تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۱۰۳۴۳۶

نامه نیروهای پیمانی آموزش و پرورش استان به رئیس جمهور

۳
۰
کبنا ؛جمعی از معلمان پیمانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با صدور نامه‌ای خواستار رسیدگی به وضعیت شغلی‌شان شدند.
به گزارش کبنا نیوز، متن این پیام بدین شرح است؛
با سلام و اهدای احترام حضور رییس جمهور محبوب‌مان  آقای دکتر روحانی
ما مظلوم ترین معلمان پیمانی تاریخ آموزش وپرورش هستیم. که  از مسئولان آموزش وپرورش و شخص وزیر ناامید شده‌ایم  و دست یاری به سوی شما دراز کرده‌ایم. آقای رییس جمهور ما در سال ۸۹ در بزرگترین آزمون تاریخ آموزش و پرورش و پس از طی مراحل سخت استخدام پیمانی شدیم. برخی از ما فرزندان معزز شهدا و جانبازان عزیز بودند که یکسال بعد از استخدام  به رسمی تبدیل وضعیت یافتند و عده‌ای از ما هم طبق طرح مهر آفرین  رسمی شدند وطبق این طرح، استان یزد معلمان پیمانی ۸۹ خود را به رسمی تبدیل کرد. و ما تعدادی مانده‌ایم که پس از پنج سال هنوز پیمانی هستیم و صدای فریاد ما به جایی نمی‌‌رسد. اگر تاریخ استخدام آموزش وپرورش را ملاحظه بفرمایید هیچ گروهی به اندازه ی ما در انتظار تبدیل وضعیت نماندند. چند مورد  را خدمتتان عرض می کنم.
۱- پنج هزار معلم پیمانی سال ۸۶ فقط با یکسال سابقه رسمی آزمایشی شدند.
۲-  معلمان شرکتی که در آزمون تیر ۹۰ پذیرفته شدند فقط با ۹ماه سابقه رسمی شدند.
۳- معلمان حق التدریس  فقط با ۴ سال سابقه رسمی شدند.
۴-دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از بدو ورود به استخدام رسمی در می آیند.
۵-همکارانمان در استان یزد با سه سال سابقه به رسمی آزمایشی تبدیل وضیت شدند.
آیا این موارد نشان بی‌عدالتی نیست. جوانانی که همه دارای مدارک لیسانس و فوق لیسانس هستند. با این اقدامات سلیقه ای آموزش  وپرورش با ید استرس روحی را تحمل کنند. و اینک در حالی که ما سال هاست منتظر تبدیل وضعیت هستیم. وزیر محترم دستور استخدام ۵هزار نیروی جدید به صورت رسمی را صادر کرده است. در آستانه هفته ی معلم خواهشمند یم دستور فرمایید سایه ی این ناعدالتی و بی توجهی مسئولان آموزش وپرورش از سر ما برداشته شود.
جمعی از معلمان پیمانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

س س
Iran, Islamic Republic of
حق با شماست ولی گوش شنوایی وجود ندارد
باید اصولی وکلی به این موضوع رسیدگی شود لغو رسمی کردن معلمان پیمانی اصلا کار درستی نبود ودر تمام استانها همین وضع است خواهش می کنم هر کس می تواند به این وضع نابسامان معلمان پیمانی رسیدگی کند
فریاد رس می خواهیم (السفینه النجاه)
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نیروهای مظلوم پیمانی آ.پ ..اینو کجای دلم بزارم که وقتی اول سال که اومدن افزایش حقوق دوازده درصدی دادن .طی حکمی که اول صادرشد مثل بقیه کارمندان دولت اضافه شد.مانیروهای پیمانی ازدنیا بیخبر چندروز بعد یک حکم جدید اومد به عنوان حکم کاهش حقوق مزایا که نسبت به حکم قبلی شش درصدکاهش داشت یعنی اینک حقوق ما نیروهای پیمانی شش درصدسال نودوپنج اضافه شدومتاسفانه طبق معمول هیج کس پاسخگو نیست ونبود.خداناظراعمال ماهست...استان گلستان...*(ای که دستت میرسد کاری بکن)*
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام واحترام و تشکر از اطلاع رسانی شما
درمورد تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی آزمایشی در آموزش وپرورش، لازم به ذکر است که آموزش و پرورش جزء نهادهای حاکمیتی است و مشمول بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی می باشد.
از جمله مستندات حاکمیتی بودن آموزش و پرورش می توان به بند دوم سیاست های کلی مقام معظم رهبری درایجاد تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش کشور اشاره نمود که در آن بیان شده: ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به مثابه مهمترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه‌ی اجتماعی وعهده دار اجرای سیاست های مصوب وهدایت و نظارت بر آن (ازمهدکودک و پیش دبستانی تا دانشگاه) به عنوان امر حاکمیتی با توسعه همکاری دستگاه ها.
همچنین در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش هم به حاکمیتی بودن آموزش و پرورش اشاره شده است.
ظاهراً سازمان اداری و استخدامی ، آموزش و پرورش را به عنوان یک نهاد حاکمیتی به حساب نمی آورد و در نتیجه مشمول بخشنامه تبدیل وضعیت قرار نمی دهد لذا خواهشمنداست مستندات فوق را در تایید حاکمیتی بودن آموزش و پرورش اطلاع رسانی فرمایید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1