تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۱۰۵۴۹۸

در روستاهای چرام؛ اول آب را بجوشانید بعد استفاده کنید

۱
۰
کبنا ؛


روستاهای القچین علیا و چشمه زعفران چرام در تهیه آب شرب سالم با مشکلات روبرو هستند.
چرام نوشت؛ یکی از اهالی روستای القچین در این زمینه، اظهار کرد: آب شرب این روستا به طور منظم کلرزنی نمی‌شود و مردم روستا برای تأمین آب شرب سالم هم‌اکنون با مشکل روبرو هستند.
 silabkolavar (110)
این فرد با بیان اینکه حتماً باید آب را جوشاند و بعد مورد استفاده قرار داد، افزود: انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه توجه ویژه‌ای داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام نیز در این خصوص، بیان کرد: آب و فاضلاب روستایی متولی تأمین آب شرب بهداشتی و کلرزنی آن در روستاها است. بازرسان شبکه بهدشات به طور مرتبط نتایج آزمایش آب را به مسئولان اطلاع می‌دهند.
مسعود احتشامی گفت: آب شرب روستاهای القچین، چشمه زعفران و تمبی از یک منبع آب درشهرستان کهگیلویه تامین می‌شود و چندین بار به صورت کتبی وجود مشکل در این منبع را به مسئولین آبفای روستایی شهرستان‌های کهگیلویه و چرام انعکاس داده‌ایم که آخرین نامه نگاری در ابتدای ماه جاری بود. احتشامی تصریح کرد: در صورت عدم رفع مشکل، شبکه بهداشت اقدام به طرح شکایت در مراجع ذیصلاح می‌کند. اهالی روستاهای القچین و چشمه زعفران باید آب شرب خود را به وسیله یکی از روش‌های جوشاندن آب و یا افزودن محلول کلر مادر به ازای هر لیتر آب ۳ تا ۴ قطره میکروب‌زدایی کنند.
 بنا بر این گزارش، اهالی روستاهای القچین و چشمه زعفران با مشکل طعم آب و عدم کلرزنی به موقع آن دست به گریبان هستند که انتظار می رود مسئولین و متولیان امر برای رفع مشکل فوق فکر چاره باشند.






نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا جائی که من اطلاع دارم جناب پاسره کل اعتبارات برای کلر زنی را به پیمانکار تعمیر و نگهداری برای پرداخت حقوق آبداران می دهد و بودجه جاری را هم بی حساب و کتاب در استان هزینه می کند و به همین جهت هیچ پولی برای خرید کلر در اختیار شهرستان نیست و...........
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1