تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۱۰۵۴۶۸

اعتراض مردم چاورسا از قیمت بالای برق

۱
۰
کبنا ؛

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی از انتقاد مردم از افزایش قیمت برق در این شهرستان خبر داد.


مرتضی ایزدخواه امروز در نشست با معاون بهره‌برداری شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم شهر قلعه‌رئیسی مشکل نوسانات برق و قطع مکرر برق است که امید است تمهیدات لازم جهت رفع این مشکل توسط اداره برق شهرستان کهگیلویه به‌کار گرفته شود.

رئیس شورای شهر قلعه رئیسی بیان کرد: زحمات بی‌دریغ اداره برق شهرستان کهگیلویه نادیده گرفته نمی‌شود، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی اداره برق و با توجه به خدمات زیادی که در همه حال به شهروندان قلعه‌رئیسی ارائه می‌شود این موضوع باید در اسرع وقت پیگیری شود.

وی عنوان کرد: قطعی برق در قلعه‌رئیسی به یک عادت روزانه برای مردم تبدیل شده و همین امر مشکلات زیادی را برای مردم به وجود می‌آورد.

ایزدخواه با بیان اینکه نوسانات برق و افت ولتاژ در شهر قلعه‌رئیسی موجب خسارات وارد شده به وسایل برقی این شهروندان می‌شود، تأکید کرد: از رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه خواهان رفع این مشکل هستیم.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی  در ادامه گفت: قیمت قبض مردم قلعه‌رئیسی بسیار بالاست و مسئولان استانی به خصوص استاندار و مدیرعامل گاز باید نسبت به برطرف شدن این مشکل تلاش کنند.

وی، وضعیت درآمدی مردم این منطقه را بسیار پایین دانست و اضافه کرد: بسیاری از قبض‌ها قیمت بالای یک میلیون تومان است که مردم نسبت به وضعیت این قبض‌ها انتقاد دارند.

این مسئول در پایان از استاندار و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با وزیر نیرو در خصوص قبض برق مردم قلعه‌رئیسی و دیشموک به دلیل نداشتن گاز صحبت کنند.

قیمت قبض‌های برق مردم چاروسا بسیار بالاست

سیدرضا غلامی در نشست معاون بهره‌برداری شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد با شورای شهر قلعه رئیسی در چاروسا اظهار داشت: نوسانات زیاد برق در این مدت بسیار زیاد شده، در چاروسا و اداره برق شهرستان کهگیلویه بدون اطلاع قبلی اقدام به قطع برق بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی به مدت طولانی می‌کند که این امر نارضایتی شدید مردم بخش‌های دیشموک و قلعه‌رئیسی را به دنبال دارد.
رئیس شورای اداری چاروسا بیان کرد: قطعی برق در چاروسا به یک عادت روزانه برای مردم تبدیل شده است و همین امر مشکلات زیادی را برای مردم روز به روز به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه مسئولان در این امر کم توجهی می‌کنند، تصریح کرد: مسئولان استانی برق چندین بار با سفر به این منطقه قول برطرف شدن مشکل برق چاروسا را دادند ولی همچنان این مشکل برقرار است.بیشتر قطعی برق در چاروسا در مواقعی اتفاق می‌افتد که هوا بسیار مطلوب است و مشکلی برای قطعی برق وجود ندارد.
رئیس شورای اداری چاروسا با بیان اینکه مردم از قطعی برق کلافه شدند، تاکید کرد: قطعی برق سبب راکد ماندن خدمات اداری به مردم است و با وجود اینکه مردم از روستاهای بسیار دور به چاروسا می‌آیند ولی قطعی برق مانع برطرف شدن مشکلات آنها می‌شود.مسئولان برق باید هرچه سریع‌تر مشکل برق چاروسا را رفع کنند تا مشکلات مردم کمتر شود.
غلامی در ادامه با انتقاد از قبض های برق در چاروسا اضافه کرد: قبض برق مردم چاروسا با وجود نبود گاز و قطعی مکرر برق ولی بسیار قیمت قبض‌ها بسیار بالا است که بسیاری از مردم چاروسا توان پرداخت این قبض‌ها را ندارند. مسئولان استانی برق نسبت به قبض برق مردم این منطقه توجه بیشتری کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدم
Iran, Islamic Republic of
قلعه رئیسی: قطعی برق مکرر.قطعی خط های تلفن مکرر.خراب بودن دوتا عابرنک قلعه رئیسی.خراب بودن جاده.نبود آب آشامیدنی.نبود شهربازی.نبود گاز.پمپ گاز..................................
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان

فقدان پارلمان

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1