تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۰۵۴۴۸

شرکت گاز ۷۲۰ میلیون تومان به مدارس کهگیلویه و بویراحمد بخشید

۱
۰
کبنا ؛همایش همیار گاز با تجلیل از برگزیدگان استان فرهنگی و دانش‌آموزی در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این همایش که با شرکت برگزیدگان شهرستانی و منطقه‌ای فراخوان استانی همیار گاز و مسئولان آموزش و پرورش و شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقتصاد مقاومتی و اصلاح الگوی مصرف مورد تأکید مسئولان نظام است که مستلزم فرهنگسازی است.
هادی‌ زارع‌پور گفت: آموزش وپرورش بعنوان محوری‌ترین دستگاه فرهنگ‌ساز جامعه است و بسیاری از دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت گاز در این بخش با آموزش و پرورش تفاهم نامه دارند.

بخشودگی ۷۲۰ میلیون تومانی بدهی گاز مدارس کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد از بخشودگی ۷۲۰ میلیون تومانی بدهی گاز مدارس این استان توسط شرکت گاز خبر داد.
هادی زارع‌پور با اشاره به لزوم استفاده بهینه از همه نعمت‌های الهی اظهار کرد: یکی از این نعمات، گاز خانگی است که موجب آسان‌تر شدن زندگی انسان‌ها شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده بهینه از گاز موجب عدم هدررفت انرژی می‌شود و بار بزرگی را می‌توان با این کار از روی دوش اقتصاد کشور برداشت.
وی افزود: کشور ایران اسلامی از کشورهای مهم تولید‌کننده و صادر‌کننده گاز در جهان است اما همه این داشته‌ها موجب نمی‌شود که نسبت به استفاده بهینه از گاز غافل باشیم.
زارع‌پور با بیان این که بسیاری از مدارس ما در شهرستان‌های مختلف با استفاده از گاز در زمستان مشکلات گرمایشی خود را برطرف می‌کنند، افزود: اما بسیاری از مدارس به‌دلیل کمبود اعتبارات و نبود سرانه قادر به پرداخت بدهی گاز خود نبوده‌اند که مشکلات زیادی را برای آموزش و پرورش ایجاد کرده بود.
وی گفت: با همتی که مسئولان شرکت گاز استان از جمله مهندس صیدالی مدیرعامل آن به خرج دادند و آموزش و پرورش و مشکلات آن را در نظر گرفتند در سال ۹۳ مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان از بدهی‌های گاز مدارس این استان بخشیده شد.
این مسئول گفت: مسئولان شرکت گاز استان این لطف خود را در سال جدید هم شامل حال آموزش و پرورش کردند و امسال نیز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان با آموزش و پرورش در بحث بدهی گاز مدارس برای بخشودگی همکاری کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از این بخشودگی ۷۲۰ میلیون تومانی توسط شرکت گاز گفت: بی‌شک کمک به آموزش و پرورش برای عبور از مشکلات کمک بزرگی به بخش فرهنگ استان است چرا که این دستگاه بزرگترین دستگاه فرهنگی به‌شمار می‌رود و همه خانواده‌ها هر یک عضو و یا اعضایی در این دستگاه بزرگ فرهنگی دارند.
زارع‌پور خاطرنشان کرد: در شورای آموزش و پرورش هم مسئولان شرکت گاز همواره جانب این دستگاه را می‌گیرند و در میان دستگاه‌ها این شرکت گاز است که همکاری خوبی تاکنون با آموزش و پرورش داشته هر چند که سایر دستگاه‌ها نیز در زمینه‌های مختلف با ما همکاری لازم را دارند.
ارائه ۹۰۰ اثر به دبیرخانه طرح همیار گاز در کهگیلویه و بویراحمد
زارع‌پور با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های خوبی با دستگاه‌های مختلف از جمله استاندارد، محیط زیست و آب و فاضلاب شهری و روستایی و همچنین با شرکت گاز منعقد کرده‌ایم، اظهار کرد: یکی از راه‌های اصلی فرهنگ‌سازی برای استفاده درست از خدمات استفاده از ظرفیت بالای تبلیغی آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امسال در بحث پرسش مهر رئیس‌جمهور از دانش‌آموزان که مربوط به آب بود تعداد ۶۳ هزار اثر از سوی دانش‌آموزان و فرهنگیان به دبیرخانه پرسش مهر استان ارسال شد.
وی به موفقیت‌هایی که در این حوزه صورت گرفت اشاره کرد و گفت: دو اثر ما رتبه اول کشوری و دو اثر دیگر هم رتبه‌های دوم را به خود اختصاص دادند که نشان دهنده پویایی آموزش و پرورش ما در طرح پرسش مهر رئیس‌جمهور بود.
زارع‌پور یکی دیگر از اقدامات بزرگ آموزش و پرورش را انعقاد تفاهم‌نامه با استاندارد دانست و گفت: به دلیل این که بسیاری از خانواده‌ها با مقوله استاندارد آشنایی ندارند این اقدام انجام شد.
وی گفت: خوشبختانه کاری بزرگ صورت گرفت و معاون علمی رئیس‌جمهور در همایش ما شرکت کرد و و تعداد ۲۰ نفر به زبان انگلیسی به ارائه مقاله خود اقدام کردند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهارات خود به طرح همیار گاز در استان و همکاری و تعاملی که این دو دستگاه در چنین طرحی با یکدیگر داشتند اشاره کرد و گفت: تعداد ۹۰۰ اثر به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۱۲ اثر آن برگزیده شدند.
فرهنگ‌سازی خوب آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در بهینه‌سازی مصرف گاز

