تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۱۰۱۸۱۹

افتتاح بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

۲
۰
کبنا ؛با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی،معاون عمرانی استاندار و تنی چند از مسئولین بیمارستان شهید بخشتی یاسوج  سه پروژه جدید در این بیمارستان افتتاح شد.
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در این آیین در ارتباط با بخش سوختگی بیمارستان اظهار داشت: این بخش ۱۷ تخت خوابی با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
سید ذاکر سعیدی نژاد در ادامه با اشاره به تعدد بیماران این بخش در بویراحمد گفت: با توجه به اینکه در این استان بیماران سوختگی زیادی داریم که بالغ بر ۵۰ درصد این بیماران مربوط به خودسوزی می باشد و قبل از این بیماران به شهرهای شیراز و گناوه اعزام می‌شدند با احداث این بخش دیگر نیازی به اعزام بیماران به دیگر شهر ها نیست.
سعیدی نژاد تصریح کرد: در بخش تخصص نیروهای توانمند نیروهای خیلی خوبی داریم که قطعا از عهده این مهم بر می‌آیند.
توسعه و تکمیل ازمایشگاه بیمارستان شهید بهشتی دیگر پروژه این بیمارستان بود که سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در این‌باره گفت:نگرانی ما بابت اعزام بیماران به دیگر شهر ها و خارج از بیمارستان برای آزمایشات انجام شده در این بیمارستان بود که  توسعه و تجهیز آزمایشگاه شهید بهشتی را در دستور کار قرار دادیم  که در حال حاضر فضای فیزیکی این آزمایشگاه در آماده بهره برداری است و پیش بینی می شود با عنایت به خدای متعال در آینده ای نزدیک تجهیزات این آزمایشگاه نیز خریداری شود.
سید ذاکر سعیدی نژاد افزود: این آزمایشگاه در دو طبقه به مساحت ۱۵۰ متر و اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان برای ساخت فضای فیزیکی و ۴۵۰میلیون تومان برای تجهیزات  بزودی آماده بهره برداری می‌باشد.
آخرین بخش افتتاحی این بیمارستان بخش جسابداری بود که سرپرست بیمارستان شهید بهشتی در این باره گفت:بخش مالی و بخش بیمه ین بیمارستان جهت سهولت کار بیماران  در انجام کار بیمه و حسابداری در جوار هم احداث گردیده است تا همراهان  بیماران با خیال راحت به انجام ترخیص  بیمار خود دچار سرگردانی نشوند.
سعیدی نژاد: اعتبار این بخش را ۷۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این بخش در دو قسمت هم کف و زیر زمینی احداث شده است که بخش هم کف ۲۰ میلیون تومان و بخش همکف ۵۰ میلیون تومان اعتبار داشته است.
نماینده مردم بویراحد و دنا در این مراسم گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید شاهد تلاشهای بی وقفه عزیان در این حوزه هستیم.
غلاممحمد زارعی اذعان داشت: هر روزه ما شاهد یک تحول مثبت در زمینه سلامت هستیم که باعث شده رضایتمندی مردم عزیز روزبروز بیشتر شود.
زارعی با اشاره به بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی گفت: افتتاح مرکز سوختگی این بیمارستان با تجهیزات پیشرفته و با فضای بسیار مطلوب باعث خواهد شد تا دیگر ما شاهد اعزام بیماران به شهرای همجوار نباشیم.
زارعی از افتتاح کلینک مرکزی یاسوج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: کلینیک مرکزی یاسوج با زیر بنای ۷۰۰۰ متر بزودی آماده بهره برداری خواهد شد تا مردم با خیال آسوده از ترافیک و دیگر مشکلات در یک مجمتع متمرکز درمان  شوند.
زارعی در این مراسم از افتتاح مرکز ناباروی سخن گفت و اظهار کزد: مرکز ناباروری یاسوج که تا کنون  در استان وجود فیزیکی نداشته بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد ضمن اینکه در بخش مراقبتهای فلبی که از قبل عملیات اجرایی آن شروع شده بود در حال حاضر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دو سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با افتتاح این مرکز امیدوار هستیم که شاهد  اعزام بیماران به دیگر شهر ها نباشیم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: که تا پایان سال جاری و نهایتا تا سه ماهه اول سال آینده بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سال به بهره برداری برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حیدری
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از رئیس و معاونین و دانشگاه علوم پزشکی واقعا جای دست مریزاد دارد بنوبه خودم بعنوان همراه بیمار از تلاشهای صادقانه رئیس بیمارستان که بحق تلاش وافری دارند تشکر کنم
امرانی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دلسوزان عرصه بهداشت درمان.الخصوص رئیس دانشگاه ومعاون درمان و رئیس بیمارستان بازم خدا حفظتون کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1