تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۱۰۳۵۶۱

گزارشی از سفر فرمانده نیروی انتظامی کشور به یاسوج/تصاویر

۸
۰
کبنا ؛ 
صبح امروز مراسم صبحگاهی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور، نماینده بویراحمد و دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سایر مسئولانی استانی برگزار شد.
تامین امنیت پایدار درسایه همراهی و مشارکت مردم با پلیس تحقق می یابد
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتقا و تامین امنیت پایدار در جامعه در سایه همدلی، همراهی و مشارکت بیش از پیش مردم تحقق می یابد.
سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد افزود: پلیس نیز برای جلب اعتماد و رضایتمندی مردم در جهت تامین امنیت از همه توانمندی ها و ظرفیت های مختلف مردم، مسولان و دستگاه های اجرایی کمک خواهد گرفت.
وی یکی از اولویت های اساسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را مبارزه قاطع با قانون گریزان و قانون شکنان دانست و تصریح کرد: رویکرد پلیس در انجام ماموریت های خود اقتدار همراه با رافت است.
سردار اشتری بابیان اینکه تاکید و توصیه مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان انتظامی کشور نیز بر تحقق همین رویکرد استوار است،افزود: پلیس ضمن برخورد قاطع و مقتدر با مجرمان و قانون گریزان نهایت رافت و مهربانی را نیز با سایر آحاد جامعه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: مهمترین اصل در انجام ماموریت های پلیس همواره دفاع از حقوق مظلوم و ایجاد نظم و امنیت پایدار است.
وی عملکرد و ماموریت های نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در سال ۹۳ را به ویژه در جهت ایجاد و احساس امنیت عمومی، کاهش سرقت و افزایش میزان کشفیات مواد مخدر خوب و مثبت ارزیابی کرد.
کاهش ۲۴ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۱۲درصدی کشفیات انواع مواد مخدر به میزان سه تن و ۷۱۵ کیلوگرم از جمله ماموریت ها و فعالیت های نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته بود.
سردار اشتری با اشاره به برخی کمبودها و دغدغه های رفاهی نیروی انتظامی در استان کهگیلویه وبویراحمد و سایر استان های کشور، افزود: توجه ویژه به نیروی انسانی و رفع مشکلات معیشتی و تامین امکانات رفاهی برای آنها از اولویت های اساسی این نیرو در سال جاری خواهد بود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش نیروی انتظامی ، همراهی و تعامل مسوولان و مقامات اجرایی استان و مشارکت جدی مردم هم اکنون استان کهگیلویه وبویراحمد جزو استان های امن کشور است.
نیروی انتظامی با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌‌کند
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کند.
سردار حسین اشتری صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه به عملکرد نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۳ اقدامات خوب و شایسته‌ای انجام داده و در اکثر شاخص‌ها وضعیت مناسبی داشته و رضایت‌ مردم حاصل شده است.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: کاهش جرایم و افزایش کشفیات مواد مخدر از دیگر اقدامات خوب و قابل قبول نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که انتظار می‌رود در سال جاری این اقدامات شایسته ادامه داشته و به سمت مطلوب حرکت کند.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ارتقاء امنیت مردم به کار خواهد بست، گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است.
سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی این توان را دارد که با تلاش  جهادی اقدامات شایسته و در شانی برای مردم انجام دهد.
فرمانده نیروی انتظامی به سخنان فرماندهی کل قوا اشاره کرد و گفت: در دیدارهایی که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان نیروی انتظامی را به اقتدار و رأفت تأکید کردند که نیروی انتظامی باید همراه با عدالت و ترحم باشد.
وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در جایی که افراد هر چند اندک حقوق مردم را نادیده می‌گیرند و قانون گریز و قانون شکن هستند باید نیروی انتظامی طبق قانون و با شدت با این افراد برخورد کند و نتیجه این برخورد احساس خرسندی در بین مردم باشد.
سردار اشتری تصریح کرد: بنا به تأکید فرمانده کل قوا، نیروی انتظامی باید پناهی باشد برای کسانی که به آنها ظلم شده و ما برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری با جدیت مأموریت خود را انجام می‌دهیم و با تمام توان از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی رعایت حقوق شهروندی، ارائه خدمات انتظامی بیشتر به مردم و رسیدگی به معیشت پرسنل نیروی انتظامی را اولویت نیروی انتظامی در سال جاری دانست و افزود: به نیروی انتظامی این استان هم در داخل و هم در ماموریت‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: نیازهای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از نظر نیروی انسانی و تجهیزات، امکانات و ساختمان با همکاری مسئولان این استان برطرف می‌شود.
