تاریخ انتشار
شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۰۱۳۶۷

از حواشی سفر نوبخت تا اتفاقات این روزهای گچساران

۵۱
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه
این روزها با سفر دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری اخبار و تحلیل های زیادی حول این سفر در جامعه دهن به دهن گشت.
همچنین در حوزه اشتغال، سیاست، برخورد ناشایت مدیران اجرائی با خبرنگاران و... اخباری در استان بود. در این نوشتار نظرات نویسنده نسبت به این مسائل بیان خواهد شد.
ظرفیت پائین مسئولان استان؛ وقتی مدیران کشوری می آیند
بسیار مهم است که مدیران استانی به این درک برسند که دیدن آقای نوبخت یا دیگر مدیران کشوری هر چند سال یک بار میسر می شود ولی اصحاب رسانه هر روزه آنها را می بینند و به قولی کارشان به هم می افتد.
خجالت آور است که مدیرانی به خاطر چاپلوسی و دست بوسی آقایان وزیر و وکیل دست به اقداماتی خلاف شعور اجتماعی و رسانه ای می زنند. توصیه به خبرنگاران این است که در همین روزها به صورت عملی پاسخ اقدامات مدیران کم ظرفیت را بدهند تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشم و مدیران محترم مطمئن باشند که این اتفاقات روی رفتار رسانه ها با آنان تاثیر جدی خواهد داشت.
رسانه ها واسط مردم و مدیران هستند و چشم و گوش مردم خبرنگاران و عکاسان هستند و برخورد با آنان برخورد با مردم تلقی می گردد.
چراغ سبز نوبخت به تاجگردون
نوبخت: آقای تاجگردون سرمایه دولت و ملت ایران است که ما هم[دولت] باید از وجود ایشان استفاده کنیم.
این نظر گرچه خیلی گذرا بیان شد ولی می تواند تغییرات اساسی در صفحه سیاسی استان بوجود بیاورد. علیرغم شایعاتی مبنی بر اختلافات جدی میان نوبخت و تاجگردون در مسائل مدیریتی و اقتصادی، بیان این سخن در محفلی عمومی با علم به اینکه در جامعه توزیع خواهد شد قابل تحلیل می باشد.
اینکه تاجگردون به چراغ سبز دولت روحانی چه پاسخی خواهد داد بستگی به نوع نگاه وی به دولت و مجلس دارد.
تاجگردون بارها اعلام کرده مایل نیست کرسی مجلس را با سمتی در دولت عوض کند. او البته گزینه مناسبی برای سمتی بود که نوبخت بر آن تکیه زده است.
تاجگردون به خاطر عدم اطمینان از رای آوری گزینه خود در گچساران و باشت، پایان دادن به پروژه هائی که در حوزه انتخابیه اش آغاز کرده است و مسائل دیگر، تا کنون این گزینه را بررسی نکرده و در صورت قبول این انتخاب، اصولگرایان گچساران امیدواری زیادی برای رقابت با کاندیدای معرفی شده از سوی او خواهند داشت.
از عبدالرحیم رحیمی، ساسان تاجگردون، هادی زارع پور، جعفر گوهرگانی و حسن نوروزی به عنوان گزینه هائی برای آینده(احتمالا برای انتخابات سال ۱۳۹۸) جریان نوظهور اصلاح طلبی در گچساران نام می برند.
بیکاری و اقدامات کلیشه ای و بی ثمر مدیران گچسارانی
شرکت کولهام، پایاب کوثر، پتروشیمی، روغن نباتی، سابیر و آب نیرو این روزها زیاد حرف و حدیث بیرون می آید.
طبق گفته منابع مطلع بیش از نیمی از پرسنل سد چم شیر را نیروهای غیربومی تشکیل می دهند و این می تواند زنگ خطری اجتماعی باشد.
تشکیل کارگروه و ... برای رفع این معضل مناسب نبوده و فقط تقصیرها را تقسیم و به نومیدی میان جوانان شهر منجر خواهد شد.
مشکلات مسکن مهر و بی توجهی مدیران در گچساران

این بخش از گچساران هنوز هم درگیر مسائل زیادی است که متاسفانه تا کنون علیرغم پیگیری های کلامی و مکتوب مدیران اجرائی و سیاسی اقدامی قابل توجه صورت نگرفته است.
