تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۱۰۳۱۵۰

انتقاد صریح صنعت‌گر کهگیلویه و بویراحمد از استانداران بومی

۱۰
۰
کبنا ؛کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از سرمایه‌گذار استان کهگیلویه و بویراحمد در حد شعار باقی مانده‌ است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، لهراسب باقری عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانسته در روند تولید مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج خللی ایجاد کند، اظهار کرد: این در حالی است که بیش از ۹۵ درصد مواد اولیه این شرکت از کشورهای خارجی از جمله کره جنوبی و اتریش وارد می‌شود.
کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از علل اصلی رکود صنایع در کهگیلویه و بویراحمد ضعف مدیریت و به انحراف رفتن تسهیلات بانکی است.
باقری بیان کرد: یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در زمینه جذب سرمایه‌گذاران برای ورود به کهگیلویه و بویراحمد معافیت‌های مالیاتی است که با بخشنامه‌های جدیدی که در این زمینه وضع شده، عملاً انگیزه سرمایه‌گذاری در استان محروم مانند کهگیلویه و بویراحمد از بین رفته است.
صنعگتر برتر استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی خواست تا نسبت به ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار بوسیله تغییر در معافیت‌های مالیاتی اقدام کنند.
این کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمدی با انتقاد از اینکه مسئولان استانی تاکنون در ایجاد مشوق‌های سرمایه‌گذاری و مالیاتی کار خاصی انجام نداده‌اند، بیان کرد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان مسئولان استانی تنها به دادن شعار اکتفا کرد‌ه‌اند.
باقری با بیان اینکه درد امروز جامعه اشتغال است، افزود: اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد نمی‌خواهد دردی از بیکاری و اشتغال را در استان کم کند، پس چه کاری قرار انجام بدهد.
این صنعتگر برتر کشوری با بیان اینکه خانواده باقری هر چه دارد از برکت انقلاب است، افزود: خانواده باقری قبل از انقلاب یک دستمال کاغذی نداشت و هرچه ما داریم به برکت انقلاب اسلامی بود. هیچ کدام از مسئولان ارشد اجرائی کهگیلویه و بویراحمد به جزء بانک ملی و اداره مالیاتی ذره‌ای در حمایت از این مجتمع تولیدی و صنعتی قدمی برنداشتند.
باقری افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان جزء شعار هیچ کاری نکردند.
وی با اشاره به راه‌اندازی مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج، گفت: در زمانی که قصد راه‌اندازی این مجتمع تولیدی را داشتیم، مسعود حسینی استاندار وقت دو بار مانع کلنگ‌زنی این مجتمع شد که با پا درمیانی مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی و مکاتبه ایشان مشکل مجتمع تولیدی بین‌المللی دنا صنعت یاسوج برطرف شد.
کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد به دیدارش با استاندار همدان اشاره کرد و گفت: هر یکشنبه استاندار همدان با هیئت مدیره صنایع مختلف آن استان دیدار دارد ولی در اینجا با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
باقری تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی همواره صنعتگران را در راستای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دامدار
Iran, Islamic Republic of
تو هم هرچه وام بانکها بود گرفتی و از.. استفاده کردی استاندار با ید برا شما چیکار کنه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
چی شده که این برکات به اونایی که برا این انقلاب خون دادن والان از فقر و تنگدستی دارن خون دل میخورن چاره ای نداشته ولی برا شما که به قول خودتون یه دستمال کاغذی هم قبل از نداشتین این همه برکات داشته؟یه خورده جای تامل داره.البته بعضی بانکها چندان هم که میفرمایین کم کاری نکردن.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
نه فقط حمایت از سرمایه گذار در حد شعار است بلکه
متا سفانه جامعه ما به سمتی رفته که بیشتر نقش را شعار دارد در مملکت ما سران و رجال مشغول بهره بردن از فرصت ها و مردم عادی هم آنچنان در تکاپوی روزمزگی هستند که هر شعار و ادعایی در قالب واقعیت جلوه گر میشود چون هیچ کس فرصت کند و کاو در باره واقعیت شعار ها را ندارد و اینقدر این مسِیله عادی شده که ما خیلی راحت از کنار بزرگترین دروغ ها میگذریم
بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار و دیگر مدیران چه میدانند بیکاری یعنی چه ؟
چه میدانند زندگی دغدغه و دلواپسی های فردی که صبح به امید یافتن کار از خانه بیرون میرود و شب با شرمندگی برمیگردد چیست . درگیری با مشکل نان دیگر برای ما عادی شده و نا امید شده ایم جنابان خود دارای سرمایه ، قدرت و وجهه اجتمایی هستند معلوم است که فرصتی برای درک مشکل بیکاری ندارند
Iran, Islamic Republic of
اولین شعار انقلاب بزرگ امام خمینی برطرف کردن مشکلات معیشتی مستضعفان بود و گامهایی هم برداشته شد مانند کمیته امداد امام و یا دیگر حمایت ها اما یک ضرب المثلی هست که میگوید به مردم خود ماهیگیری یاد بدهید نه ماهی.
اگر توجه عمیق داشته باشید در مقوله برطرف کردن فقر یاد دادن ماهیگیری همان ایجاد بستر مناسب برای کار آبرومند است . و این یعنی حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد واحد های تولیدی که از این طریق بیکاران ما که همان فقرا هستند سرو سامان میگیرند.
محمد رضوی
Iran, Islamic Republic of
وقتی کاظمی یک مدیر استاندار باشد وضعیت بهتر از این نخواهد شد
مردم
Iran, Islamic Republic of
.....پول دیگه نیست برو .بی دو بخور
دردآشنا
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناسی صور مختلفی داره
دوست
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس لهراسب باقری صنعتگر نمونه استان کهگیلویه و بویر احمد . با شناختی که از شما دارم تحت هر شرایطی میتوانید که اهداف مورد نظر خود را پیاده کنید و یک تنه حامی بیکاران و کارگران زحمتکش استان باشید
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق شما مردم همان استانداران غیر بومی است
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1