تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۱۰۱۶۰۴

اولین کاندیدای انتخابات مجلس کهگیلویه استعفا داد

۳۷
۰
کبنا ؛علیرضا جمشیدی سخنگوی سابق قوه قضائیه به عنوان رئیس جدید سازمان تعزیرات حکومتی انتخاب شد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری، به دنبال استعفای رییس سازمان تعزیرات حکومتی، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید این سازمان، روز دوشنبه مورخ هفتم اردیبهشت ماه جاری برگزار می گردد.
بنابر این گزارش، علیرضا جمشیدی، با حکمی از سوی مصطفی پورمحمدی به سمت معاون وزیر دادگستری و رییس جدید سازمان تعزیرات حکومتی منصوب گردید.
علی مژدهی، رییس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی، به منظور شرکت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، استعفای خود را به وزیر دادگستری تقدیم کرد که با موافقت وی همراه شد.
علیرضا جمشیدی در سوابق خود سخنگویی قوه قضاییه را در دوره دوم ریاست آیت الله هاشمی شاهرودی بر عهده داشته است.
وی همچنین از اساتید دانشگاه علوم قضایی کشور نیز است.
گفتی می‌شود، علی مژدهی برای کاندیدای انتخابات مجلس کهگیلویه مطرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ف پی
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی
ای خط ای نشون
United States
قارون سر لو نینه ...
نصف اافرادی که اون دور باهاش بودن هم دیگه بهش اعتقادی ندارن. بعد از انتخابات اون دوره خوب خودشو نشون داد.
ایشون دیگه یه مهره ی سوخته محسوب میشن.
هیچکس رو اندازه ی ایشون ندیدم که ریزش نیرو داشته باشه.
حاجی از من میشنوی به حرف اطرافیان دغلت گوش نده که بیچاره ات میکنن.
تا همین یه ذره آبرویی که برات مونده رو هم به باد ندن ولت نمیکنن. اینا برای خودشونه که دارن شیرت میکنن. باور کن خبری نیست که نیست....
تاج الدين
Iran, Islamic Republic of
اومدی بری کجا.امثال تو و بزرگواری چه گلی به سر شهرستان دهدشت زده اید
.
Iran, Islamic Republic of
حتما انتظار دارهدقبول وابو.ای خوا نخو
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی آقای اولین کاندید. این رابدان بویراحمدگرمسیر وسادات درکهگیلویه ومردم چرام و بهمئی به شما رای نمیدن اگه استانی بشه شهرستانهای بویراحمد سردسیر ودنا وگچساران هم رای نداری به چه امیدی وارد صحنه انتخابات شدی برای این حوزه هایی که نام بردم درزمانی که به قولی درتهران پست داشتی چکارکردی یا اون فامیلت که مدیرکل بهزیستی استان بود چکار کرد برو فکر نان کن که خربزه آبه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اشتباه کردی برادر
درغک
Iran, Islamic Republic of
در تعزیرات که کل مملکت را با مشکل روبرو کردی وای به حالی که بخواهی نماینده شهرستان بشی . اگر تایید صلاحیت شوی که بعید است .
فقط مال و اموالی که این چند سال جمع کردی بر باد خواهی داد .
چرام
United States
آقای مژدهی در خوشبینانه ترین حالت ممکن رای دور گذشته اش را بیاورد،که بعید به نظر می رسد،آرا ایشان به شدت ریزش کرده است
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
برکنارش کردند محترمانه
بهلول
Iran, Islamic Republic of
دوستان ایشون چون در کارش ناتوان بود ، عزل شد و کاندیدنمایندگی مجلس ، سرپوشی بر عزل ایشون است . البته ایشون جایگاهی در نظر مردم نداره . در دوره ی ایشون چه دزدیها و اختلاسها در دولت گذشته صورت گرفت و ایشون تنها نضاره گر بود و بس . ایشون نمیتونه نماینده مردم باشه چون صلاحیت ایشون در دوران مسئولیتش بر تعزیرات زیر سوال رفته است . اصولا همه ی اصولگراها فاتحه نمایندگی را باید برای همیشه بخوانند چون همشون در دست درازی به بیت المال مشارکت دارند .