برخی از مکاتبات در اختیار کبنا نیوز قرار گرفته است که بوضوح نشان از بی درایتی و بی توجهی مسئولین علیرغم اطلاع از مشکلات این بخش مهم شهر دارد.
شرکت نفت و فوتبال گچساران
به نظر می رسد آرامش نسبی بر شرکت نفت حکمفرمائی می کند و مدیر جدید این سازمان به اوضاع مسلط شده است.
اگرچه مشکلاتی که پیش از این به ان اشاره شده است کماکان به قوت خود باقیست ولی کارشناسان نفتی در گچساران به آینده این شرکت امیدوار هستند.
سقوط تیم فوتبال نفت گچساران علیرغم شایستگی ها، موجب انجام مصاحبه هائی از سوی برخی مقصرین سقوط شد.
اینکه عده ای بخواهد برای فرار از مسئولیت تقصیر را گردن این و آن بیندازند بی انصافی است. مدیر این باشگاه در گچساران از مدیران باتجربه و متکی بر علم مدیریت بوده که اتفاقا طبق شنیده ها، به خاطر دوری از حاشیه ها،کمترین دخالتی را در امور این باشگاه کرد و دست مسئولین فنی را برای انجام تحولات باز گذاشت.
اگرچه مسئولیت پذیری کاملا امری حرفه ای است اما اینکه برخی غیرمنصفانه بخواهند سقوط را به وی منتسب کنند امری دور از اخلاق است.
اختلافات دامنه دار در آموزش پرورش گچساران

در حوزه آموزش و پرورش همچنان شاهد اختلافات میان مدیران ارشد این سازمان هستیم و دخالت مسئولین آموزشی و سیاسی برای پایان دادن به وضعیت نامناسب مدیریتی در آموزش و پرورش امری ضروری به نظر می رسد.
به زودی تحلیل در این باب منتشر خواهد شد.
اعمال تغیرات در خیابان بلادیان؛ کارشناسانه و بدون عجله
طرح سنگفرش نمودن خیابان بلادیان هم این روزها سروصدای خیلی ها را درآورده است و بازارایان در این میان بیشترین سهم را دارند.
بی توجهی کارشناسان به مقوله توجیه افکار عمومی، بیان غیرکارشناسی طرح های کذب، استفاده سیاسیون از نارضایتی ها و دامن زدن منتقدین جریان حاکم به نارضایتی ها می تواند موانعی برای این طرح باشد.
اگر کارشناسان و مشاورین طرح به توجیه مردم بپردازند و مشکلات اجرای آن و اتفاقات خوب در صورت اجرای آن را با مردم در میان بگذارند به نظر می رسد طرحی نسبتا خوب می باشد.
علیرغم مخالفت های موجود، بررسی های میدانی راقم نشان می دهد این طرح موافقین نگرانی هم دارد که بیشتر به تجربه تلخ زیرگذر اشاره می کنند.
به هر حال باید منتظر ماند تا کارشناسان طرح را بررسی  ونظرات خود را به بازاریان و مردم منتقل نمایند.
تبعات اجتماعی انجام چنین طرح هائی نباید از نظر دور داشته شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

م.ن
Iran, Islamic Republic of
کدام یک از اقایانی که شما گزینه احتمالی جایگزین اقای تاجگردون نام بردید جز اقای زارع پور که انسان خوبیست اما فاقد جسارت است اصلاح طلبان روی انها اجماع میکنند . نوروزی انتخابش ظلم به مدیریت استان بود. رحیمی هم که جایش بر روی تریلر حسینی بود. ساسان خان هم که در دولت اصولگرا مدیر کل بود و الان هم معاون احمدی اصولگراست.
