و استارت جابه جایی های سوال برانگیز در سطوح مختلف مجریان انتخابات زده خواهد، شد.
اگر بپذیریم که نیت و تغییرات در روزها و هقته های آینده، در ادامه بررسی و بازده کاری اعضای دولت در رده های مختلف امری طبیعی باشد، اما نمی توان بحث دخالت و فشار طیف افراطی اصلاح طلب جهت برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات آینده مجلس را نادیده گرفت.
بعد از انتخاب رحمانی فضلی در دولت فراجناحی و به نوعی ائتلافی دکتر روحانی، به عنوان وزیر کشور، شاهد اعتراضات قهرآمیز طیف تندروی اصلاح طلب به این نوع انتخاب بودیم.
دولت با این انتخاب دو هدف، ۱-دادن اطمینان کامل به مجلس جهت نبود حاشیه سازی های بحث برانگیز در حساس ترین نهاد اجرایی کشور و گرفتن آسان تاییدیه !!
۲- عمل به قول و شعارهای انتخاباتی خود که همان تشکیل دولت فراجناحی بود.
اما رفته رفته با به درازاکشیدن بحث مذاکرات هسته ای و باقی ماندن کمتر از یکسال تا زمان انتخابات مجلس، دولتیان که بیش از بدست آوردن عایدات و کسب پیروزی ملی و رضایت افکار عمومی در این میدان، از یک سو دلخوش به فتح مجلس آینده بودند و از سوی دیگر تحت فشار اصلاح طلبان افراطی و تمامیت خواه راه دیگری را پیش روی خود نیافته اند- برنامه ریزی ها جهت تغییر و تحولات در سطوح مختلف برگزارکنندگان انتخابات از وزیر کشور گرفته تا برخی استانداران و فرمانداران را در دستور کار خود قرار داده اند.
اگر در این چند روزه اخیراین اقدام دولت در سطح رسانه ها با انتقاداتی روبرو شد و از آن طرف مورد تکذیب قرار گرفت، اما نمی توان پذیرفت که به همین تکذیبیه فعلا !! بسنده خواهد شد.
طیف اصلاح طلبان و مدعی سهم خواهی در دولت، اگر چه در بکارگیری در دولت با بی اهمیتی حتی در ظاهر مواجه شدند، لیکن هدف اصلی و ماقبل نهایی خود را فتح مجلس آینده در پوشش و حمایتهای دولت می دانند.
و از آنجایی که این مهم برای آنها با حضور رحمانی فضلی و برخی استانداران و فرمانداران امری محال خواهد بود، فشارها جهت تغییر و تحولات در بطن مجریان انتخاباتی را کلید زده اند.
حال اما گفته می شود اگر دولت در هفته ها و ماه های منتهی به انتخابات با تحت تاثیر قرارگرفتن ها و شانه خالی کردن ها در زیر انواع فشارها، دست به این اقدامات ناپسند و شائبه برانگیز زد!
بهترین حالت ممکن این می شود که هم دولت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نیم نگاهی به فرمانداران دارای شبهه در بحث برگزاری انتخابات، در برخی شهرهای استان داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مومن
Iran, Islamic Republic of
وزارت کشور لطفا اقدام سریع جهت تغییر فرماندار گچساران .....فرمانداری شده ستاد انتخاباتی تاجگردون
فضولی کردی
Iran, Islamic Republic of
بچه جان پاتوکار بزرگترها نکن چقدرتورانصیحت کنیم بازم.....
مسافر
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟؟؟
کیارش
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی عزیز: مقاله شما پر از پراکنده گویی و پرش افکار و اصطلاحا سالاد کلماتیست که در طول عمر کوتاه روزنامه بازی یاد گرفته اید. به بار و معنای جملات و ارتباط انها توجه بیشتری کنید. مقاله سیاسی شما از خود سیاست هم پیچیده تره!!! سعی کنید افکار خودتون رو در جایی که نیاز به استناد هست دخالت ندهید. برای شهرت و پیشرفت و سعادت راههای دیگری هم هست!!!
شباان
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی دلسوزشدی دوره های قبلی یکه تازی دوستانت راارزش میدانستی ودیگران رابه حساب نمی اوردیدهرچندشماراجلومی اندازندبرای رسیدن به اهدافشان ولی خودتوبرای چهارتافرصت طلب بی ارزش نکن
شهروند،،،
Iran, Islamic Republic of
جمله ها با افعال غلط و نصفه و نیمه و بدون ارتباط با جمله های قبل هستند. خوراک خبری و تفاسیر سیاسی مورد نیاز جامعه رو برای تصمیم گیری درست چه کسانی دارند آماده میکنند!!! تریبون ها و صفحات رسانه جای هر کسی نیست.
حسن
Iran, Islamic Republic of
اگر خدا را در نظر داشته باشیم
به نظر بنده فرماندار گچساران از طیف فرهنگیان این شهرستان می باشد و ایشان انسان لایق و در عین حال کارآمد می باشد و در انتخاب وی نباید دچار شک و شبهه شد چرا که در مدت تصدی وی تا کنون تحولاتی را شاهد بودیم که در دوره فرمانداران قبل وجود نداشت واگر بود کمتر به چشم می آمد و ایشان طبعا پس از انکه خط فعلی حاکم شد به این سمت منصوب گردیدند و در کل انسان لایقی می باشند
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بساط را ، پوست کلفتی هم حدی دارد، یادت رفته احمدی نژاد همان معجزه هزاره سوم ، همان هاله نور دور سر ، همان رییس پاکترین دولت تاریخ در وزارت کشور در جلو چشم جهانیان دست مشایی را بالا برد و گفت احمدی نژاد و مشایی یک نفرند ، شرم و حیا چیز خوبی است
ارسلان بدرقه
Iran, Islamic Republic of
افراطی اصلاح طلب؟اصولا منش اصلاحات با واژه افراطی گری بیگانه است برادره مومن.انتخاب کلامت از خود موضوع مهمتره
راه امید
Iran, Islamic Republic of
جناب جوزانی،مطالب شما و بعضی دیگر از دوستان در سایت کبنا نشان از کینه شما از اصلاح طلبان واقعی و دل خوش داشتن به اصلاحات باری به هر جهت دارد و گرنه خود شما به مشکلات و ضعف چینشها در استان حتما واقفید
وبلاگ بصیرت در زمستان
Iran, Islamic Republic of
نوعی هشدار تقلب در انتخابات بود؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جوزانی پایداریه !! آدمی به دنبال حاشیه سازی و افراطی گری
دنا
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا نیز به زودی عوض میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1