مجید1
Iran, Islamic Republic of
اشتباه بزرگی کرده اقای مزدهی.ومطمعن باشید وطبق هر فرمول انتخاباتی بخواهیم حساب کنیم ایشون رای نمیاورن جز اینکه دستگاه چا÷ ارا بیاره. واگه هم می خواست خدمت کنه جایگاه کمی نداشت در همونجا خدمت می کرد. حالا حکایت همون ضرب المثل خودمونه از یار وابی وبه دوست نرسید .
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه فقط حقانی شایستگی نمایندگی را دارد چون هم آرای طیبی ها و بهمئی ها را دارد هم آرای اصلاح طلبان را
طیبی
Iran, Islamic Republic of
سوال من ازایشان این است تا الان که در بدنه دولت بودی ومیتوانستی اما عرضه اش را نداشتی چه کار مهمی برای شهرستان وحتی دو حوز لنده وچاروسا انجام دادی ایا یک بار هم شده از مشکلاتشان حرف بزنی پیگری که خود اعلی من اظهر است.راستی میدونی حدالاقل میتونستی با یک تلفن هم که شده از درد رنجهایشان به مسوولین بگی در ان دولت که به قول خودت در سفرها همراهشان بودی ایا خودت وقتی اوضاع جاده ؛وضعیت بهداشت ؛کمبود مدارس؛ نبود خوابگاه شبانه روزی ؛مرگ ومیر براثر اتش سوزی بیماریهای ریوی ناشی از نبود گاز ؛وهزاران مشکل دیگر را دیدی توانستی به در برابر وجدانت پاسخگو باشی. راستی اصلا هیچ فکر کرده ای که خودت زاییده این منطقه ای واینها به قول امام علی یا برادارن دینی تو هستند ویا در انسان بودن با تو شریکندتازه از این هم جلوتر قوم وخویشان تو هستند چند با با اعضای شورا ومعتمدین محل برای رفع یک مشکل کوچک همراه شدی .چند بار به درخواستهایشان جواب دادیحالا این مردم با چه انتظاری از تو حمایت کنند وتو باچه رویی میخواهی از انها طلب رای کنی .ان موقع جایگاهت از نمایندگی مجلس بالاتر بود هیچ اقدامی نکردی پس گیرم بشی نماینده که خیلی بعید هست.چه می توانی انجام دهی .همان برلیمان بس است که بگیم امثال شما را نداشتیم .تا وجدانمان راحتر باشد.به خود بگوییم دردمان از بی کسی است .دردمان از نداشتن نیروهای با نفوذ کشوری است ودردمان..............
س بازهم به عشق سرزمینمان جاودانه با مشکلات میجنگیم وبا عظمت وسر بلندی زندگی میکنیم وبقولی طلب عشق زهر کس نکنیم.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
رای ما
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ نظری
شیخ ج.ب
Iran, Islamic Republic of
ایشون در دوره احمدی نژاد رای به رضائی داد ولی مورد تایید احمدی نژاد بود تو دوره چهار ساله دوم احمدی نژاد رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شد نزدیک به دو سال در دوره آقای روحانی هم رئیس بود در حالی که به روحانی رای نداده بود این نشون از صداقت و پاکی این مرد شریف بود به مولا علی سر سوزنی برا من کار انجام نداد ولی مثل بقیه الکی نامه نمیداد اگه کاری از عهدش بر میومد انجام میداد اگه خودش نبود لنده عمرا شهرستان نمیشد یه کم انصاف داشته باشید
شیخ ج.ب
Iran, Islamic Republic of
انصاف داشته باشید مثل بقیه دروغ به مردم نمیگفت
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
جناب مژدهی عمری ابزار دست افرادی مثل موحد بودی که به لطف خدا به زباله دان تاریخ پیوست ؛؛؛ آبروی خود را بیش از این به بازار دغل دوستان نیاور. ؛؛؛؛ عزیزم خودم خواستند که گفتمت
بارونی
Iran, Islamic Republic of
فقط علی ارز!بیو پیلل خرج کن!!!طیبی اه خینت تشنیه.نیو نیو نیو میو نیو نیو نیو ینو!!!!
