تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۱۰۵۴۲۴

روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه حائز رتبه برتر شد

۹
۰
کبنا ؛روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۱۳گانه استان شد.
به گزارش کبنا نیوز، در ارزیابی سالانه روابط عمومی‌های مناطق ۱۳گانه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، روابط عمومی شهرستان کهگیلویه حائز رتبه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی و به روزرسانی سایت آموزش و پرورش شد.
در ارزیابی عملکرد یک ساله روابط عمومی‌های مناطق ۱۳ گانه که بر اساس شاخص‌هایی مانند به روزرسانی سایت، تعامل با مخاطبان، میزان مشارکت خبری و اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، شهرستان کهگیلویه با ۴۶۵ خبر موفق به کسب رتبه برتر در تهیه اخبار و به روزرسانی سایت آموزش و پرورش شده است.
در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات که صبح امروز در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، از زحمات سید نعمت‌الله ریحان‌نژاد مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه به عنوان روابط عمومی برتر تجلیل شد.
ریحان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش و عملکرد روابط عمومی در ادارات، روابط عمومی را آیینه تمام نمای مردم برای سازمان و سازمان برای مردم دانست و اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی مردم با سازمان و تعدیل کننده افکار عمومی است.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه پذیرش مسئولیت در روابط عمومی باید توام با دلبستگی و عشق باشد، افزود: وجود روابط عمومی منسجم برای تقویت جایگاه نهاد یا اداره در میان افکار عمومی جامعه و یاری کردن در رسیدن به اهداف یک ضرورت انکارناپذیر است.
ریحان‌نژاد تعامل با اصحاب رسانه را لازمه موفقیت در هر حوزه‌ای خواند و گفت: برقراری ارتباط با خبرنگاران و اطلاع‌رسانی به موقع رویدادهای خبری مجموعه آموزش و پرورش جهت انعکاس در رسانه‌ها را همواره مورد توجه قرار دادم.
وی فعالیت در سایت‌های محلی و مدیریت سایت بلادشاپور را از کارنامه خبری خود برشمرد و تصریح کرد: ارتباط دو سویه و مثبت بین روابط عمومی و رسانه‌ می‌تواند در پیشبرد اهداف و توسعه سازمان موثر باشد.
ریحان‌نژاد با بیان این‌که ارتباط روابط عمومی با رسانه باید یکسان و فارغ از تعصبات باشد، انتخاب گزینشی رسانه را باعث در اختیار گرفتن تنها بخشی از افکار عمومی دانست و گفت: در اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای آموزش و پرورش بدون تعصب سیاسی یا شخصی از حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف استفاده می‌کنم.
وی خبرنگاران را یاریگر مسئولان در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم دانست و با بیان این‌که ارتباط روابط عمومی با رسانه باعث شناسایی نقاط ضعف و تلاش‌ها و هم نقاط مثبت مدیر می‌شود، گفت: بخش مهمی از موفقیت آموزش و پرورش شهرستان مرهون همکاری خبرنگاران است.
IMG-20150427-WA0022 IMG-20150427-WA0023 IMG-20150427-WA0024 IMG-20150427-WA0025 IMG-20150427-WA0026 IMG-20150427-WA0027 IMG-20150427-WA0028 IMG-20150517-WA0024
نام شما

آدرس ايميل شما

قیطاس
Iran, Islamic Republic of
بله چون تنها کسی است که به رئیس جمهور محترم ................. کرده !!!!! پس از نظر آقایان اداره کل برتر شناخته میشود!!!!!!!!!!!!!!!! جل الخالق!!!!!!!!!!!!
دوپیکر
Iran, Islamic Republic of
آقای ریحان نژادچرادروغ میگویدتوکجا بااصحاب رسانه تعامل وارتباط داری،شما درجلسات آموزش پرورش فقط رسانه های همفکر وهمسوخودرادعوت میکنید،تاحالاشده یک بار ازخبرنگاران ،خبرنما وسایت استان دعوت کرده باشیدشما فقط خبرگزاری های فارس،تسنیم،آریا،ایرنا،راک نیوزرادعوت میکنید جای تاسف است که درروز روشن به شعورمردم، اداره کل آموزش پرورش با این انتخاب توهین میکنه.
روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام/ لازم به ذکر است که مدیر محترم سایت خبرنما آقای صادق دوپیکر در اکثر برنامه های آموزش وپرورش دهدشت حضور فعال دارند و در برنامه تجلیل از اصحاب رسانه یکی از تجلیل شدگان بودند . نیازی به شایعه و نشر اکاذیب نیست .
94
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مدیرکل محترم از طرفی اعلام می کنند در دوره مدیریتش گوش شنوایی برای منتقدین خود دارد! اما از طرف دیگر مدیران ایشان برای منتقدین پرونده سازی کرده و ایشان حمایت می کنند! از جهت دیگر کسانی را برتر اعلام می نمایند که حرف و حدیثهای زیادی در مورد انها وجود دارد!!!! نمی دانیم بالاخره قسم حضرت عباس را ............ یا دم خروس را!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای .دعوت شدی یا نشدی موقع تجلیل حضور فعال داشتی !!
خبرنگار کهگیلویه.... مهر
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک خدمت آقای ریحان نژاد
ایشون علاوه بر برتر بودن در حوزه آموزش و پرورش استان، الحق بهترین روابط عمومی شهرستان کهگیلویه هستند.
امیدوارام همچون گذشته در اطلاع رسانی و تعامل با مخاطبان موفق باشند.
روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب جناب آقای ../با سلام : اتفاقا جناب آقای ... از اعضای فعال خبری در حوزه آموزش وپرورش بودند و در اکثر برنامه ها حضور فعالی داشتند و در برنامه تجلیلی که از طرف آموزش وپرورش برای اصحاب محترم رسانه شهرستان تدارک دیده شده بود حضور داشتند و از ایشان ضمن تقدیر وسپاس به نحو شایسته ای تجلیل بعمل آمد.
پس واقع بین باشید و نیازی به نشر اخبار غیر مستدل و اکاذیب نیست.
محسن تباری
Iran, Islamic Republic of
همکار گرامی ارجمند کسب موفقیت حضرتعالی در حوزه روابط عمومی شهرستان واستان مایه فخر ومباهات اینجانب گردیدضمن تبریک ارزوی توفیق روز افزون شمارادارم
آریا مهر
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به جناب آقای ریحان نژاد/ خدایی تنها کسی که در بین روابط عمومیهای ادارات شهرستان درک صحیحص از واژه روابط عمومی دارند ایشان می باشند.
حضور فعال و به موقع در همه برنامه ها و به روز بودن اخبار ایشان نقطه قوتی برای ایشان است.
موفق باشید.
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1