تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۱۰۴۶۴۵

شیرزاد خطاب به امینی:در قضاوت مان انصاف بیشتری به خرج دهیم

۰
کبنا ؛دبیر کارگروه اشتغال گچساران در جلسه بررسی مشکلات کارگروه اشتغال شهرستان که با حضور معاون فرماندار در ساختمان فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: ما نسبت به اقدامات و عملکرد شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در خصوص عدم خرید کالا و اجناس مورد نیاز این شرکت از تولیده کننده شهرستان و بازار گچساران به شدت اعتراض داریم و در نهایت شکایت نفت را به شورای تامین خواهیم کرد.
عادل امینی گفت: هر وقت نفت برای این شهر این همه آلایندگی ایجاد می کند حداقل خرید کالا و اجناس مورد نیاز خود را باید از تولیدکننده شهرستان خودش تامین کند تا تولید و اشتغال در این شهر نفت خیز که آمار بالایی بیکاری را داراست رونق بگیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه مسئولین نفت شرایط را طوری طراحی کرده اند که هر گونه خرید و معاملات خود را از شهرستانهای همجوار انجام می دهند.
دبیر کارگروه اشتغال شهرستان تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران هنوز به شیوه سابق مدیریت می شود و مسئولین اهوازی برای شهر ما تصمیم گیری می کند اما ما اجازه نخواهیم داد که اهواز برای برای شرکت نفت گچساران تصمیم گیری کرده و هئیت مدیره نفت گچساران باید تابع شهرستان خودش باشد.
امینی درپایان گفت: این مصیبت شهر ماست ما اگر فریاد میزنیم برای این است که قشر عظیمی از جوانان این شهر بیکار هستند و هر روز به سمت اعتیاد و فساد و.... می روند.
شیرزادی نماینده شرکت نفت گچساران نیز با دفاع از عملکرد نفت گغت: ما طبق ضوابط خودمان عمل می کنیم. کالاهای مورد نیاز نفت بایستی دارای استانداردهای خاصی باشند و طبعا این شرکت با آن استانداردها کار می کند.
شیرزادی ادامه داد: آیین نامه معاملات شرکت نفت مصوبه وزارت می باشد و ما نمی توانیم سلیقه خود را در آن به کار ببریم.
وی افزود: ما برای خرید کالای خود از چندیت فروشنده استعلام می کنیم و سیر قانونی در این مسیر طی می شود.
اخبار تکمیلی
ضمن تشکر از جناب آقای قلندری و سایت کبنا ، انتظار بود حالا که این تیتر جنجالی برای خبر انتخاب شده عرایض بنده را در ارتباط با ادعای خرید نکردن از بازار گچساران کاملتر بیان میکردند. برای روشن شدن اذهان عمومی فرازهایی از عرایض خودم را اعلام میکنم.
۱- در بحث خرید کالاهای ساختمانی عرض کردم که ۹۰ درصد کارها به پیمانکاران واگذار میشود و شرکت در خرید کالاهای مورد نیاز آن نقشی ندارد ولی در عین حال کالاهای مرغوب و استاندارد ساخت داخل را از پیمانکار میخواهد و بر آن نظارت دارد.
۲- طبعا پیمانکار اختیار دارد کالاهای پروژه را از هر منبعی تامین کند و البته باید کالاها طبق قرارداد و منطبق بر استانداردهای لازم باشد که شرایط آنها در قرارداد ذکر میشود و شرکت نه میخواهد و نه میتواند پیمانکاررا ملزم به خرید از بازار گچساران کند و صد البته در شرایط رقابتی بازار اگر تامین کننده کالا از گچساران باشد و نرخ مناسبی نسبت به سایر شهرها داشته و برای پیمانکار مقرون به صرفه باشد هیچ دلیلی ندارد که پیمانکار کالایش را از خارج از گچساران بخرد کما اینکه اگر نرخ همان کالای فرضی در شهر دیگری مناسب تر ازگچساران باشد هم هیچ دلیل منطقی ندارد که از گچساران بخرد و این قانون هر معامله ای است و منحصر به یک شخص و موضوع نیست.
۳- عرض کردم همه ادارات شرکت ۱۰۰ درصد خریدهای خود از محل اعتبارات تنخواه گردان را از گچساران میخرند که در طول سال عدد بسیار قابل توجهی است.
۴- عرض شد که بیش از ۹۰ درصد خرید مواد خوراکی از گچساران تامین میشود و کمتر از ۱۰ درصد باقیمانده هم به دلیل عدم امکان تامین از گچساران است وگرنه ریالی از این بابت نیز از گچساران خارج نخواهد شد.
۵- اما در بحث خرید کالاهای مورد نیاز شرکت اگر کالای خاص صنعتی باشد و امکان تامین از گچساران نباشد ناچارا باید از منابع دیگر خرید شود و در مورد سایر کالاها هم چند شرط برای معامله باید رعایت شود . اول اینکه کالا باید استانداردهای خاص صنعت نفت را بر اساس مقررات hse داشته باشد. ثانیا باید ارزانتر از سایر منابع باشد که معیار این موارد در استعلام بها قابل تشخیص است.و در عین حال اگر ارزش ریالی کالا بیش از مقدار معینی باشدکه در آیین نامه معاملات تصریح شده ،بایستی فرآیند مناقصه را طی کند و بطور کلی معاملات بر پایه مقرراتی است که تدوین و ابلاغ شده و نمیتوان خارج از آن عمل کرد.
۶- برخی از دوستان این استدلالها را قبول نداشتند و اصرار داشتند که باید از بازار گچساران حمایت کرد. واقعا کسی (اعم از حقیقی و حقوقی) را سراغ دارید که منافع و مصالح شخصی یا سازمانی خود را اعم از قیمت ، مقررات و قوانین ، و کیفیت و استاندارد بودن کالا را در خرید لحاظ نکند؟ آیا این انتظار معقولی است؟
۷- ضمن احترامی که برای دغدغه مسولین گرانقدر در بیکاری جمع زیادی از همشهریان عزیز و فهیم و بخصوص جوانان تحصیل کرده قایل هستم ولی اعتقاد دارم مشکل بیکاری در گچساران از اینطریق به سامان نمیرسد گو اینکه هراقدامی به هر اندازه از تاثیر قابل تقدیر است ـ
۸- در جلسه عرض کردم منابع تولید یا تامین کننده کالاهای مورد نیاز صنعت را در گچساران به ما معرفی کنیدـ آیا کسی هست که مثلا قطعات توربینها یا سایر ادوات تخصصی را به قیمت معادل شهرهای بزرگ تامین کند؟ اگر هست بسم الله این گوی و این میدان. کدام دلی است که برای رفاه شهر و همشهریانش نتپد؟
۹- نقشی که نفت گچساران در ایجاد شغل پایدار و مستمر برای بیش از ۳۰۰۰ نفر کارکنان پیمانکاری از همین همشهریان عزیز داشته و البته هزاران فرصت شغلی پروژه ای و رونقی که بازار صنعتگران و سایر اصناف محترم را متحول کرده به نظرم کمتر مورد عنایت دوستان است ـ
۱۰- قویا اعلام کردم اگر مصداق یا مصادیقی از خرید کالا از خارج از گچساران دارید که همان کالا با همان ویژگیها با نرخ معادل در گچساران قابل تامین بوده ،اعلام کنید تا پیگیری کنیم و پاسخگو ی شما و افکار عمومی باشیم ـ امیدوارم در قضاوتهایمان انصاف بیشتری به خرج دهیم.
حسین شیرزاد
IMG_8127 IMG_8130 IMG_8131 IMG_8133 IMG_8134 IMG_8137 IMG_8148 IMG_8159 IMG_8160--------------------------------------------
حبیب قلندری
-----------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