لیکک
Iran, Islamic Republic of
برکنار شد یک شانتاژذسیاسی هست استعفا رای در افکار عمومی نداری جز انانکه پست دادی به نوایی رساندی تفکر شماحای ندارد برادر خودت خسته نکن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم که در کهگیلویه چرا بجای افتخارکردن به نیروهای ملی به فکر تخریب آنها هستند . مردم گچساران از خدا می خوان مثل موحد ومژدهی وتقوی ونیکبخت و .... شما ، چهره های ملی داشته باشن. عزیزان مژدهی می تواند با ارتباط خوبی که با مسئولین در تهران دارد برای مردم آن دیار واستان موثرباشد ،الان تاجگردون در گچساران خوب کار می کنه ولی دلش نمی خواد نیروی دهدشت قوی باشد که برایش رقیب بشه ، تابتونه راحت تر بودجه برای این شهر بیاره ، بزرگواری هم که بنده خدا دستش به جایی نمی رسه فقط صداش در میاد ، اصلاحات در دهدشت هم که احتمالا به توافق نرسند ، ما احساس می کنیم شما دهدشتی ها با فکر عمل می کنید اما انگار مغرضانه حرف می زنید.
اگه استانی بشه که شانس دهدشت کمه بجز اینکه با گچساران هماهنگ کنید. ما که دلمون می خواد دهدشت پیشرفت کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درجواب چرام یادم هست دورقبل خیلی ها می گفتند دکتر مزدهی هرچقدر تلاش کندنمی تونه بیشتر از ۵۰۰۰رای به دست بیاره نتیجه اراء۳۰۰۰۰هزار رای خیلی ها را شکه نمود انشاءاله نتیجه همین انتخابات را هم خواهیم دید
استاد دانشگاه تهران
Iran, Islamic Republic of
با توجه به شرایط فعلی سیاسی کشور و دولت بهترین مهره برای نمایدگی مجلس در کهگیلویه جز دکتر سید مصطفی تقوی فرد دیگری نمیتواند باشد سردار هاشمی در عین حالی که نیروی اجرایی است ولی با دولت همخوانی ندارد ودر گوشه رینگ مجلس گیر میکنه مجددا مردم کهگیلویهه ضرر میکنه.اصلاح طلبان کهگیلویه مگر روی گزینه سوم اجماع ککند که در صورت اجماع بر یک فرد باز این فرد کاریزما نیست پس در این شرایط برای نیروهای دانشگاهی ، نخبه و اصولگرایان و اصلاح طلبان جز انتخاب سید مصطفی تقوی به خاطر مشهوریت، مشروعیت علمی و مقبولیت مردمی فرد دیگری نمیتواند باشد.
گفتمان اعتدال
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر سید مصطفی تقوی مقدم قوی ترین چهره دانشگاهی شناخته شده استان در کشور
ترینای
United States
ار رای بیاری ترینای
ریشمه ایتراشم ترینای
اگر توی این مدت برای خودت کسی شدی باید بذارنت سرلیست تهران.
اگر هم با اینکه رئیس تعزیرات کشور بودی، ولی سیاسیون اینقدر درت ندیدن که بذارنت توی لیست تهران، پس معلومه مالی نیستی. الکی نگو میخوام به کهگیلو خدمت کنم. نماینده ی تهران هم بشی میتونی به کهگیلویه خدمت کنی. مثل موحد که نماینده ی بهبهان بود و به کهگیلو خدمت میکرد.
