تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۱۰۱۸۷۱

معمای مرگ دختر۱۲ساله یاسوجی / آیا عکسی که درشبکه موبایلی منتشر شد عامل فوت اوست؟

۷
۰
کبنا ؛
ساعت ١٣:٣٠ دوشنبه ٣١‌ فروردین امسال اهالی یکی از محله‌های یاسوج با صدای جیغ و فریاد زنی جوان به کوچه ریختند. مادر در حالی که دختر ١٢ ساله‌اش را در بغل داشت مدام جمله «دخترم خفه شد» را تکرار می‌کرد.
یکی از همسایه‌ها درباره این حادثه می‌گوید: «در خانه بودم که فریادهای کمک مادر شیوا توجهم را به خود جلب کرد. وقتی به کوچه رفتم، دیدم که او شیوا را بغل کرده و مدام می‌گوید که او خفه شده است. اهالی محل همه جمع شده بودند. بلافاصله شیوا را روی زمین خواباندیم و تنفس مصنوعی دادیم. کمی بدنش گرم شده بود که اورژانس آمد و شیوا را به بیمارستان شهید بهشتی برد.»
در بیمارستان اما کاری از دست پزشکان برنیامد و شیوا جان خود را از دست داد. پس از آن خانواده‌اش او را در مزار روستای چم بلبل کهگیلویه و بویراحمد دفن کردند. مادرش به همسایه‌ها گفته که هنوز مرگ دخترش را باور نکرده است.
همسایه می‌گوید: مادر شیوا به من گفته بود که روز حادثه شیلا، دختر شش ساله‌اش مشغول تماشای تلویزیون بود که شیوا از مدرسه آمد و به اتاقش رفت تا لباسش را عوض کند. او دخترش را صدا زد که بیاید و کمک کند تا قبل از اینکه پدرشان بیاید، سفره ناهار را بچینند. اما وقتی خبری از شیوا نشد به اتاق او رفت و دید که دخترش با مقنعه‌ای که در سر داشت، از طبقه دوم تختخواب حلق‌آویز شده و راه نفسش بند آمده است.
مادر شیوا به همسایه‌اش گفته که دخترش چند روز قبل از حادثه، تصویری از خودکشی دختری دانشجو در «واتس‌آپ» دیده بود که از پلی آویزان شده بود.  پدر شیوا کارمند است. مادر هم خانه‌دار. آنها مستاجرند اما به گفته همسایه، وضع مالی‌شان خوب است و تا حالا صدای دعوا و جر و بحث از خانه شان نیامده بود.
همسایه می‌گوید: پدر و مادر شیوا با بچه‌های‌شان راحت بودند. من همیشه شیوا را که جثه کوچکی داشت، می‌دیدم که در خیابان، با اسکیت بازی می‌کند. هیچ مشکلی نبود که بگوییم مثلا بدرفتاری باعث این اتفاق شده باشد. آنها خیلی با بچه‌های‌شان راحت هستند.
در پلیس آگاهی یاسوج پرونده‌ای درباره این حادثه تشکیل شده و تیمی از کارآگاهان رسیدگی به آن را آغاز کرده‌اند با این حال آنها اعلام نظر قطعی درباره جزییات حادثه را منوط به گزارش پزشکی قانونی می‌کنند.
سرگرد فلاحی، مسوول مرکز اطلاع‌رسانی پلیس یاسوج درباره این خبر می‌گوید که هنوز همه‌چیز در حد همان گفته‌های خانواده‌اش است و پلیس به نتیجه خاصی نرسیده و همه‌چیز منوط به گزارش پزشکی قانونی است که در چند روز آینده مشخص می‌شود.
یکی از همسایه‌ها درباره شنیده‌هایش از روند تحقیقات پلیس به «اعتماد» گفت: که پلیس ٩٠ درصد احتمال می‌دهد که شیوا وقتی از طبقه دوم تخت قصد پایین آمدن داشت، مقنعه‌اش به تخت گیر کرده و خفه شده باشد. اما سرگرد فلاحی می‌گوید که پلیس تاکنون هیچ اظهارنظری درباره این حادثه نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
یک روز که بچه هایم طناب بازی می کردند و اعضای خانواده درون خانه بودند بر اثر اشتباه یکی طناب گردن دیگری افتاد که خداوند کمک کرد و لطفش شامل حالمان شد و گرنه .....
بنابراین از این حادثه ها رخ میدهد .و نباید با هر حادثای دیگران را مقصر شناخت. طبیعت زندگی همین است .
انشا الله خداوند به بازماندگانش صبر عطا فرماید.دعا کنید که چنین حوادثی برای هیچ کس رخ ندهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزش..
رضضا
Iran, Islamic Republic of
سلام من از بستگان درجه یک خانواده هستم.چرا با ابروی مردم بازی میکنید.این اخبار یعنی چی.همین خبر شما و خبد عصر دنا باعث شد که مادرش بستری بشه.یکم انسانیت به خرج بدید.خبرنگار شما از کجا اینو نوشته.لطفا این خبر رو بردارید از صفحه.پزشک قانونی که گفت ایست قلبی امروز.این یه اتهامه.لطفا این خبر رو بردارید حتی به خاطر مادر و پدرشون
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام من از بستگان درجه یک خانواده هستم.چرا با ابروی مردم بازی میکنید.این اخبار یعنی چی.همین خبر شما و خبد ...عث شد که مادرش بستری بشه.یکم انسانیت به خرج بدید.خبرنگار شما از کجا اینو نوشته.لطفا این خبر رو بردارید از صفحه.پزشک قانونی که گفت ایست قلبی امروز.این یه اتهامه.لطفا این خبر رو بردارید حتی به خاطر مادر و پدرشون
ر
Iran, Islamic Republic of
سلام من از بستگان درجه یک خانواده هستم.چرا با ابروی مردم بازی میکنید.این اخبار یعنی چی.همین خبر شما و خبدkkkkkث شد که مادرش بستری بشه.یکم انسانیت به خرج بدید.خبرنگار شما از کجا اینو نوشته.لطفا این خبر رو بردارید از صفحه.پزشک قانونی که گفت ایست قلبی امروز.این یه اتهامه.لطفا این خبر رو بردارید حتی به خاطر مادر و پدرشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر کس ناند ...چی بوده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر کس نداند ,میداند که ماجرا چی بوده
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1