مافیا
Iran, Islamic Republic of
بنارمت آقای قلندری با گزارش جنجالی و زیبایت..احسنت بر شما
قاضي القضات
Iran, Islamic Republic of
هم شیرزادی درست میگه و هم امینی.

چون نفت تابع ضوابط خودش است ولی باید شرکت نفت هم برای مردم منطقه سودی داشته باشد.

میتوان با تعامل این مشکل راحل کرد.
عکاشه توهینی در این کامنت وجود نداره/سانسور کردی صداقت ندارید
Iran, Islamic Republic of
با دادان وام های کلان از سبزی .... کارآفرین و تولید کننده برتر ساختند حالا هم براشون چونه میزنن تا بتونن اقساط وام را با موفقیت پرداخت کنن
بازاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر امینی دلالان نمیزارن
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در بازار گچساران هر جنسی را که فکر کنی چهل درصد گرانتر از شهرهای همجوار است و شاید گرانترین بازار دنیا را داریم
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی لطف کنیددرمورداستخدام بدون آزمون فرزندت درتعاون روستایی استان بفرماکه چه جوری بوده .آیافقط شماتنهابه تاجگردون رأی ، بقیه جوانان گچساران نیاز به اشتغال ندارند؟
امین
Iran, Islamic Republic of
شهری که ح....و ح.... به مسولان اداراتش خط بدن را باید فاتحه براش بخونی. البته شک نکنید هر مسولی که بکار گماشته شده روحیه فرمانبرداری از مباشران خان را هم بالقوه دارند.
بيدار
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی از بخش خصوصی و مالک یک کارخانه ورشکسته تعطیل شده چطوری شده دبیر کارگروه اشتغال؟؟؟جل الخالق . معیار این انتصاب چیست؟آیا وابستگی به نماینده کفایت می کنه؟
کارگر سرسبز
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج عادل امینی که همیشه مصالح گچسارانی ها برایش در اولویت بوده.زیاد به اراجیف نزدیکان نمایندگان سابق توجه نکنید.اینها همانهایی هستند که ۲۰ سال میگفتند تاجگردون و نزدیکانش دزد هستند و تمام پول مردم گچساران رو چپاول کردند و باید ما وکیل مردم گچساران باشیم تا ......
به حول قوه الهی امروز که شمیم روح افزای خدمت بی منت حاج غلام عالمگیر شده دیگر رویی ندارند که چشم در چشم مردم کنند و حرف بزنند.تماما به گوشه ای خزیده اند و مشغول لفت و لیس غنائم دوره ای هستند که چوب حراج به عزت و آبروی مردم گچساران میزدند. مجبورند عقده های خود را در کامنت نویسی به امید تشویش ذهن مردم خالی کنند.
یک روز میگویند پسر حاج عادل پیمانکار بافت فرسوده است،دیگر روز پیمانکار شرکت نفت میشود.فردایش رانت خوار و الان هم که یک عدد برادر مغز طلا افاضات کردند که فرزندتان در گناوه .......

