تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۱۰۱۱۸۹

تجلیل از ۵۲۸ مدال‌آور ورزشی بویراحمد

۰
کبنا ؛با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی وجمعی از مسئولان شهرستان بویراحمد از ۵۲۸  ورزشکار مدال‌آور شهرستان بویراحمد، تجلیل شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول سال‌های اخیر اقدامات بزرگی برای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این دو شهرستان بویراحمد و دنا صورت گرفته که آخرین آن مربوط به جذب اعتبارات ۱۴ میلیارد تومانی است.

زارعی گفت: این اعتبارات نه از محل اعتبارات ملی و استانی و در اختیار نمایندگان بلکه از محل درآمدهای متمرکز نفت بوده که باعث ایجاد توسعه و رشد در ورزش این دو شهرستان در آینده می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از این اعتبارات برای ساخت و تکمیل تعداد ۲۹ پروژه ورزشی یاد کرد و افزود: با این رقم خوب تعدادی سالن و زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف این دو شهرستان ساخته می‌شود.

زارعی یکی از اقدامات مهم دیگر در حوزه ورزش استان را تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج ذکر کرد و گفت: با تکمیل این ورزشگاه شهر یاسوج به شهری با قابلیت برگزاری دیدارهای ملی و بین‌المللی تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: در نشستی که روز قبل برای تجلیل یکی از قهرمانان ورزش در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور دو معاون ورزش این وزارتخانه داشتیم قول‌های خوبی برای کمک به توسعه زیرساخت‌های ورزشی بویراحمد و دنا گرفتیم.

زارعی افزود: در عرصه ورزش هر چه که برای استان کار شود باز هم کم کار کرده‌ایم چرا که اکنون و با فضاهای محدود حال حاضر، این مدال‌ها و مقام‌ها توسط ورزشکاران هم استانی کسب شده و اگر توسعه زیرساخت‌ها شتاب گیرد در آینده در کشور حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.

DSC_0436

DSC_0442

DSC_0445







DSC_0449

DSC_0450



DSC_0451





DSC_0457

DSC_0454



DSC_0459

DSC_0463    DSC_0486  DSC_0482

DSC_0497

DSC_0492

DSC_0510

DSC_0512

DSC_0539

DSC_0571



DSC_0547

DSC_0543

DSC_0567

DSC_0576

DSC_0573

DSC_0592

DSC_0586

DSC_0603

DSC_0617

DSC_0682

DSC_0687

DSC_0691

DSC_0659
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
مسوولین ورزش دهدشت ونماینده این شهرستان هم استین همتی بالا بزنند و مانند گچساران وبویر احمد از قهرمانان و پیسکسوتان ورزش این منطقه یک قدردانی خشک وخالی بکنند .متاسفانه کسی به فکر ورزشکاران نیست ومتولین امور ورزش در این شهرستان در خواب گران بسر می برن .این در حالی است که این شهرستان دارای ورزشکاران وداوران ومربیانی است که افتخارات بسیاری را برای این شهرستان محروم کسب نموده اند .ودر کشور درخشیده اند .
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.خیلی خوشحالیم که ورزش استان با برنامه بزرگ که ورزش گچساران انجام داد محرکی شد که سایر شهرستان هم به فکر باشند.ولی ای کاش میشد با شکل و شمایل شهرستان گچساران در ابعاد وسیع برگزار میشد و چهره های ملی و کشوری دعوت میشدند. نظیر دکتر خادم و ....با تشکر از مسولین ورزش گچساران و یاسوج و عوامل اجرایی.
.
Iran, Islamic Republic of
متن رو نخوندم ولی کپی برنامه تاجگردونه
اقبالی
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسوولین ورزش دهدشت که از غفلت بیذار شوند وبه فکر این شهرستان باشنذ.گجساران ویاسوج قدر دانی کردند ولی شما ...........................همین امروز به فکر باشید.
گرگلو
Iran, Islamic Republic of
اینها تعداد زیادیشون ورزشکار نیستند و تجمع انتخاباتیه تا تجلیل از ورزشکاران
کورش کبیر
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ کاندیدهای استان برای انتخابات از طریق تجلیل از ورزشکاران بوا بس بکنید تو یکی از رشته ها ورزشی به اسم وشو که یک سبک ورزشی تقریبا هست یک صد وشصت ورزشکار تجلیل شد یه جدت این مسخره بازی تو هیچ استانی نیست غیر از این استان جناب تاج گردون شما به فکر شرکتی باشید که جوانان را به کار بگیریداقای زارع شما به فکر افتتاح این بیمارستان باشد و افتتاح اون بل باشید که سنش از کورش کبیر هم بیشتر ای ببم
بی برنو
Iran, Islamic Republic of
صد رحمت به برنو پدربزرگم که کسی از ترس صداش نمی تونست کاری خلاف حقیقت انجام بده . یای او مردل قیییم و خیر .
حمدالله
Iran, Islamic Republic of
یکی تو این جمع نبود که بگه این ورزشکاران خود جوش بودن.....پس مربیان بد بخت کجا جا دارن.......
حمدالله
Iran, Islamic Republic of
برنامه تبلیغتی مدیر و نماینده است....گیفیت برنامه صفر.......متاسفیم....اینده فرزندان ما باید چی بشه
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1