تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۱۰۵۸۴۲

کمبود دکتر در تنها بیمارستان شهر!

۳۸
۰
کبنا ؛احسان طالبی؛ تسنیم
کمبود پزشک در تنها بیمارستان شهرستان گچساران سبب نارضایتی مردم این شهر شده است.
امروزه بحث بهداشت و سلامت یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی و جدی در هر جامعه‌ای بوده و بی‌توجهی به آن پیامدها و مشکلات بسیاری را به طور قطع به دنبال دارد.
امروزه یکی از شاخص‌های بسیار مهم برای توسعه جوامع، بحث بهداشت و سلامت بوده و این حوزه نقش و تأثیر بسزایی در رشد و توسعه‌یافتگی جوامع دارد.
تأمین بهداشت و درمان از مطالبات اساسی و مهم شهروندان بوده و این حوزه باید در اولویت‌های نخست دولت‌ها و جوامع باشد.
ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهداشت و درمان یکی از وظایف اساسی دولت بوده و بی‌توجهی به این حوزه نارضایتی مردم را به دنبال دارد.
در شهرستان گچساران متأسفانه کمبود پزشک در بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی به عنوان تنها بیمارستان این شهر، نارضایتی‌های شهروندان را به دنبال داشته است.
برخی شهروندان گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم نسبت به کمبود پزشک در این بیمارستان معترض و خواستار پیگیری این مشکل شدند.
خدمات‌رسانی مناسبی در تنها بیمارستان گچساران ارائه نمی‌شود
یک شهروند گچسارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: گچساران متأسفانه تنها یک بیمارستان دارد و اکنون اورژانس این بیمارستان پزشک کافی ندارد.
وی بیان کرد: متأسفانه به دلیل کمبود پزشک در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی، خدمات‌رسانی مناسبی در این بیمارستان به شهروندان ارائه نمی‌شود.
این شهروند گچسارانی عنوان کرد: گاهی اوقات به دلیل مراجعه بسیار زیاد شهروندان به بخش اتفاقات بیمارستان و کمبود پزشک ما زمان زیادی را در بیمارستان به سر می‌بریم و معطل می‌مانیم.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان شهرستان باید این مشکل را برطرف کنند، ابراز کرد: از مسئولان شهرستان انتظار داریم که این مشکل را هر چه سریع‌تر پیگیری کنند.
مشکلات تنها بیمارستان گچساران پیگیری و سروسامان یابد
یک شهروند دیگر گچسارانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: وضعیت خدمات‌رسانی در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی به دلیل کمبود پزشک مناسب نیست.
وی گفت: گچساران یک شهر نفت‌خیز بوده و اینکه چرا با کمبود پزشک در بیمارستان شهید رجایی مواجه هستیم، جای تعجب دارد.
این شهروند تصریح کرد: ما بارها نسبت به کمبود پزشک در بیمارستان شهید رجایی اعتراض کرده‌ایم ولی نتیجه‌ای نگرفته‌ایم و این مشکل هنوز برطرف نشده است.
وی ابراز کرد: از مسئولان درخواست داریم که وضعیت سلامت در گچساران را پیگیری و سر و سامان دهند.
جذب ۴ پزشک برای بیمارستان شهید رجایی گچساران در دستور کار قرار دارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران نیز درباره مشکلات کمبود پزشک در تنها بیمارستان این شهرستان، اظهار داشت: مشکل کمبود پزشک در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی گچساران به دلیل عدم استقبال پزشکان از این بیمارستان است.
ستار اسدپور گفت: البته امسال نسبت به سال قبل تعداد پزشکان بیشتری در بخش اتفاقات این بیمارستان مشغول خدمات‌رسانی بوده ولی هنوز هم این بیمارستان با کمبود پزشک مواجه است.
وی عنوان کرد: افزایش پزشکان در بیمارستان شهید رجایی گچساران در دستور کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار گرفته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: جذب ۴ پزشک برای بیمارستان شهید رجایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد و به زودی آزمون استخدامی جذب این تعداد پزشک مورد نیاز برگزار می‌شود.
اسدپور تصریح کرد: متأسفانه مردم گچساران با وجود درمانگاه شماره ۲، تنها به بیمارستان شهید رجایی مراجعه می‌کنند و این درحالی بوده که درمانگاه شماره ۲ هر روز تا ساعت ۲۲ شب فعالیت دارد و خدمات‌رسانی می‌کند.
وی ابراز کرد: امیدواریم با جذب پزشکان جدید مشکل کمبود پزشک در بخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی گچساران برطرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