همین اراجیف را در مورد فرزندان حاج غلام هم شنیده ایم که فی المثل شایعه کردند که پسران حاج غلام دانشجوی خارج از کشورند(انگلستان،مالزی،مجارستان،آمریکا) حال آنکه همه میدانند پسران حاج غلام یکی دانشجوی دانشگاه شیراز است و دیگری تهران.


آقای امینی مردم این دیار همه را امتحان کرده و شناخته اند و دیگر گوششان بده کار حرف مفت نیست.مردم برای هر ادعایی سند میخواهند و تا کسی سند مسئله ای را نداشته باشد حرفش چرند است.
مردم از حضرتعالی و خانواده محترمتان خواسته ای ندارند جز اینکه کمافی سابق از منافع مردم
کوتاه نیایید.
محمد جواد حیدری
Iran, Islamic Republic of
سلام "
قدر شهر و فرهنگتون رو بدونید " با تخریب همدگر فقط و فقط از چرخه پیشرفت دور و دورتر می شوید "
در جلسات از توان فکری و ذهنی و خلاقیتهای خودتان بگوید که بتوانید به یک نوآوریی جهت پیشرفت شهرستانتون برسید "
ترور شخصیت دیگران خیلی کار زشتیست و هیچ زمانی با ترور دوستان و رقبای خودتون به دنبال ساخت نردبان آرزوهاتون نباشید"
باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای عادل امینی باز چه نقشه ای در سر داری . قسم میخورم خودت در فکر زدن مغازه ای برای همین قضیعه به تپ تاب افتادی. تمام پیمانکاریهای این شهر مال خودته بازم تعمه گرفتت شما و اقایان باید جوابگو باشید
دروغگو
Iran, Islamic Republic of
نزدیک انتخابات هست الان به فکرشون افتاده که چرا مدیر گچسارانی انتخاب نمیکنند.
چقدر بلدند، ما هم باور کردیم که شماها راست میگویید.
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
فعلا بخور بخور خودت وبرادرانت نوش جانت قیامتی هست
سپهر
Iran, Islamic Republic of
مگه امینی چندتا بچه داره؟
چرا اینقدر دروغ میگید
محمد
Iran, Islamic Republic of
چطور ایشان دبیر کارگروه اشتغال شهرستان هستند در حالی که باید رییس اداره کار شهرستان دبیر این کارگروه باشه!
بی زبان
Iran, Islamic Republic of
اقای بیدار تو را به خدا دست روی زخمهای کهنه دلهای مردم شرافتمند شهرستانهای گچساران و باشت نگذار به همان دلیلی که اقای شیخ ممو که چند سال پیش باز نشسته شده الان هم در این جلسه نشسته تا جوانان احیانا" بیکار خانواده ای خاص را برایش کار پیدا نمایند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فعلا دنیا به کام آقای امینی وامثالهم می باشد.
نومه
Iran, Islamic Republic of
اگه کامنت استخدام فرزند راست باشه این گلو که اینقد بازه برای خدمت نیست بقول دزفولیها گل گراش.
حاج عدل بخون
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون سال ۹۰ که تو ملک شخصیش!! داشت برای رای مردم سخنرانی میکرد در انتقاد از نمایندگان سابق که سررسید دست میگرفتند و وعده سرخرمن برای اشتغال به جوانان میدادند و آنها را با این کار افسرده میکردند، شعار میداد “اگر مرهم نیستید، درد نباشید”. اما خودش چند وقت پیش گفت “محسن خودش هم از بودن در پتروشیمی گچساران ناراضی هست”. آهای تاجگردون آیا این نمک پاشیدن روی زخم جوانان شایسته اما بیکار منطقه نیست؟ حتما اگر عدالت وجود داشت الان محسن ها باید خیابان متر میکردند. به امید برپایی عدالت در اسفند امسال
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
امینی بواسطه همان روابط و اتصال به منابع قدرت بنام منافع شهرستان به دنبال امورات خود و دوروبریهایش میباشد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگر کسی یک مدرک اورد که بچه های تحصیل کرده وبا سواد حاج عادل امینی تو هر اورگان دولتی بجز دکتر احسان امینی که استاد دانشگاه شیرازه بنده حاضرم هر خواسته ای که داشت انجام بدم
کامیاب
Iran, Islamic Republic of
مگه این امینی چند فرزند داره که یکیش گناوه یکیش تعاون روستایی یکیش بافت فرسوده یکیش شرکت نفت.بابا هرچه امینی تو دنیاست فرزند این آقا نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم فقط امینی . تاجگردون دریاب
فشیون
Iran, Islamic Republic of
بابا این یارو بابای قائم امینی ه که فکر میکنه تاجگردون فرستاده خداونده.. تاجگردون هیچی نیست جز مجریه طرح هایی که در گذشته تصویب شده.
باشت
Iran, Islamic Republic of
جناب امینی عزیز فامیل ووابسته گرامی،این نیز بگذرد.
ارو
Iran, Islamic Republic of
شهری که امینی دبیر اشتغالشه فاتحه اش را باید خواند وای بر این مصیبت
عباس
Iran, Islamic Republic of
بله جناب حاج عادل وقتی کل پرسنل شرکت نفت از شهرهای همجوار هستند باید هم جنس شرکت نفت خودشون رو پیش فک و فامیل خودشون بیارن.
شرکت خودشونه دیگه تو هم نمیتونی کاریش کنی.
حتی نمیتونی یکی از بچه های گچساران رو ببری اونجا باغچه آب بده.
نه برادر شرکت نفت فقط با یک انقلاب از سوی مردم گچساران آزاد میشه.یعنی باید مردم بریزن دور شرکت نفت و تا غیر بومی ها رو از چپاول سرمایه هاشون منصرف نکردن برنگردن.
کمایی
Iran, Islamic Republic of
البته مخاطبین عزیز که این مطالب رو میبینن بی شک گمان میکنند خانواده امینی فی المثل دشمن زیاد داره یا اینکه خدایی ناکرده حقی از کسی خوردن ولی به عنوان یک شخص مطلع عرض میکنم که ریشه بسیاری از مسائلی که ذیل مطالبی که نام امینی ها در آن برده شده جایگاه ویژه این خانواده در باشت و گاهاً گچساران است.پدر این خانواده مرحوم میرزا حمداله امینی به واسطه تعدد فامیل های نسبی و سببی در حقیقت پدر تمام باشتی ها بود.غلامرضا تاجگردون هم خواهر زاده آن مرحوم است.
رابطه بسیار نزدیک خانواده امینی با خانواده تاجگردون همواره باعث حسادت و کینه بسیاری از خانواده های مشخصاً باشتی شده تا جایی که نه تنها در فضای مجازی که در مجالس و میهمانیها هم بعضاً میبینم کسانی به محض صحبت از فرزندان آن مرحوم همینگونه حب و بغض و فوران میکند.

