تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۱۰۲۷۱۹

افتتاح دو پروژه شهری در باشت

۱
۰
کبنا ؛بهسازی جاده ورودی باشت افتتاح شد
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه بهسازی جاده ورودی شهر باشت افتتاح شد.
عصر امروز طی مراسمی با حضور نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی پروژه بهسازی جاده ورودی شهر باشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
bimarstan-_basht(10)
غلامرضا تاجگردون در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: بهسازی جاده ورودی شهر باشت که یکی از نیازهای اساسی باشت محسوب می‌شد در سال ۹۳ آغاز شد و با اجرای این طرح ضمن زیباتر شدن چهره منطقه در بدو ورود به شهر به لحاظ ترافیکی و کاهش خطرات جاده‌ای اقدامی ارزشمند صورت گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت این‌گونه پروژه‌ها و لزوم تسریع در روند این‌گونه طرح‌ها افزود: بهسازی جاده ورودی باشت با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به طول سه کیلومتر در سال گذشته اجرا و هم‌اکنون به همت مسئولان و نظارت مستمر بر روند کار شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.
رئیس کمیسیون برنامه بودجه کشور ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های خوب شهرستان باشت برای پیشرفت در تمامی زمینه‌ها با همکاری و همت گماردن مسئولان و البته پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌ها در زمینه‌های مختلف که در این شهرستان صورت می‌گیرد می‌توان روز‌به‌روز شاهد رشد این منطقه باشیم.

بهره‌برداری از فاز دوم بلوار ۴۵ متری شهر باشت

بهنام برازنده شهردار باشت در این آئین ضمن تقدیر از نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در راستای پیگیری مجدانه و حمایت ارزشمند برای اجرای طرح‌های مختلف در حوزه شهر باشت، اظهار کرد: این طرح که از دی ماه ۹۳ آغاز شد یکی از پروژه‌های مهم شهر باشت بوده که در طی چهار ماه تلاش بی‌وقفه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.
وی افزود: اعتبار پروژه فاز دوم جاده ۴۵ متری یا کمربندی باشت قریب به ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ بوده است.
شهردار باشت خاطرنشان کرد: اعتبار کل این طرح که در قالب دو فاز مورد اجرا قرار گرفته، ۱۲ میلیارد ریال است.
این مسئول با اشاره به اینکه در این طرح قریب به ۱۱ هکتار زمین تملک شهرداری بوده، گفت: در اجرای این پروژه مشکلاتی از جمله معارضان وجود داشت که با رایزنی‌ها و تعامل خوب شهرداری با مردم این مشکلات در زمان کوتاهی رفع شد و طرح به خوبی اجرا شد.
برازنده در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر باشت ترافیک سنگین به علت یک خیابانی بودن شهر بود که با بهره‌برداری از این پروژه تا حد زیادی از بار ترافیکی کاسته شده و به رفاه مردم در خصوص عبور و مرور کمک شایانی می‌کند.
به گفته وی اجرای این طرح سبب شد تا مسافران و افرادی که برای رسیدن به مقصد خود از شهر باشت عبور می‌کنند بدون قرارگیری در ترافیک و مشکلات ناشی از آن در زمان بسیار کمی به مسیر خود ادامه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایلات سرافراز بویراحمد و قشقایی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات استانی با چهره ای مانند دکتر سید مصیب افتخاری رقم خواهد خورد. وضعیت استراتژیک خانوادگی ایشان راه گشاست. دعا کنید انتخابات استانی رأی بیاورد.جوان،مدیر، توانا، خلاق و کاردان این ها واقعیت شخصیت ایشان است. باید چشم ها را شست. تنگ نظری یعنی نهایت بی دینی.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1