تاریخ انتشار
جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۱۰۱۳۹۴

پاسخی به جای بزرگواری به معاون رئیس‌جمهور

۱۴
۰
کبنا ؛معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور برای سفر دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
*دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدباقر نوبخت در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز جمعه با حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی دیدار کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی نوبخت را همراهی می‌کردند.
آیت‌الله ملک‌حسینی در دیدار معاون رئیس جمهور به نیروهای انسانی و وضعیت برخی از پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: منابع انسانی از سرمایه‌های انسانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، متاسفانه این سرمایه از استان خارج شده و در استان‌های دیگر از ظرفیت بالای فرزندان این استان استفاده می‌کنند و استان کهگیلویه و بویراحمد خود از وجود این سرمایه‌ها بی‌بهره است.
وی تصریح کرد: در گذشته سیاست‌بازی باعث خروج منابع انسانی از کهگیلویه و بویراحمد شد که باید با همدلی و همزبانی این منابع ارزشمند را به استان بازگردانیم تا بتوان از توان و ظرفیت آن‌ها در توسعه استان کمک گرفت.
نوبخت معاون رئیس‌جمهور نیز در دیدار با آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: دولت از برنامه‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های مختلف، استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ بودجه و تسهیلات حمایت ویژه خواهیم کرد.
*بازدید پارک جنگلی
* بازدید از پروژه پارک جنگلی یاسوج از دیگر برنامه معاون رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۶ هزار شغل در پارک جنگلی یاسوج ایجاد می‌شود.
*غبارروبی گلزار شهدای یاسوج
*با حضور نوبخت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان در مجلس گلزار شهدای گمنام یاسوج غبارروبی شد.
*آغاز طرح گسترش خدمات سلامت حاشیه شهرها در کهگیلویه و بویراحمد
* با حضور معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور و مسئولان ارشد استان طرح گسترش خدمات سلامت حاشیه شهرها در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
رضا چمن در آئین آغاز طرح خدمات سلامت در حاشیه شهرها از معاون رئیس جمهور خواست تا در حوزه سلامت و بهداشت به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ اعتبارات، امکانات و تجهیزات بیش از متوسط کشوری توجه شود.
نوبخت معاون رئیس‌جمهور ایران در پایان خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: آقای دکتر چمن، بر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که در واقع نهاد برنامه‌ریزی دولت محسوب می‌شود، فرض است که انشاءالله مبانی و مشکلاتی را که شما بیان کرده‌اید با همه‌ی کمبودهایی که در صندوق بودجه و اعتبارات وجود دارد برطرف کنیم تا هم خدمت‌رسانی در حاشیه‌ی شهرها به‌نحو مطلوب انجام شود و هم مراکز درمانی برای خدمت آماده باشد.
*بازدید از بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری جنوب کشور در یاسوج
نوبخت از مجتمع فرهنگی و هنری یاسوج بازدید کرد. در این بازدید رضا دهبانی‌پور نامه‌ای از بیان مشکلات خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به معاون رئیس جمهور داد و نوبخت گفت: این نامه را حتماً پیگیری می‌کنم.
*کلنگ‌زنی پل چهارم بشار
با حضور معاون رئیس جمهور و مسئولان و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه احداث پل چهارم بشار یاسوج کلنگ‌زنی شد. نوبخت در این آئین گفت: ترجیح می‌دهم به جای صحبت عمل کنم.
*یک نکته مهم/آقای نوبخت از شما بعید بود
بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده روز اول سفر نوبخت به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه‌ریزی با لحنی تند، اظهار کرد: آقای نوبخت ما از تبعیض‌های ناروا رنج می‌بریم، اگر قرار بر سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد است باید از تمام شهرهای این استان سرکشی و بازدید می‌کردید. چرا شما به شهر نفتی گچساران و شهر زیبای یاسوج می‌آید، اما نمی‌توانستید با بالگرد به شهر دهدشت می‌رفتید و آنجا را هم می‌دیدید.
نوبخت در جواب به بزرگواری نماینده مجلس گفت: وزیر اجرائی نیستم، بنده مسئول برنامه‌ریزی کشور هستم و آماده‌ام که در یک مکانی با حضور مدیران برنامه‌ریزی کنم و قصد سرکشی و بازدید از شهرها را هم ندارم.
و این در حالی است که نوبخت معاون رئیس جمهور در دومین روز سفر خود از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج بازدید کرد و حتی به دنا نیز رفت. وی روز قبل هم در گچساران از بافت فرسوده دوگنبدان بازدید کرد.
آقای نوبخت از شما بعید بود.
 
