تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب : ۱۰۵۲۳۶

یاران سیدباقر و حذف تدریجی اصلاح طلبان و تاجگردون ها

۴۰
۰
کبنا ؛بهنام عکاشهetehaddدر برخورد غیرفرهنگی و قرون وسطائی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اصولگرایان و اصلاح طلبان مشابهتی بی‌مثال وجود دارد
نشست «گفتمان انقلاب» هم این گونه بود و علاوه بر ثمره هاشمی که به درخواست هاشمی برای تصویربرداری وقعی ننهاد، فقیه که زمانی مسئول هلال احمر کشور بود هم به راقم دستور! داد عکس‌ها را رسانه‌ای نکنم.
دیروز هم اتفاقی مشابه در نشست اصلاح طلبان استان افتاد و اگرچه کمی مودبانه‌تر ولی انگار روح پنهان کاری در همه جریان‌های سیاسی استان وجود دارد.
اما این تنها نقطه اشتراک این دو جریان نبود.
اصلاح طلبان در نشست دیروز از عملکردشان در دولت‌های سازندگی و اصلاحات و تدبیر و امید دفاع کرده و تصاویرشان را در سالن در کنار تصاور امام و رهبری نشاندند.
در آن سو در نشست گفتمان اصولگرایان، حاضرین برای بازگشت انقلاب به مسیر خود دعا کردند و احمدی‌نژاد را برای به دست گرفتن آرمان‌های انقلاب ۵۷ بهترین دانستند.
نشست گفتمان یک خروجی مهم داشت و آن رای اول سعید رحمانی اصل فرزند دبیر موتلفه گچساران در انتخاباتی بود که همه حاضرین بویراحمدی بودند.
این علاوه بر قدرت لابی شش گچسارانی حاضر در آن نشست، نشان از بی‌تفاوتی سیاسیون بویراحمدی به برخی اتفاقات در لایه‌های اجتماعی و موید این مطلب بود که برای آن‌ها هدف انتخابات است و برای نیل به آن از همه اختلافات می‌گذرند گرچه این فقط آغاز راهی طولانی به نظر می‌رسد.
حضور خواجوی و رضاتوفیق در کنار سیدباقر که این روز‌ها نامش دوباره بر سر زبان هاست نشان داد در آن طرف هم اتفاقات مشابهی در جریان است و اتحاد اصلاح طلبان استان برای انگیزه‌ یکسان و اهداف متفاوت به تدریج در حال شکل گرفتن است.
خواجوی که حاضر نشده بود به نشست‌های با حضور غلام تاجگردون در گچساران برود با حضور در این مراسم از اختلافاتی رونمائی کرد که بیش از سه سال است با نماینده گچساران و باشت دارد.
او به تلاش‌های جوانان اصلاح طلب گچسارانی برای نزدیکی به تاجگردون تاکنون پاسخی نداده است و حضور او بدون همراهی یارانش نیز نمی‌تواند نشانه کاملی از پذیرفتن محوریت سیدباقر باشد.
برخی تلاش‌ها در این نشست برای تثبیت رهبری سیدباقر به واکنش‌های غیرعلنی در اصلاح طلبان بویژه در گچساران و کهگیلویه منجر شده است.
عدم حضور حاج بهرام، مندنی‌پور، لاهوتی، منطقیان و دیگر بزرگان اصلاح طلب حتی از یاسوج از اعتبار این نشست کاسته بود و تلاش‌های برخی از اصلاح طلبان یاسوج برای کلید زدن پروژه رهبرسازی از سیدباقر و گشودن جبهه‌ای علیه تاجگردون‌ها و اصلاح طلبان گچساران و کهگیلویه را با شکست مواجه کرد.
اما سخنرانی موقرانه سیدباقر که نشان از همراهی او با بزرگان اصلاح طلب کشور داشت نشان داد او چندان با این تلاش‌ها همسو نبوده است، برخی نیز می‌گویند او بدون اطلاع از ماهیت این نشست ها صرفا در پی رفع اختلافات می‌باشد ولی هنوز از واکنش سیدباقر اطلاعی در دست نیست.
روزهای گذشته در یاسوج دو نشست برگزار شد. خروجی هر دو جلسه ارسال سیگنال برای جریان اصلاح طلب گچساران به رهبری تاجگردون‌ها بود که اولی را دوستان هدایتخواه برگزار کردند و نشان دادند برای رسیدن به هدف مشترک شان، حاضر به پیوند حزب پایداری بویراحمد با موتلفه گچساران می باشند.
نشست دیروز نیز خروجی خود را داشت. تلاش برای یارگیری میان اصلاح طلبان برای نشان دادن انزوای گچسارانی‌های اصلاح طلب به رهبری حاج بهرام تاجگردون.
شاید نشاندن علی خواجوی در صندلی آخر سالن نماد خوبی برای این گفتمان باشد که روزهای آینده قطعا در فضای سیاسی استان از آن حرف زده می‌شود.
تعطیلات آخر هفته استان، همه درهای خروجی به سمت و سوی اصلاح طلبان گچساران بود.
یکی به سمت حاج بهرام که رهبرشان است و دیگری به سمت غلام تاجگردون که این روز‌ها نماد آن‌ها نامیده می‌شود.
DSC09437 DSC09438 DSC09440 DSC09441 DSC09443 DSC09445 DSC09449 DSC09450 DSC09451 DSC09452 DSC09453 DSC09454 DSC09457 DSC09459 DSC09462 DSC09463 DSC09465 DSC09466 DSC09468 DSC09469 DSC09473  DSC09480 DSC09482 DSC09483 DSC09485 DSC09486 DSC09487 DSC09488  DSC09491 DSC09494 DSC09496 DSC09497 DSC09498
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه ذهن شما در حال مهمل بافیه
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این جمعی که من میبینیم هیچ کدوم اندازه ی روزه حاج غلام نمیتونه کار کنه....برید بمیرید
اعتماد
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب و تشکر از سایت وزین کبنانیوز ،،،تصاویری که از جلسه دوستان اصولگرای ما منتشر کردید واقعا برای من خیلی جالب و تعجب برانگیز بود ،،در حالی که جای مردان بزرگ و بی ادعای اصول گرا خالیست ،،افرادی در جلسه حاضرند که بعضی از آنان در دوره ای از حامیان متعصب جناب آقای منطقیان بودند ،،حامی منطقیان مشارکتی چه تناسبی با اصولگرایی دارد!!!!سایر افراد نیز که از حوزه گرمسیر میبینم در تصاویر اکثرا مدیران و پست طلبان هستند ،،اصولگرای واقعی !!!!!
دکتر گودرزی
Iran, Islamic Republic of
باز هم عکاشه و مطالب جروبحثی!!!!!!!!!!!
جوزانی اصلاح طلب یا اصولگرا؟؟
چ
ه عجب از کانون قلم چی زده بیرون
یک اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه تازه به دوران رسیده های سیاست:

