تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب : ۱۰۴۵۹۳

دبیقی: امامزاده علی(ع) آب شرب مناسب ندارد/جنتی: آب‌ها سالم است

۵
۰
کبنا ؛ 
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری شهرداری یاسوج برای ترمیم شکستگی‌ لوله‌های آب در این شهر شد.
شهرداری یاسوج برای ترمیم شکستگی‌ لوله‌های آب همکاری کند
حجت‌الله دبیقی امروز در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاونین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری، روستایی و توزیع برق برگزار شد، گفت: کمبود آب و نبود روشنایی در برخی از معابر شهرها و روستاهای استان وجود دارد که نیاز است شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: منطقه چشمه بلقیس چرام یکی از مناطق گردشگرپذیر استان در شهرستان چرام است که نیاز است روشنایی این منطقه در شب تأمین شود.dabighe
بیماری های گوارشی بر اساس آب ناسالم است
وی بیماری‌های گوارشی در بین مردم استان را مشکلی اساسی و نگران‌کننده دانست و گفت: بیشتر بیماری‌های گوارشی به‌دلیل مصرف آب‌های ناسالم است که آب شرب مصرفی مردم باید مورد آزمایش قرار بگیرند.
این مسئول به نبود آب آشامیدنی سالم در امامزاده علی(ع) اشاره کرد و افزود: مردم روستای سادات امامزاده علی(ع) شهرستان چرام آب شرب مناسبی ندارند و در بیشتر ایام سال آب مصرفی مردم گل‌آلود است.
دبیقی خواستار نظارت دقیق شرکت آب و فاضلاب استان بر ترمیم حفاری‌ها شد و ادامه داد: ترمیم حفاری‌ها و کنده‌کاری با دقت بیشتر صورت بگیرد که بارها مشاهد شده ترمیم با کیفیت پایین صورت گرفته و شهرداری با هزینه‌ای دو برابر دوباره مجبور به ترمیم شده است.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواستار همکاری شهرداری یاسوج برای اصلاح و ترمیم شکستگی‌های آب شد و گفت: محلات، روستاها و شهرهای استان که دارای شبکه آبرسانی فرسوده هستند و این فرسودگی منجر به شکستگی شده توسط شهرداری و شورای اسلامی مشخص و با تخصیص اعتبار از سوی آبفای شهری و روستایی اصلاح و ترمیم شود.
وی تصریح کرد: تمام روستاهای کهگیلویه و بویراحمد که فاقد آب آشامیدنی هستند میبایست هر چه سریع‌تر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند و برخوردار شوند.
این مسئول ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت کابل‌های برق و  همچنین خطرات جانی از کابل‌های پوشش‌دار استفاده شود، ضمن اینکه روستاهای فاقد برق و روشنایی شناسایی و اقدامات لازم انجام شود.
 
آب استان کهگیلویه و بویراحمد سالم است/روزانه آب ها آزمایش می‌شوند

به گزارش کبنا نیوز، علیرضا جنتی معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: به طور روزانه آب‌های استان در سه شهر یاسوج، دهدشت و گچساران به صورت روزانه و هفتگی در آزمایشگاه‌ها آزمایش می‌شوند و گزارشی به صورت ماهانه به تهران ارسال می‌شود، لذا آب استان کهگیلویه و بویراحمد با کیفیت و مشکلی ندارد و سالم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سخنگوی ستاد دانشجویی موحد
Iran, Islamic Republic of
آخه ترکیدگی لوله های آب یاسوج چه ربطی به تو داره
چرام خودتون هزاران مشکل بدتر داره جناب
لطفا به شهرداری چرام تذکر بدین
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اولا یکی بگه این دبیقی چه مسولیتی دارد کارمند چه سازمانی یا نهادی است مگر غیر از این است که عضو یا رییس شورای شهر چرام است لطفا ایشان را معرفی کنید در خصوص جایگاه ادری ...
Iran, Islamic Republic of
جنتی میگه اب یاسوج گچساران دهدشت ازمایش میشه اب سالم است پس نتیجه میگیریم اب کل استان سالم اقای عقل کل استان که فقط این سه شهرستان نیست لطفا نقشه استان را ببین بعد اظهار فضل نمایید . با تشکر
ایل
Iran, Islamic Republic of
آخه جنتی چه تخصصی داره که راجع به سالم بودن آ» اظهار نظر میکنه وای بر ما وای بر ما وای بر ما.........
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت برادر ارجمندی که خود را ستاد دانشجویی موحد معرفی کرده ودیگری که کارمند
دوستان عزیز یا آگاهی ندارید وایااطلاع دارید و این حرف های عوام فریبانه را می زنید
اگر آگاهی ندارید بدانید که افای دبیقی رءیس شورای استان شده یعنی علاوه بر رءیس شورای اسلامی شهر چرام در یک انتخابات بین روسای شورهای شهرستانهای استان به عنوان رءیس شواری استان انتخاب گردید که جای بسی افتخار است برای استان که جوانی متفکر ، علمی ، باسواد وشناخته شده در سطح کشور واستان این چنین از مشکلات نقطه نقطه استان مطلع وجهت رفع این مشکلات از جان مایه می گذارد بدانید که مغرضان رهی به جایی نخواهند برد فقط خود را تباه می کنند ؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1