راه معاون رئیس جمهور توسط ده‌برآفتابی‌ها بسته شد
اهالی روستای ده‌برآفتاب جلوی خودروی معاون رئیس جمهور را در مسیر یاسوج-سی‌سخت گرفتند و در دیدار با نوبخت از وضعیت جاده این روستا ابراز نگرانی و گلایه کردند.
آنها اعلام کردند: در این مسیر شاهد تصادفات منجر به فوت زیادی هستیم. لذا خواستار تعریض خیابان و ایجاد زیر گذر و روگذر هستیم
هفته گذشته جوان ۱۸ ساله ده‌برآفتابی در این مسیر کشته شد.
*برخی نیز با حضور در دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی با معاون رئیس‌جمهور دیدار و مشکلات خود را مطرح کردند.
توقف خودروی خبرنگاران با زنجیر قفل شده
به گزارش کبنا نیوز بعد از کلنگ‌زنی و بازدید از پروژه‌های عمرانی یاسوج، نوبخت با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان در مجلس، جمع زیادی از مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به منطقه حفاظت شده خالیدون دنا رفت تا در آنجا ناهار را صرف کند.
اما اصل داستان در این جا شروع شد، در حالی که خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد در دو روز سفر معاون رئیس جمهور اخبار مربوطه را به خوبی پوشش دادند و مسئولان کشوری و استانی را تا دنا نیز همراهی کردند که احیاناً اگر خبری باشد باز او را هم انعکاس بدهند.
حدود دو کیلومتر مانده به منطقه حفاظت شده خالیدون دنا با زنجیر راه عبور خودروی خبرنگاران را مسدود کردند.
بنابر گفته‌ها، این کار به دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است، خبرنگاران بعد از ساعت‌ها فداکاری و تلاش برای پوشش خبری و اطلاع‌رسانی سفر معاون رئیس جمهور یک مرتبه با این برخورد مسئولان در ساعات آخری شدند. در واقع با یک حرکت نادرست همه افراد متفرقه را راه دادند، کسانی که حتی مربوط به این سفر نمی‌شدند نیز به منطقه حفاظت شده راه یافتند و تنها با ایجاد از سد زنجیری از ورود خبرنگاران ممانعت کردند.
بنابراین گزارش، از ورود خودروی اورژانس ۱۵۵ و امداد و نجات ۱۱۲ و خودروهای نیروی انتظامی که برقراری نظم و امنیت را برعهده داشتند جلوگیری کردند و از ورود آنها به محل پذیرایی خودداری کردند.
خوردن گوشت شکار بر سر زبان‌ها افتاد.
بعد از ۲ ساعت معطلی خبرنگاران در پشت زنجیرهای قفل شده، دو نفر از استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای بردن خبرنگاران آمدند، در نهایت آنها را به محل بردند که بلافاصله با حضور خبرنگاران مسئولان نیز رفتند و در آنجا با خبرنگار یکی از سایت‌های محلی توسط اسکورت معاون رئیس جمهور و فرماندار دنا برخورد نامعقولی شد و خبرنگاران بدون کمترین احترامی برگشتند.
آیا برنامه‌ریزی سفر معاون اول رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اینگونه است؟ آیا این برخوردها همچنان ادامه می‌یابد؟
nobakht-yasuj (42) nobakht-yasuj (41) nobakht-yasuj (40) nobakht-yasuj (39) nobakht-yasuj (38) nobakht-yasuj (37) nobakht-yasuj (36) nobakht-yasuj (35) nobakht-yasuj (34) nobakht-yasuj (33) nobakht-yasuj (32) nobakht-yasuj (31) nobakht-yasuj (30) nobakht-yasuj (29) nobakht-yasuj (28) nobakht-yasuj (27) nobakht-yasuj (26) nobakht-yasuj (25) nobakht-yasuj (24) nobakht-yasuj (23) nobakht-yasuj (22) nobakht-yasuj (21) nobakht-yasuj (20) nobakht-yasuj (19) nobakht-yasuj (18) nobakht-yasuj (17) nobakht-yasuj (16) nobakht-yasuj (15) nobakht-yasuj (14) nobakht-yasuj (13) nobakht-yasuj (12) nobakht-yasuj (11) nobakht-yasuj (10) nobakht-yasuj (9) nobakht-yasuj (8) nobakht-yasuj (7) nobakht-yasuj (6) nobakht-yasuj (5) nobakht-yasuj (4) nobakht-yasuj (3) nobakht-yasuj (2) nobakht-yasuj (1) khabarngar (5) khabarngar (4) khabarngar (3) khabarngar (2) khabarngar (1)
نام شما

