تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۱۰۱۷۶۰

پروژه‌ یاسوج در آستانه افتتاح حاشیه ساز و با تجمع همراه شد

۸
۰
کبنا ؛ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج قبل از اینکه بخواهد افتتاح شود، به یک مسئله حاشیه‌ساز تبدیل شده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد مصوب گردید که نام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج به اسم شهید فتاحی نامگذاری شود. شهید فتاحی از شهدای والا مقام شهرستان بویراحمد و از ورزشکاران این استان بود.
اما بعد از سال‌ها متمادی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج در آستانه افتتاح قرار گرفت به یک‌باره نام ورزشگاه به آزادی تغییر پیدا کرد و نام شهید فتاحی حذف شد.
حجت‌السلام سید علی‌اصغر حسینی رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای خطاب به جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان استان نوشت، تغییر نام ورزشگاه از شهید فتاحی به آزادی خلاف قانون است، چرا که این ورزشگاه در هشتیمن جلسه شورای فرهنگ عمومی نام ورزشگاه شهید فتاحی مصوب گردید و مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم‌الاجرا است.
امام جمعه یاسوج در نامه خود آورده است، با عنایت به اینکه مصوبات این شورا لازم الاجر است مقتضی است دستور فرمائید قبل از تشریف فرمایی معاون محترم رئیس جمهور و افتتاح استادیوم فوق نسبت به عملیاتی نمودن این مصوبه اقدامات لازم صورت پذیرد و نتیجه منعکس گردد.
وی گفته است؛بدیهی است عدول از این مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد پیگرد قانونی دارد.
حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تغییر نام ورزشگاه یاسوج غیرقانونی است، اظهار کرد: نامگذاری ورزشگاه  ۱۵هزار نفری شهر یاسوج به نام «شهید فتاحی» طبق یک روال قانونی صورت گرفته و مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان است.
خاضع که در آن زمان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت، ادامه داد: این ورزشگاه در سال ۸۵ و با حضور خانواده این شهید گرانقدر کلنگ آن بر زمین زده شد و در سال ۹۱ در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به نام «شهید فتاحی» نامگذاری شد.
وی افزود: در هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که در تاریخ نهم اسفند ۹۱ با حضور حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه مرکز استان، صابری استاندار سابق و امین کمالوندی مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد این ورزشگاه به نام «شهید فتاحی» نامگذاری و به تصویب این شورا رسید.

هوشنگ یاری‌پور فرماندار بویراحمد ۶ بهمن ۹۳ نیز در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان آورده است، احتراماً به پیوست تصویر نامه شماره ۱۸۰ /۸۲۰/ ۱۲۰۵۶ مورخ ۶ /۱۱/ ۹۳ مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و ضمائم مبنی بر نامگذاری استادیوم ۱۵ هزار نفری جدید التاسیس یاسوج به نام شهید والامقام علی فتاحی ارسال می‌گردد، خواهشمند است با عنایت به مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان دستور فرمائید اقدام قانونی لازم در این خصوص معمول و نتیجه به این فرمانداری اعلام شود.
به گزارش کبنا نیوز برخی از چهره‌های ورزشی، سیاسی و فرهنگی نیز به تغییر نام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج واکنش نشان داد.

پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، شیروان وظیفه‌شناس رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج، سید مذکور فرجی سرپرست سابق تیم شهرداری یاسوج و حجت‌السلام پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان برخی از افرادی بودند که اخیراً نسبت به تغییر نام ورزشگاه انتقاد و خواستار اجرای مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان شدند.
شنید می‌شود که پشت پرده این تغییر نام مسائل سیاسی و جناحی است.
بنابر این گزارش، خانواده شهید فتاحی نیز نسبت به این مسئله واکنش نشان دادند.
بنیاد شهید استان و… موضوع ( نامگذاری این ورزشگاه) به شورای فرهنگ عمومی استان با حضور استاندار وقت، امام جمعه یاسوج و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، مدیرکل ورزش و جوانان استات، فرماندهی انتظامی استان، فرمانده سپاه فتح استان،  مدیرکل اوقاف استان، شهردار یاسوج، مدیرکل ارشاد اسلامی، فرماندار یاسوج و… واگذار شد که در هشتمین جلسه این شورا موضوع ( نامگذاری ورزشگاه) مطرح شد و در بند ۲ مصوبات این شورا مجدداً نام این ورزشگاه به نام شهید علی فتاح به تصویب رسیده است. ( این شورا در تاریخ ۹/۱۲/۹۱ برگزار شده و صورت جلسه آن به شماره ۲۲/۹۱/۸۳۳۶ مورخه ۱۷/ ۱۲/ ۹۳ موجود است که تصویر آن پیوست است)

عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج از سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۲۳ هزار متر مربع و اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال در منطقه مسکونی دولت آباد شهر یاسوج آغاز و مقرر شد در بازه زمانی چهار ساله تکمیل و به بهره برداری برسد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز جمعی از خانواده شهدای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد با تجمع مسالمت‌آمیز در مقابل استانداری استان خواهان برخورد مسئولان بلند پایه استان با برخی از حرمت شکنی‎ها به مقام شامخ شهیدان استان شدند.
قرار بود که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج با نام آزادی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی شود.