م.ن
Iran, Islamic Republic of
کدام یک از اقایانی که شما گزینه احتمالی جایگزین اقای تاجگردون نام بردید جز اقای زارع پور که انسان خوبیست اما فاقد جسارت است اصلاح طلبان روی انها اجماع میکنند . نوروزی انتخابش ظلم به مدیریت استان بود. رحیمی هم که جایش بر روی تریلر حسینی بود. ساسان خان هم که در دولت اصولگرا مدیر کل بود و الان هم معاون احمدی اصولگراست. در ضمن مدیران انتخابی فامیلی اقای تاجگردون باید دست بوس باشند
باشتی
Iran, Islamic Republic of
از این افرادی که گفتی هیچ کدام نمیتوانند با حاج فولادی رقابت کنند.فولادی پیروز خواهد شد .فقط دکتر تاج میتواند با فولادی رقابت بکند
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کن تحلیلت رو
تاجگردون میماند
انتخابات هم استانی شود در استان به عنون رای اول خودنمایی خواهد کرد
حرف حق
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه واقعا حرف حق رو زدی. جسارتت تحسین برانگیزه. حقیقتا اکثر مسئولین استانی و شهرستانی تا یه مسئول کشوری می بینن از حالت طبیعی خارج میشن و پیشبینی رفتارشون غیر ممکنه. این نتیجه ی رسیدن مدیریتها به افرادی با ظرفیت پایین هست. کسانی که همه ی شخصیت خودشون رو در پست و مقام و ار تقاء شخصیتشون رو در ارتقاء پست و مقامشون میدونن! غافل از اینکه آدمی را آدمیت لازم است ...
تنگ نظری های غیر ارادی چنین افرادی که دارای کمترین ظرفیت وجودی هستند و با دیدن یک انسانی که پستی در رده ی بالاتر از اونها داره اینچنین ازخود بیخود میشن، قطعا یکی از عوامل عقب موندگی استان ماست.
از نظر من جایگاه و ظرفیت خانوادگی افراد و میزان شان اجتماعی افراد قبل از به مسئولیت رسیدن تاثیر بسزایی در رفتار دوران مدیریت این افراد خواهد داشت.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از تحلیلتان و نویسنده محترم که بالاخره اشاره ای به مسکن مهر که متعلق به ضعیف ترین قشر جامعه هست داشتند.دوستان عزیز استان ما بخاطر مدیریت بسیار ضعیف معاونت مسکن و ساختمان استان نزدیک به دو ساله که به گل نشسته و دوستان متاسفانه هیچ گونه اقدامی نکردنند امیدواریم که مدیریت جدید جناب مهندس فدایی مدیر کل راه و شهرسازی منجر به تغییر معاونت مسکن و ساختمان اداره کل شود
اینجانب
Iran, Islamic Republic of
به هرکی رأی میدین الله وکیلی با آقایون دیلی رأی ندین ،گچساران تازه اول راه رسیدن به روزنه ی امید هستش ، به جوونای همشهریتون فکر کنید که به لطف اقایون دیلی بیکار و افسرده به ورطه کشیده شدن
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه آموزش و پرورش برا هرکسی بد شده باشه برا تو خیلی خوب شده.مگه نه؟؟؟؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اولا دکتر تاجگردون هرگز به مردم گچساران و باشت به خاطر تکمیل پروژه هایی که ایشان. ا امیر کبیر دوم کرد پشت نخواهد کرد وبرنده قطعی انتخابات با حمایت ۹۰% قشقایی ها ایشان هست دومدر صورت ورود حاج غلام ب جرگه دولتی ها شک نکنید قشقایی ها سه گزینه اصلاح طلب آماده دارند اول دکتر محمود کریمی دوم علی سهرابی سوم شهریار قرمزی که هرسه شانس برنده شدن در استلن را دارند اما در صورت وجود حاج غلام تاجگردون هدر عرصه انتخابات هرسه علنا از دکتر تاجگردون حمایت خواهند کرد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه بعنوان یه معلم باید بگویم با وجود سید بزرگوار اقای پورالحسینی امروز اموزش و پرورش در اغاز راه ثبات و ارامش است یک دلیل مهم ان تحرکات و تحصن های برخی معلمان در تمامی نقاط استان به استثنای
گچساران می باشد در حالیکه در زمان جناب حاج زارع پور ریاست وقت گچساران مدیرکل محترم فعلی معلمین گچساران چند نوبت تحصن کردند بی انکه در سایر مناطق خبری باشد خواهشمندم این مدیر را با این میزان از مقبولیت حمایت کنید.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بگو با چ..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز باز چه خواسته ای از این سید خدا داری مگه ...