زن گچسارانی
United States
سلام
لطفا مشکل دکتر زنان و دستگاه های سونوگرافی قدیمی و غیر دقیق نیز پیگیری شود خسته شدیم اینقدر به شهرهای مجاور مراجعه کردیم
mk
Iran, Islamic Republic of
تخریب طبیعت گچساران:
سالهاست مردم نجیب این دیار دل به تنها کوه و تپه های مشرف بر کارکنان دولت و چشمه باغ فردوس (بنگه) داده و صبح و عصر خود را با پیاده روی و کوهنوردی میگذراندند ,اما اخیرا به بهانه جذاب و عام پسند ایجاد راه گردشگری شروع به تخریب این محیط زیبا و طبیعی نموده اند و تبلیغاتی هم با عنوان راه اندازی آن ایجاد شد.
اگر برای گردشگری طبیعت است که سالهاست بدون جاده کشی جمع زیادی اوقات فراغت خود را با کمال آرامش و طبیعت گردی انجام میدادند و میدهند و کسی چنین تقاضایی نداشت .همه واقفیم باز شدن راه و پیدا شدن سروکله موتورسواران و ورود ماشین مساوی است با نابودی این فضای بکر و طبیعی و عدم آرامش برای گردشگران طبیعت .اما به نظر میاد کسانیکه آن بالا باغ دارند و زمینهایی را هم تملک کرده اند و نگاهی به آینده فروش و تجارت و تغییر کاربری ووووو دارند چشم انتظار این تخریب هستند .
اداره محیط زیست و منابع طبیعی و گردشگری که با سکوت خود شاهد و ناظر این فاجعه هستند باید جوابگو باشند .
راستی این کوهخواری نیست؟همانطور که دامنه همین کوه را صاحبان نفوذ و زور گرفتند و تخریب کردند و خانه ها بر پا داشتند و هیچکس ناله ای را بر نیاورد .؟!؟!
دوستان حافظ محیط زیست لطفا این موضوع را اطلاع رسانی فرمایید تا شاید دلی به حال این طبیعت سوخت و مانع ادامع تخریب گردید ,شک نکنید که مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه است .
شاگلی
Iran, Islamic Republic of
دروغ هم حدی دارد ، ساعت ۸ غروب که به درمانگاه ۲ مراجعه کنی ، با درب بسته مواجهه می شوی ، تا ساعت ۲۲ چگونه سرکار هستند که کسی آنها را نمی بیند ؟ جناب دکتر ؛ در همه استانها ، پزشکان عمومی زیادی بیکار هستند اما مدیریت ضعیف باعث شده در شهر ما این همه مشکل وجود داشته باشد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باتمام مشکلاتی که در استان وجوددارد امانسبت به کل کشور وضعیت مناسبتری داریم وقتی شهرهای استان تهران با فاصله یکساعت تا تهران فاقد بیمارستان هستند شهرهای ما تقریبادضع مناسبی دارند اماگمبود پزشک مشکل همیشگی استان ماست چون پزشکانی که می آیند تمایلی به ماندن ندارند آنهم برمیگرددبه وضع نامناسب شهرهای استان، توسعه نیافتگی استان، نبود زیرساختهای اینترنتی والکترونیکی نبود مدارس و امکانات آموزشی نبود امکانات رفاهی
Iran, Islamic Republic of
گچساران که دوتا بیمارستان دارد
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه بهداشت درمان گچساران به علت رفتار نامناسب هیچ پزشکی حاضر به خدمت در بیمارستان نیست اقای دکتر در طول این چند سال حتی حاصر نشده نیم ساعت به مردمش خدمت کند
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
وقتی رئیس بیمارستان از نیروهای کارآمد استفاده نکنه و همش نیرو بهش تحمیل بشه همین میشه
رئیس شبکه هم زورش به رئیس بیمارستان نمیرسه
چه جالب
Iran, Islamic Republic of
من هم بانظر شهروند موافقم کاملا درست گفته اند ، ازاین به بعد کمبود نیروی انسانی متخصص و پزشک کاملا برمیگرددبه مشکلات حوزه شهری و امکانات آموزشی رفاهی ، منبعد ایندسته مطالبات راباید از اداراتی مثل استانداریها و... داشت وآنهابایدپاسخگوباشند
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تنها بیمارستان شهر که نیست. پس بیمارستان شرکت نفت چی! بیمارستان ۹۶ تختخوابی جدیدتون هم که به زودی راه اندازی می شه! یه بیمارستان ۶۵ تختخوابی هم نفت در دست ساخت داره! یه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی فلکه نرگسی هم در دست ساخته!
خوشی زده زیر دلتون!!!!!!!
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
