تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۱۰۱۵۱۷

از دل‌نگرانی‌های آیت‌الله ملک‌حسینی تا تجمع ده‌برآفتابی‌ها

۳
۰
کبنا ؛



سفر محمدباقر نوبخت به استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج حاشیه‌هایی داشت قبل از همه این که معاون رئیس‌جمهور به مانند برخی مسئولان دیگر کشوری قبل از حضور در مرکز استان به شهری دیگر سفر کرد و این در جای خود برای بسیاری جای سؤال است.
معاون رئیس‌جمهور در نشست شورای برنامه‌ریز ی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد هنگامی که مورد انتقاد حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه این استان مبنی بر تبعیض قائل شدن میان شهرستان‌های استان برای حضور در آن مناطق قرار گرفت، اظهار کرد: من برای سفر دوره‌ای و حضور در شهرستان‌ها و بازدید از پروژه‌های عمرانی به این استان نیامده بودم که همه شهرهای استان را مورد بازدید قرار دهم.

به گزارش فارس، اما در این میان تناقضی دیده شد چرا که معاون رئیس‌جمهور علاوه بر حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی بازدیدی هم از پروژه‌های عمرانی دو شهرستان گچساران و همچنین بویراحمد داشت و حتی در یک مراسم کلنگ‌زنی نیز حضور پیدا کرد اما چرا به شهرستان‌های چهارگانه دیگر سفر نکرد این در جای خود باز هم مورد سؤال است.

هنگامی که معاون رئیس‌جمهور مورد انتقاد نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده قرار گرفت نوبخت به مزاح گفت: باید از چماق لری حاج آقای بزرگواری بترسیم.

وی سپس در لحنی جدی از بزرگواری تمجید کرد و گفت: من هیچ‌گاه از لحن شفاف و تند و صراحت لهجه این مرد ناراحت نشده‌ام.

معاون رئیس‌جمهور با تمجید چندین و چند باره از مجمع نمایندگان این استان در مجلس آنها را از پیگیرترین مجمع نمایندگان مردم در کشور معرفی کرد.

در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه نیز به موضوعات مختلفی اشاره شد از جمله انتقاد آیت‌الله ملک‌حسینی از وضعیت شهرستان‌های نوپای این استان که در همین خصوص اظهار کرد: برخی از شهرستان‌های نوپای ما حتی در هزینه رفتگرهای خود هم مانده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور سپس برای استراحت سفری چند ساعته به شهرستان دنا داشت.

معاون رئیس‌جمهور در حین سفر به شهرستان دنا با مردم ده‌برآفتاب مواجه شد که راه را بسته و منتظر معاون رئیس‌جمهور بودند.

چند جوان که با لباس‌های مشکی در میان جمع بیش از همه ناراحت به نظر می‌رسیدند به معاون رئیس‌جمهور گفتند که این روستا چوب مسائل سیاسی و خطی و باندی را می‌خورد.

این چند جوان به اضافه تعداد زیادی از مردم و ریش‌سفیدان که راه را سد کرده بودند و جوان خود را به تازگی در این جاده از دست داده بودند تنها یک خواسته داشتند و آن هم ایجاد یک پل زیرگذر برای رفت و آمد مردم بود.

معاون رئیس‌جمهور هم به استاندار دستور داد تا هر چه زودتر این موضوع را کارشناسی کرده و با برآورد هزینه این کار با وی مکاتبه کند تا هر چه سریع‌تر مشکل مردم برطرف شود.

آخرین پلان از این سفر مشکلی بود که برای چندمین بار برای خبرنگاران پیش آمد و جلوی ورود خبرنگاران را به منطقه حفاظت شده دنا گرفتند در حالی که عده زیادی از مدیران غیر مرتبط و حتی مردم عادی در این برنامه حضور داشتند و خبرنگاران مورد کم لطفی قرار گرفتند.

و اما نکته جالب‌تر برخورد بد محافظان آقای معاون با خبرنگاران و بدتر از همه برخورد برخی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با آن‌ها بود که نشان دهنده آغاز برخوردهای زنجیره‌ای با خبرنگاران در این استان است هر چند که رئیس‌ دفتر استاندار، مدیرکل روابط عمومی استانداری و مسئول حراست استانداری از خبرنگاران دلجویی کردند.

اما در مجموع سفری خوب برای استان پیش‌بینی می‌شود که معاون رئیس‌جمهور قول هر گونه همکاری را در تخصیص اعتبارات برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به مسئولان و مردم داد.



دیدار معاون رئیس‌جمهور با آیت‌الله ملک‌حسینی



معاون رئیس‌جمهور مستمع مشکلات بازنشستگان



غبارروبی گلزار شهدای گمنام یاسوج توسط نوبخت



معاون رئیس‌جمهور در پارک جنگلی یاسوج



کلنگ‌زنی پل چهارم بشار توسط معاون رئیس‌جمهور



پذیرایی از نوبخت در پای قله دنا



پذیرایی از خبرنگاران استانی در شهرستان دنا!!


------------------------

داریوش بهنیازاده

-----------------------

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز ارزشها
Iran, Islamic Republic of
چادر چه شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باز هم اصلاحات و کشف حجاب
مرادیان
Iran, Islamic Republic of
مردم ده برآفتاب تا چند سال پیش که بودجه استان خوب گیرشان می آید برای روستاشان چرا ناراحت نبودن و راه کسیو نمیبستن
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
چرا نوبخت در حوزه انتخابی بزرگواری نیامد ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1