البته فامیلی امینی در گچساران و باشت کم نیست و نباید هر کسی را که فامیلی امینی دارد با این خانواده مرتبط دانست.
ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
اقای امینی برو اول خدا را شکر کن بعد حاج غلام تاجگردون را چون هیچ کس بهتر از خود شما نمیدونه که حاج غلام چطور شما را از شر این همه بدهی نجات داد
مردم گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای امینی گفته هایت صحیح ولی شما که جزو چماق بدستان نیستید که تمام گفتمانهایتان با تندی وتیزی همراه است،اینطور می خواهید حق مردم را طلب کنید،همیشه با دعوا و مرافه و زور که نمیشود حرف هاو حق مان را طلب کنیو تا کی باید انسانی مثل شما کارگوه اشتغال ما باشی بدون از کوچکترین عملکرد مثبتی، خدا رحم کند به حال جوانان بیکار کچسارانی
ارنست
Iran, Islamic Republic of
وای به حال مردمی که سخنگوشون بشه عادل
حاج غلام توقع مردم از شما خیلی بیشتره
خبر جدیدپ
Iran, Islamic Republic of
پسر اقای حاج د....در اداره اوقاف گچساران بدون سر صدای استخدام شد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگه مرد بودین کامنت منو میزدین
Iran, Islamic Republic of
فامیلهای درجه یک آقای تاجگردون امینی های باشتی میباشن که البته باید مثتثنی باشن
گروه بی مزدها
Iran, Islamic Republic of
ای کاش من هم داماد یا لااقل از بستگان نمایندهبودم تا هم فرزندانمان بیکار نبودندوهم هرچه دوست داشتیم به هرکس می گفتبم و؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حدی+
Iran, Islamic Republic of
سلام گچسارانی یا خواهری یا برادر ی میخوای باور کنی یا نکن بچه های من توی این استان نیستن و دروغ پشت سر مردم نکنید اینا رو یک روز باید جواب بدین وجدان داشته باشین والله ارزو دارم که شبها یکی از بچه هام پیشم باشه موفق باشی
حدی+
Iran, Islamic Republic of
ه
روزگار
Iran, Islamic Republic of
سلام
ما
Iran, Islamic Republic of
ما دیل ارو و.... چقدر فقر نخبه شدیم که امینی حاکم شده ای وای بر ما
عباسی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز وقتی حاج عادل امینی تو دهه شصت مشغول کارآفرینیی و اشتغال زایی بود شما اگر که عددی بودی مشغول... هایی هستی که اون موقع هنوز پات به شهر نرسیده بود.تاریخ گچساران بعد انقلاب یک سره با نام ...گره خورده. برو فکری به حال آینده کن که با خیال خوش دو دهه گذشته فقط خودت رو گول میزنی
کریم پور
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که هی اسمتو عوض میکنی کامنت میزاری بدون که امینی خیر و صلاح مردم گچساران رو خواسته .متاسفانه بعضی ها از این که مدیریت شهرداری به دست کسان دیگر افتاده بدرقم ناراحت شدند و متاسفانه حاضرند گچساران ویرانه باشه ولی مدیریت شهر در دست خودشون باشه.حقیقتا که تاجگردون امید را به مردم استان برگشته و همه از روند جاری راضی هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای امینی ازنیروهای خوش فکر وتوانمندشهرستان است تمام نقطه نظرات ایشان کارشناسی وازرویدلسوزی است لطفا توهین نکنید.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا کامنتای خانواده امینی رو نمیزنی
حسین شیرزادی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از جناب آقای قلندری و سایت کبنا ، انتظار بود حالا که این تیتر جنجالی برای خبر انتخاب شده عرایض بنده را در ارتباط با ادعای خرید نکردن از بازار گچساران کاملتر بیان میکردند. برای روشن شدن اذهان عمومی فرازهایی از عرایض خودم را اعلام میکنم.
۱- در بحث خرید کالاهای ساختمانی عرض کردم که ۹۰ درصد کارها به پیمانکاران واگذار میشود و شرکت در خرید کالاهای مورد نیاز آن نقشی ندارد ولی در عین حال کالاهای مرغوب و استاندارد ساخت داخل را از پیمانکار میخواهد و بر آن نظارت دارد.