من در هر حالتی به شما رای نخواهم داد ولی واقعا بدخواهت نیستم. صادقانه عرض میکنم توی کهگیلویه رایی که بتونی باهاش بری مجلس نداری. شاید یه ده پونزده هزار رای بیاری. به چه دردت میخوره؟؟!! ولی اگر بتونی بری توی لیست تهران ، اونجا مردم کاری به طایفه ندارن. لیستی رای میدن و احتمال رای اوردنت هست. اگر منو قبول نداری برو از چند تا آدم معتمد دیگه بپرس (معتمد خیرخواه. نه لیدرهات)
شیخ ج.ب
Iran, Islamic Republic of
جناب علی ,لطف کن پارتی بازی نکن
شیخ ج.ب
Iran, Islamic Republic of
این میز و صندلی برای کسی نمیمونه که مژدهی اولین یا آخری باشه هیچ کس به اندازه ایشون تو ریاست تعزیرات حکومتی دوام نداشت
چرام
United States
اگر دنبال یه پستی هموتهران بگرده بهتره ،نگاهی به آرا فیاض بخش در دور گذشته کنید ،به لطف نیامدن موحد،ونبود کاندید اصلاح طلب ،اون رای را آورد.حالاهمه اینا باشند انصافا ۵۰۰۰رای میاره ،معلومه که نه
شیخ ج.ب
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر مژدهی پور نه طرفدار احمدی نژاد بوده نه روحانی ولی بهش اعتماد داشتن بمدت ۶ سال رئیسش کردن به هر حال ایشون خیلی کار کرده چیزی که هست اینه که فامیلای ایشون انتظار بی موردی ازش دارن طرف مدرک تحصیلی خوبی نداره انتظار داره ایشونو به کار بگیره من که در جریان ایشون هستم برا هیشکی دریغ نمیکرد اون چه از عهدش بر میومد انجام میداد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان کهگیلویه چرام و بهمئی در صورت تجمیع آرا و حمایت از یک کاندید ( رستاد) حتما برنده خواهند شد.لذا آقایان اصول گرا ( بزرگواری. موحد . مژدهی. تقوی.حبیبی و سردار هاشمی) این دوره به مجلس نخواهند رفت حتی اگر تجمیع آرا هم شوند. مردم حامی کاندیدی خواهند بود که دولت روحانی خواستار و پشتیبانش هست. دیگر قومی گرایی و طایفه سالاری جایی در اندیشه کهگلیویه. چرام و بهمئی ها ندارد. مردم بلوغ و شعور بالایی دارند و جریانسازان قومی و محلی نیک می دانند دولت به افراد همسو با روحانی تمایل بیشتری دارد . اگه تحریم ها برداشته شود قطعا فرصت مناسبی برای رونق استان خواهد بود در همسویی دولت و آرای نزدیک به دولت...صبح پیروزی نزدیک هست.رستاد می آید.
طیبی
Iran, Islamic Republic of
ایشون چه اقدامی تاکنون که در راس ومدیریت بود انجام داد چند بار برای پیگیری امور مناطقی که خود متعلق به انها میداند گام برداشت.چند بار حدالاقل تلفنی مسوولین را از نبود امکانات باخبر کرد در دولت گذشته که به قول خود ش در سفرها همراهشان بود میتوانست به گوش مسوولین برساند که مناطق محروم ما از جمله چاروسایی که خود زاییده انجاست چه وضعیتی داره ؛در عهدی که همه دنبال خواسته های درجه سوم وچهارم خود هستند ما هنوز از امکانات اولیه محروم هستیم در شهرستانهای همجوار ما به دنبال چند بانده کردن راهها هستند ما هنوز راه درست نداریم .ایشون چند بار با اعضاء شوراها که ییگیر مشکلات بودند همکاری نمودند؛ چقدر از وقتشون را تاکنون صرف توجه به مشکلات مردم نمودند .اصلا میدوند چاروسا که در ان زاده شده کجاست ؛میداند که مردم به علت نبود جاده درست وحسابی عزیزانشان را از دست میدهند ,میداند که امکانات بهداشتی ندارند .میداند وضعیت مدارسشان چطور است.میداند که خوابگاه ومدارس نمونه ندارند غمیداند که ان مناطق بعلت نبود امکانات تخلیه وبه حاشیه شهرها پناه برده که خود هم مشکلی برای خودشان هست هم برای شهرها وهزاران مشکل دیگه ؛ شاید بپرسید چه ربطی به ایشان دارد ؟ جواب اینست که خود زاییده انجاست ودرد ورنج مردم را میداند اما وقتی به جایی رسید به جای اینکه فریاد این مردم را به گوش مسوولین برساند .نسبت به انها بی تفاوت بود میتوانست برایشان گامی بردارد اما برنداشت ؛گذشته خویش را فراموش کرد.حال میخواهد چه دستگلی به سر این مردم واین شهرستان بزند ؛این گذشته اش هست اینده اش چطور هست مگر نگفتند گذشته پلی برای اینده هست خوب ایشان پل را خراب کرد.حال من تحصیل کرده شرمنده از این مردم چطور از ایشان حمایت کنم وجه به مردم بقبولانم کهایشان عوض شد وچطور میتوانم با توجه به موارد قبل بهخودم را راضی کنم منی که احساس میکنم در برابر این مردم مسوولم وبازخواست میشوم .حال ایشون انجا که برتر از نمایندگی بود هیچ کاری نکرد در وقت نمایندگی خود حدیث مفصل بخوان از ............
