تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۱۰۱۶۰۳

اهداء ۱۲ هزار جلد کتاب یک مدیرکل کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
کبنا ؛ 
در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ هزار جلد کتاب با ارزش ۲۶۰ میلیون ریال به کتابخانه عمومی استان اهداء کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز طی آئینی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۶۰ میلیون ریال در رده‌های مختلف سنی با موضوع مصرف بهینه انرژی به کتابخانه‌های عمومی استان اهداء کرد.
داوود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه گسترش فرهنگ کتاب از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی بر عهده همه دستگاه‌ها است و بر خود فرض دانستیم در راستای تحقق فرمایشات معظم‌له، در این امر معنوی شریک شویم.
وی با بیان اینکه گسترش فرهنگ مصرف انرژی از سیاست‌های وزارت نیرو است، افزود: در راستای گسترش مصرف بهینه انرژی و با هدف آگاه‌سازی عموم مردم خصوصاً کودکان و نوجوانان، با تهیه کتب مربوطه و با همکاری اداره‌کل کتابخانه های کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲ هزار جلد کتاب در زمینه موضوعی انرژی برق، در کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.
راهزادی با اشاره به اینکه، استفاده درست و صحیح از انرژی، متضمن استمرار حیات و توسعه‌پایدار جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: آموزش و شناسایی منابع انرژی به عموم مردم، آگاه ساختن آنان از نحوه مصرف صحیح برق و انرژی‌ها، وظیفه همگان است و باید در این زمینه همه مردم دست به دست هم دهند و انرژی را برای آیندگان ذخیره کرد.
زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از مدیرعامل و مجموعه همکاران در شرکت توزیع برق استان، گفت: برای اولین بار، بخش مدیریت مصرف برق و انرژی در کلیه کتابخانه‌های عمومی ویژه کودکان در استان راه‌اندازی خواهد شد.
وی یادآور شد: در سه ماهه دوم سال جاری، با برنامه‌ریزی و همکاری شرکت برق در سراسر استان، در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و آموزش مصرف صحیح انرژی و پربارکردن اوقات فراغت خانواده‌ها، برنامه‌های متنوع فرهنگی در پارک‌های عمومی در سطح شهر، برگزار خواهد شد.
قربانی بیان کرد: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، اولین مدیر ارشد در سال جاری بودند که با اهداء کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان، زنگ جشنواره اهدا کتاب را قبل از اجرای جشنواره به صدا درآوردند.
قربانی یادآور شد: جشنواره «اهداء کتاب، ارتقای دانایی»، اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری با همکاری ادارات فرهنگی عضو جشنواره در سراسر استان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شوخي
Iran, Islamic Republic of
یه طوری تیتر زدید ١٢ هزار کتاب به مبلغ ٢۶ میلیون،مثل اینکه خودش خریده است.
البته جای تشکر داره،ولی تو ایران کسی اهل کتاب نیست،وای به حال کتابهای اموزشی
Iran, Islamic Republic of
این موضوع کتابخانه ها در حد این همه خبر نیست
آشنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا کی دیگه کتاب می خونه مردم تو فکر یه لقمه نون هستند نه غلام
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1