تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۱۰۴۲۲۰

گلایه پزشکان پزشکی قانونی از سختی کار

۲
۰
کبنا ؛dr amini گفت: مزایای پزشکان مراکز پزشکی قانونی متناسب با سختی کار آنان نیست.
به گزارش  کبنا نیوز کامروز امینی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: حساسیت کار پزشک در مراکز پزشکی قانونی بویژه در سالن های تشریح و از طرفی پایین بودن مزایای پزشکان دراین بخش نسیت به سایر بخشهای این صنف مانعی برای جذب پزشک شده است.
وی به کمبود پرشک در مراکز پزشکی قانونی این استان اشاره کرد وگفت: اگرچه طرح تحول سلامت به مزایای پزشکان کمک کرد اما به دلیل پایین بودن حقوق پزشکان مراکز پزشکی قانونی استقبال از خدمت دراین مراکز با وجود انتشار آگهی جذب نیرو پایین است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد به فعالیت سه مرکز پزشکی قانونی در شهرهای یاسوج ، گچساران و دهدشت اشاره کرد وگفت: راه انداری مرکز پزشکی قانونی در لیکک مرکز بهمئی دراولویت این مرکز است.
وی به پیش بینی مکان برای پزشکی قانونی بهمئی اشاره کرد وافزود: با جذب پزشک این مشکل تا چند ماه دیگر حل خواهد شد.
امینی اظهار کرد: مراکز پزشکی قانونی آماده جذب پزشکان طرحی است و مزایای پزشکان طرحی همانند سایر پزشکان این مرکز نیز کامل پرداخت می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه وبویراحمد به روند ساخت ساختمان دردست اجرای این مرکز دریاسوج اشاره کرد و گفت: برای این پروژه با ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی حدود۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
امینی با بیان اینکه مرکز در دست ساخت در زمینی به مساحت شش هزار مترمربع مجهز به ساخت امکانات زیرساختی و آزمایشگاهی است،اعتبار مورد نیاز خرید تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز را ۱۰میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت: هم اکنون آزمایشات این مرکز پزشکی قانونی به اصفهان و شیراز ارسال می شود که با ساخت مرکز جدید این مشکل برطرف خواهد شد.
امینی به ساخت سالن تشریح در دهدشت اشاره کرد و گفت: ساخت این سالن به جذب یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به این طرح نیاز دارد.
وی به اهمیت خدمات پزشکی قانونی به مردم اشاره کرد و خواستار همکاری بیشتر مسوولان اجرایی برای رفع موانع زیرساختی و فضای فیزیکی این مرکز دراستان از محل اعتبارات استانی شد.
به گفته وی، پارسال باجذب شش نیروی انسانی بخشی از مشکلات نیروی انسانی بخشهای اداری این مرکز مرتفع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مسولین با جناب آقای دکتر امینی همکاری لازم را داشته باشند تا این نیروی جهادی بتواندمشکلات پزشکی قانونی استان را حل نمایدانشاء اله
ر
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از زحمات دکتر عکاشه که فردی دلسوز و مهربان هستند.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1