سردار اشتری صبح امروز به همراه استاندار در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه وبویراحمد شرکت و از یگان‌های حاضر در این مراسم سان دید.
کمبود امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برطرف شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی استان با کمبود امکانات و تجهیزات روبه‌رو است که این مشکلات برطرف شود.
سیدموسی خادمی اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد علی‌رغم محدودیت‌ها و کمبود برخی امکانات از استان‌های امن کشور است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حضور خوب و موفق نیروی انتظامی، کهگیلویه و بویراحمد به یکی از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری در سطح کشور تبدیل شده است.

وی به کوهستانی و صعب‌العبور بودن مناطق استان اشاره کرد و گفت: با توجه به کوهستانی بودن استان و سخت و دشوار بودن عملیات، نیروی انتظامی با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه هستند که نیاز است فرمانده انتظامی کشور در این خصوص به استان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیاری از شهرستان‌های استان که به تازگی تاسیس شدند با کمبود نیروی انسانی، خودرو و ساختمان مناسب مواجه هستند که در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.
خادمی عنوان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت مورد نیاز است و همین موضوع منجر به داشتن استانی امن و پایدار در سطح کشور شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گردشگری یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های پیشرفت و توسعه این استان است که امنیت سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد محقق شده است.
وی اضافه کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در تمام دوران و صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و هر چه دارند از برکت نظام و انقلاب اسلامی است اما نیازمند توجه بیش‌تر مسئولان کشوری هستند.
کشف بیش از ۳ تن مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته بیش از سه تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده اظهار کرد: تلاش برای ایجاد نظم و امنیت پایدار از اهداف اصلی نیروی انتظامی در سطح کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه نظم و امنیت پایدار مهمترین شاخص توسعه است به برخی از اهداف نیروی انتظامی استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توجه به نیروی انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه سازمان، تلاش برای ارتقاء وضعیت معنوی، معیشتی و برخورد بدون اغماض با کارکنان متخلف، ایجاد ارتباط و تعامل کارآمد و مؤثر در حیطه ماموریت یگان‌های استانی، تعامل با شورای تامین و استفاده از ظرفیت شجره طیبه بسیج در برخورد با ناهنجاری، تعامل با نهادهای دولتی، مجمع صنفی، تشکل‌های مردم‌نهاد، مردم و مسئولان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری طرح‌های گوناگون ترافیکی و ارتقاء فرهنگ ترافیکی، توجه به شیوه‌نامه حقوق شهروندی، تلاش برای ارائه خدمات به هنگام و صادقانه به مردم برخی از اهداف نیروی انتظامی است.
وی تصریح کرد: با همکاری خوب مردم و مسئولان افزایش احساس امنیت، کاهش میزان شکایات و افزایش رضایت‌ از اقدامات پلیس بین مردم استان حاصل شده است.
این مسئول به کاهش ۲۴ درصدی انواع سرقت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: کاهش ۱۵ درصدی سرقت منازل، ۳۵ درصدی سرقت از مغازه‌ها و ۷۳ درصدی سرقت محموله از تلاش‌ها و اقدامات خوب پلیس در سال گذشته است.

غلام‌زاده بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته، جرایم خشن در کهگیلویه و بویراحمد کاهش ۵۶ درصدی داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی در مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ در سال گذشته ۳ تن و ۸۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در همین خصوص ۵۸ باند شناسایی و یک هزار و ۳۹۳ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، ضمن اینکه کشفیات مواد مخدر رشد ۱۲ درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی در سوانح راهنمایی و رانندگی تغییری نداشته، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عملکرد پلیس ۱۱۰ از رتبه خوبی در کشور برخوردار است.
این مسئول عنوان کرد: سال گذشته در حوزه سالم سازی محیط عمومی و پاک‌سازی نقاط آلوده ۱۱۵ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان اجرا و نتایج خوبی نیز حاصل شد.
غلام‌زاده توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری را اولویت کاری نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری دانست و افزود: ارتقاء سلامت اداری، کاهش ۲۲ درصدی سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون، کاهش فوتی‌ها در سوانح رانندگی و مبارزه بی‌امان با سوداگران مواد مخدر در اولویت نیروی انتظامی است.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران باید عوض شود چونکه خیلی ناامنی وسرقت وزورگیری میشه هیچکس هم جوابگونیست
مسلم
خیر مقدم خدمت سردار عزیز
سیستان و بلوچستان هم به اندازه ما مسئولان امنیتی را دعوت به استانوشون نمی کنند.
