تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۱۰۵۵۹۵

ادارات حق تهیه مکان برای همایش های سیاسی ندارند

۱۴
۰
کبنا ؛متن و تصاویر: حبیب قلندری
کبنا نیوز:

فرماندار گچساران در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور کلیه اعضاء در سالن کنفراس شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد ، اظهار داشت: یک سری جلسات سیاسی که توسط احزاب و گروه های و جناح ها در سطح شهرستان بر گزار می گردد که ما در این مورد از لحاظ قانونی تعهدی برای تهیه جا و مکان جهت بر گزاری این گردهمایی ها و همایش ها نداریم.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه مجوز برگزاری هرگونه جلسات ،همایش و....بر عهده فرماندار است عنوان کرد: اداره جات به هیچ عنوان حق تهیه مکان برای اجرای متینگ های سیاسی را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد جدی و قانونی میشود.
وی تصریح کرد: احزاب و جناح های سیاسی باید یک فضا و مکان خصوصی مناسب را برای این امر در نظر بگیرند.
رحیمی در پایان گفت: متاسفانه گاها مشاهده میشود به نام برگزاری بزرگداشت و یادواره و تجلیل اما برنامه سیاسی برگزار میشود که ما از این پس در این مورد اجازه نخواهیم داد.

تسنیم:



وی با بیان اینکه امسال اعتبارات عمرانی به دستگاه‌ها و اداراتی اختصاص داده می‌شود که برنامه داشته و فعال باشند، تصریح کرد: امسال به اداراتی که برنامه‌ای نداشته و فعال نباشند، اعتبار عمرانی اختصاص نمی‌یابد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: اولویت ادارات شهرستان باید اتمام پروژه‌های عمرانی باشد و تا پروژه‌ای به اتمام نرسد، پروژه جدیدی نباید تعریف شود.
رحیمی با اشاره به مشکل بیکاری و اشتغال در گچساران، گفت: در سال گذشته با همکاری صندوق کارآفرینی امید تسهیلات اشتغالزایی خوبی به متقاضیان در شهرستان پرداخت شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در شهرستان با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی صندوق کارآفرینی امید، ۶۰۰ تا ۷۰۰ شغل مستقیم با تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریالی تا یک میلیارد ریالی ایجاد شد.
وی با بیان اینکه معرفی گچساران به بام نفتی ایران بی‌هدف و بدون مستند نبوده است، افزود: شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران با کمک پرسنل خوب و زحمت‌کش همچنان موفق به کسب مقام دوم تولید نفت در بین شرکت‌های  مناطق نفت‌خیز جنوب شده است.
محمدی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این شرکت در تولید نفت کشور نقش بسزایی دارد، تصریح کرد: این شرکت در حد توان می‌تواند برای اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان همکاری کند.
محمدی ابراز کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران آمادگی اجرای پروژه‌های عام المنفعه در این شهرستان را دارد.
فارس:
فرماندار گچساران ضمن ابراز گلایه از برخی روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان، گفت: متأسفانه اصحاب رسانه در این شهرستان جایگزین روابط عمومی‌ها شده‌اند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی تریبون دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری در راستای اطلاع‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید به ویژه در سال همدلی و همزبانی پل ارتباطی صادقانه بین دولت و مردم باشند.

فرماندار گچساران در ادامه سخنان ضمن ابراز گلایه از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان، بیان کرد: متاسفانه در این شهرستان، اصحاب رسانه گاهی اوقات جایگزین روابط عمومی‌ها شده‌اند.

رحیمی با تأکید بر لزوم آشنایی مسئولان روابط عمومی با وظایف مرتبط با این حوزه، اذعان کرد: روابط عمومی‌ها باید قدر جایگاه ارزش خود را بدانند زیرا که هرکسی اجازه ورود به این جایگاه را نداشته و مسئولان این حوزه با گزینش و سخت‌گیری‌های بسیار پذیرفته می‌شوند.

این مسئول نیز به برخی مشکلات دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته از جمله عدم حضور مسئولان ادارات در جلسات فرمانداری اشاره کرد و گفت: بارها گفته شد اما دیگر مجالی برای عدم توجه مسئولان نیست و در سال جدید هر مسئول اداره‌ای باید شخصا در جلسات حضور یافته و در صورت غیبت نیز علت را به برای فرمانداری مکاتبه کند.

این مسئول با بیان اینکه با اداراتی که بدون هماهنگی با فرمانداری جلساتی را تشکیل می‌دهند، برخورد جدی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: احیای بحث امر به معروف و نهی از منکر که به صورت یک بخشنامه نیز به ادارات ابلاغ شده باید به نحو مطلوب در همه ادارات شهرستان اجرایی شود.

وی به کسب رتبه برتر استانی این شهرستان در خصوص ستاد اجرایی اقامه نماز شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه ما گاها با کمبود نیروی روحانی در مساجد و ادارات شهرستان به ویژه در سطح شهر روبه رو هستیم که اگر برنامه‌ریزی صحیح در این خصوص انجام شود نیز بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

فرماندار گچساران با اشاره به خالی از سکنه بودن بیش از ۶۰ خانه عالم در روستاها، ادامه داد: سعی ما بر این است که در سال جدید در صورت تأمین اعتبارات لازم نیز در محوطه مساجد موجود در شهر نیز اقدام به احداث خانه عالم کنیم تا روحانیت و مبلغان دینی به راحتی بتوانند در خصوص مسائل دینی و شرعی به مردم خدمت کنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارائه گزارش عملکرد از ادارات شهرستان مبنی بر وضعیت جذب اعتبارات و پروژه‌های انجام شده سال گذشته شد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه گزارش مذکور و همچنین ارائه لیستی از کارهای اجرایی در سال جدید به فرمانداری اقدام کنند.


