تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۱۰۱۹۳۴

گودرزی ورزشگاه آزادی یاسوج را افتتاح می‌کند

۱
۰
کبنا ؛ورزشگاه ۱۵ هزارنفری آزادی یاسوج صبح روز سه‌شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم هنرمندان و منتخب استان کهکیلویه و بویراحمد، توسط وزیر ورزش افتتاح خواهد شد.varzeshgahyasouj
به گزارش کبنا نیوز، احداث این ورزشگاه در زمینی به مساحت حدود ۳۳ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۶ آغاز و با هزینه ای حدود ۳۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۳ آماده بهره برداری گردید.
ورزشگاه آزادی یاسوج یک ورزشگاه چند منظوره با ظرفیت بیش از ۱۵۰۰۰ نفر تماشاگر است که فرم کلی آن به صورت بیضی می باشد. علت انتخاب شکل بیضی در این ورزشگاه، می تواند بیشترین میزان دید مطلوب را برای تماشاگر فراهم آورد و از ایجاد کنج نامطلوب پرهیز نماید.
این ورزشگاه دارای تجهیزات و فضاهای مناسب مطابق با استاندارد فیفا بوده که جهت اخذ سهمیه بازی‌های آسیایی مناسب می باشد. چهار دکل روشنایی به ارتفاع حدود ۵۰ متر و ۱۲۰۰ لوکس و ۸ سونای خشک و بخار و ۲ جکوزی از جمله آنهاست.
مهمترین المان معماری این ورزشگاه، ‌ستون‌های مدور پیرامونی آن است که دارای شش درجه زاویه می باشد. اسکوربرد‌این ورزشگاه به صورت تمام رنگی و با قابلیت پخش فیلم همزمان می باشد. همچنین در تمام ورزشگاه دوربین‌های مدار بسته اجرا گردیده است.
زمین چمن ورزشگاه یاسوج استاندارد از نوع طبیعی مخصوص مناطق سردسیری کاشت شده و سیستم آبیاری آن شامل دو سیستم اتوماتیک و دستی می باشد. جهت جذب آبهای اضافی در بخش زیرین، زهکش اجرا گردیده است.
در قسمت مرکزی زمین، کلیه ورزش های دوومیدانی از جمله پیست دو ۴۰۰ متر، ‌پرتاب نیزه، ‌پرتاب چکش و دیسک، ‌پرش ارتفاع، ‌پرش سه گام و حوضچه آب با پوشش تارتان قابلیت اجرا دارد.
شایان ذکر است این ورزشگاه با تاکید و حمایت‌های مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و تلاش‌های معاون و کارکنان زحمتکش معاونت فنی و مهندسی، آماده بهره برداری مردم ورزش‌دوست استان کهکیلویه و بویراحمد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید صفر محمدی. گچساران
Iran, Islamic Republic of
مبارک مردم یاسوج .. انشاا.. روزی در گچساران شاهد افتتاح
اینچنین ورزشگاهی باشیم ....... انشا.. خیر و برکت باشه برای همه مردم استان........
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1