آدرس ايميل شما

شکال و ...
United States
...
(مسئولین استانی لطف کنن اگر خواستن از این هنرنمایی ها اجرا کنن، برای میهمانانی که به استان ما میان از درختر خانمهای خردسال برای خیر مقدم استفاده کنند نه از خانمهای رشیده ی بالغه.)
حرفم روی گناه بودن یا نبودنش نیست. ایرانی جماعت ..رو برای استقبال نمیفرسته! باب شدن این فرهنگ، رسم خوبی نیست.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ این بود : براش یک یادداشت نوشت که با ..
ایول به دکتر جان
aaaaaa
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه همه طرفی حق شما خبرنگاران همینه...البته ناراحتم که یه تکه استخوان شکار هم به شماندادند...وقتی ۱۶۰۰۰ شغل درپارک جنگلی را پوشش میدهید درمون اشا هم ینه
دوربین
Iran, Islamic Republic of
وای بحال ما که اینقدر دایره دیدمان کوتاه و همه چیز را با منفی میبینیم . آقای شکال توصیه میکنم این عینک بد بیینی را از چهره بردارید تا اذیت نشوید. این چه تصور زشتیست که شما دارید . معلوم که خود شما توی ذهنتان چه میگذرد . آنچه در مخیلتان هست به دیگران تعمیم ندهید.
صبا
Iran, Islamic Republic of
روسری تور جز فرهنگ ما نیست کسی که برنامه استقبال توسط دختران را ارائه دادگناهی بزرگ مرتکب شد مخصوصا بااین تیپ فکر کنید زن عروسک نیست
بزرگواري، نماينده مطلوب اصلاح طلبان و ميانه روها!
Iran, Islamic Republic of
آیا بزرگواری نماینده طیف اصلاح طلب در انتخابات مجلس شورای اسلامی می شود؟!
شاید برخی ها فکر کنند با توجه به سابقه آقای بزرگواری و به ویژه چماق وی در هنگام رای نمایندگان مجلس به صلاحیت وزرای دولت یازدهم و پیش از این مواضع وی در محکوم کردن سران فتنه امکان چنین چرخشی و زد و بندی نیست، ولی شواهد حکایت از چرخش در موضع بزرگواری و توجه اصلاح طلبان و میانه روها به وی می‌دهد آنجا که غلامرضا تاجگردون در سفر به چرام در توصیه ای انتخاباتی خواستار حمایت اصلاح طلبان حوزه انتخابیه دهدشت و چرام از بزرگواری شد و کمی پس از آن نیز سخنگوی دولت یازدهم در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به مواضع تند آقای بزرگواری از وی تعریف و تمجید کرد!
بنابراین به نظر می رسد طیف اصلاح طلب و میانه رو حداقل تلاش می کنند جایگاه بزرگواری در این حوزه انتخابیه را به سود خود مصادره کنند این تلاش از آن جهت قابل توجه و تامل است که اصلاح طلبان و میانه روها حداقل یک چهره کاریزماتیک به لحاظ رای آوری ندارند و به همین خاطر آقای بزرگواری را به عنوان نامزد مطلوب نه محبوب خود در این حوزه انتخابیه برگزیده اند تا جایی که حتی اصلاح طلبان و میانه روها را به حمایت از وی فرامی خوانند!!
آگاه در استانداری
Iran, Islamic Republic of
اینجانب از طرف خودم از همه زحمت کشان عرصه رسانه پوز ش می خواهم و باید عنوان کنم برنامه ریزی انجام شده از قبل توسط دوست و همکار خودتان جناب اسلامی انجام شد و استاندار محترم قصوری ندارند.
سید فاطمی
Iran, Islamic Republic of
حالا اگر گوشت شکار (بزکوهی) هم خورده باشند ،گوارای جانشون، سالی دوازده ماه مردم میخورن ،حالاهم اندکی مسولین بخصوص مهمان استان بخورد ،حالا توراخدا این گفتن داشت؟ یه لقمه نون به مهمان دادید و رسواش کردید !بخدا قشنگ نیست اینگونه حرکات، مهمان حبیب خداست.
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
با سلام موافقم با نظر اول منم عکس رو دیدم تعجب کردم واقعا زشته
رسولی
Iran, Islamic Republic of
س بنده خدا ۱۶۰۰۰ هزار نیروی شاغل در کل استان نیست پارک جنگلی یاسوج میخواد رکورد بزنه//زشته برا انعکاس خبرای مسخره
کوهنورد
Iran, Islamic Republic of
دلم به حال حیات وحش میسوزه یا شکارچی مزننشون و میفروشنشون یا خودشون میدن مهمونای عزیزشون میل کنن
رضا
Iran, Islamic Republic of
البته شما خودتون اعلام کردید که بر اساس شایعات خیر زدید.متاسفانه ما خبرنگار نداریم بازاریاب داریم که بدلیل اینکه ناهار گیرشون نیومده این شایعه زشتو ساختند
مجید1
Iran, Islamic Republic of
چه رویی داری اقای بزرگواری جنابعالی اینا را تو مجلس گرفتی به فحش وبی احترامی حالا سهم خواهی هم می کنید. شما اقای بزرگواری بزرگترین معضل کهگیلویه هستید بروید همچی درست میشه
سعید
Iran, Islamic Republic of
با سلام ،حاج اقا بزرگواری تمام پل های پشت سرش را خراب کرد انتظار داری آقای نوبخت یا هر مقام دیگری به حوزه انتخابیش بیاد؟ چماق لری که آقای نوبخت به مزاح گفتند جواب درخواست بزرگواری برای بازدید از کهگیلویه بود.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1