ثابت قدم
Iran, Islamic Republic of
من این مطلبو مینویسم اما انصافا بی طرفی را رعایت کنید و عینا درج کنید.یک سایت خبری باید در بیان مطالب و موضع گیریهای خود دارای ثبات رویه باشد نه اینکه بادی به هر جهت باشد.سایت محترم کبنا نیوز در این زمینه دارای اشکالات اساسی است فاقد خط و مشی فکری مشخص است.این سایت در برخی محافل انقدر در مدح و ثنای اقای تاجگردون مطلب میزنه که به تاج نیوز معروف شده است.اشکال نداره اما این رویه را حفظ کنید.نه اینکه تا یه مشکل جزیی پیش اومد سریع موضع عوض کنید شما که تا دیروز تاجگردون را حلال همه مشکلات میدانستید چی شده که با یه برخورد فرماندار همه چی عوض شده هیچ کار مثبتی نشده و شهر پر از مشکل شده است و تاجگردون را ناتوان و علیل نشان داده اید.اگر از موضع یک رسانه بی طرف برخورد میکنید چرا تاکنون سکوت کردید و همش به مدح و ثنای تاجگردون و شهردار و... پرداختید.شما در درج کامنتها هم بی طرفی را رعایت نمیکنید هر کامنت به درد بخوری که در راستای نظز خودتان نباشد را سریع حذف و قفل میکنید.مشابه شما سایت... که با بیطرفی کامل مطلب میزنه و کامنتها را هم غیر از انهایی که حریم اخلاقی را رعایت نکرده اند منتشر میکند.با این وضع ابرو و اعتبار خود را در بین مردم از دست میدید.موضع خود را مشخص کنید بالاخره هر کاری خصوصا کار رسانه ای پستی و بلندی دارد مهم ثابت قدم بودن است.
جعفر
Iran, Islamic Republic of
خداییش کسی تا حالا دیده نوروزی یا ساسان تاجگردون در یه جمع دو کلمه حرف رده باشن.این چه تحلیل ابکیه تحویل مردم میدید.
نفتی
United States
آقا بهنام خقتون همین که راهتون ندن چون اتفاقا"شما ظرفیت ندارید وفقط منافع خودت ودوستانتو در نظر میگیری نه مشکلات ونیازهای مردم.یادت وقتی برای اولین بار درتاریخ نفت آقای پاکدل موفق شد وزیر نفت را به گچساران بیار چطور همه چیز را خراب کردی وفقط به اعتراض یک متخلف معلوم الحال به نام دهشی پرداختی تا منفعت وخدمتی به مردم به واسطه این سفر بی سابقه نشود؟
خیال خام
Iran, Islamic Republic of
مطمئناً هیچ یک از این آقایونی که نامبرده شدند توانایی پر کردن خلا دکتر تاجگردون رو ندارند چون پایگاه اجتماعی درحد دکتر را ندارند. ایشان نیروهایی را برای پست های فرمانداری و آموزش و پرورش انتخاب کردند که متاسفانه فرماندار در انتخاب رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران دخالت مستقیم داشت علیرغم نارضایتی جناب دکتر تاجگردون و اینکه گزینه ی دیگری مد نظر بود و الان کارنامه ایشان در یکسال گذشته برای همه مشخص شده است وعلت انتخاب ایشان این بود که ایشان از آشنایان فرماندار بودند. در آموزش و پرورش هم انتخاب ها با توجه به روابط قومی صورت گرفته که داد همه دلسوزان را درآورد.شاید تنها کسی که مقبول تر به نظر میرسد شخصیت آقای زارع پور باشد که شاید بتواند اندکی از آن خلا را پر نماید.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه هر کسی که مدیر عامل نفت می شه اون اوایل که می یابد از نظر شما جو آرامی بر نفت حاکم می کنه اما بعد از یه مدت شروع می کنید بر علیه اون حرف می زنید که این امر یا از بی درایتی شماست که بدون تحلیل حرف می زنید یا از اول اون مدیر خوب نیست ولی شما سعی میکنید با تمجید و چاپلوسی ازش باج بگیرید وقتی اون با شما راه نمی یاد دیگه بد می شه که اینم از بی درایتی شماست تحلیلاتون خیلی بی اساس برادر اندکی درایت به خرج بدید
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