۲- طبعا پیمانکار اختیار دارد کالاهای پروژه را از هر منبعی تامین کند و البته باید کالاها طبق قرارداد و منطبق بر استانداردهای لازم باشد که شرایط آنها در قرارداد ذکر میشود و شرکت نه میخواهد و نه میتواند پیمانکاررا ملزم به خرید از بازار گچساران کند و صد البته در شرایط رقابتی بازار اگر تامین کننده کالا از گچساران باشد و نرخ مناسبی نسبت به سایر شهرها داشته و برای پیمانکار مقرون به صرفه باشد هیچ دلیلی ندارد که پیمانکار کالایش را از خارج از گچساران بخرد کما اینکه اگر نرخ همان کالای فرضی در شهر دیگری مناسب تر ازگچساران باشد هم هیچ دلیل منطقی ندارد که از گچساران بخرد و این قانون هر معامله ای است و منحصر به یک شخص و موضوع نیست.
۳- عرض کردم همه ادارات شرکت ۱۰۰ درصد خریدهای خود از محل اعتبارات تنخواه گردان را از گچساران میخرند که در طول سال عدد بسیار قابل توجهی است.
۴- عرض شد که بیش از ۹۰ درصد خرید مواد خوراکی از گچساران تامین میشود و کمتر از ۱۰ درصد باقیمانده هم به دلیل عدم امکان تامین از گچساران است وگرنه ریالی از این بابت نیز از گچساران خارج نخواهد شد.
۵- اما در بحث خرید کالاهای مورد نیاز شرکت اگر کالای خاص صنعتی باشد و امکان تامین از گچساران نباشد ناچارا باید از منابع دیگر خرید شود و در مورد سایر کالاها هم چند شرط برای معامله باید رعایت شود . اول اینکه کالا باید استانداردهای خاص صنعت نفت را بر اساس مقررات hse داشته باشد. ثانیا باید ارزانتر از سایر منابع باشد که معیار این موارد در استعلام بها قابل تشخیص است.و در عین حال اگر ارزش ریالی کالا بیش از مقدار معینی باشدکه در آیین نامه معاملات تصریح شده ،بایستی فرآیند مناقصه را طی کند و بطور کلی معاملات بر پایه مقرراتی است که تدوین و ابلاغ شده و نمیتوان خارج از آن عمل کرد.
۶- برخی از دوستان این استدلالها را قبول نداشتند و اصرار داشتند که باید از بازار گچساران حمایت کرد. واقعا کسی (اعم از حقیقی و حقوقی) را سراغ دارید که منافع و مصالح شخصی یا سازمانی خود را اعم از قیمت ، مقررات و قوانین ، و کیفیت و استاندارد بودن کالا را در خرید لحاظ نکند؟ آیا این انتظار معقولی است؟
۷- ضمن احترامی که برای دغدغه مسولین گرانقدر در بیکاری جمع زیادی از همشهریان عزیز و فهیم و بخصوص جوانان تحصیل کرده قایل هستم ولی اعتقاد دارم مشکل بیکاری در گچساران از اینطریق به سامان نمیرسد گو اینکه هراقدامی به هر اندازه از تاثیر قابل تقدیر است ـ
۸- در جلسه عرض کردم منابع تولید یا تامین کننده کالاهای مورد نیاز صنعت را در گچساران به ما معرفی کنیدـ آیا کسی هست که مثلا قطعات توربینها یا سایر ادوات تخصصی را به قیمت معادل شهرهای بزرگ تامین کند؟ اگر هست بسم الله این گوی و این میدان. کدام دلی است که برای رفاه شهر و همشهریانش نتپد؟
۹- نقشی که نفت گچساران در ایجاد شغل پایدار و مستمر برای بیش از ۳۰۰۰ نفر کارکنان پیمانکاری از همین همشهریان عزیز داشته و البته هزاران فرصت شغلی پروژه ای و رونقی که بازار صنعتگران و سایر اصناف محترم را متحول کرده به نظرم کمتر مورد عنایت دوستان است ـ
۱۰- قویا اعلام کردم اگر مصداق یا مصادیقی از خرید کالا از خارج از گچساران دارید که همان کالا با همان ویژگیها با نرخ معادل در گچساران قابل تامین بوده ،اعلام کنید تا پیگیری کنیم و پاسخگو ی شما و افکار عمومی باشیم ـ امیدوارم در قضاوتهایمان انصاف بیشتری به خرج دهیم.
یکی سی تاج یکی کر خالم
Iran, Islamic Republic of
همینه که گفتم
آگاه
Iran, Islamic Republic of
پسرخواهر....حسینی وپسردایی .... ( معاون استاندار )به تازگی درمحیط زیست گچساران به کارگرفته شده اند درضمن پسر.... حسینی هم درآب وفاضلاب چندروز مشغول به کارشده است
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
چی شده اقای امینی.....بازم حمید تاجگردون چیزی از مدیر عامل

