تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۱۰۲۰۱۵

افزایش ۱۰۰ درصدی گردشگران خارجی در استان

۰
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۱۰۰ درصدی حضور گردشگران خارجی در این استان خبر داد.

محمود باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه اعتبارات برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این استان بسیار کم است، اظهار کرد: برای نمونه به دره گنجه‌ای که نگاه کنید تنها ۲۷ میلیون تومان برای ایجاد زیرساخت آن در نظر گرفته شد که با این پول یک آلاچیق هم نمی‌توان در منطقه گردشگری نصب کرد.
وی با بیان اینکه از محل صندوق توسعه ملی هم که یک ریال به سرمایه‌گذار بخش خصوصی داده نشده است هر چند که ما آنها را وادار به حضور در میدان کردیم گفت: در بحث حضور گردشگران داخلی و خارجی به استان در این چند ساله می‌بینیم که رشد چشمگیری داشته است.
باقری با تاکید بر اینکه در ایام مختلف سال و در طول دو سال گذشته به دلیل حضور گسترده گردشگران در استان در برخی مواقع با مشکلات متعددی روبه‌رو شدیم افزود: در خصوص گردشگر خارجی و حضور آنها در استان به نسبت سال ۹۲ در سال ۹۳ وضعیت بسیار بهتری داشتیم که رشد صد درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۹۲ تعداد گردشگر خارجی که وارد استان ما شد ۴۰۰ نفر بود که در سال ۹۳ این تعداد به بیش از ۸۰۰ نفر رسید اظهار کرد: اگر گردشگر خارجی در استان ما هزار دلار هزینه کند آنگاه حضور گردشگر برای ما سود خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
1