در حوزه کهگیلویه آقایان موحد//مژدهی پور//فیاض بخش//عدل هاشمی همگی از یک جریان سیاسی بنام اصولگرایان سنتی یا همان جناح راست هستن.برای همین قبلا همه این افراد همیشه از موحد حمایت میکردن و در دوره هشتم از مژدهی پور و دوره نهم از فیاض بخش حمایت کردن.

نکته:این ۴ نفر با هم نمی آیند و این بار نوبت مژدهی پور است که بیاید چون از ریاست تعزیرات حکومتی استعفا داده.اما چون شانش کم است ممکن است یک اصولگرای دیگر هم باهاش شرکت کنه تا بتوانند انتخابات را به دور دوم ببرن اونوقت بزرگواری را شکست بدهند.

اصلاح طلبان کهگیلویه هم ۲ کاندیدا خواهند داشت.یکی از آنها حتمن لاهوتی خواهد بود چون تایید شدن وی حتمی است.استاد دانشگاه و فردی میانه رو است.
پس سه ضلع داریم بزرگواری حامیان احمدی نژاد/مژدهی پور حامیان لاریجانی/لاهوتی حامیان خاتمی و روحانی
بقیه کاندیدها سیاهی لشکر هستن.
اصلاح طلب خط امامی
Iran, Islamic Republic of
به عزیزان اصلاح طلب در استان میگویم روی گزینه های خوتون توافق حداکثری داشته باشید تا نتوانند او را رد کنند.

اگر نتوانستید به یک نفر واحد برسید اشکال ندارد ۲ نفر در صحنه داشته باشید اما در زمین حریف بازی نکنید و مثل احمق ها خودتون گور خودتون را با هم نکنید.
منظورم اینه که رد صلاحین گزینه دیگر به معنی رد صلاحیت گزینه شما باشد نه اینکه با دشمن علیه دوست متحد شوید.

منظورم این است که مثل قضیه دکتر معین و آقای کروبی نشه چون آخرش همه به خودتون میخندند.
افتاد یا بیشتر توضیح بدم.
با هم جلسه بذارید و دعوا را پشت پرده مدیریت کنید نه تو سایت و روزنامه علنی کنید.
همین الان متاسفانه احمق بودن بعضی ها داره رو میشه.کمی به سایتهای خودتون و جریانهای همسو نگاه کنید.هنوز ۹ ماه مانده دعوا شروع شده.
باور کنید من فقط خیالم از تاجگردون و گچساران راحته.چون خود تاجگردون عاقله و افسارش دست اطرافیانش نیست.

