تاریخ انتشار
جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۱۰۱۴۹۶

وقتی مدیر توانمندی در لنده تغییر کرد

۹
۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش شهرستان لنده با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.
lende (4)
به گزارش کبنا نیوز از لنده، این آئین با حضور یاری‌پور معاون توسعه و پشتیبانی استان، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.
*وقتی مدیر توانمندی تغییر می‌کند
حجت‌السلام کیانی‌اصل امام جمعه لنده در این مراسم، سید عیسی تقوی‌فرد رئیس قبلی آموزش و پرورش لنده را اهل تعامل، مدارا، وقت‌شناس، منضبط، موفق در همه عرصه‌های آموزش و پرورش دانست و گفت: وی بدون حاشیه و هماهنگ با ستاد نماز جمعه معرفی و از زحمات فراوانی که کشیده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.
کیانی‌اصل در این مراسم ضمن تبریک به آقای سیف‌الله محمدی‌نسب به خاطر مسئولیت آموزش و پرورش لنده، اظهار کرذ: توقع داریم آموزش و پرورش را وارد فضاهای سیاسی نکنید، شایسته سالاری حاکم باشد، نکات مثبت رئیس قبلی را تقویت و اگر نکته منفی وجود داشت اصلاح نمایید و آموزش و پرورش را پاتوق افراد سیاسی نکنید.
 نامهربانی‌ها در حق لنده تمام شود
در ادامه البرز محمدخانی رئیس شورای اسلامی شهر لنده با بیان اینکه تقوی‌فرد رئیس قبلی آموزش و پرورش لنده را از مدیران موفق و اعتدال‌گرای واقعی معرفی کرد و  در ادامه گفت: نامهربانی‌های در حق لنده شده است  که انتظار می‌رود توجه بیشتر به این شهرستان شود.
lende (3)
به مسائل سیاسی وارد نشوید
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورود آموزش و پرورش به حاشیه‌های سیاسی ضایعه بزرگ و غیر قابل جبران برای نظام تعلیم و تربیت است.
اردشیر یاری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب چتر ذوابعادی است که همه گروه‌ها، جناح‌ها، احزاب و قومیت‌ها را در زیر پرچم خود نگه می‌دارد.
وی افزود: توصیه‌ها و بیانات معظم‌له در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بسیار مؤثر بوده و امروزه انقلاب را به عنوان سمبل انقلاب‌های مردمی جهان معرفی کرده است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مقام معظم رهبری برای حفظ وحدت و انسجام کشور در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار، امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام‌گذاری کرده تا با تقویت حس یکی‌ بودن بتوانیم به پیشرفت و ترقی کشور خودمان کمک کنیم.
lende (1)
یاری افزود: دولت تدبیر و امید با شعار اعتدال به میدان آمده و در جهت تحقق شعار سال با روش عدالت‌محور و پویا به حرکت خود ادامه خواهد داد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر توانستیم بر داشته‌های خود تکیه کنیم و به آن‌ها احترام بگذاریم در جامعه داخلی و بین‌المللی حرف برای گفتن خواهیم داشت و پیروزی ما حتمی است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: خودزنی یکی از امراض جامعه بوده که مانع پیشرفت می‌شود و در راه رسیدن به جامعه ایده‌آل باید از خودزنی و تخریب خود دست برداریم.
یادی یادآور شد: معتقدم باید با وجود اختلاف سلایق و دیدگاه‌ها بتوانیم برای رشد و شکوفایی کشور خود تلاش کنیم.
وی به نحوه ساماندهی نیروی انسانی و پست‌های مدیریتی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در گزینش افراد برای پست‌های مدیریتی باید ضمن احترام به همه احزاب و گروه‌ها، زمینه استفاده از نیروهای توانمند موجود در این احزاب فراهم شود تا بتوانیم از داشته‌های خودمان به نحو احسن استفاده و موفقیت را حتمی کرده باشیم.
lende (2)
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ورود آموزش و پرورش به فضای سیاسی منجر به مرگ تعلیم و تربیت صحیح خواهد شد، به همین منظور باید حاشیه‌ها را ضمن احترام از این جامعه فرهنگی دور نگه داریم.
یاری‌پور افزود: بینی و بین‌الله در طول ۱۴ ماه‌ی که بعنوان معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان، خدمت می‌کنم شاهد بودم که آقای سید عیسی تقوی‌فرد رئیس قبلی در همه زمینه‌ها فردی توانمند، دارای حرف و عملکرد وی کاملاً مثبت و در بین روسای آموزش و پرورش سرآمد بود. وی جزء بهترین مدیران آموزش و پرورش بودند.