شرکت نفت خواسته بهش نداده دستور حمله صادر کرده.

صد رحمت به منصورخان باشتی!!!!!!
سمن گل
Iran, Islamic Republic of
حق با آقای شیرزادیه .هرچب بو ایی آقا من ایی کارل تجربه داده .تمونشه من ایی کار پره کرده .والت
معلم
Iran, Islamic Republic of
"ﺷﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ﻭ ﺁﻥ
ﺷﺐ ﺩﻭ ﻭ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﻃﻮﻝ ﮐﺸﯿﺪ . ﭼﯿﻨﺶ ﻣﯿﺰ ﻃﻮﺭﯾﺴﺖ
ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺲ ﺑﺎ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﺶ ﻧﮑﺎﺕ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ
ﺑﺤﺚ ﻣﯿﮕﺬﺍﺭﺩ . ﻣﻦ ﺑﺎ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﺍﺗﺮﯾﺶ ﻫﻢ ﺑﺤﺚ ﺑﻮﺩﻡ .
ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯿﺸﻨﺎﺧﺖ . ﺍﺯ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩ ﻭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻭ ﻣﺮﺍﻭﺩﺍﺕ
ﻭ ﺣﺘﯽ ﺯﻧﺪﮔﯿﻬﺎﯼ ﺷﺨﺼﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﺮﺩ . ۶٢ ﺳﺎﻝ ﺳﻦ
ﺩﺍﺷﺖ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﺣﺎﻟﺘﺮ ﻣﯿﺰﺩ . ﺍﺯ ﻓﺮﺵ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﻭ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﮕﻔﺖ . ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ
ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺍﻡ ﻧﺰﺩﯾﮑﺶ ﮐﻨﻢ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﻓﺮﺵ ﺍﺯ ﮔﺒﻪ ﮔﻔﺘﻢ"
-------------------
آخه انصافا تو زبان انگلیسی بلدی؟ از زبان یه آی تینک فقط بلدی که اونم به فیلمبردار به اصطلاح جلسه دفاعت گفتی بذار من یه جمله بگم که تو فیلم باشه و به اون استاد راهنمای تهرانی که با پول خریده بودیش و با خودت به این آکادمی نه دانشگاه، برده بودیش یه استراحت بسیار کوتاه دادی
امین
Iran, Islamic Republic of
بچه های حاجی عدل کجا باسوادن؟ همشون با زور پول رفتن غیر انتفاعی یه مدرکی گرفتن. فقط ....
ایثارگران
Iran, Islamic Republic of
تا آنجایی که من تحقیق کردم عادل امینی با توجه به تجاربش به دستور افرادی از بالا دبیر کارگروه تسهیلات اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا میباشد و بس
دپور
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم از سایت کبنا که هر کامنتی رو انتشار میده ولی حاضر نیست یک بار واقعیت رو جهت اطلاع مردم انتشار بدبده.بک بار برو با امینی و تاجگردون مصاحبه کن و همه چی رو از خودشون در مورد دارایی ها و مشاغل فرزندانشان بپرسید تا این همه حرف و حدیث پیش نیاد
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم که در مطالب سایت هیچ کس شهامت انتقاد از تاجگردون رو نداره ولی تو کامنت ها که میرسی حملات شروع میشه. مطلب نوشتن و گذاشتن تو دست یه بچه برای انتقاد که نشد حرف. بابا یکی بیاد از تاجگردون انتقاد کنه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا میسوزی
باوی ساکن یاسوج
Iran, Islamic Republic of
فقط اینو می فهمم مردم منطقه ما افق دیدشون پایینه ونخبه کشند حیف تاجگردون
حق
Iran, Islamic Republic of
شما مردمی که کامنت میزارید لیاقتتون همون نماینده های قبلی و اطرافیانشون هست
کل شرکت نفت و بقیه ادارات رو خوردن و بردن صداتون در نیومد حالا شروع به دروغ دنبال دکتر تاجگردون و فامیلاش هستید
مگه حاج عادل امینی تا حالا پول چه خیانتی کرده، چه پرونده ی خلاف شرعی داره، چندین سال خودش و فرزنداش تو این شهر هستن
بگید چه کار خلافی انجام دادن
بچه هاش یکبار با کسی بد رویی هم نکردن
چه برسه به دعوا و بد نامی
بافت فرسوده رو به بچه هش نسبت دادید و فهمیدید دروغ هستش
شرکت نفت رو نسبت دادید و فهمیدید اینم دروغ هستش
بسه این همه دروغ
بچه های این آقا هم از مردم گچساران هستن
در کنار فرزندان شما درس خواندن
بلایی سر آنها آوردید که مجبور شدن خانواده و شهرشون رو ترک کنند و بروند
به والله شما باید پاسخ این همه تهمت رو بدید
باید پاسخ تنهایی این مرد و زن رو بدید که هر روز با آرزوی نا فرجام دیدن فرزندانشان وقت رو به سر میکنن
شبی اگر نیازی به دکتر داشتند و فرزندانشان از دست تهمت های شما نبودن ، آن وقت این درد به سراغ خانواده شما هم خواهد آمد
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید تا سف خورد از دیدگاه برخی اقایان من نمیدونم این سوز از کجا بلند شده ولی کسیکه داره از کسبه های گچساران دفاع میکنه انصافاً حقش این نیست که سرزنش بشه، بفکر پیشرفت وابادانی شهرمان باشیم نه به فکر تخریب افکار مردم انسان دوست و وطن پرست
الف ص