اما چشمم از بویراحمد و کهگیلویه آب نمیخوره.قول میدم هردوتاش مال اصولگراها میشه.البته کهگیلویه بزرگواری رای نمیاره اما جانشینش اصولگرا خواهد بود چون اصلاح طلبان کهگیلویه تدبیر ندارن و چوب تشتت را خواهند خورد.
سلام
Iran, Islamic Republic of
سعید رحمان جز باند مشایی
مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
بد بخت مملکت ما که منقدین و سیاست مدارهای شهر ما مشتی بی عقل و نادان هستند نه افرادکاردان و برنامه ریز و اینان میخواهند،اینده ما را بسازند واقعا مسخره است،مردمی که اینان را نمی شناسند فکر میکنند اینان عاقلند
علی
Iran, Islamic Republic of
ای خذا نخواد
اصولگر
Iran, Islamic Republic of
ازافرادی که دورشان بودمیشه میزان محبوبیت این گروه راسنجید.
اصولگرای قدیمی
Iran, Islamic Republic of
ورشکستگان سیاسی که از عوامل شکست دولت احمدی نژادبودند
بی کسی
Iran, Islamic Republic of
خیلی خلوت بود...تمام افرادراتک به تک میشناسم
وزن سیاسی ندارند
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
خسارتی که گروه پایداری به کشور زد . ۵ برابر بیشتر از خسارت جنگ ۸ ساله بود .
در جواب دانشجو
Iran, Islamic Republic of
در جواب دانشجو باید بگم آن جمع نمایندگان طوایف بودن علی الخصوص طوایف بویراحمدسفلی
لر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سید باقر نماینده واقعی مردم
نماینده ای که هرگز در پی بهره گیری از فرصت ها نبود
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
غیراز باوی بمیرد غلام تنها بماند
Iran, Islamic Republic of
اقلا در بین اصولگراها گچسارانیها تونستن یه حالی به یاسوجیخا بدن ولی در اصلاح طلبها هنوز گچسارانیها پشت خط هستن
رضا
Iran, Islamic Republic of
عکاشه توهم گرفتی
کارگر
Iran, Islamic Republic of
احمدتقوی بایدتبعید بشه به دیشموک.اصلاح طلبان امریه اش رو درست کردن,ولی توی جلسات اصولگرایان شرکت میکنه.فک کنم دستیار بهنام بوده.بذاریدبمونه,با بهنام رفته بوده.
زن روز
Iran, Islamic Republic of
بیشتر آقایونی که در این جمع هستن نان به نرخ روز خورایی هستند که ماهیتشان برای همه آشکار است .وزش باد به هر سویی که باشه به همان سو روانند.کاش با خودشان صادق بودند و حداقل برای خودشان روشن میشد که جزو چه حزب و گروهی هستند.وای بر شهری که اینان سیاستمداران و کارگزارانش هستند.
هم رای
Iran, Islamic Republic of
چر این جلسه خصوصی در یک مکان دولتی برگزار شد؟
علي
Iran, Islamic Republic of
غلام عشقست
موسوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر قشر جوان ،درود بر شورای مرکزی گفتمان انقلاب ،درود بر احمدی نژاد......همه موافقان ومخالفان برای ما قابل احترام هستند.
شباان
Iran, Islamic Republic of
ازگچساران چندسوزه مثل الله کس راهی عزیزرحمانی کیوقیطاسی حضورداشنندمجلس باحالی میشد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت تمام اصولگران عزیز استان یه نصیحت به شما که همیشه ثابت قدم بودید در این راه .
لطفا ادم چاپلوس و متملق گویی همچون ... را نگذارید بهتون بچسبه چون این ادم ابروی اصولگرایی رو میبره بویی از اصول و اصولگرایی نبرده .کار .... فقط تخریب دوست و تعریف و حمایت از دشمن هست
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اقای بیگلری و شما باقی دوستان چرا چنین ادمی را میگذارید که خودش را به اصولگرایان وصله بزند او که در دوره اصولگرایان شده بود میدون مین و تخریب اصولگرانی چون سید مسعود حسینی و دکتر ستار هدایتخواه .حال ایا چنین ادمی لیاقت ورود به چنین مجالس رو دارد .به نظر شما
بنظرتون ایا میشه روزی گرگ فقط بشه گیاهخوار ؟؟؟؟؟؟
در جواب هم رای
Iran, Islamic Republic of
اولا که مسجد خانه خداست و هر کاری هم با نام خدا شروع میشه
دوما میشه بفرمائی کجا گفتن که مسجد دولتیه ؟؟؟؟
مسجد مال عموم هست
مارگون
Iran, Islamic Republic of
توروخداببین چه کسانی پایشان به جلسات باز شده اگه اینها اصول گرا هستند پس وای به حال آینده وسرگذشت اصول گراها ، باید به حال اصول گراها زارزار گریه کرد حد اقل از چند شخصیت دعوت میکردید تا شرکت کنند نه اینکه رانندگان مسافر کش روبیارید در جلسه آدم قحتی بود ............
استان کهگیلویه و بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ضمنا افراد سیاسی زیادی تو جلسه بودند.من جمله ۱_اقای حبیب منش فرمانداردنا۲_اقای امامی فرماندار چرام ۳_فرماندار بهمئی ۵_ آقای رستگار مدیر اب فای استان ۶_اقای اشنا مدیرعامل کارخانه شن وماسه۷_اقای شجاعی مدیریت اجتماعی _۸_اقای حاج بیضایی معاون اموزش وپرورش _۹_اقای صمدی معاون اموزش و پرورش استان ۱۰_اقای نیکدل شهر دار پاتاوه...... یک کلام شاگردان دکتر هدایتخواه بودند .خوددکتر جلسات بعدی حاضر می شوند.
صادقی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت
ملا بهنام
تاج در گچسارا ن
سید باقر موسوی در یاسوج
چه میشه اگه دیگران بزارن
محمدیان
Iran, Islamic Republic of
رحیمی نیا کمیته امداد با همه جریانات ارتباط داره با مژدهی بود با رستاد بود با بزرگواری هم بود کلا سیستمش به هر جایی که چرب تر باشه می چرخه . واقعا جای تاسف داره
....
Iran, Islamic Republic of
از ما گفتن خوانندگان... همین ها روزی سکان استان را بدست خواهند گرفت و آن روز دیر نیست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس حاج غلام نمیشه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون ویارانش حذف شدنی نیست


