تاریخ انتشار
جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۱۰۱۳۴۶

ده‌برآفتابی‌ها راه را بر معاون رئیس جمهور بستند

۷
۰
کبنا ؛در ادامه سفر معاون برنامه ریزی رئیس جمهور به استان کهگیلویه وبویراحمد نوبخت ظهرامروز به سمت دنا حرکت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور استاندار ونمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از شهرستان دنا به این شهرستان سفر کردند.
بر پایه این گزارش، در مسیر یاسوج به سی‌سخت، جمع زیادی از اهالی روستای ده برآفتاب در جاده تجمع کردند که این کار سبب گردید خودروی حامل معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور متوقف شود.
اهالی ده‌برآفتاب در دیدار با نوبخت معاون رئیس جمهور نسبت به وضعیت جاده این روستا، اعتراض و گلایه کردند و آنها خواستار تعریض جاده و ایجاد زیرگذر و روگذر در روستای ده برآفتاب شدند.
معاون رئیس جمهور در این دیدار از استاندارکهگیلویه وبویراحمد خواست به طور ویژه گزارشی از وضعیت این جاده برای تصمیمات لازم ارائه دهد.
این جاده یکی از نقاط حادثه خیز راه های استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد وبه گفته اهالی این روستا به طور مرتب شاهد تصادفات مرگبار در این جاده می باشند.
nobakht-yasuj (31)
به گزارش کبنا نیوز، هفته گذشته یک جوان ۱۸ ساله ده برآفتابی در این مسیر جان خود را از دست داد و اعضای بدن این جوان به نیازمندان اهداء گردید.
گفتنی است، روستای ده برآفتاب با ۱۵۰۰ نفرجمعیت، ۳۰ شهید والامقام را تقدیم به نظام جمهوری اسلامی کرده است و این ایثارگری در کل کشور بی‌نظیر است.
nobakht-yasuj (30)
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
چرا در دولت احمدی نژاد که یار غار بودند چنین حرکت خود جوشی از آنها سرنزد ۰ با آن همه ریخت و پاشهای کذایی ۰
دانشگاه گچساران
Netherlands
خوشم آمد از غیرت این مردم وفادار به انقلاب اگر مردم گچساران هم یک بار راه را بر مدیران می بستند این وضع بیکاری در پایتخت نفت نبود . حق پرفتنی است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
۸سال نماینده از بچه های خودشون بود و از این کارها نکردن و حالا به فکر افتادن. ببین تو این ۸ سال که دولت و مجلس همه از خودشون بود که نمیگفتن مه چوب سیاسی کاری را میخوریم حالا به فکر افتادن. در این ۳ سال هم که اقای زارع براشون کم نگذاشته.
ان شاالله که همه ما در انتخاب نماینده فکر کنیم که چه کسی برامون کار میکنه نه چه کسی برامون بار میکنه!!!!
هم استانی عزیز لطف کنید همه چیز را سیاسی نکنید .بندگان خدا خوواست به حقی دارند .همین دیروز هم سر جاده ده برافتاب تصادف بدی شد .چرا میخواین مرد
Iran, Islamic Republic of
هم ولایتی
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
سلام هم استانی:شمالطف کنید همه چیز را سیاسی نکنید .بزارین مردم مشکلاتشونو بگن.این موضوع ربطی به احمدی نژاد نداره .اونه امروز احساس نیاز کردن..خیالات واهی رو دور بریزدودیدمنفی نداشته باشید تا همیشه سلامت باشید.همین دیروز مردم عزیز ده برافتاب تو تصادف سر جادشون یه جوان از دست دادن .روحش شاد .اگه این روستای زیبا تو استانهای دیگه بود وضعیت بهتری داشت .ما خودمون مانع پیشرفت خودمونیم .تا مییایم خواستمونو بگیم سیاسیش میکنن.
Iran, Islamic Republic of
ای وای بر مردمی و استانی که تا پای حق میاد وسط بحث رو سیاسی میکنن.اری ما نماینده استاندار و... همه از خودشون بود اما دنبال منفعت بنودن الان احساس نیاز کردن
مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع مگه ..دادن به نماینده های دیگه کاری هم کرده؟؟ عملکرد زارع کاملا واضحه واسه عقلا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1