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای به ظاهرکمایی اولا آقای تاجگردون خواهر زاده اقای امینی مرحوم نیست دوما ان مرحوم مورد احترام همه مردم باشت بوده چونکه هم سرشار از محبت بوده و هم بابت غسل ترحیم بسیاری از درگذشتگان ان شهر بر گردن بازماندگان حق بسیار داشت اما جای پدر باشتی ها نبوده بلکه مثل بردری برای بزرگان باشت قابل احترام بوده است و اما مردم باشت کمبودی نداشته اند که بخواهند نسبت به خانواده امینی و یا بزرگترشان تاجگردون احساس حقارت کنند اما اگرچه شما دوستدار خانواده های امینی وتاجگردون نیستی ولی بدان هر یک از شهروندان باشتی خود یک تاجگردون و بلکه بالقوه بالاتر ند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آره تو راست میگی در عالم حرف باشتی ها هر کدام یک تاجگردون هستند!!!!!!!! دوست عزیز برو یه جایی نذر و نیاز کن که خدا غلام تاجگردون و به فکر بازگشت به دیارش کرده وگرنه تا ۱۰۰ سال دیگه باشت همون بود . نسل جدید باشت امکاناتی رو به چشم میبینن که کلان شهرها دارن.ولله اگر کسی تو دنیا احترامی برای باشت و باشتی قائل هست فقط و فقط از دولتی سر تاجگردونه. پس چرند نگو
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای امینی شما چرا دم از بیکاری جوانان میزنید شما که مشکل بیکاری در فامیل که ندارید عزیز
Iran, Islamic Republic of
آقای شیرزادی قانون خرید سه استعلام قانونیه وکسی اعتراضی ندارد.کالاهای صنعت هم به دوبخش تقسیم می شوند.تخصصی وعمومی.دربخش عمومی شما می توانید از فروشندگان گچساران نیز استعلام بگیرید.اگرچند بار استعلام بگیرید ومتوجه شدند قیمت بالاتری را پیشنهاد می دهندمطمءنا سعی می کنند نیاز شما را با قیمت پایین براورده کنند.شما باعث شدید فروشندگان گچساران محل کسب کارشان خالی از کالا باشد.در موردکالاهای تخصصی درسته که بعضی اجناس انحصاری تهران می باشد.اما ۱۰ درصد چنین است.من از قابلیت های که در نزد فروشندگان گچسارانی می بینم مطمءن هستم می توانند تامین کنندگانی برای صنعت گچساران مخصوصا صنعت نفت باشند.اقای شیرزادی من به نوبت خودم گچسارانی هستم شما نیز گچسارانی هستی شما می توانید بازار گچساران تحرک بدهید.استدلال شمادرحال حاضردرست است ولی خود شما (نفت گچساران) باعثش می باشید.چرا در اهواز وحتی اغاجاری چنین نیست.نفتی خارج از منطقه
Iran, Islamic Republic of
علی
شرمت اله
Iran, Islamic Republic of
برین به فکر نون باشین که خربزه آب
است منو هم اگه وامهای کلان بلاعوض و با سود ۴درصد میدادن الان دبیر اشتغال کشور بودن ی ساله ما نو دارن میدوونن به خاطر ٢٠تومن وام از صندوق مهر رضا حالا هم میخوان بزارن تا نزدیکی انتخابات که بتونن رای جمع کننن باهاش شک نکنیند که مشکل این آقا شما مردم نیستین
باشت درجواب به ظاهر حق
United States
تو از برادران یا بستگان درجه یک اقای امینی هستی که اینطور سوختی اگه جرات داشتی فامیلی خودت میگفتی در مورد نماینده قبل که الحق والنصاف همه نمایندگان دور قبل به اندازه توانشان کار انجام دادند بحث خاصی در این مورد نداریم اگر میبینی مردم کامنت یا نظر میدهند وتو اتیش میگری حرف حق است این مردم نون یک ریالی خورده اند تا الان شده ۲۰۰تومان تا چیزی را نبینند ونشوند اجباری ندارند دروغ بگویند حالا یک نفر دو نفر سه نفر صد نفر دویسن وهزار نفر که همه دروغ نمیگن پس این جریانات حقیقت دارد ودر مورد اینکه اقای امینی یک ورشکسته بوده ودر زمان اقای تاجگردون مجداد به بازار کار برگشته شک نکن اگه لازم شد واقعیت را دقیقتر برات مینویسم چون از یک طرف نسبت فامیلی اقای تاجگردون وامینی در میان است وتو مطمئن باش در مورد بچه هاش اگر نه همین بحث فامیلی بود مثل بقیه مردم که ده لیسانس ویا فوق لیسانس بیکار دارند بیکار بود ودر خصوص عملکر اقای تاجگردون همه کارهای ایشان جنبه تبلیغاتی دارد اگر کوچکترین کاری را انجام بدهید اون کار اینقدر تو بوق کرنا بزرگش میکنید مگه در دوره قبل از اول گچساران تا دو راهی کلاغ نشین دو بانده نشد چرا حرفش نبود ولی الان از دوراهی به این طرفش این همه شوق وذوق داره مگه زیر گذر گچساران ۹۰درصد پیشرفت نداشت چی شد مگه زیر گذر باشت کلنگ ان زده نشد چی شد مگه همین مدیری که حاج عادل داد وفریاد میکنی بومی نبود چی شد و................................از همه مهمتر مگه باشت۹۰۰۰نه هرار نفری شهرستان نشد چی شدچون اون اقا تبلیغات ضعیفی داشت وکار برای رضای خدا انجام میداد ولی شماها برای چی برای جنبه تبلیغاتی و....مگه در زمان دوسال اقای جعفری اون همه کار عمرانی در باشت وگچساران صورت نگرفت کجا رفت خواهشا تمنا دارم دیگه بیشتر از این صداش در نیارید لازم شدبیشتر خواهم نوشت تمامی کارهاتون فقط بخاطر تبلیغات نمایندگی دور اینده میباشد رفتن به پیچاب ودیدار با اون مردم زحمتکش نیاز به عکاس خبرنگار ورسانه وتبلیغات نداره نماینده دوران گذشته شاید ده بار به این مناطق میرفتند بدون هیچگونه پوشش خبری ورسانه ای برای رضای خدا شماچرا اگر به بیدک مله برفی امام ضامن حتی یک دیدار کوچکی با مردم داشتید همه را رسانه ای میکنید بیشتر از این وقتتون نمیگیرم وپوزش میخواهم با تشکر
مطلع
Iran, Islamic Republic of
در جواب باشت تو گفتی مردم هم باور کردند ????!!!!!!!!
بینا
Iran, Islamic Republic of
کامنتا رو که خوندم خیلی ناراحت شدم که یک نفر، حالا هر کس خودشو با یه اداره درگیر بکنه بخاطر منافع عموم بعد یه عده دیگه که حمله کنن به شخصیتو خانوادش