جناب آقای اسدپور دو تا سونو گرافی دراین شهر وجود که فقط سونو گرافی دکتر میر چی بد نیست وسونو گرافی دکتر ( ) اصلا به درد نمیخوره من خودم رفتم پیشش برای سالمی بچم که منو ترسوند گفت بچت مشکل داره گفتم جنسیتش چیه بعد از چهار ماه گفت مشخص نیست من هم ترسیدم رفتم بهبهان پیش دکتر امینی موقعی که سونو دید خندید گفت
اصلا این دکتر نیست بعد دکتر امینی سونو کرد هم جنسیتش هم سلامتیش الحمدالله آلان سالم به دنیا اومده فقط خواستم اگه میخاید دکتر بیارید دکتر خوب باشه نه مردم دوباره دچار مریضی کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باسلام-انصافا رئیس بیمارستان شهید رجائی گچساران که یک خانم هستند نشان دادند وثابت کرده اندکه می شود بیشتر از ۱۰ رئیس مرد هم کار کردوخداوکیلی جای تشکر دارد ومطمئنا آینده بهتری با وجود ایشان خواهد داشت.خانم دکتر حافظ قرآن بعنوان یک شهروند که از زبان مراجعین شنیده ام که هم بهتر شدن بیمارستان وهم ملموس شدن خدمات دولت درخصوص عدم دریافت هزینه ها ازمردم که طرحی موفق بوده است وایشان هم دراین راستا خوب عمل نموده اید به نوبه خودم تشکر میکنم
امیر از گچساران
Iran, Islamic Republic of
گرچه با امدن خانم حافظ قران وضع ی کم بهتر شده ولی شک نکنید یکی از ضعیف ترین واحدهای درمانی کشور است
حامی مردم از تهران
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه و معاون بهداشتی شبه و ریس بیمارستات هر سه نفر پزشک عمومی هستند میتوانند خودشون هم برنامه ریزی کنند چند ساعت در اورژانس بیمار ببیند مگر دکتر گرامی زاده مدیر شبکه بود بیمار هم معاینه میکرد خداوکیلی ضعیف ترین تیم مدیریتی بهداشت درمان شهرستان تا کنون بوده که دکتر تاجگردون نیاز است یکسری تغیراتی را اعمال کند
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ایکاش رسانه های ما بجای پرداختن به نیمه خالی لیوآن ایجادبی انگیزگی درمدیران قبل از هراظهارنظری اطلاعات دقیق جمع آوری مینمودندوبعد مطلب رو رسانه آیی میکردند تجهیزات خریداری شده در ۳سال اخیر کم نبوده وبیمارستان ازبهترین دستگاه رادیولوژی وسونوگرافی وسی تی اسکن برخوردار میباشد جهت بیماران اورژانسی هم که قابل انتقال به بخش سونوگرافی نیستند دستگاه پرتابل در اورژانس خریداری گردیده .لطفابجای اظهارات مغرضانه شرایط فعلی رو با چندسال قبل بسنجیدوخودتون رومدیون پرسنل زحمتکشی که شبانه روز درحال خدمت رسانی آن نکنید
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
احسن بر آقای طالبی که حرف دل مردم ومشکلات آنهارا پیگیری می کند، شمابیایید بیبیید بیمارستان امام خمینی دهدشت چند پزشک دارندداخل اورزانس کار می کنند باوجود اینکه ما گچسارانیها یه انگهایی هم به دهدشتیها می زنیم امابخش اتفاقات بیمارستان شهید رجایی برای یه تزریق آمپول و یا برای یک ویزیت پزشک یک نصف روز وقت می بره با وجود اینکه اعتقاد دارم که خانم حافظ قرآن خوب کار میکنه اما باید مشکل کمبود پزشک دراین بخش را که جمعیت بسیاری به طور شبانه روز مراجعه میکنند را حل کند.
همکار
Iran, Islamic Republic of
این هم مبارک هایده حافظ قران. لابد باید تاجگردون از مجلس براش دکتر بفرسته.....معنی جدید مدیریت یعنی این.
مرد خستگی ناپذیر/ا
با سلام. اگه دکتر رضایی مدیریت شبکه گچساران را به عهده داشت آنوقت نگاه باید کرد که چه پزشکانی را چه از داخل استان چه خارج استان میاورد.
سربدار از گچساران
Iran, Islamic Republic of
هم استانی عزیز مریضا الان مشکل دارند خودت جواب خودتو دادی بیمارستان شرکت نفت مال از ما بهترونه بقیه هم در دست ساخت کو تا پزشک و پرستار و تجهیزات نصب شده در بیمارستان ........ واقعا" من خودم وقتی مریض میشم تشخیص میدم به تنها بیمارستان مردم شخصی گچساران مراجعه نکنم چون بیشتر اعصابم بهم میریزه .هم استانی اگه خوشی را دیدی جویای سلامتی ما مردم غیره نفتی گچساران هم بشو ممنون....خوش و سلامت باشید هم استانی....
سربدار از گچساران
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز کامنت ارسال میشه ولی خبری از آن نیست میشه توضیح بدید.........
سوالی از فرماندار گچساران
Iran, Islamic Republic of
** انتخابات نزدیک است و جنابعالی فقط در تکاپوی انتخابات هستید