وی افزود: لذا نگاه ما هم همین بود که به نیروهای کاری و فعال اجازه دهیم تا توانمندی‌های خود را به عرصه ظهور برسانند. آقای تقوی‌فرد در همه زمینه‌ها واقعاً انسان، معلم و فرهنگی بود. خدا را شاهد می‌گیرم در طی این ۱۴ ماه یکبار اصرار بر ماندن نداشت و احدی هم برای ماندن وی با اینجانب و مدیر کل تماسی نداشته است.
به گزارش کبنا نیوز، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد سیف الله محمدی‌نسب به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش لنده معرفی و از خدمات تقوی‌فرد تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
این گزارش معلومه خط داره و از طرف کسانی به رشته نگارش در اومده که الان عصبانین از اینکه دوره خوردن و بردنشون تمام شد برا اثبات حرفم همین بس که حتی یه جمله از سخنرانی دکتر را انعکاس ندادن چرا شما اصولگراها ایقد از شنیدن حرف مخالف واهمه دارید چرا پیشداوری میکنید چرا حداقل یه جمله از سخنرانی دکتر ننوشتید من به شما یقین میدم دکتر خیلی خیلی توانمنده چون اصلاحات نیروی ضعیف نداره امام جمعه که همه چیز را در ستاد اقامه نماز دیده ایا از درد و دل فرهنگیان خبر داشتید آیا امام جمعه میدونست که دبیرجغرافیای دبیرستان ابتدایی تدریس می کرد آیا امام جمعه میدونست چه مدیران توانمندی به واسطه اصلاح طلبی قیچی شدن اگه یک بار حتی از دانش آموزان می پرسید اظهار نظر نمی کرد از جلسه تودیع و معارفه مشخص بود فرهنگیان از دست تقوی خون به دل شدن خواهشا منصافه بنویسید شمایی که حتی یه کلمه از دکتر ننوشتید نشون دادید این گزارش برا تخریبه من خودم کبنا نیوز را از عصر دنا بیشتر قبول داشتم ولی واقعا الان ......
اگه آزادی بیان براتون اهمیت داره این کامنتو بذار
امراله حسینی
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشی خدمت دوست عزیزم جناب آقای تقوی . انتصاب آقای محمدی نسب را نیز به ایشان تبریک میگویم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بینی و بین‌الله در طول ۱۴ ماه‌ی که بعنوان معاون اداره‌کل آموزش و پرورش استان، خدمت می‌کنم شاهد بودم که آقای سید عیسی تقوی‌فرد رئیس قبلی در همه زمینه‌ها فردی توانمند، دارای حرف و عملکرد وی کاملاً مثبت و در بین روسای آموزش و پرورش سرآمد بود. وی جزء بهترین مدیران آموزش و پرورش بودند.اگر چنین بود چه توجیحی برای تغییر ایشان دارید؟ یا داری چر............ میگه جناب معاون مدیر کل؟
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام هم مدیری لایق و توانمند بازنشسته گردید و هم انتخابی شایسته و لایق جایگزین شد که به هردو تبریک باید گفت و از مدیر کل محترم باید تشکر کرد
مراسم باشکوه تکریم و معارفه تأیید این گفته است.
پرهیز
Iran, Islamic Republic of
الحق مدیر توانمند و بالیاقتی ک عمر و سرمایه اجتماعی خود و خانواده را صرف بی تدبیری های موحد نمود ولی خوشبختانه حداقلی از توان خود را با حمایت بزرگواری به منصه ظهور رساند
سر افراز و سعادتمند باد
hghgj
Iran, Islamic Republic of
jh
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
اگر این همه ویژگی های مثبت داشتند ، چرا برکنارش کردید . حرف ها و اعمال خیلی از ماها با هم جور در نمیاد .خداوند به داد ما برسد ...........
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاح طلب لنده باید گفت که قطعا خود شما و خیلی از همفکری هاتون در دوره ی مدیر قبل با بزرگواری بودید و حالا چون باد به سمت دیگه می وزه اصلاح طلب شدید . و نون به نرخ روز می خورید . دنیا ارزش این کارها را ندارد . و جایی باید حساب پس بدهید . تغییر و تحولات در راس یک اداره امر طبیعی است و صندلی ها هم به کسی وفا نمیکنند .
Iran, Islamic Republic of
آغای تقوی دیگه بازنشسته شده هیچ کسی هم او را بازنشسته نکرد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1