برادر جان این چه تحلیلی بود که تو کردی حالا نمیدانم ساسان به واسطه تاجگردون بودنش شاید بتواند وارد شود ولی بقیه که اسم بردی رحیمی خودش بکش ۱۰۰۰ رای زارع از آن بدتر گوهرگانی که هیچ باخودش مشکل دارد ما اصلاح طلب نو ضهور نداریم ویک جریان اصلاحات در گچساران داریم که باید همه دور آن جمع شویم واین آقایانی که اسم بردی اینها با چاپلوسی به قدرت رسیدن اینها بویی از اصلاحات نبردن مگر همان جعفر نبود که بواسطه اصلاحات به پست رسید بعد التماس به جعفری میکرد ویا همان رحیمی کسی بود که اصلاحات حاج رحیمیش کرد بعد سوار تریلر حسینی بود وغیره
باوی
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای مهندس محمدیتبار
مارگون همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
گپ گپو
حميد
Iran, Islamic Republic of
همه افراد نامبرده شده دارای توان مدیریتی و اجرایی بالایی هستند خدا انها را محفوظ نماید
باوی
Iran, Islamic Republic of
همه نیروهایی که اسم بردید نیروهای ارزشمندی هستند ولی حالا حالاها باید تاج بمونه
ع.ک
Iran, Islamic Republic of
واقعان جای تعجبه که باوجود این همه خدمات وتلاش هایی که نماینده محترم برای شهرستان انجام داده بازهم کسی بخاد براش رقیب پیدا کنه الان که شهر داره به سمت آبادی میره حرف زدن درباره این مسائل چه سودی داره جز تفرقه اندازی.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هادی زارع پور.......والا خنده داره
غلامی
Iran, Islamic Republic of
آقای نوروزی انسانی عملگرا،با دانش و برای رفع محرومیت های کنونی استان حضور ایشان موثر است.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
من دیلی یا باشتی نیستم ولی خیلی از افراد خوب و بد دیلی و باشتی رو میشناسم.خواستم در پاسخ به نظر آقا/خانم "اینجانب" بگم شاید شما از دوره ای که دیلی ها نماینده بودن دل خوشی نداشته باشید و به خاطر همین هم تمامی خوبی های روزگار آنها از جمبه مرحوم نبی زاده رو به طور عمد به فراموشی سپردید، ولی حقیقت اینه که علی رغم کارهای عمرانی خوبی که تاجگردون در دوره خودش انجام داد مشکل بیکاری جوانان گچساران که شما اشاره کردید نه تنها نسبت به دوره های قبل کمتر نشده بلکه به طور کاملا" واضحی همه میدونن که در حال حاضر این مشکل خیلی بدتر از سالهای قبل شده. پس لطفا" با دید بازتری به اطراف خودتون نگاه کنید و بدون جانبداری یک طرفه نظرات خودتون رو بیان نکنید. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
تصمیم قابل تقدیر مدیران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛
بالاخره خطر خشکسالی در یک استان کشورمان دیده شد!
در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/494379/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%AE%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF © www.tabnak.ir
http://www.tabnak.ir/fa/news/494379/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AE%D8%B1%D9%87-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%AE%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%AF
گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مورد آموزش وپرورش بیشتر بنویس
شفافدلسوز
Iran, Islamic Republic of
انصافا حاج پورالحسینی حقش مدیرکلی هست آموزش و پرورش متحول کرده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون انتخاب رحیمی به عنوان فرماندار بزرگترین ضربه ای است که به خودتون زدین .. اقای رحیمی اگه ثبت نام بکنه ۱۰۰۰ نفر هم رای نداره .. فقط اگه راست میگن مستقل ثبت نام بکنند نه واسطه ای .. ما که فامیلشیم بهش رای نمیدیم وای به حال مردم عادی .. بفرستینش کلاس اخلاق .....
وبلاگ بصیرت در زمستان
Iran, Islamic Republic of
ما که نفهمیدیم اخرش اقای نوبخت برا چه به استان اومده بود
111
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن اونی که خودتو قشقایی گذاشتی درمرام قشقایی چاپلوسی مثل تو واون کریمی حزب باد وجود ندارد قشقاییهای استان به فرزند خود حاج علی فولادی رای می دهند..