چون با ریشه است
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها ونوز کلشون انگار باد داره .ظلمی که احمدی نژاد به ایران کرد مغول هم نکرد .واقعا که شما مغز فندقی ها چه عالمی دارین ! خوشا به سعادتتون که تو دنیا غم ندارین
ش
Iran, Islamic Republic of
بیست گفتی:مگر باوی بمیرد غلام تنها بماند.
شکوه
Iran, Islamic Republic of
هیچکس حاج غلام نمیشه
علی
Iran, Islamic Republic of
درجواب دولیاری بگم که هرکس را تو حوزه گچساران وباشت بویراحمد گرمسیر ازش دفاع کرد برنده میشه شماها همیشه با بردران ترک رقابتتون دریک اندازه هست پس خیلی مواطب باشید ......
اصلاح طلبان پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
ای اطلاح طلبان بویراحمدی و باوی
ای اصلاح طلبان پیشرو و میانه رو
ای اصلاح طلبان حامی سید محمد خاتمی در ۷۶ و ۸۰
ای اصلاح طلبان حامی دکتر معین و کروبی و هاشمی رفسنجانی در انتخابات ۸۴
ای رای دهندگان موسوی و کروبی و رضایی در انتخابات ۸۸
ای حامیان دکتر عارف و دکتر روحانی و محسن رضایی و دکتر قالیباف در انتخابات ۹۲
بیایید متحد و یک دست از تنها کاندیدای همه این افکار و جریانات اعم از اصلاح طلب و اصولگرای میانه رو و اعتدال گرا در شهرستان گچساران و مایه افتخار استان دکتر غلامرضا تاجگردن در انتخابات مجلس دهم حمایت کنیم.

نگویید چرا تاجگردون اصلاح طلب با اصولگرایان رابطه دارد بلکه کلی نگر باشید و آینده گچساران استان و حتی اصلاحات را در نظر بگیرید.

اصولگرایان خود فهمیدن جعفری و حسینی کاری نمیتوانند برای گچساران کنند دست به دامان تاجگردن اصلاح طلب شدن.پس کمی انصاف دهیم آنها هم باید در قدرت سهیم باشند.
تاجگردون هم از میانه روهای اصولگرا که افراد علمی هستند در کنار اصلاح طلبان معتدل دارد استفاده میکند.
قبول کنید شرایط برای اصلاح طلبان تندرو مهیا نیست همان طور که اصولگرایان تندرو دارن منزوی میشوند.

درود بر سیدمحمد خاتمی و یاور همیشگی او غلامرضا تاجگردون
درجواب اصلاح طلبان پیرو خط امام
Iran, Islamic Republic of
متاسم برای شما ها که نه...نه اهداف جمهوری اسلامی را .......توصیه میکنم شمارو به مطالعه تاریخ شناخت اصول گیران واصلاح طلبان
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1