IMG_8283 IMG_8277 IMG_8273 IMG_8271 IMG_8244 IMG_8304 IMG_8303 IMG_8297 IMG_8288 IMG_8254 IMG_8252 IMG_8251 IMG_8249 IMG_8248 IMG_8255 IMG_8256 IMG_8258 IMG_8260 IMG_8262

 
نام شما

آدرس ايميل شما

فقط خدا
Iran, Islamic Republic of
تماس تلفنی تاجگردون با رحیمی شب قبل از جلسه

تاجگردون "سلام. ببین آقای رحیمی (با لحن تند و سراسیمه) حتما تو جلسه فردا اینطور بگو تا حجازی دست از سرم برداره"

رحیمی "سلام آقای دکتر عزیز. احوال شما؟ خانواده خوبن انشالله؟"

تاجگردون "ول کن بابا این حرفا رو. شنیدی چی گفتم؟"

رحیمی "بله...بله..چشم...چشم حاجی...انشالله آقای دکتر..فردا سریع میگم....فقط جمله هایی که باید بگم را برام تو وایبر بفرست تا حفظشون کنم."

تاجگردون "ای بابا نمیتونی دو تا جمله ردیف کنی!!! (با عصبانیت).....خب باشه. بذار بعد از اینکه عکس جدیدم را تو اینستگرام آپ کردم برات جمله ها را میفرستم."
قابل توجه دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی ضعیف ترین فرماندار تاریخ گچساران. مدیران فعلی ادارات، ضعیفترین مجموعه مدیریتی.. واقعاً حیفه شهری که نماینده اش دکتر تاجگردون باشه اما فرماندار و مدیران فعلی برایش تصمیم بگیرند. آقای دکتر تاجگردون دلیل کند بودن پیشرفت شهر همین دو عامل است که بیان شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
مختاری رو عوض کنید چرا باید رئیس اداره حمل و نقل گچساران از یه جناح دیگه باشه و هنوز رئیس مونده باشه
Iran, Islamic Republic of
چطور خوده معاون فرماندار در جلسه مردم ساالاری شرکت کرد.
اصلاح طلب اصیل
Iran, Islamic Republic of
ای اطلاح طلبان بویراحمدی و باوی
ای اصلاح طلبان پیشرو و میانه رو
ای اصلاح طلبان حامی سید محمد خاتمی در ۷۶ و ۸۰
ای اصلاح طلبان حامی دکتر معین و کروبی و هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۴
ای رای دهندگان موسوی و کروبی و رضایی در انتخابات ۸۸
ای حامیان دکتر عارف و دکتر روحانی و محسن رضایی و دکتر قالیباف در انتخابات ۹۲
بیایید متحد و یک دست از تنها کاندیدای همه این افکار و جریانات اعم از اصلاح طلب و اصولگرای میانه رو و اعتدال گرا در شهرستان گچساران و مایه افتخار استان دکتر غلامرضا تاجگردن در انتخابات مجلس دهم حمایت کنیم.

نگویید چرا تاجگردون اصلاح طلب با اصولگرایان رابطه دارد بلکه کلی نگر باشید و آینده گچساران استان و حتی اصلاحات را در نظر بگیرید.

اصولگرایان خود فهمیدن جعفری و حسینی کاری نمیتوانند برای گچساران کنند دست به دامان تاجگردن اصلاح طلب شدن.پس کمی انصاف دهیم آنها هم باید در قدرت سهیم باشند.
تاجگردون هم از میانه روهای اصولگرا که افراد علمی هستند در کنار اصلاح طلبان معتدل دارد استفاده میکند.
قبول کنید شرایط برای اصلاح طلبان تندرو مهیا نیست همان طور که اصولگرایان تندرو دارن منزوی میشوند.

درود بر سیدمحمد خاتمی و یاور همیشگی او غلامرضا تاجگردون
ناجی
Iran, Islamic Republic of
خال نبند همایش اصلاح طلبا با حضور کواکبیان کجا بود
علی
Iran, Islamic Republic of
یکی باید جلوی خودت وباندت رو بگیره وبا خودت برخورد کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
همین اول باید با معاون خودت سجادپور وبا تاجگردون برخورد بشه چون از سران فتنه حمایت نمودند در مدرسه شاهد
مومن
Iran, Islamic Republic of
دنیا حاج علی فولادی مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه بهداشت درمان ومعاونش بسیار ضعیف هستند
داریوش
Iran, Islamic Republic of
ممکنه عالیجناب فرماندار بفرمایند همین جلسه مثلا غیر سیاسی را کجا!!!!!!!!!!برگزار کردن؟

همایش باب طبعتون در مدرسه شاهد که اشکالی نداشت الحمدلله!!!!!!!!!!!!!!!!!
سرت را از زیر برف بیرون بیار و به شعور مردم توهین نکن چون این هم میگذرد
فرماندار - داریوش
Iran, Islamic Republic of
ممکنه عالیجناب فرماندار بفرمایند همین جلسه مثلا غیر سیاسی را کجا!!!!!!!!!!برگزار کردن؟

همایش باب طبعتون در مدرسه شاهد که اشکالی نداشت الحمدلله!!!!!!!!!!!!!!!!!
سرت را از زیر برف بیرون بیار و به شعور مردم توهین نکن چون این هم میگذرد
صدیق
United States
وای بحال کسانی که کورکورانه از فتنه حمایت میکنند و امنیت امروز ایران را نمی بینند، اگر سران فتنه پیروز میشدند امروز هر قسمت ایران دست یک غده بود و داعش و... و منافقین و سلطنت طلبان و،،، به جان هم می افتادند،،
ایول باشت
Iran, Islamic Republic of
وای کی این حرفو میزنه.شماکه فرمان بردار نماینده هستید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1