س , گ
Iran, Islamic Republic of
بذارید کارا درست پیش رود سنگ اندازى نکنید برا گچ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کجاتاج حامی دولته ومدیرکل دولت احمدی نژادرا میاره؟؟؟؟"
مهر
Iran, Islamic Republic of
دوستان اخر حاج زارع امیر کبیره یا تاجگردون؟؟؟؟؟؟
مصطفی حسینی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از همه دوستا هم خبر نگار عزیز استان هم تحلیل گران عزیز من به جرإت قسم می خورم که تاکنون هرگز استان محروم ک ب که در امر سیاست همواره ضعیف بوده چنین مرد سیاست مداری به خود ندیده پس لطفاً همه مردم دست به دست هم بدیم تا به جای تخریب کردن اقای تاج گردون از ایشان همواره همایت کنیم
شاهدعینی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای عکاشه سلام خواهش دارم کامنت منو بدون سانسوروتعصب وجانبداری منعکس بفرما
درخصوص فوتبال نفت روال به این شکل بوده است:
آقای اسکندرملکزاده وحسین پرهون وغلام شریفی وحسن دشتی بانظارت مستقیم حاج باورصاد ومشاوره پسرش و مدیریت دکترسعیدغلامی کادرفنی وبازیکنان راانتخاب و۹۰درصد بودجه پیش بینی شده را هزینه کردند!!!!جای تعجب دارد که چراهیچ پولی رابرای اتفاقات پیش بینی نشده ونیم فصل پس اندازنکردن!!!
پس ازگذشت چهاربازی مدیریت ورزش به مهندس یوسف باقری محول شدکه کارازکارگرگذشته بود،البته ایشون هم پنج درصددیگه ازپول باقی مونده به صورت غیرقانونی به نام یکی دیگه نوشته شد ولی برای کس دیگر به عنوان سرپرست!!!
امین
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهار بیاد..کمبزه با خیار بیاد...یاد بزرگوار بزرگواری
مسکن مهر٢٢
Iran, Islamic Republic of
درود به شرف عکاشه.بابایکی به داد ما بیچاره برسه,اواره های سومالی هم اوضاشون از ما بهتره,یه مسوولی تیست که صدای ما اواره ها رو بشنوه,ای حدا به کجا پناه ببریم
همدلی
آموزش و پرورش گچساران در دوران اوج قرار دارد بی انصافی است که قضاوت درست در باب آن نداشته باشیم و بنا به صحبت رهبر انقلاب و شعار سال ایشان و برعکس تحلیل شما همدلی و همزبانی از نوع خوب آن در آموزش و پرورش وجود دارد.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا درسته تازه آقای فرماندار امام جمعه موقت حاج آقا خواجه زاده را از رفتن به کلاس درس باز داشت ولی پس از استقبال از آقای نوبخت در محل فرودگاه به ایشان اجازه همراهی با آقای نوبخت هنگام بازدید از بافت فرسوده را نداد وبه ایشان گفتن شمارتشریف ببرید نمیدونم چرا ولی فکر کنم اینا نمیخان کسی از جنس مردم با مسعولین رده بالا ارتباط داشته باشه میترسن سو۶ مدیریتشون افشا بشه
دامدار
Iran, Islamic Republic of
جعفر گوهرگانی. وافعا که این یکی دیگه .به..م نجیب گچساران بود بابا یه کم خدایی حواستون را جمع کنید بعد تیتر بزنید از عکاشه عزیز بعید بود
دامدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا از عکاشه دلگیرم که اسم ..را هم اورده این توهین بود به مسند نمایندگی
سيد
Iran, Islamic Republic of
بنده حقیر ساکن یاسوج هستم
به نماینده کارامد و لایقی چون تاجگردون رای میدهم
بنده و امثال بنده از ناتوانی ...... بویراحمد خسته شدیم
سعید
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای نوبخت در حوزه انتخابی آقای بزرگواری نیامد ؟ آیا غیرازآثارچماق آقای تاجگردون دلیل دیگری هم داشت ؟ موحد گرچه دو دوره از مجلس بادولت وقت هماهنگ نبوده اماهیچ گاه برخورد های زشتی اینچنینی نداشت وسعی در نفوذ هرچه بشتر وجذب اعتبار به سوی شهرستان بود !!چرا دوستانی که هرروز از موحد انتقاد میکنند حالا نمیگویند آقای نوبخت چرا به حوزه انتخابیه آقای بزرگواری نیامد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجیدمحمدی
