تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۱۰۴۲۴۹

افتتاح سالن ورزشی روستای سواری چرام

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگلویه و بویراحمد گفت: نبود هتل و خوابگاه مهمترین مشکل ورزش این استان است.
جهانبخش ایزدپور امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد به‌دلیل داشتن آب و هوایی متنوع می‌تواند مکانی مناسب برای برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌های ورزشی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حضور تیم‌های ورزشی و گرفتن امتیاز میزبانی مسابقات ورزشی در استان با افتتاح و راه‌اندازی هتل ورزش و رفع نواقصات در این خصوص امکان‌پذیر است.
وی همچنین از پیشرفت ۵۰ درصدی هتل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج خبر داد و افزود: مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت هتل ورزش از سوی وزارت ورزش و جوانان به استان اختصاص داده شد که برای ساخت و تکمیل آن نیازمند ۳ میلیارد تومان دیگر هستیم.
نبود هتل و خوابگاه مهمترین مشکل ورزش کهگیلویه و بویراحمد است
این مسئول نبود هتل و خوابگاه ورزش را مهمترین مشکل ورزش استان برای گرفتن مجوز میزبانی مسابقات ورزشی دانست و افزود: در صورت حل شدن مشکل هتل و خوابگاه ورزشی، کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل میزبانی مسابقات کشوری و حتی آسیایی را دارد.
ایزدپور با بیان اینکه میزبانی مسابقات ورزشی منجر به شناخت بیشتر این استان خواهد شد، گفت: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به داشتن کوه‌های زیبا و متعدد، وجود ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، آب و هوای خوب، پیست اسکی و ...، استان مناسبی برای برگزاری ورزش‌های کوهنوردی، فوتبال، اسکی و ... است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با افتتاح هتل ورزش در کنار سالن‌های ورزشی استان زمینه حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در استان فراهم می‌شود که این امر نیازمند مساعدت جدی مسئولان استانی و کشوری است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از افتتاح سالن ورزشی روستای سواری شهرستان چرام خبر داد و افزود: این سالن ورزشی در مساحت ۶۱۸ متر‌مربع و اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در سال ۹۱ ساخته و امروز یک‌شنبه افتتاح می‌شود.
این مسئول در پایان به اختصاص ۲۸ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۵۸ پروژه ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: این مبلغ برای ساخت پروژه‌های عمرانی شامل چمن مصنوعی، احداث اماکن ورزشی و دیگر پروژه‌ها اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

k
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیرکل باز هم...
پیشکسوت بیطرف
Iran, Islamic Republic of
..به رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران محمد حبیبی ...ه فوتبال این شهر و مردم فهیم. برو گمشو و دست از سر این رشته پر طرفدار بردار..ده و برو پی کارت
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1