صددر صد
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه رییس اداره ..............بخواد کاندید بشه تا بلکه استعفا بده از ریاست اداره .بلکه این کارکندای بدبخت از دستت نفس راحتی لکشن
موصولو
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که بردنش انشااله همین روزها بقیه دارو دستش هم رو می برن خصوصا فاطمی
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر دکتر سلیمان ابید. خیلی خوشحال شدم از اینکه یه چهره ملی بخواد کاندید کهگیلویه بشه بنده تو وزارت علوم وقتی سخنرانی میکرد با ایشون اشنا شدم و بهش افتخار می کنم حومه غربی بی صبرانه منتظر حضور جنابالی هستن
United States
با سلام
دیگر کافی است که ما افرادی رو به مجلس بفرستیم که یکیشون بیکار روی صندلی بشینه و مجرم آزاد کنه و یکی دیگه هم فقط با چپیه سبز بستن و چماق و دادوهوار خودشو نشون بده .
آدم کم سواد نباید بره بهارستان اونجا آدم تحصیل کرده میخواد مثل آقای(( سلیمان ابید ))که چهره سرشناس سیاسی کشور و یک تحلیل گر نخبه سیاسیه و چهره خبری صداوسیما و شبکه های ماهواره ای هم هست.
United States
دیگر کافی است که افراد کم سوادو به مجلس بفرستیم ک یکیش از نداری حرف و برنامه رو صندلیش بشینه و حبس ابدی و زندانی آزاد کنه و یکیشم با چوپ و چپیه و چماق و دادوهوار خودشو نشون بده ما به یه چهره واقعا سیاسی و تحصیل کرده مثل آقای سلیمان ابید احتیاج داریم تحلیل گر نخبه ای که برای صداو سیما و شبکه های ماهواره ای آشناست
مسعود
United States
دیگر کافی است که افراد کم سوادو به مجلس بفرستیم ک یکیش از نداری حرف و برنامه رو صندلیش بشینه و حبس ابدی و زندانی آزاد کنه و یکیشم با چوپ و چپیه و چماق و دادوهوار خودشو نشون بده ما به یه چهره واقعا سیاسی و تحصیل کرده مثل آقای سلیمان ابید احتیاج داریم تحلیل گر نخبه ای که برای صداو سیما و شبکه های ماهواره ای آشناست
يك ايراني
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده که بیش از ۲۲ سال است از نزدیک جناب دکتر سیدمصطفی تقوی مقدم را می شناسم و از ویژگیها و صفات ممتاز انسانی، علمی و شخصیتی ایشان اطلاعات دقیقی دارم، بر این باور هستم که هرگاه مردم محترم حوزه انتخابیه دهدشت ایشان را به عنوان نماینده خود انتخاب نمایند، که انشاالله چنین خواهد بود، بدون تردید در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از تأثیرگذارترین، دلیرترین، صادق ترین، ساده زیست ترین و باسوادترین و مردمی ترین نمایندگان این کشور، روانه مجلس شورای اسلامی خواهد شد. ایشان شخصیتی چندین وجهی هستند و قسم می خورم که تاکنون ندیده ام برای مصالح و منافع شخصی (مالی و غیره) حق و حقیقت را زیر پا بگذارد. ایشان شخصیتی ساده زیست و بسیار صمیمی و در عین حال بسیار قاطع در برابر نارواییها و حق کشیها دارد و به هیچ قیمتی حاضر نبوده است در برابر هیچ فرد مافوقی ولو بالاترین مقامات کمترین کرنشی از خود نشان بدهند. برای ایشان و مردم حوزه انتخابیه ایشان آرزوی موفقیت و بهروزی بیشتر دارم
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1