** فرماندار هستید باشید


** عالی ترین مقام هستید باشید


** شما بر چه اساسی اینگونه دست خود را بالا میبرید

** نهج البلاغه را خوانده ای اخوی

** توهین تو به چه معناست

درست است صنعت نفت هم وظیفه دارد خدمت کند

اما سوال من اینجاست شهرهایی مثل دذفول / شوشتر/ بهبهان / نوراباد/ شهرضا/ سمیرم/ شاهین شهر / بهارستان با اتوبوس کدام نهاد به تهران می روند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

** با پول بیت المال برای نماینده تبلیغات براه انداخته ای

** جشن مشک و ملار را برای نماینده ردیف کرده ای با هزینه های دولتی

** چرا نمی گویی در این جشن چه اداره هایی چه هزینه هایی کرده اند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا" عملکرد درمانگاه والفجر بسیار ضعیف است
مشکل کمبود دکتر زنان و دستگاه های سونوگرافی قدیمی و غیر دقیق ............ برخورد نادرست منشی پذیرش ...........مایه تاسف است ...... چرا مطب های شهر را جمع کردید ...... چرا... چرا.......... چرا نوبت دکتر زنان یه هفته پیش کامل شده .....چه کسی پاسخگو است ....... مطب ها اگر چه پول زیاد میدادیم اما خیلی خوب بودند ........چون اگر امروز نوبت نشده بود . دیگه فردا حتما" بود ....... کلنیک والفجر بسیار ضعیف است. ......
Iran, Islamic Republic of
همه این ایرادهای بنی اسراییلی که گفتید عامل فراری دادن پزشکان میشود ، ضمنااستان پرشده از پزشکان بومی استان و اینها چون اکثرایابهتره بگم همه شون باسهمیه منطقه محروم قبول میشن کلاذاز سایر پزشکان ضعیفترند معلومه پزشک خوب مال استان فارس و شیرازه که ازمنطقه یک بارتبههای عالی قبول شده این رتبه خوب درآینده پزشک خوبی هم خواهد شد
آگاه
Iran, Islamic Republic of
آقای رضایی لطفا خودت برای خودت کامت نذار
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر حافظقران افتخار استان و شهرستان گچساران بنازمت ای شیرزن بزرگوار ای سردار سازندگی که با این بیمارستان چه کردی ما ملت گچساران افتخار میکنیم و قدردان شما هستیم .
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید خدمت سایت محترم کبنا نیوز
می خواستم بگم این همه رییس بیمارستان آمدند و رفتند کدام یک به اندازه استاد گرانقدر سرکار خانم دکتر حافظقران زحمت کشیدند بخدا قسم من هیچ گونه آشنایی با ایشان ندارم ولی خوب است کمی انصاف به خرج دهیم و قضاوت کنیم ایشان بزرگ و سرورمان میباشد دست مریزاد می گویم .
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
با سلام امروز که موردی پیش آمد و رفتم بیمارستان شهید رجایی گچساران چون من خودم شرکت نفتی هستم واز بیمارستان شرکت استفاده می کنم خدایی بیمارستان خیلی خیلی زحمت کشیده شده ودر همچون موردی باید از سرکار خانم دکتر حافظقران مدیر پر کار و پر تلاش تشکر و قدردانی نمود بنده از طرف خودم و همکارانم در مجموعه صنعت نفت از زحمات این اسطوره اخلاق و عمل تشکر می کنیم .
آموزش و پرورش
Iran, Islamic Republic of
سلام انصافا مدیری که بیمارستان گچساران را آبرو و حرمت و عزت داد کسی نیست جز دکتر حافظقران مدیر پر تلاش و پر کار و خستگی ناپذیر . لطفا بجا انتقاد نمایید تا از شهرمون نرود. و بماند و آباد کند دیارمان را . ممنونم دبیر باز نشسته گچساران .
ایران
Iran, Islamic Republic of
