تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب : ۱۰۴۵۲۱

هشدار فرمانداری بویراحمد نسبت به استفاده اموال دولتی در انتخابات

۵
۰
کبنا ؛ 

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد گفت: هرگونه استفاده از اموال دولتی برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستان ممنوع است.



 شاهرخ کناری با اشاره به اینکه انتخابات مجلس را در سال جاری پیش روی داریم، اظهار کرد: تمهیدات لازم باید به منظور برگزاری این انتخابات باشکوه صورت گیرد تا مردم با فراغ بال به پای صندوق‌های رای بروند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید از امکانات دولتی در اختیار خود له یا علیه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخابات غیرقانونی و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه بحث‌های انتخاباتی در سطح کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن شهرستان بسیار داغ است و استانی قومی و عشیره‌ای هستیم، گفت: بر اساس قانون استفاده اموال دولتی در تبلیغات برای یک کاندیدای انتخاباتی یا علیه آن ممنوع بوده که انتظار داریم مدیران شهرستانی نیز به این موضوع توجه داشته باشند.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: با توجه به اینکه استارت کار انتخاباتی به نوعی در شهرستان زده شده و هر فرد به دنبال معرفی خود است، انتظار می‌رود اصول و ضوابط قانونی را رعایت کنند.

کناری در بخشی دیگر از سخنان خود به وضعیت اشتغال در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری بعد از تشکیل پرونده‌ در اداره و سازمان مربوطه نسبت به ارجاع آن به دبیرخانه واقع در اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان ارجاع دهند.

وی اذعان کرد: با جمع‌بندی پرونده‌ها و گذری بر وضعیت اشتغال در شهرستان بویراحمد می‌توان تصمیم‌گیری لازم در این خصوص را اتخاذ کرد، از این‌رو انتظار می‌رود اعضای شورای اشتغال در بحث ارجاع پرونده‌های اشتغال به دبیرخانه این شورا اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیرانی که علی‌رغم تخصیص اعتبار پروژه‌ دستگاه مربوطه تاکنون نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اقدامی نکردند، هرچه سریعتر اقدام لازم صورت گیرد.

وی به وضعیت پروژه‌های عمرانی در سطح شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: به وضعیت پروژه‌ها در کمیته برنامه‌ریزی رسیدگی می‌شود ولی متاسفانه اعتباراتی از سال گذشته هنوز در پروژه‌هایی که اعتبار برای آنها لحاظ کردیم، هزینه نشده است.

کناری با تاکید بر اینکه برخی ادارات و سازمان‌ها در جذب اعتبارات مشکل دارند، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری به دستگاه‌هایی اعتبار پرداخت می‌شود که اعتبارات سال گذشته خود را جذب کرده باشند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
انتخابات در حوزه معاونت سیاسی فرمانداری است . لذا لازم است در این خصوص شخص فرماندار یا حداقل معاون سیاسی نظر دهد نه معاون برنامه ریزی فرماندار !!!
احسان قاسمی
Iran, Islamic Republic of
خودمون میدانیم نیار به توضیح شما نیست
آگاه در پاسخ به حسن
Iran, Islamic Republic of
ایشون از فرماندار و معاون سیاسی قوی تره .وقتی اونا حرفی برا گفتن ندارن باید یکی اطلاع رسانی کنه
بی زبان
Iran, Islamic Republic of
اخر اقای کناری تو و این حرفها چی را میخواهی اثبات کنی مگر این شهر واین حوزه متولی مستقیم در امورات از جمله مسائل سیاسی را ندارد که با عجله وارد گود و خود را مطرح میکنی اولا" خودت هم میدانی که نه در شرح وظایفت امده و نه اقای فرماندار به ماموریت خارج از کشور رفته بود اگر به فرض هم که فرماندار در ایران نباشد معاون سیاسی او زنده و سر پا بود ای کاش فرماندار محترم................؟
علی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به حسن .انتخابات در حوضه کل فرمانداری و بخشداری ها است و قسمتی از کار هم مربوط می شود به معاون به استلا سیاسی لذا مطالعه بیشتر کن وبعد کامنت بذار
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1