تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۱۰۱۸۹۶

ساماندهی گلزار شهدای چرام به پایان نرسید

۳
۰
کبنا ؛فرماندار چرام در نشست ساماندهی گلزار شهدا چرام از بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساماندهی گلزار شهدا این شهر انتقاد کرد.
ابراهیم فتاح‌پور، صبح امروز در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدا شهرستان چرام با بیان اینکه نقش شهدا به یاد‌ماندنی بوده و فراموش نمی‌شود، اظهار کرد: شهدا متعلق به همه ما هستند و در حال حاضر توقع خانواده شهدا از ما ساماندهی گلزار شهداست که این مورد تعهد و مسئولیت بیشتری را می‌طلبد.
فرماندار چرام با اشاره به این مطلب که شهدا خارج از همه مسائل و مشکلات، پشت پا به مادیات دنیا زدند و جنگ هشت ساله را اداره کردند، عنوان داشت: درست است که ارگانی با نام بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان و شهرستان فعالیت دارد ولی نقش بخشداران، شهرداران و دیگر دستگاه‌ها در این خصوص تاثیرگذار است، بنابراین هر کدام از ما باید مسئولیتی را که به ما محول می‌شود به نحو احسن انجام دهیم.
وی در ادامه با متذکر شدن این مطلب که در چند سال اخیر، از طرف اداره کل امور روستایی مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به بنیاد شهید کمک شد، خاطرنشان کرد: از بنیاد شهید استان این توقع می‌رود که به همان نسبت شهرستان چرام را بیشتر بررسی کنند و گلزارهای ساماندهی نشده در این شهرستان را ببیند.
این مسئول با اظهار تاسف از اینکه شهرستان چرام ۱۶ گلزار ساماندهی نشده دارد، خاطرنشان کرد: اگر بنیاد شهید باز هم در این خصوص کوتاهی کند، ساماندهی گلزار شهدا چرام را به دستگاه دیگری واگذار خواهیم کرد.
فتاح‌پور در ادامه تصریح کرد: متاسفانه روند ساماندهی گلزار شهدای چرام از سال ۸۲ شروع شده اما هنوز به پایان نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ظلم
Iran, Islamic Republic of
برادر اگر رفتی قبر شهید بالوایه را در روستای پشت چنار دیدی به جای فاتحه گریه می کنی حق شهدا را با انجام کار هم نتوان جبران کرد وای به وقتی که کار نکرده باشیم
علی
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم که مدیر کل بنیاد شهید حتی قبر این شهید را بلد نیست خدایا زنگ خطری در وجدانمان به صدا در بیار
کهگلو
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره مدیرکل قبر همه شهدا را بلد باشه.چرا مثل بیسوادا نظر میزدن.ایشون کارشناس داره می ره گلزارها را برداشت میکنه.ضمن اینکه استانداری باید پول بده تا گلزارها درست بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1