مگه چه خبره؟
من میفهم چه خبره؟فقط دلتون به اسمش فرمانده نیروی انتظامی کشوره خوشه
اگه عرضه دارید یه وزیر بیارید
مسعودجوادی
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی گچساران نتونست امنیت یه کنسرت ساده رو برگزار کنه چه برسه امنیت شهر//واقعا باید تلاش بیشتری برای آموزش بکنند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جاده گچساران به گناوه و دیلم از دست خودروهای چترباز و قاچاقچیان بسیار نا امن میباشد وجان بسیاری از گردشگران را به خطر انداخته و بیشترین امار تصادفات منجر به مرگ را در این جاده داریم .چرا نیروی انتظامی شهرستان و استانهای همجوار بی تفاوتند
محمود،ب،گچ
Iran, Islamic Republic of
سلام ،مشکلا ما فرماندهی نیست ،،مشکل خوده ماییم چون با بی احتیاطی وتوجه نکردن به مساعل ونکات ایمنی باعثه سرقت از انوالمان میشویم ،،،مثلا خودرو رو در جایه خلوت پارک میکنیم ،،باید فکره چاره اصاصی بود تعویض یک فرمانده چه فرقی داره ،،اصلا ربطی به فرمانده انتظامی نداره ،،متاسفانه ما فقط همینو بگیم که فلانی باید عوض بشه ،،،،،پس کشفه مواد مخدر ،،،دستگیری چند نفر قاتل و سارق مسلح رانمیبینید
هموطن
Iran, Islamic Republic of
سلام - بنده یک هموطن از خطه شهیدپرور خوزستان هستم که به دلیل فرار از گرما چند روز تعطیلات اخیر را با خانواده در یاسوج و اطراف آن گذراندیم.روز چهارشنبه ۹۴/۳/۱۳ که مقارن با میلاد امام زمان بود به آبشار تنگ تامرادی نزدیک یاسوج رفتیم و متأسفانه دیدم این مکان زیبا به محل اطراق و عیاشی جمع زیادی از اراذل و اوباش مجرد تبدیل شده و بی هیچ پروایی مشغول میگساری بودند به طوری که بوی مشروبات الکلی فضا را پر کرده بود و جمعی از این اوباش دقیقاً سر مسیر تنگ تردد خانواده ها اطراق کرده و مشغول متلک پرانی و هرزگی نسبت به نوامیس مردم بودند و از برادران همیشه خواب نیروی انتظامی یاسوج هم هیچ اثری نبود.
البته روز بعد هم که به آبشار مارگون رفتیم باز هم علیرغم ازدحام بیش از حد گردشگران و بروز برخی ناهنجاریها باز هم هیج خبری از نیروی انتظامی غیور!؟؟ یاسوج نبود.
و اگر این دلاورمردان حرفهای دلسوزانه این حقیر را نادرست و افترا قلمداد می کنند باید بگویم "بز حاضر و دزد هم حاضر" است، خودشان روزهای تعطیل آتی بروند ببینند در حوزه تحت فرماندهی شان چه بی بند و باری است.
سید مهدی م
Asia/Pacific Region
واقعا از عملکرد نیروی انتظامی استانم . .. این حرفها همش .خالیه برادر من..نیروی انتظامی امکانات نداره یعنی چی..مگه میخواین موشک رادارگریز بزنین که میگین امکانات نیست..چند شب پیش در شهر یاسوج یه درگیری بین دانش اموزان .. در یاسوج صورت گرفت..داشتن با چاقو هم دیگرو تیکه پاره میکردن..ماشین یگان وووویییژه به قولا...از جلو این نزاع رد شد اصلا هیچ اقدامی نکرد..حتسگی وای نستاد دعوارو نگاه کنه ..حالا فقط میگن درسال ۹۳ دو تن مواد مخدر کشف شد و...خواهشا یه فکری به حال این استان بکنید ..بنده یه جوونم..تو تا بخوام برم تو شهر و برگردم هزارتا صلوات نزر میکنم سالم برم و بیام
شروین
Iran, Islamic Republic of
اتفاقااون دوست عزیزی که گفته فرمانده نیروی انتظامی گچساران بایدعوض بشه یااصلاتوگچساران زندگی نمیکنه ویاخودشون چتربازهستند.چون ازوقتی فرمانده جدیداومده واقعاامنیت بیشترشده.ایشون ازوقتی اومدن تعمل بسیارخوبی بامردم دارن.وبسیاررفتارشایسته وبایسته ای دارند.اینم بگم من گچسارانی هستم وفرمانده یاسوجی.وهیچ ارتباط فامیلی بااین بنده خداندارم.واقعاازهمین جابهش خسته نباشیدمیگم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1