دکتر حافظقران با این مدیریت و اقتداری که دارد قطعا نمونه کشوری خواهد شد و واقعا لیاقتش را دارد . احسنت بر این شیرزن نمونه .......مردم فهیم گچساران به شما افتخار می کنند .......
محمدي-هاكي
Iran, Islamic Republic of
جناب طالبی خسته نباشی،بسیار عالی قلم زدی و یکی از مهم ترین مشکلات شهرمان را بیان نمودید،در مورد دیگر ادارات و نحوه برخورد انها با مردم نیز گزارش تهیه کنید
یاعلی
.شاغل .
United States
متاسفانه مهمترین دلیل .مردم شهرستان و صد البته عملکرد ضعیف تیم درمان، مدیریت .ریاست بیمارستان شهید رجایی است که ایشان به واسطه پشتیبانی .نماینده محترم از توصیه های کارشناسان و حتی دستورات مافوقشان سرباز می زنند و باعث نارضایتی در این بیمارستان شده اند، کافی است از پرسنل این بیمارستان نظرسنجی به عمل بیاید تا ببینید چه سطحی از نارضایتی بین پرسنل وجود دارد ولی نمیدانم به چه علت نماینده محترم و کسانی که از ایشان حمایت می کنند این همه ضعف را نمی بینند، در آخر جا دارد این نکته را بگم بیمارستان شهید رجایی از نظر شاخص های ارزیابی درمانی و اعتبار بخشی جزو ضعیفترین بیمارستانهای سطح استان می باشد
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر غلام نژاد از نیروهای کارامد استان و متخصص عفونی داخلی میتوانند شبکه گچساران را باتوجه به سابقه مدیریتی و ارتباط با مدیران دانشگاه هدایت کنند.آقای اسدپور دیگه توانی بیش از این نداره.و.....
منصف
Iran, Islamic Republic of
انصاف داشته باشید . دکتر اسدپور مدیری سالم ،بدون حاشیه و دنبال خودنمایی و بزرگ نمایی نیست . ..فقط دنبال کامنت نویسی و تخریب ..و ..و .است تا به هدفش که مسئولیت در بیمارستان ،مرکز بهداشت و شبکه گچساران برسه . من کارمند باشتم ، ..از پرواز به باشت و گچساران خسته شده . حیف است که .را با .مقایسه کنیم .
اشکانی
Iran, Islamic Republic of
فقط این بگم که .. بخصوص درکارهای پیمانکاری امانی که انجام میدهی با قیمت دلخواه خودت یا کارهای غیر قانونی که پرسنل انجام میدهند وتو سر پوش میزنی این همش تو پیوندتان ثبت حواست باشه تا به موقعش
Iran, Islamic Republic of
اقای منصف شما که از مدیر شبکه دفاع می کنید می دانید نامبرده ....
شرفياب
Iran, Islamic Republic of
روز قیامت جوابگو هستید چرا وجدانتان را قاضی قرار نمیدید دکتر اسدپور فردی بی حاشیه ومعقول وپیگیر است خانم دکتر هم همینطور وبهداشت درمان در حال حاضر بسیار تیم خوبی دارد وشاید بتوان گفت در طول چند سال گذشته بی نظیر بوده انصاف ذاشته باشید وایمانتان رانفروشید
حیدر
Iran, Islamic Republic of
باسلام کسانی که کآرشناسی ارشد مدیریت بیمارستانی دارند برای مدیریت آنتخاب نمیشن ودکترای عمومی ' به مدیریت شبکه وبیمارستان گمارده میشن بعد اعلام میشه دکتر کم داریم اقایون اقدام کنید هر کسی در پست خودش خدمت کنه
اردی
Iran, Islamic Republic of
با سلام ریس بیمارستان کار انجام داده ولی نه در حدنیاز مردم این بیمارستان با این قدمت جوابگونیاز مردم نیست چندسال میگن پزشک زیاد میشه ولی خبری نیست والفجر خوبه به نسبت قبل ولی اخلاق پرسنل واقعا شایسته نیست/
ههههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
بابا دکتر بیارید.ما از بی شوهری مردیم
مسولا،لطفا پیگیری کنید
اوووووووف
تا کی باید حرص بخورم؟؟؟؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1