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوست شهروندی که میگه فرماندار گچساران امام جمعه موقت را از همراهی با معاون رییس جمهور بازداشت و یا مانع از کلاس رفتن ایشان شد باید بگم اول در مرام حاج رحیمی فرماندار چنین چیزی نیست ایشا ارادت زیادی به روحانیت دارد و احترام ویژه ای برای حاج اقا خواجه زده که از روحانیون محبوب مردمی و دوست داشتنی گچساران می باشد قایل هست چرا ما باید نیروهای شهرستان خود را تخریب کنیم به جد میتوانم بگویم رحیمی از آن دست فرماندارانی هست که دوران مدیریتش در اذهان مردم این شهرستان ماندگار خواهد بود ایشان از فرمانداران پرتلاش سه دهه اخیر شهرستان هست و اثار آن را در توسعه شهرستان قابل لمس هست و در حال حاضر بهترین فرماندار استان میباشد فقط جرمش این هست چون بومی و بچه گچساران میباشد باید تخریب شود از اینکاراتون دست بردارید
سایه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان هم استانی. با احترام به نظرات همه دوستان باید به عرض برسانم واقعا متاسفم از ظهور این همه نظرات نوظهورانه . آقای نوبخت و تاجگردون و هدایتخواه و چپ و راست و بالا و پایین همگی دستشون توی یه کاسه ست. چرا چشمتونو باز نمیکنید و نمیبینید که استانمون که اگه نفتش نباشه یک ساعت هم کشور رو پاش بند نیست در اکثر آمارهای کشوری از آخر اوله؟؟؟؟ چرا ما که روی نفت نشستیم باید برای رفتن سر کار با مدرک کارشناسی ارشد بهترین دانشگاه های دولتی چشممون به لپ لپه (lop lop) صندوق رای باشه تا ببینیم کی از توش در میاد؟؟؟ چرا اکثر نیروهای ارزشی سابق استان محو در رفاه و قدرت طلبی شدن؟؟؟ بچه های اونا الان کجان؟؟؟ مشکل رفاهی دارن؟؟؟ من که دیگه حاضر نیستم با رای دادن به شهر و استانم خیانت کنم.
حراست
Iran, Islamic Republic of
از تاجگردون پرسیده بشه چرا در بستن به قول خودش بودجه در مهمترین بخش آن گاف بزرگی داد؟ مثلا به موضوع یارانه ها و افراد با درآمد ۲ میلیون توجهی نکرد. یعنی تشخیص نداد فرق ۲ میلیون درآمد تهران با باشت زمین تا آسمونه!!!!!! آخه آقای بودجه به خاطر همین جلسات تلفیق ۳ ماه قید ملاقات حضوری با مردمی که بر اثر ۲۸ ساعت رفت و برگشت بین گچساران-تهران و بلعکس در اتوبوس پا درد و کمر درد گرفتنه بودند را زد.
علا الدین
United States
آخه تحلیلگر؟؟؟؟؟؟؟؟هر وقت میام تو سایت تا اسم چندنفر رو ردیف کردی یا اسمشون رو گذاشتی اصلاح طلب نوظهور.اصولگرای نو ظهور.....خدایی ش تحلیلاتو بذار در کوزه....آقای تحلیلگر همه میدونن که تحلیلات برا چیه...آقای تحلیلگر تحلیلات بدرد اون مدیری میخوره که ضعف داره...نه هر مدیری.....خداییش حیف نیست که اسم فرد بزرگی مثل پورالحسینی رو که الان آرامش رو در آموزش و پرورش حکمفرما کرد.جلوی رانت خواری های بعضی ها ؟؟؟؟؟؟؟رو گرفت با بعضی قلمها نگارش کرد؟؟؟؟؟
حجاب برتر
Iran, Islamic Republic of
لطفا خبرهای آموزش وپرورش راشفاف تروبیشتررصدکنید

اداره آموزش وپرورشی که تمام پستهاومدیرانش رایک نفر ازبیرون جابجامیکندکه خودش هم روزی فرهنگی بوده وازنزدیکای وکیل است پویانمی باشد
ازآن مهمترمعاونت مهم آموزشی رابه زوربه یک بی تجربه دهندآنهم برای پذیرایی آنچنانی دردوران انتخابات! وازآن مهمترترظاهرمناسبی درقبل برای این جایگاه نداشته باشد// چه شود!؟
عاشق گچساران
Iran, Islamic Republic of
تحلیلت در حد سیکل هم نیست . دکتر تازه کارش رو.شروع کرده .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1