تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : ۱۰۱۶۱۳

بازدید دانشجویان بهداشت از تصفیه‌خانه فاضلاب یاسوج+تصاویر

۲
۰
کبنا ؛صبح امروز جمعی از دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج بازدید کردند.
علی جهاندیده در  این بازدید گزارشی از چگونگی و روند کار این تصفیه‌خانه را ارائه داد و گفت: حضور دانشجویان در واحدهای صنعتی و طرح های عمرانی بزرگ می تواند در آشنایی آنها با آینده شغلی آنها مهم و اثرگذار باشد.

۸۶۲۸۱c4f-22a6-4e7e-a66b-b87bef3f1af1_20150425_131024
مسئول تصفیه خانه فاضلاب شهر یاسوج گفت : این تصفیه‌خانه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفرتاسال ۱۴۱۰در دو مدول طراحی و از نوع لاگون هوادهی می‌باشد که در سال ۸۳ در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
جهاندیده افزود: دبی فاضلاب ۵۰۶   لیتر بر ثانیه پیش بینی شده که با این روند ورودی فاضلاب به تصفیه خانه ۲۴۰ میلی گرم در لیتر و خروجی این تصفیه خانه ۲۰ میلی گرم در لیتر می باشد.

مسئول تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج از روند چرخه فاضلاب در این تصفیه خانه در مراحل مختلف توضیحاتی به دانشجویان ارائه و سپس از قسمتهای مختلف این تصفیه خانه بازید نمودند.

گفتنی است این بازدید به مناسبت هفته مشاغل صورت گرفت.

ee5ded5a-ec51-472a-8c8b-d204fba19b4e_20150425_130835



 
نام شما

آدرس ايميل شما

برسد بدست کمایی
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
ریاست محترم جمهور جناب دکتر شیخ حسن روحانی
با اهدا سلام
گفته هایم فراوان است و مجال مقدمه چینی و تعارف نیست.
حقیر مالک ربانی نژاد ۲۲ساله از استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد،دیار آریوبرزن شهر دهدشت هستم.شاید نام زادگاه من به گوشتان نخورده باشد ولی دست انداز شهرم را قابل معاوضه با آسفالت های مرغوب پایتخت(تهران) و شانزلیزه پاریس نمیبینم...
من از استانی با شما سخن میگویم که شاید سهمی در تقسیم بودجه های استانی سالانه شما نداشته باشد اما سهم بسزایی در پیروزی این انقلاب داشته است.
استانی ک با کمترین جمعیت بیشترین شهید را در جنگ هشت ساله با برادران عراقی تقدیم این مرز و بوم نمود...
استانی ک هنوز هم مردمش در انتخابات حضور ۱۲۰ درصدی دارند و جوانانش با وجود داشتن مدارک عالی تحصیلی در حسرت سرایداری یک نهاد دولتی و یک شرکت تولیدی و صنعتی صبح ها با دلی خون و شکمی گرسنه با کیسه خالی از برنج دانه بلند هندی که حاوی لباس کار آنها میباشد، بر سر میدان امام حسین رفته به انتظار مینشینند تا شاید سوار بر نیسانی به عنوان کارگر ساختمانی و یا اثاثیه منزل به کار گرفته شوند...
همان جوانانی که با وجود نباریدن برف در شهر تمام موهای سرشان سفید است!!!!
همانهایی که در حسرت ازدواج مانده اند و اختلاف سنی گزینه ای دیگریست در کنار بی پولی و بی شغلیشان.
جوانانی که نمیشود دست ب دلشان زد،میسوزد دستت از داغ هایی ک بر دلشان مانده است...
جناب روحانی شرح زندگی ما کتابی است به قطوری فرهنگ دهخدا که دردهایمان را به ترتیب حروف الفبا در آن میتوان نوشت.
آقای رئیس جمهور شهر من اگر چه کوچک است ولی انسانهای بزرگ دارد.جوانانش اگر چه بی پول اند ولی دلی دارند به وسعت خلیج همیشه فارس!!!دوستانم اگرچه نان در سفره ندارند ولی برای مهمانشان سفره ی دل میگسترانند و سیرش میکنند از محبت.شهر من اگر چه کار خانه ندارد ولی مادرانمان کمرشان خمیده از بسکه کاره خانه دارند!!!شهر من اگر چه شهر بازی ندارد ولی کودکانش همبازیهایی دارند در کنارشان به نام پدر...
جناب شیخ نمیدانم که دلیلش چیست که کارخانه های شهرم به قول شما تبدیل شده اند به لانه ی کبوتران یا کریم؟؟؟؟!!!!اما نیک میدانم که آنان که روزی دغدغه اشتغال زایی این جوانان را داشتند،اکنون یا در ندامتگاه یاسوج در پشت میله های سرد زندان دست بچه های خود را میفشارند و یا زیر بار قرض کمر خم کرده اند و دگر توان راست شدن ندارند.
حسن جان لطف بفرما از دسته ی کلیدی ک داری برای بازنمودن قفل هایی پیشانی پدری که از خجالت فرزندش بر جبین زده بازگشایی کن... مرحمت بفرما از آن روبان هایی ک برای افتتاحیه کارخانه جات تهران استفاده میکنید به ما هم بدهید تا شاید سال آینده جشن تولدی از آنها برای خواهرانمان بگیریم.
عنایت بفرمایید از برگه هایی ک برای استخدام وزارت خانه هایتان در آنها سوال طرح میکنید به ما هم بدهید تا نامه ای در آنها بنویسیم برای خدایمان.
رئیس جمهور محبوب و مردمی آیا تا به حال بی پول به مدرسه رفته اید؟؟؟آیا تا به حال شرمنده ی فرزندانت شدی؟؟؟آیا تا به حال نان خشک آبزده خوردی؟؟؟
جوابم را میدانم ولی خواستم بدانید هستند افرادی که به این شکل زندگی میکنند ولی هنوز هم چشم و امیدشان به خدا است.
شیخ عزیز نمیدانم که دولت قبل خزانه را خالی کرده یا هنوز هم بوی پول دارد؟؟؟!!!اما خوب میدانم که شهر من خزانه اش سالهاست ک خالیست!!!
جناب دکتر شیخ حسن روحانی ناگفته ها زیاد است و مرقومه ام کوتاه،ولی اگر مایل باشید میتوانید مشکلاتمان را از نزدیک لمس کنید.
در آخر امیدوارم که خنده های تلخ مردم شهرم،روزی رنگ حلاوت و شیرینی به خود گیرد.



مالک ربانی
۱۳۹۴/۲/۵
Iran, Islamic Republic of
کمایی جون خوت چه ارزش خبری داشت!. هر روز در همه رشته ها و همه دانشکده ها از این برنامه ها هست.اینکه واحد درسی مرسوم هست هیچ چیز تازه ای نیست. تعجب کردم!!!!!!!!!
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1