در این نشست هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان خاطره‌ای از دوران دانش‌آموزی خود اظهار کرد: اگر یک روز نمی‌توانستم کلمه آب را به خوبی در سال ۵۳ بنویسم و امروز به عنوان یک مسئول در استان ایفای نقش می‌کنم همه به واسطه برکت وجودی معلمان بوده که امروز باید قدردان آن روزها و آن خدمات باشم.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد همه کمک‌های شرکت گاز به آموزش و پرورش را بنا به وظیفه دانست و گفت: اگر تاکنون کمکی از سوی ما به این دستگاه شده است به دلیل نقشی است که آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده کشور به عنوان بزرگترین و سازنده‌ترین دستگاه فرهنگی کشور بر عهده دارد.
صیدالی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان تاریخچه استخراج نفت و گاز در کشور گفت: ایران اسلامی همه نعمات الهی را یکجا در خود دارد و باید این سرمایه بزرگ را برای نسل‌های بعدی حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: دلیل نمی‌شود که به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای دارای ذخایر گاز از این نعمت به خوبی استفاده نکنیم چرا که آیندگان هم باید از این موهبت الهی استفاده کنند و گاز تنها به نسل کنونی تعلق ندارد.
این مسئول گفت: راه‌های گوناگونی برای بهینه‌سازی مصرف گاز و جا انداختن این فرهنگ وجود دارد اما باید بپذیریم که هیچ سفیری به مانند دانش‌آموزان نمی‌توانند ما را در رسیدن به این فرهنگ یاری کنند.
صیدالی بیان کرد: دانش‌آموزان همه آن چه را که در مدرسه می‌گذرد برای والدین خود تعریف می‌کنند و بی‌شک می‌توانند آن‌چه که درباره مصرف بهینه گاز در مدرسه گفته می‌شود به خوبی به والدین و اعضای خانواده انتقال دهند.
وی گفت: به همین خاطر باید از همه ظرفیت این دستگاه بزرگ استفاده کنیم و من به عنوان یکی از مسئولان شرکت گاز در استان‌های کشور این موضوع را برای نهادینه کردن در سطح کشور پی‌گیری خواهم کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همکاری خوب و شایسته آموزش و پرورش استان در اجرای طرح همیار گاز تصریح کرد: این همکاری ادامه خواهد یافت و ما نیز با همه توان مشکلات آموزش و پرورش را در صورت امکان در بخش گاز برطرف خواهیم کرد.

وی از سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی خواست تا در ابعاد مختلف مادی و معنوی به کمک آموزش و پرورش استان بیایند.
به گزارش کبنا نیوز، در این آئین از ۳ فرهنگی و ۹ دانش‌آموز برتر تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناسم
Iran, Islamic Republic of
از جیب من وشما گرفته همش هم به ناحق گرفته.من مصرف ماهانم زده اومده۹۹۰ تومان عوارض گازرسانی۵۸۰۰و مالیات۳۵۰۰ تومان و ابنمان۲۲۰۰ ومبلغ قابل پرداخت۱۲۵۰۰تومان حالا شما قضاوت کنین!!!!
واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1