تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۱۰۲۲۵۴

واکنش معاون استاندار به سخنان عجیب مسئولی در ستاد ارتحال امام

۲
۰
کبنا ؛سه هزار و ۵۰۰ نفر از کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.
۳۵۰۰ نفر به حرم مطهر امام(ره) اعزام می‌شوند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اعزام سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم وفادار این استان در روز ۱۴ خرداد امسال به حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاح محمدی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در کهگیلویه وبویراحمد افزود: مسوول و متولی اصلی و هماهنگ کننده اعزام کاروان به حرم امام(ره) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌ها و دستور ویژه استاندار تمامی مسایل مربوط به اعزام کاروان از جمله تامین اعتبار به صورت مدیریت یکپارچه و متمرکز از طریق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.
وی ابراز داشت: درصورت خلاء و احساس نیاز در بخش‌های مختلف به ویژه کمبود خودرو و اتوبوس سایر نهادهای اجرایی و خدمات‌رسان موظف به همکاری هستند.
وی از برگزاری و اجرای ویژه برنامه‌های با کیفیت و پرمحتوا در زمینه تبیین اندیشه‌های بلند حضرت امام(ره) به نسل جوان امروز در استان تاکید کرد.
مسئله انتخاب جانشین امام خمینی مغعول مانده است
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: یکی از موضوعات حساسی که به نظر می‌رسد در سالیان متمادی برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) مغفول مانده مساله انتخاب رهبری و جانشیی مقام معظم رهبری است.
حجت الاسلام حسینی صدر افزود: باید این موضوع به عنوان یکی از موضوعات کلیدی و محتوایی در قالب برنامه ها و مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نیز گنجانده و بر روی آن تاکید شود.
وی بیان کرد: زیرا چنانچه موضوع جانشینی امام(ره) در آن شرایط اتفاق نمی‌افتاد، تمامی میراث گرانقدر ایشان و انقلاب دچار خدشه و نظام نیز با چالش جدی مواجه می شد.
حسینی‌صدر بر ضرورت برگزاری برنامه‌های پر محتوا و ایفای نقش بیشتر نخبگان و دانشگاهیان در زمینه تبیین اندیشه‌های امام(ره) نیز تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، محمدی معاون حمل و نقل پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با بیان اینکه اداره‌کل حمل و نقل پایانه‌ها ۷۶ دستگاه اتوبوس دارد، اظهار کرد: تمامی این دستگاه‌ها مربوط به بخش خصوصی است و باید برای رفت و برگشت این اتوبوس‌ها تأمین اعتبار شود چرا که حمل و نقل اعتباری برای پرداخت به آنها ندارد.
این مسئول در حمل و نقل پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: این اداره‌کل کمبود اعتبار دارد و مطالبات بخش خصوصی در سال‌های گذشته یا هنوز پرداخت نشده است و یا با تأخیر ۸ ماهه پرداخت می‌گردد که بخش خصوصی و حمل و نقل پایانه‌ها از ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) گلایه دارد.
وی در پایان خواستار اعزام کمتری از زائران به مرقد امام خمینی(ره) شد که پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به سخنان این مسئول در حمل و نقل‌ پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هر دستگاهی در این راستا موظف به همکاری و ارائه خدمات لازم به زائران است و نباید کمبود اعتبار و سایر دغدغه‌های موجود دستگاهی خود را بهانه قرار دهند.
 
نیک‌اقبالی بر ضرورت هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای تامین امکانات لازم به زائران و کاروان حضرت امام (ره) تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

میر
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال......
...........
Iran, Islamic Republic of
نیک اقبال ............
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1