بعد هم میگن چرا گچساران پیشرفت نمی کنه
خیلی بدبختیم به خدا،من نه طرفدار امینیم نه کاری باش دارم فقط میتونم بگم تشکر که دغدغه مشکلات مردم رو دارید

انشا الله خدا هر کس رو که برای مردم کار خیر می کنه سربلند کنه

ضمنا متوجه شدم کسی هم به پدر بزرگوار فوت شده این بنده خدا هم در لفافه توهین کرده که ضمن انتقاد از کبنا فقط می تونم بگم واقعا براتون متاسفم با این همه کینه
انصاف
Iran, Islamic Republic of
در دوره های قبل هم اگر کاری انجام می شده، شک نکنید که باز هم نهایتاً به خاطر وجود حاج غلام وکمک های بی شائبه ی ایشان بوده، وگرنه نماینده های قبلی ما عرضه ی هیچ کاری رو نداشتند. واما در مورد خانواده محترم امینی،به جرأت می توانم بگویم که در میان فامیل آقای تاجگردون تنها خانواده ای است که هیچگاه از ایشان امتیازی نخواستند و حاج غلام را نردبانی برای رسیدن به خواسته های خود نکردند.
كبنا بخوان
Iran, Islamic Republic of
من متوجه شدم شما به عمد چند روزی هست این خبر رو در صدر اخبار سایتتون قرار دادین و حتی بخشهای ویژه هم به این خبر اختصاص داده شده
درصورتی که اخبار مهمتری میتونست صدر خبری باشه
از حملات به سمت اون بنده خدا هم انگار که منفعتی دارید در صرتی که اصل خبر ربط به شخص نداره
عکسی رو هم که برای تیتر انتخاب کردین کاملا مشخص شمایل عادی حداقل مثل سایر عکسهای سایت خودتان هم نمایش نمیدهد و احتمالا با هدف تمسخر امیز و نفرت برانگیزی انتخاب کردین

پاسخ هم مثل همه پاسخ ها میتونست یه خبر جدا باشه که ظاهرا کبنا شما برای در صدر ماندن خبر همچنان خبر قبلی رو نگه داشتین و پاسخ رو در دیل اوردین

سر جمع حرکت شما به هیچ عنوان اخلاقی نبوده چه رسد به اخلاق حرفه ای خبر نگاری
ایول باشت
Iran, Islamic Republic of
انصافأ حقیقتو گفتی.فقط طبل تو خالی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج .شمایک معلم ابتدایی باده سال سابقه کار بازور معاون توسعه وعمران یک اداره در استان کردید
درجواب مطلع
United States
نیازی نیست که من بگویم مردم خودشان از همه ما اگاهترند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
شهر ویران
Iran, Islamic Republic of
بابا درشهرستان گچساران باید روزه سکوت گرفت شرکت نفت خلاف عرف کار میکنه پدر امینی رادر قبر صدا میزنند آقای امینی خلایق هر چه لایق
ش.د گچسا ران
Iran, Islamic Republic of
ولا بیا د بشینم بگریوم کشهرما به دست عادل امینی افتاد
بازاری
Iran, Islamic Republic of
این همه حمله به کسی که از بازاریان حمایت میکنه حتما از طرف تیم شرکت نفتی ها هست

خوب راست می گه همش شده بهبهان و اهواز و غیره
حتی پفک فروشگاهشون هم از بهبهانه

شما حرف کم آوردید حمله کردین به خانواده این بنده خدا
آقا دمت گرم یکی هم حرف بازاریا رو زد
هرچند می دونم شما هم از بازاریای قدیمی هستی
کاملا هم مشخصه اینا که بد می نویسن یا فامیلتن یا شرکت نفتی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1