تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۱۰۱۷۹۵

برپایی ایستگاه سلامت در اداره آموزش و پرورش بخش چاروسا

۲
۰
کبنا ؛با حضور تیم پزشکی مرکز بهداشتی درمانی شهر قلعه رئیسی، ایستگاه سلامت در اداره آموزش و پرورش منطقه چاروسا دایر شد.
به گزارش کبنا نیوز، روز گذشته ایستگاه سلامت در اداره آموزش وپرورش منطقه چاروسا به منظور انجام تست های قد، وزن، BMI و فشار خون از پرسنل تمام ادارات این بخش، برپا شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چاروسا در حاشیه این ایستگاه، گفت: سلامتی جسم لازمه سلامت روحی و معنوی است و به تعبیر حضرت علی (ع)، گواراترین نعمت انسان سلامتی اوست.
محمد شکوهی با بیان اینکه مقوله سلامت در ادارات از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: کارکنان ادارات دولتی که برای انجام فعالیتهای خود ارتباط زیادی با ارباب رجوع دارند باید این مسئله را بیش از پیش جدی بگیرند.
وی در ادامه با اشاره به شعار سازمان بهداشت جهانی مبنی بر «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره»، اظهار داشت: ما به عنوان مسئول، نهادینه‌سازی سلامت را در مدارس، با همدلی و همزبانی در این جمعیت پرشمار، به ویژه در هفته سلامت، رسالت خود می دانیم.
بنام عظیم (2)کارشناس سلامت اداره آموزش و پرورش چاروسا نیز اجرای مطلوب این ایستگاه و وارسی به‌هنگام شاخص‌هایی ازجمله وزن را از الزامات زندگی سالم دانست و گفت: بدون شک یکی از دلایل زمینه‌ساز چاقی در بین افراد، عدم وجود فرهنگ ورزش کردن در جامعه است.
عظیم بنام ضمن انتقاد از نوع نگرش فعلی جامعه نسبت به کسانی که در پیاده روی و کوهنوردی‌ها شرکت فعال دارند، تأکید کرد: امیدواریم فضایی به وجود آید که در آن کسانی که در ترویج فرهنگ حیاتی ورزش و تندرستی در بین زنان و مردان قدم برمی‌دارند، جایگاه ویژه‌ای در سطح جامعه داشته باشند.
بنام در پایان با تقدیر از تلاش‌های مجموعه‌ی شبکه بهداشت شهر قلعه‌رئیسی اظهار امیدواری کرد که همه‌ی متولیان و مسئولان برای اجرای هرچه‌بهتر طرح‌های مرتبط با سلامت دانش آموزان تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مقلی
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره یک چادری زدن وفشار خون گرفتن وزن کردن واندازه قد گرفتن که همشوسرهم کنی پول یک اسباب بازی نمیشه این دیگه رسانه ایی داره؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
معلم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از کارهای مفیدی بود ک انجام گرفت
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1