 
ورزشگاه شهید فتاحی



http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00646.jpg

http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00681.jpg



http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00654.jpg





http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00640.jpg



http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00675.jpg



http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00662.jpg





http://boyerkhabar.ir/sites/default/files/fullimages/1394/02/06/dsc00707.jpg





ورزشگاه شهید فتاحی

ورزشگاه شهید فتاحی

ورزشگاه شهید فتاحی

ورزشگاه شهید فتاحی
ورزشگاه شهید فتاحی



ورزشگاه شهید فتاحی

ورزشگاه شهید فتاحی


ورزشگاه شهید فتاحی

ورزشگاه شهید فتاحی

نام شما

آدرس ايميل شما

صادق .علیپور
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه تاسف و شرم اور است یعنی این است احترام گذاشتن مسئولین دولت تدبیر و امید به شهدا و خانواده این عزیزان که با گذشت و فداکاری با خون خود ارامش کنونی را برای ما فراهم کردند؟؟؟جناب استاندار و مجمع نمایندگان استان توقع میرود جلوی این رسوایی و بی احترامی به شهدا بایستید که در غیر اینصورت این حرمت شکنی به پای شما بزرگواران نوشته میشود و در حافظه بسیار قوی مردم بخصوص جوانان ما ثبت خواهد شد بخصوص در سالی که انتخابات مهمی در پیش رو داریم...شهید علی فتاحی نابغه ای بود در ورزش و استادی در اخلاق شهید علی فتاحی درست در زمانی به فرمان امام(ره)لبیک گفت و به جبهه های حق عزیمت کردند که در اوج فوتبال خود بود و درست زمانی که عضو تیم امید کشور بود ولی این شهید بزرگوار همه این زرق و برق های دنیوی را رها کردند و به فرمان امام راحل به سوی مناطق جنگی شتافتند تا به دیگر رزمندگان اسلام بپیوندد و از وطن و ناموس کشور خود در مقابل متجاوزان دفاع کنند...حال ایا درست است بجای شناساندن و معرفی این پهلوانان به جوانان و نوجوانان ما و الگوبرداری از چنین بزرگانی و برگزاری کنگره های مختلف در خصوص همچو پهلوانان شهیدی عده ای که قطعا هیچ اعتقادی به شهدا و انقلاب و بخصوص اصل نظام ندارند در پشت پرده و نقاب به صورت به دنبال حذف نام شهدای ما برایند؟؟؟ حال از جناب دکتر خادمی استاندار پر تلاش ما که نماینده دولت در استان هستند انتظار میرود که قاطعانه با خاطیان برخورد و دستور فرمایند ورزشگاه پانزده هزار نفری شهید فتاحی را تا قبل از سفر معاون اول محترم ریاست جمهور به استان و افتتاح این ورزشگاه که طبق اسناد و شواهد فوق و همچنین طبق نامه نگاریهایی که اخیرا امام جمعه محترم یاسوج و مدیران و مسئولین اسبق نهادهای مختلف ذی ربط که در هفته ها و روزهای اخیر با شما و معاون سیاسی امنیتی استاندار که خود از افتخارات و بازماندگان جنگ و یاداور خاطرات ان شهدای عزیز هستند داشتند تابلویی با نام شهید والامقام علی فتاحی بر فراز این ورزشگاه نصب شود تا خاطیان این عمل زشت و ناپسند به یقین کامل برسند که استاندار محبوب و مردمی ما و سایر مسئولین همانند سابق از ارزشهای امام و انقلاب و شهدای گرانقدر ما دفاع خواهند کرد...پس وعده همه مردم انقلابی و خانواده شهدای گرانقدر روز افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری شهید فتاحی با دستان معاون اول رئیس جمهور/(با تشکر از سایت وزین کبنانیوز که همیشه امانتدار و حامی مردم هستند ) /موید باشید.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
آخی سی طایفه نوکرل
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی ؟یعنی میخوان از اسم یه شهید پاک سوء استفاده کنن؟ اگه براشون نفعی نداره پس واسه چی پافشاری میکنن؟مگه آزادی چشه؟اونهایی که پافشاری میکنن همشون سودموهستند .
اریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
باسلام این ورزشگاه اگرقراراست نامگذاری شود باید شهدای دولت اباد نامگذاری شود چون درخاک دولن اباد است
حقگو
Iran, Islamic Republic of
فقط خانواده شهدای ده برآفتابی هستند!
کسی غیر از اینها شهید نداده!
اینگونه رفتارها و خواسته ها و تجمعات سوء استفاده از منزلت شهید است!
Iran, Islamic Republic of
اسم عمومی مثل ازادی از تشنج مردمی جلوگیری میکند
صادق .علیپور
Iran, Islamic Republic of
جنابت عکاشه و دوستان عزیزم در سایت کبنانیوز واقعا متاسفم کامنتی که بنده فرستادم حاوی هیچ گونه توهینی نبود چطور و با چه استدلالی درج نکردید واقعا در عجبم اولین بار بود که امانت بنده رو...
ناشناس 4
Iran, Islamic Republic of
جناب صادق علیپور زیاد داستان نگو برای خودت ............
اسم ورزشگاه باید شهدای دولت آباد باشه نه اسم دیگری .
مفهوم شد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1